Vlugge en correcte levering

Prima bedrijf met zeer snelle levering

Voor het eerst besteld bij dit bedrijf. Eigenlijk op het laatste moment aan het einde van de dag. Tot mijn grote verbazing kreeg ik het pakket de volgende middag al aangeboden in prima staat.

Prima snel

Snelle levering netjes verpakt. Helemaal naar wens

Mooi product, lokaal gemaakt en betaalbaar.

We waren op zoek naar strak design opbouwspots en vonden dit nederlands product op internet. Het was de mooist vormgegeven keuze en bleek zeer betaalbaar. Product besteld waarna afhandeling sympatiek en soepel verliep. Goed, nieuw, nederlands product.

Heel snel geleverd

Helemaal prima. Snelle levering en prima prijzen.

Snelle reacties, prettig contact, snelle levering

hele mooie lamp

de lamp is heel erg mooi en heel duidelijk is erbij vermeld welke lichtbronnen cq dimmer dqt je ervoor nodig hebt. de bestelling was heel netjes verpakt en snel verstuurd. super blij ermee!

gewoon super

alles ging perfect bedankt

Snel en goed verzonden

Eerste bestelling, snel en correct verzonden. Blijken jullie ook in Gouda te zitten, had langs kunnen fietsen. Voor de lezers nee ik ben geen familie etc.

Ruime keuze en goede service

Precies wat je er van verwacht

Super fijn om alles in 1 overzicht live te zien en niet meer wachten op de jaarafrekening

Nadat de eerste zending bij DHL fout is gegaan en daar nog steeds staat hebben jullie direct een nieuwe zending aangemaakt. Deze heb ik vandaag mogen ontvangen.

Via de web duidelijk, gemakkelijk en vlot besteld

De pakketten met daarin de lampen netjes verpakt ontvangen. Diverse lampen gekocht en de kwaliteit is boven verwachting!!

fijn bedrijf en mooie spullen

Industrieel Leroy - Mooi design

Van deze serie 2 hanglampen, twee staande lampen en een tafellamp gekocht. Mooie en goede armaturen/lampen. Mooi ontwerp en degelijk geconstrueerd. Waar mogelijk volledig afgemonteerd in huis gekregen. Prima en snelle levering en duidelijke informatie. Het ophangen van de hanglampen was overigens vrij eenvoudig.

Zeker aan te bevelen

Binnen 1 dag zoals beloofd de bestelling binnen gekregen

Super snelle service

De ene dag besteld de andere dag in huis. En ik had een beschadigde lamp maar die werd gelijk vervangen. Dus super blij met mijn verjaardagscadeau van DMQ

Het was een makkelijke website Overzichtelijk En zeer snel geleverd Achteraf betalen ideaal Goed verpakt .

Hele goede ervaring

Product was precies zoals het er op de plaatjes uit zag, Snelle levering

Super geholpen. Ze denken echt met je mee. Gr Martin.

Prima bezorging en snel telefonisch contact. Mis alleen de retourbon,niet te vinden in de bestelling.

Mooie Nederlandse collectie, goede website, snelle levering

2 st Dean 1 Wit aan het plafond in de keuken om objecten aan de muur aan te lichten. Dim to warm, wat een prachtige lampen en wat een mooi licht.

Goed geregeld

De bestelling kwam binnen de aangegeven tijd binnen. Maar ik vind het wel jammer dat de bestelling in 2 delen en met 2 verschillende vervoerders binnen kwam. Maar verder perfect geregeld

Top, klantgericht en snel

Ik heb meerdere lampen besteld, en had hier nog wat vragen over. Ik ben goed geholpen, was fijn contact. Alles snel opgepakt waardoor ik de volgendedag mijn lampen al binnen had. Top!

Over Dmq.nl

Vragen, advies of bestellen? Bel ons op 0182 – 890 170