spots zien er prachtig uit en een supersnelle levering

Spots zien er prachtig uit, met een hele mooie coating!

Super.

Snelle levering. Groot assortiment.

Top service, snel en advies proactief

Na een prettig en vooral goed telefonisch advies, spullen besteld. Na een dag binnen. Vervolgens direct via mail en telefoon reactie nadat ik dacht dat er iets was vergeten. Niet vaak zo'n ervaring van een online aankoop. Top

Goed advies en snelle levering

Ik ben helemaal tevreden met de service en producten van DMQ

Super bedrijf

Super bedrijf, ruime keuze en scherpe prijzen. Prima website en snelle goed verzorgde levering en verpakking,

Goede prijs/ kwaliteit verhouding

Duidelijke website, goed bestelproces en concurrerende prijzen.

Super service!

We received the product quite fast and everything was as described in the webpage. Good quality overall. Later on, we had an additional question and was answered within minutes! Great to find such a good company in these days…

De bestelde opbouwspot Dean 2 pakte uit zoals verwacht: degelijk en netjes afgewerkt. Montage ging redelijk snel. Door de ruime basisbalk konden snoeren en kroonsteentjes makkelijk weggewerkt worden. De fixeer schroefjes a.d. kopse kanten hadden wat groter mogen zijn, nu was het plaatsen een gepriegel met je vingertoppen tegen het plafond. Om na afloop de bundel goed te richten moest een van de beugels verdraaid worden. Daarbij voelde je dat de contra-moer binnenzijde direct los kwam te zitten waardoor een lamp een beetje bungelt nu. Een minpunt. Maar had geen zin om alles weer te demonteren, heb het dus zo maar gelaten.

goeie prijs snel geleverd

nette prijs goed geleverd

Betrouwbare partner voor verlichting

Correcte levering en goede kwaliteit

Zeer snelle levering

Mooie lampen snelle levering

Prima !,

Uitstekende kwaliteit, snel verstuurd!

Goede kwaliteit, snelle levering

Mooi product en na wat onduidelijkheid vriendelijk en snel alsnog geholpen. De rails hangt mooi in onze lunchroom! Dank!

Keurig afgehandeld

Dean lamp gekocht maar de doos was open geweest en met veel tape weer dichtgeplakt. De doos was ook beschadigd. De lamp zelf had ook een tik gehad. Na contact met DMQ werd er direct gereageerd en kreeg ik waardering voor het houden van het product. De lichte verbuiging van het product kon ik zelf met weinig moeite corrigeren. De excuses door DMQ werden onderstreept met een financiële compensatie van 50 Euro, die dezelfde dag nog is teruggestort. Kortom dit soort service verdient een 10 en ik beveel het zeer zeker aan om bij DMQ veilig te kopen. Nogmaals dank

Ik zocht nog een vloerlamp voor in de woonkamer in dezelfde stijl die ik al had. DMQ had deze lamp online staan, betaald en de volgende dag geleverd. Dat is pas top!

Uitstekende service, enkel iets meer uitleg bij de artikelen steken.

Snelle en goede levering. Per mail een vraag gesteld waarbij er snel antwoord kwam. Iets meer omschrijving bij de artikelen steken is geen overbodige luxe.

Goed product en snel geleverd!

Ik heb 7 wandlampen besteld bij DMQ plus bijbehorende ledlampen. Prima producten én snel in huis, blij mee!

Goede snelle kwaliteit

Goede snelle kwaliteit

Online opdracht geven verliep niet soepel

Contact was fijn, 3x opdracht gegeven omdat het niet lukte. Vervolgens gebeld en de andere 2 opdrachten waren al verwijderd. Producten(spotjes) zijn mooi,verpakking beschadigd met transport zowel grote doos als een klein doosje

Makkelijk besteld, goede communicatie

Makkelijke website en goed te vinden artikelen. Bestellen was simpel en levering netjes.

mooie producten

Mooie kwaliteits trimless inbouw spots incl hue lampen voor een nette prijs. Voor 23.00 besteld wil niet zeggen dag er op geleverd ofja ik bestelde om 22.00 maar ontvang het dag later. Maar ben zeer te vreden met de producten die dan geleverd worden.

Bijzonder goed

Producten voldoen aan de verwachting, goed verpakt en super snel geleverd

top

goede producten en snelle servies

Mooi en snel

S'avonds om 9 uur besteld, de andere dag in huis. Geweldige lampen.

Zeelandhaven 6

3433PL Nieuwegein