Spotjes; spotless

De DMQ Moon spotjes zijn geweldige Trimmless spotjes, uitstekende kwaliteit. Na stucen een super smooth en glad resultaat

Buitenverlichting werkt als een zonnetje in de avond!

Iedereen blij, meer veiligheid op straat dankzij de mooie Rotterdam lamp. Geeft dmv de beweging sensor op tijd licht. Goed verpakt in piepschuim en folie gewikkeld. Tip voor de volgende keer; ik miste een lichtbron, deze moest ik achteraf nog aanschaffen

Goed geholpen

Advies voor inbouw moon spots, levering was volgens afspraak 2 weken.

Snel geleverd. Product voldoen aan mijn eis en voelt stevig en luxe aan, goede kwaliteit dus!

Trage levering, communicatie slecht

Mijn ervaring met DMQ: 22 april: bestelling geplaatst 28 april: nog niets ontvangen, gemaild en gevraagd naar status. Geen reactie. 27 mei: weer gemaild en gevraagd of en wanneer de lampen komen. 27 mei: reactie DMQ: lampen zullen 1 juni geleverd worden. 15 juni: lampen worden geleverd. 1 met kapot glas. E-mail gestuurd met melding breuk. 20 juni: reactie met retourlabel. Ik geef aan graag de lamp nog te willen. 25 juli: nog niet gehoord. E-mail gestuurd aan DMQ met status. Geen reactie 30 juli: E-mail gestuurd met beklag en vraag om status, weer geen reactie. 6 augustus: gebeld. Lamp moeilijk leverbaar, geld terug gestort.

Excuses voor uw vervelende ervaring. Helaas bleek het model slecht leverbaar, dit is meerdere malen met u gecommuniceerd maar u wilde op de lamp blijven wachten. Uiteindelijk heeft u doorgegeven de order te willen annuleren, we hebben dit direct uitgevoerd. Jammer dat u alsnog deze review achter laat. Gr. DMQ klantenservice

Keurig geholpen

De Brooklyn lampen hangen inmiddels door mijn hele huis. Middels een LED dimmer heb ik er een aantal in huis die ik zelfs dim to warm kan instellen, ideaal voor sfeerverlichting!

Goed advies, snel in huis.

Ik kreeg goed advies over de keuze lamp en de lampen waren de volgende dag al binnen. Bedankt!

Pluspunten

Snelle levering en goede telefonische ondersteuning bij vragen. Jullie hebben een hele blije klant erbij!

Bedankt voor uw beoordeling!

Pluspunten

Spotje kapot. Geen gezeur over retour oude spot, gewoon nieuwe gekregen. Was de volgende dag al geleverd. Kan Coolblue nog een puntje aan zuigen :-)

Vooral zo doorgaan

Bedankt voor uw beoordeling!

Pluspunten

Top service!

Bedankt voor uw beoordeling!

Pluspunten

Snelle levering, mooie producten en goede service: met name prettig email contact over mogelijkheden, alternatieven en LED lichtbronnen.

Geen, ga zo door.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

geen

alles: levertijd communicatie telefonische bereikbaarheid klant vriendelijkheid beloftes nakomen reageren op klachten

Beste Airco, Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Helaas kan ik op uw naam of mailadres geen order vinden. We lossen het graag voor u op als u contact met de klantenservice. Gr. Robert DMQ

Pluspunten

Snel een offerte gehad, scherpe prijs en levering conform afspraak; op tijd dus.

Erg tevreden over het mailcontact

Bedankt voor uw beoordeling!

Pluspunten

Levering stond op eind Januari... ze namen zelf contact op met een alternatief zodat ik het al eerder kon verwerken in mijn plafond

Ik miste de transformator

Bedankt voor uw beoordeling!

Pluspunten

Levering conform afspraak

Bedankt voor uw beoordeling!

Pluspunten

Mooie kwaliteit lampen voor een goede prijs.

Bedankt voor uw beoordeling!

Pluspunten

Goede ervaring. Snelle levering van de bestelde lampen. Moet ze nog monteren maar ze zien er degelijk uit.

Wellicht leuk om ook video’s te maken van de lampen?

Bedankt voor uw beoordeling en verbeterpunt. We nemen dit mee bij de content ontwikkeling!

Pluspunten

Goed telefonisch contact, eerlijk & duidelijk over de levertijd.

GA ZO DOOR!!

Bedankt voor uw beoordeling en verbeterpunt.

Pluspunten

Conform afspraak. Trimless spots bevallen uitstekend!

Nu is er enkel keuze uit zwart en wit. Uitbreiding?

Bedankt voor uw beoordeling en verbeterpunt. We nemen dit mee bij de ontwikkeling van nieuwe producten.

Pluspunten

Geen opmerkingen. Alles naar verwachting. Snelle levering van bestelde product.

Bedankt voor uw beoordeling!

Pluspunten

Snel geleverd, goed verpakt en mijn elektricien vond het eenvoudig spul om op te hangen!

Ik mis mooie opbouwspots, hier kwam ik later achter dat jullie die ook hebben.

Bedankt voor uw beoordeling!

Pluspunten

Snelle levering van de bestelde lampen. De Rotterdam lamp staat geweldig aan mijn schuur! De mee bestelde LED lamp maakt het plaatje compleet!

Bedankt voor uw beoordeling! Lamp staat inderdaad erg mooi op uw schuur, veel plezier er mee!

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Bestellen gaat vlot

Wacht al 5 weken op bestelling DG84369, niets ontvangen, overal geeft de website waarschuwing dat het onveilig is, haal mij hier vandaan, eigen risico etc. Ben benieuwd of ik wat ga ontvangen...

Bedankt voor uw beoordeling! Jammer om te lezen dat uw bestelling nog niet compleet binnen is. We hebben contact met u opgenomen. Betreft de website melding, er was inderdaad een storing, dit is opgelost.

Pluspunten

heldere communicatie, snelle aflevering, mooie verpakking, kwaliteit producten als beschreven op website