In voorkomend geval ga ik eerst naar deze winkel

In de winkel werd goed gezocht naar de rollator naar mijn wens

• Wat vindt u van onze adviseurs? kundig en terzake
  • Wat kan/moet beter? openingstijden

Beste heer Alferink, Hartelijk dank voor uw lovende woorden! Ontzettend leuk om te horen dat u ons specialisme ook zo heeft mogen ervaren. We doen inderdaad ons best om goed met u mee te zoeken, gelukkig is dat gelukt. Zou u ons nog iets kunnen laten weten (bijvoorbeeld per mail) wat we kunnen/moeten verbeteren aan de openingstijden? We kunnen niet direct beloven dat we hier wat aan zullen doen, maar we zien uw feedback graag tegemoet. Graag heten we u in een voorkomend geval van harte welkom. Als er vragen zijn, neem gerust contact met ons op! Hartelijke groet, Zorg Totaal

Plezierig en deskundig geholpen

Goede service ook.

• Wat vindt u van onze adviseurs? deskundig
  • Wat vindt u van de levering/after sales? zonder problemen
  • Wat kan/moet beter? N.v.t.

Beste E., Dank voor de mooie beoordeling! Erg fijn om te horen dat we u plezierig en deskundig geholpen hebben. We wensen u veel veilige kilometers met uw Streamer rollator! Heeft u vragen? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Hartelijke groet, Zorg Totaal PS. I.v.m. privacy spreken we u aan met de naam die u vermeld heeft bij uw beoordeling

Zeer vriendelijk geholpen !!

• Wat vindt u van onze adviseurs? Prima
  • Hoe bevalt uw aankoop? Prima
  • Wat kan/moet beter? Niets

Beste mevrouw Breepoel, Dank voor de mooie beoordeling! Fijn om te horen dat u vriendelijk geholpen bent en dat uw aankoop goed bevalt. We wensen u veel fijne kilometers met uw Saljol rollator. Als u vragen heeft, neem gerust contact met ons op! Hartelijke groet, Zorg Totaal

vriendelijke en persoonlijke benadering

snel geholpen op het tijdstip van afspraak

• Wat vindt u van onze adviseurs? zeer gedeuldig en goed luisterend, waarna advisering
  • Wat vindt u van de levering/after sales? N.v.t.
  • Hoe bevalt uw aankoop? heel goed
  • Wat kan/moet beter? zo houden!

Beste C., Superleuk om zo'n mooie beoordeling binnen te krijgen! Inderdaad doen we ons best om pas te spreken nadat we geluisterd hebben, goed om te horen dat u dat ook zo heeft ervaren. We wensen u ontzettend veel mooie en veilige kilometers met de Gemino rollator! Heeft u nog vragen? Aarzel niet om contact met ons op te nemen. Hartelijke groet, Zorg Totaal PS. I.v.m. privacy spreken we u aan met de naam die u vermeld heeft bij uw beoordeling

Vriendelijk in de winkel ontvangen en behulpzaam geholpen

Vriendelijk in de winkel ontvangen en behulpzaam geholpen

• Wat vindt u van onze adviseurs? Vriendelijk en behulpzaam
  • Wat vindt u van de levering/after sales? Keurig op tijd geleverd
  • Hoe bevalt uw aankoop? Tot nog toe door privé omstandigheden nog niet veel kunnen oefenen met mijn scootmobiel.
  • Wat kan/moet beter? Vraag: is het normaal, bij het achteruitrijden van de scootmobiel een te hard piepend geluid maakt?

Beste Johanna, Dank voor de mooie beoordeling! Erg leuk om te horen dat u goed geholpen bent en vriendelijk ontvangen bent, dat is wel het minste wat we kunnen doen:). Via mailcontact hebben we uw vraag reeds beantwoord. Heeft u verder vragen, neem dan ook natuurlijk gerust contact met ons op! Heel veel rijplezier gewenst! Hartelijke groet, Zorg Totaal PS. I.v.m. privacy spreken we u aan met de naam die u vermeld heeft bij uw beoordeling

Zeer goed geïnformeerd ze weten waar ze het over hebben en hebben alle tijd voor de klant

• Wat vindt u van de levering/after sales? Zeer goed
  • Hoe bevalt uw aankoop? Zeer goed
  • Wat kan/moet beter? Soms late reactie, maar ook wel begrijpelijk druk druk druk

Beste Gerke, Dank voor de lovende woorden! We nemen inderdaad alle tijd voor onze klanten, hierdoor zijn we inderdaad druk druk druk:). We zullen ons best doen om, ondanks de drukte, vlot(ter) te reageren. Neem dus gerust contact met ons op als er vragen zijn! Hartelijk groet, Zorg Totaal

Zeer goed geadviseerd

Bij Zorgtotaal is de klant nog koning

• Wat vindt u van onze adviseurs? Heel goed
  • Wat vindt u van de levering/after sales? Prima zeer vlot
  • Hoe bevalt uw aankoop? Ben zeer tevreden.Blij mee
  • Wat kan/moet beter? ?

Beste J.H., Dank voor deze prachtige woorden! Erg leuk om te horen dat u onze "ouderwetse service" heeft mogen ervaren. We doen inderdaad ons best om te zorgen dat de klant bij ons nog koning is. Altijd weer fijn om te merken dat dit gelukt is. We wensen u veel mooie kilometers met de Orion scootmobiel! Heeft u vragen, aarzel dan niet contact met ons op te nemen. Hartelijke groet, Zorg Totaal PS. I.v.m. privacy spreken we u aan met de naam die u vermeld heeft bij uw beoordeling

Gewoon uitstekend!!!

Denken met mijn mee,vriendelijke behandeling goede monteur enz. Enz Kortom gewoon goed.

• Hoe bevalt uw aankoop? Bijzonder goed
  • Wat kan/moet beter? N.v.t.

Beste Herman, Wat leuk om uw enthousiaste beoordeling te lezen:). We staan natuurlijk graag weer voor u klaar als er vragen zijn of om de jaarlijkse onderhoudsbeurt te komen uitvoeren. Heeft u tussendoor vragen? Aarzel niet om ons te benaderen en geniet van de zon! Hartelijke groet, Zorg Totaal

Zorgtotaal is een prima bedrijf.

Zorgtotaal verdient 5 sterren, maar de reden dat ik nu pas reageer is dat tijdens mijn vakantie in Spanje midden in een stadje mijn nieuwe gogo ermee stopte. Dit had nogal wat inpact natuurlijk want vindt maar eens iemand die zo'n ding kan repareren. Uiteindelijk heb ik bij een chinees warenhuis een lange kruiskopschroevedraaier en een multimeter gekocht en na wat meetwerk bleek er geen spanning uit de accu te komen. . Losgeschoten stekker op de (nieuwe) accu.. Iets aangeknepen en weer geplaatst. Hij doet het weer. Maar ik had dus een beetje de pest in. En dat is de reden dat ik wat traag reageerde. Niks persoonlijks, maar gewoon heel erg lastig Geweest.

• Wat vindt u van onze adviseurs? Prima. Keurig netjes.
  • Wat vindt u van de levering/after sales? Prima
  • Hoe bevalt uw aankoop? Erg goed
  • Wat kan/moet beter? Montage van de accusstekers ;-))

Beste Peter, Dank voor uw mooie beoordeling. Vervelend dat het direct mis ging bij de scootmobiel, rijd u gerust even binnen met de scootmobiel als u wilt dat we het voor de zekerheid nakijken. Goed om te horen dat het snel opgelost kon worden, hopelijk heeft het de vakantiepret niet mogen drukken:). We zullen intern doorgeven dat we de schuifstekkers bij de kleine scootmobielen voortaan iets extra aanknijpen! Mocht er in de toekomst iets zijn met de scootmobiel, neem gerust even contact met ons op. Nogmaals dank voor de inhoudelijke beoordeling en veel fijne kilometers gewenst! Hartelijke groet, Zorg Totaal PS. I.v.m. privacy spreken we u aan met de naam die u vermeld heeft bij uw beoordeling

Snel, goed en kundig geholpen.

• Wat vindt u van de levering/after sales? N.v.t.
  • Hoe bevalt uw aankoop? N.v.t.
  • Wat kan/moet beter? N.v.t.

Beste mevrouw De Vries, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling, het is altijd weer fijn om te horen als een klant goed geholpen is. We wensen u veel mooie avonturen met de rolstoel! Hartelijke groet, Zorg Totaal

Goeď

Toch goed geholpen ondanks jullie drukte

• Wat vindt u van onze adviseurs? Goed bezig
  • Wat vindt u van de levering/after sales? Prijs
  • Hoe bevalt uw aankoop? Zeer goed
  • Wat kan/moet beter? Op tijd

Beste Leon, Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling! Fijn om te horen dat u goed geholpen bent. We zullen ons best blijven doen om u en andere klanten goed te helpen, ook als we druk zijn. Veel mooie kilometers met uw scootmobiel gewenst! Hartelijke groet, Zorg Totaal

soms duurt het lang voor het gebrek verholpen is.

wachten niet fijn omdat ik volledig afhankelijk ben van mijn scoot mobiel

• Wat vindt u van onze adviseurs? N.v.t.
  • Wat vindt u van de levering/after sales? soms te langzaam
  • Hoe bevalt uw aankoop? goed
  • Wat kan/moet beter? snelheid van helpen

Beste mevrouw Garssen, Dank voor uw beoordeling. Jammer om te horen dat we u niet vlot genoeg geholpen hebben. Inderdaad is het niet fijn om te wachten, gelukkig had u vervangend vervoer. Naar aanleiding van uw beoordeling hebben we telefonisch nog even contact gehad. Tot mijn geruststelling gaf u hierbij aan verder heel tevreden te zijn en dat dit in de afgelopen jaren slechts 1x was voorgekomen. Inderdaad liepen we begin dit jaar o.a. door onze verbouwing en de overgang naar een nieuw systeem achter in onze werkzaamheden. In de afgelopen jaren waren de levering, de schadetaxatie, schadereparatie en de onderhoudsbeurt van de scootmobiel wel gewoon vlot en goed gegaan naar ik van u begreep. Over het cijfer zei u zelf: "nou, een 5 is toch gewoon gemiddeld?". Persoonlijk denken wij daar anders over: alles onder een 9 is voor ons een teken dat iets beter moet, omdat we altijd streven naar een 10. We hebben het dan niet alleen over een cijfer dat online staat, maar dit is ook hoe we op de achtergrond functioneren. Iedere dag doen we ons best om weer beter te zijn dan de vorige dag. Al ziet u daar vaak niet direct iets van, vrijwel dagelijks zoeken we naar manieren om onze klanten meer waarde te bieden. Een 5 is daarom in onze optiek een zwaar alarmerende onvoldoende, maar we zijn blij om te horen dat het cijfer voor u in ieder geval niet dezelfde betekenis heeft. We lezen dat u blij bent met uw aankoop en dat u ons wel aan anderen aanbeveelt, dat is natuurlijk fijn om te horen. Ten slotte wensen we u veel veilige kilometers met uw scootmobiel. Kunnen we iets voor u doen, laat het weten, dan staan we graag weer voor u klaar! Hartelijke groet, Zorg Totaal

Deskundig geholpen met goed advies

Duidelijk advies over welke scootmobiel voor mij het beste was.

• Wat vindt u van onze adviseurs? Ze weten waar over ze praten
  • Wat vindt u van de levering/after sales? Zoals afgesproken keurig op tijd
  • Hoe bevalt uw aankoop? De scootmobiel bevalt zeer goed dus ter volle tevredenheid
  • Wat kan/moet beter? Geen idee

Beste heer D.A., Dank voor deze prachtige beoordeling! Erg leuk om van u terug te horen dat we weten waar we over praten, en belangrijker nog, dat dit geleid heeft tot een scootmobiel waar u ook ruim een maand later zeer tevreden mee bent! Als we verder iets voor u kunnen betekenen, laat het gerust weten. We wensen u heel veel mooie kilometers! Hartelijke groet, Zorg Totaal PS. I.v.m. privacy spreken we u aan met de naam die u vermeld heeft bij uw beoordeling

Uitstekende servicebeurt

• Wat vindt u van onze adviseurs? prima
  • Wat vindt u van de levering/after sales? prima
  • Hoe bevalt uw aankoop? N.v.t.
  • Wat kan/moet beter? N.v.t.

Beste heer E.F.H., Dank voor uw mooie beoordeling, goed om te horen dat u tevreden bent over de uitvoering van de servicebeurt! We wensen u veel veilige kilometers met de scootmobiel en als we u verder ergens mee kunnen helpen, weet u ons te vinden. Anders zien we elkaar waarschijnlijk volgend jaar weer! Hartelijke groet, Zorg Totaal PS. I.v.m. privacy spreken we u aan met de naam die u vermeld heeft bij uw beoordeling

Goede advisering en support ook de after-sales is erg goed

Zie hiervoor in één zin

• Wat vindt u van onze adviseurs? Sandra erg goed!
  • Wat vindt u van de levering/after sales? Super
  • Hoe bevalt uw aankoop? Goed
  • Wat kan/moet beter? Telefonische bereikbaarheid

Beste heer G, Dank voor uw mooie woorden! Het is altijd weer fijn om terug te krijgen dat we ook na aankoop voor onze klanten klaar staan. Dat weten we zelf natuurlijk wel, maar het is zoveel meer waard om het van u te horen! Na herstel van de reisschade kunt u gelukkig weer veilig met de Rollz Motion op pad en we wensen u veel veilige kilometers. We gaan uw waardering aan Sandra doorgeven, ze heeft daar inderdaad hard voor gewerkt! Verder noemt u als verbeterpunt onze telefonische bereikbaarheid. We moeten u daar gelijk in geven, hartelijk dank dat u dit aankaart. Inderdaad is hier zeker ruimte voor verbetering. Er zijn snelle oplossingen die voor de hand liggen (zoals keuzemenu's, uitbesteden aan een callcenter, etc), echter past dit niet in onze visie, omdat we waarde hechten aan laagdrempelig, persoonlijk en kwalitatief contact. Daarbij hechten we waarde aan rustig en persoonlijk advies, waardoor we de tijd nemen voor onze klanten in de showroom en daardoor de telefoon soms even moeten laten voor wat het is. Los van een aantal piekmomenten, is onze telefoonlijn ook weer niet zo druk dat we hier fulltime iemand voor inzetten. Op dit moment is onze tussenoplossing de mogelijkheid een voicemail achter te laten, waarop we dezelfde dag terug bellen. Dit alles gezegd hebbende, blijft het een verbeterpunt en we waarderen dat u het noemt. Mocht u hier zelf suggesties voor hebben, schroom dan niet om ons een mailtje te sturen op [email protected]. Goede ideeën zijn altijd welkom! Nogmaals dank en een mooie dag gewenst! Hartelijke groet, Zorg Totaal PS. I.v.m. privacy spreken we u aan met de naam die u vermeld heeft bij uw beoordeling

Heel goed, en een goed advies,

Goede service, Ik zou het ieder aan raden.

• Wat vindt u van onze adviseurs? Heel goed
  • Wat vindt u van de levering/after sales? Goed
  • Hoe bevalt uw aankoop? Prima
  • Wat kan/moet beter? N.v.t.

Beste T, Heel hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Fijn dat u onze adviseurs heel goed vindt, in dit geval heb ik u zelf geholpen, dus nogmaals dank:). Hopelijk heeft u met deze rollator minder last van trillingen dan met de vorige rollator. Graag wensen we u heel veel veilige en comfortabele kilometers met de rollator. Doe uw zoon de groeten;). Kunnen we u verder ergens mee helpen, loop dan gerust bij ons binnen! Hartelijke groet, Zorg Totaal PS. I.v.m. privacy spreken we u aan met de naam die u vermeld heeft bij uw beoordeling

Vriendelijk en goed geholpen

• Wat vindt u van onze adviseurs? Heel vriendelijk en behulpzaam
  • Wat vindt u van de levering/after sales? N.v.t.
  • Hoe bevalt uw aankoop? Uitstekend ik ben heel blij met mijn scootmobiel
  • Wat kan/moet beter? N.v.t.

Beste Irene, Dank voor uw beoordeling, goed om te horen dat u onze collega's als vriendelijk en behulpzaam heeft ervaren! We hadden hier natuurlijk al vertrouwen in, maar het is altijd weer mooi om te horen dat u daarbij ook blij bent met de scootmobiel. We wensen u veel comfortabele ritten! Verder waardeert u ons met een 8, wat op zich natuurlijk een mooi cijfer is. Wij streven echter altijd naar perfectie. Zou u ons nog kunnen laten weten wat we beter kunnen doen? Dan kunnen wij hiervan leren, zodat we er volgende keer een 10 van kunnen maken. Indien u ons daarmee wilt helpen, stuur ons graag een mailtje op [email protected]. Nogmaals hartelijk dank en we wensen u een prachtige dag! Hartelijke groet, Zorg Totaal

Goed en snel geadviseerd

• Wat vindt u van onze adviseurs? Goed
  • Wat vindt u van de levering/after sales? Geen ervaring
  • Hoe bevalt uw aankoop? Goed
  • Wat kan/moet beter? Zou ik niet weten

Beste fam Zeggelaar, Dank voor uw mooie beoordeling en heel veel plezier gewenst met de rolstoel! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze adviseurs en uw aankoop. U schrijft dat u nog geen ervaring heeft met onze after sales en dat klopt natuurlijk. Hopelijk is het niet nodig, maar weet dat we ook dan graag voor u klaar staan. Loop gerust binnen! Hartelijke groet, Zorg Totaal

Service en klantvriendelijkheid zijn geweldig

Ze zijn zeer klantvriendelijk, denken mee met de klant en proberen je op alle manieren te helpen. Een service die je niet vaak meer tegenkomt. (En zeker niet in het gekke westen van het land)

• Wat vindt u van onze adviseurs? 10 Meedenkend, klantvriendelijk
  • Wat vindt u van de levering/after sales? 10 Super service gelijk geleverd
  • Hoe bevalt uw aankoop? 10 Ontzettend blij met de aankoop
  • Wat kan/moet beter? 10 Je kan niet hoger anders zou het een 11 zijn

Beste J.C., Dank voor de lovende woorden, fijn om te horen dat we u op een positieve manier mochten verrassen. We wensen u veel slaapplezier met het bed en natuurlijk veel veilige meters met de rollator! Als het goed is heeft u inmiddels ook een mailtje binnen betreffende de delen die nog geleverd moet worden, we houden verder contact! Hartelijke groet, Zorg Totaal PS. I.v.m. privacy spreken we u aan met de naam die u vermeld heeft bij uw beoordeling

Superblij met Zorg Totaal in Ede

Ze denken met je mee en geven goed advies

• Wat vindt u van onze adviseurs? Goed
  • Wat vindt u van de levering/after sales? Goed
  • Hoe bevalt uw aankoop? Uitstekend
  • Wat kan/moet beter? Niets

Beste Janet, Dank voor deze prachtige beoordeling, heel veel plezier met de rolstoel! Als we ergens anders in mee kunnen denken, loop gerust binnen! Hartelijke groet, Zorg Totaal PS. I.v.m. privacy spreken we u aan met de naam die u vermeld heeft bij uw beoordeling

Afgezet en onfatsoenlijk

Na een hoog-laag bureaustoel te hebben besteld, werd ik gebeld met de mededeling dat de stoel die ik wilde eigenlijk niet goed was, al werd die wel aangeboden. Ik kreeg het advies een stoel te kopen die 1000 euro duurder was en direct leverbaar. Met een moeder die niet mobiel was naast me ging ik er mee akkoord, want er was spoed geboden. Een week na levering overlijdt mijn moeder onverwacht. Na de eerste schok en na de begrafenis bel ik om te vragen of de stoel terug mag en leg ik de situatie uit. Het antwoord is: nee, u bent 1 dag te laat en deze verhalen horen we dagelijks. De ongebruikte stoel staat nu in een garage, je raakt m niet kwijt, we horen van andere bedrijven dat er teveel voor is betaald. Financieel dus een poot uitgedraaid ten koste van hulpbehoevend iemand en een EQ van ver onder de 0 dat is hoe ik dit bedrijf zie

• Wat vindt u van onze adviseurs? Onaardig en oplichters
  • Hoe bevalt uw aankoop? Slecht
  • Wat kan/moet beter? De service

Beste fam. Jaeger, Allereerst nogmaals gecondoleerd met het verlies van uw moeder. Ook wij vinden het ontzettend jammer als onze klanten te kort plezier beleven van hun aankoop, niemand heeft hier baat bij. Wij bedienen echter een doelgroep waarbij dit vaker voorkomt, daarom hebben we al jaren terug het besluit moeten nemen dat we niet terugkopen (wel inruilen). Niet omdat dit leuk is, want wij beleven hier ook absoluut geen plezier aan, maar omdat we een keuze moeten maken. We zijn hier altijd transparant en eerlijk in, zowel voor als na aankoop. Het is natuurlijk uw goed recht hier anders over te denken. Wel vinden we het jammer dat u ons vervolgens probeert zwart te maken door met 4 mensen, 4 negatieve reviews te gaan schrijven, die niet volledig overeenkomen met de werkelijkheid. Daarom hierbij de feitelijke situatie. Inderdaad kocht u bij ons in November 2023 een elektrische rolstoel voor binnen, de E-Smart Plus. Dit model is in 2023 vernieuwd, maar helaas zijn hierbij fouten gemaakt, waardoor het model wat problemen kende. Tevens was het model hierdoor tijdelijk niet leverbaar. Samen was dit voor ons een reden om het model niet meer aan te bieden, omdat we achter onze producten willen staan. Het product had inderdaad niet online mogen staan, deze is ook direct offline gehaald tot nader order (op moment van schrijven staat het product nog steeds offline). Onze excuses dat het product wel bestelbaar was, we zullen hier scherper op zijn. In totaal had u voor deze elektrische rolstoel 2494 euro betaald. We hebben direct contact met u opgenomen en u gevraagd of u een alternatief wenste of dat u de order wenste te annuleren. Zoals u ook zelf schrijft, wilde u de rolstoel echter met spoed hebben, dus hebben we ons best gedaan u een passend alternatief te bieden, de Pride Jazzy Air 2.0. Deze elektrische rolstoel is kwalitatief een flinke slag hoogwaardiger en kwam daarmee in de gewenste configuratie op een verkoopprijs van 5348 euro (dit is op zichzelf al een scherpe prijs). Wegens het ongemak hebben we u hierop een flinke aanvullende korting aangeboden van 1.454 euro. Hiermee kwam het totaalbedrag inclusief de originele Pride wegzwenkbare joystick à 349 euro meerprijs uit op een kleine 3900 euro. U geeft aan dat u opgelicht bent, dat u een poot uitgedraaid is en dat andere bedrijven u vertellen dat u teveel betaald heeft. Dat is natuurlijk makkelijk roepen, echter zijn het totaal ongegronde, negatieve uitspraken. Iedere leek kan de Pride Jazzy Air 2.0 online opzoeken en zien dat u veel minder heeft betaald dan zelfs een basisuitvoering bij de goedkoopste online webshop die er te vinden is (ruim een half jaar later nog steeds). Verder noemt u onze adviseurs onaardig, maar dat is toch erg bijzonder. U stuurde namelijk op dinsdagavond om 23:38 uur een mail met de vraag of we donderdagmiddag (dus binnen 48 uur) konden leveren. Diezelfde donderdag is de rolstoel om 13:05 uur afgeleverd. U zei hierover zelf in uw mail dat het geweldig is dat we dit zo voor elkaar hebben kunnen krijgen. Van een "EQ ver onder de 0" was op dat moment nog geen sprake. Het is jammer dat u uiteindelijk met deze termen op de proppen komt. Ten slotte wensen we u een fijne dag. Als er nog andere vragen zijn, neem gerust contact met ons op. Hartelijke groet, Zorg Totaal

WAT EEN GEWELDIG BEDRIJF

Na 5 jaar toe aan een nieuwe scootmobiel. Opnieuw een DRIVE6 STD-3 wiel, maar nu met lithium accu's. In het najaar van 2023 eerste contact met Frank Kamphuis, waarbij ik mijn wensen kenbaar kon maken. Rond de jaarwisseling definitief de beslissing genomen en gekocht. De enorme klantgerichtheid van Frank en zijn team is weldadig. Zus Sandra en de moeder werken ook in het bedrijf. Bij aflevering afgelopen donderdag was daar vader Kamphuis. Ook hij straalde rust en klantgerichtheid uit. Een verademing om mee te maken. Een bedrijf om zeker aan te raden

Beste Jan, Dank voor uw geweldig mooie beoordeling! Heel veel rijplezier met de scootmobiel! De hele familie staat voor u klaar als er vragen zijn:). Hartelijke groet, Zorg Totaal

Ik had verkeerd maat doorgegeven hebben jullie veranderd top echt kwaliteit van leververing servis beleeft heid echt top echt aan rader

Beste heer Steenackers, Dank voor uw bericht. We doen ons best u te helpen met een product waar u daadwerkelijk iets aan heeft, ook als u online bij ons besteld. Goed om te horen dat dit gelukt is! Veel plezier met uw aankoop! Hartelijke groet, Zorg Totaal

Ik heb een goede indruk van. Zorgtotaal

Beste G, Dank voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat we u naar tevredenheid hebben kunnen helpen. We wensen u veel (rij)plezier met uw nieuwe Solo scootmobiel! Zoals u al gemerkt heeft: als er verder vragen zijn, staan we graag voor u klaar! Hartelijke groet, Zorg Totaal

Zorg Totaal is een winkel die zijn naam eer aan doet!

Ons bezoek aan Zorg Totaal voelde aan als een warm bad! Waar je nog écht geholpen wordt! Waar er nog tijd wordt genomen voor adviezen en vragen! Wij zijn dan ook super blij met de keuze scootmobiel die het geworden is. Ik beveel dan ook een ieder dit bedrijf aan, die dóét wat zijn naam al zegt "Zorg Totaal" !!

Beste mevrouw Berg-Hamoen, Wat een ontzettend mooie woorden, zo durven we het zelf niet eens te vertellen:). Geweldig bedankt voor deze waardering. Heel veel mooie kilometers met zowel de Solo als met de Carpo scootmobiel gewenst! Zoals u zelf aangeeft, nemen we inderdaad graag de tijd voor advies en voor vragen, dus laat het gerust weten als er vragen zijn. Hartelijke groet, Zorg Totaal

Frankeneng 14

6716 AA Ede

Over Zorgtotaalwinkel

Waarom Zorg Totaal? Wat ons motiveert, is het bieden van een goede oplossing voor uw uitdaging. Of het nu gaat om een standaardoplossing, of een maatwerk oplossing voor uw situatie. Hoe doen we dat? Wij hebben een ruime sortering aan hulpmiddelen, van scootmobielen, hoog-laag bedden en sta-op stoelen tot rolstoelen, rollators en meer. Wat levert dat op? Ons klantenbestand bestaat uit een groot aantal klanten die ons samen beoordelen met 5/5 sterren! Dit heeft ons inmiddels bij klanten door heel Nederland gebracht en zelfs ver over de Nederlandse grenzen. Afstand is daarom voor ons geen probleem, maar een uitdaging die we graag aangaan. Graag tot ziens! Bezoek ons vandaag nog of bel ons op 0318-241001.