Het is een hele mooie lamp, precies wat ik zocht en een prima levering. Helemaal top.

Goede lampen

Goede, mooie , strakke lampen

Product goed, bezorging bijzonder

Bijzonder dat er tot een bedrag van €50 bezorgkosten worden gerekend (waar het mij niet om gaat), maar als je twee items besteld deze los van elkaar worden bezorgd. Niet alleen onhandig ivm ontvangen, maar ook niet ideaal voor het milieu in dat gegeven

zondag besteld en woensdag geleverd

Correct en gunstige prijs. Afwerking product was mooi. Dus te noteren voor volgende bestelling

Mooi

Hele mooie plafond lamp

Netjes en snel

Dit is voor mij de 1ste keer dat ik iets heb besteld bij deze firma Kwaliteit prima ..gewenste resultaat Ben erg tevreden .

Mooie lampen en snelle levering

Super mooie lamp van goed materiaal

Duidelijke site waar zoeken makkelijk is. Snelle levering en komen afspraken na.

Goede kwaliteit en snel geleverd!

Het bestellen via de website verloopt prettig. De volgende dag keurig bezorgd! Het product is robuust en goed vormgegeven. Duidelijke info. Tip ervaring!

Eerste keer dat ik wat besteld heb super tevreden 's middags besteld volgende dag in huis Keurig netjes bericht ontvangen dat het pakket onderweg was en hoe laat het geleverd werd En de prijs € 40 goedkoper dan elders voor hetzelfde product

Zeer mooie lamp voor een kleine prijs . Super snel geleverd binnen 24 uur. Ziet er ook uit zoals op de foto

Uitstekende ervaring

Snelle levering! Levering voldoet aan verwachting. Uitstekend.

DMQ

De bestelling ging top .de bezorging van dhl was drama .ter compensatie 2 lichtbronnen van DMQ kado gekregen super attent

Snel en netjes geleverd

Mijn product netjes ontvangen en zoals beloofd, voor 23:30 bestellen de volgende dag geleverd.

Mooie lampen en uitstekende levering!

Nadat wij de eerste lamp besteld hadden zonder verzendkosten kwamen wij dezelfde lamp tegen op instagram tegen met 10%korting code. Heel mooi dachten wij dan kunnen we die mooi nog een keer bestellen voor boven in de hal. Helaas ging de 10% korting teniet door de €5 verzendkosten die we nu wel moesten betalen. Beetje jammer maar de lampen zijn er niet minder mooi door!

Slecht

Pakketjes niet geleverd. Nu niet bekend waar het pakketje is. Dus slechte service. Jullie afhaalpunt op de tred in sneek is niet open en kan dus niets ophalen.. Groet Ilona Boers

Snelle levering, goede degelijke producten en snel antwoord op mijn vraag.

Keurig

Snel bezorgd. Netjes verpakt. Lamp is zoals afbeelding . Iets duidelijker omschrijving hoe groot max de omtrek lampbol mag zijn die door het gat past .

stipte en correcte levering

stipte en correcte levering

Prima en een prachtige lamp

Prima service, snel bezorgd. Lamp is prachtig, hangt al en geeft mooi licht.

Had 3 lampen besteld, met 2 lichtbronnen erbij. Een derde lichtbron had ik nog in de kast liggen. Helaas bleek deze niet te passen in de lamp, dus ik bestelde nog een lichtbron bij. Helaas moest ik op deze bestelling €4.95 verzendkosten betalen. Op deze bestelling kreeg ik behalve een bevestigingsmail ook een mail dat ze mij de verzendkosten van deze 3e lichtbron teruggestort hadden. Dat noem ik nou service! Bedoel ze hoeven het niet te doen, ik nam het risico door er maar 2 te bestellen ipv 3 .Top hoor . Raad jullie zeker aan !

Snel en netjes geleverd ...

Super snelle levering.

Snelle levering en prima product.

Mooi product, snelle levering

Handige website. Mooie producten. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Snelle levering.

Prachtig product en snelle levering.

Over Dmq.nl

Vragen, advies of bestellen? Bel ons op 0182 – 890 170