Zeer snelle levering

Mooie lampen snelle levering

Prima !,

Uitstekende kwaliteit, snel verstuurd!

Goede kwaliteit, snelle levering

Mooi product en na wat onduidelijkheid vriendelijk en snel alsnog geholpen. De rails hangt mooi in onze lunchroom! Dank!

Keurig afgehandeld

Dean lamp gekocht maar de doos was open geweest en met veel tape weer dichtgeplakt. De doos was ook beschadigd. De lamp zelf had ook een tik gehad. Na contact met DMQ werd er direct gereageerd en kreeg ik waardering voor het houden van het product. De lichte verbuiging van het product kon ik zelf met weinig moeite corrigeren. De excuses door DMQ werden onderstreept met een financiële compensatie van 50 Euro, die dezelfde dag nog is teruggestort. Kortom dit soort service verdient een 10 en ik beveel het zeer zeker aan om bij DMQ veilig te kopen. Nogmaals dank

Goedemiddag Marc, Bedankt voor je beoordeling. We betreuren het dat de lamp niet in goede staat is afgeleverd, inmiddels heeft mijn collega contact met je opgenomen en is het naar tevredenheid opgelost. Met vriendelijke groet, Team DMQ

Ik zocht nog een vloerlamp voor in de woonkamer in dezelfde stijl die ik al had. DMQ had deze lamp online staan, betaald en de volgende dag geleverd. Dat is pas top!

Uitstekende service, enkel iets meer uitleg bij de artikelen steken.

Snelle en goede levering. Per mail een vraag gesteld waarbij er snel antwoord kwam. Iets meer omschrijving bij de artikelen steken is geen overbodige luxe.

Goed product en snel geleverd!

Ik heb 7 wandlampen besteld bij DMQ plus bijbehorende ledlampen. Prima producten én snel in huis, blij mee!

Goede snelle kwaliteit

Goede snelle kwaliteit

Online opdracht geven verliep niet soepel

Contact was fijn, 3x opdracht gegeven omdat het niet lukte. Vervolgens gebeld en de andere 2 opdrachten waren al verwijderd. Producten(spotjes) zijn mooi,verpakking beschadigd met transport zowel grote doos als een klein doosje

Makkelijk besteld, goede communicatie

Makkelijke website en goed te vinden artikelen. Bestellen was simpel en levering netjes.

mooie producten

Mooie kwaliteits trimless inbouw spots incl hue lampen voor een nette prijs. Voor 23.00 besteld wil niet zeggen dag er op geleverd ofja ik bestelde om 22.00 maar ontvang het dag later. Maar ben zeer te vreden met de producten die dan geleverd worden.

Bijzonder goed

Producten voldoen aan de verwachting, goed verpakt en super snel geleverd

top

goede producten en snelle servies

Mooi en snel

S'avonds om 9 uur besteld, de andere dag in huis. Geweldige lampen.

Mooi product !

İk heb mijn bestelling zeer snel en correct ontvangen. Mooi product! İk heb te veel besteld, mail verstuurd voor retour.( dit verloopt niet zo soepel) Tot heden nog altijds niets gehoord.

Snelle levering en goede bereikbaarheid van de klantenservice snel contact.

Snelle levering en goede kwaliteit

Prima. precies wat je mag verwachten van een webshop

Overzichtelijke website. Prima bestel proces en keurig afgeleverd.

Zeer goed .

Snel geleverd , naar dat ik de lampen binnen had , bellen ik dat de pitten er niet bij waren , ook die zijn daarna toch snel naar geleverd . Zeer vriendelijke aan de telefoon Super bedankt . Top

Ik heb mijn pakket niet ontvangen

Mijn pakket is nooit ontvangen.

Goed Bedrijf

Goed en snel geleverd Jammer dat ik verzendkosten moest betalen terwijl als ik het bij bol.com had Besteld er geen verzendkosten betaald hoefde te worden had dus toch 5€ gescheeld.

Zeer goede service, blij gekozen te hebben voor dit bedrijf.

Goede service, snel antwoord op vragen. Kwalitatief goede producten, snelle levering. Tot nu toe zeer tevreden.

Goede website, overzichtelijk, snelle verzending

Doos met bestelling van paar honderd euro kwam open aan

Doos was open, tape was los. Niet zo netjes voor een dure bestelling….

Zeelandhaven 6

3433PL Nieuwegein