Mooi product en snelle levering.

Goede ervaring met bestellen en de producten voldoen aan mijn verwachting.

doen wat ze beloven, klantvriendelijk, professioneel

luisteren goed naar mijn wensen, vertalen dat in eerlijke belofte, en maken waar wat ze beloven.

Goede service en snelle levering

Prima en snelle levering

Precies zoals ik verwacht

Snelle verzending, producten zijn netjes en naar verwachting.

Mooie verlichting

Duidelijke omschrijving, je kunt gelijk doorklikken naar bij behorende artikelen , goed verpakt . Je wordt ook goed op de hoogte gebracht van de tijden van levering .

Top goede service!

Geheel naar verwachting

Goede en klantvriendelijke service

Ondanks dat mijn bestelde lamp een aantal weken vertraging had en daarna de lamp niet de gewenste kwaliteit had, is dit allemaal supergoed opgelost en heb ik een nieuwe ontvangen. Helemaal tevreden!

Goeie service van aardige gasten

Snelle verzending prachtige spots top

Uitstekende service en product

Vlot geleverd.keurig en goed verpakt.

Mooie website.goed georganiseerd.

Goede service, duidelijke en snelle reactie.

Aan de hand van contact met DMQ een offerte laten opstellen, waarvan na akkoord ik snel de levering thuis heb ontvangen. Helaas was er 1 lamp beschadigd tijdens transport, maar deze is na melden snel kosteloos vervangen door DMQ. Goed service!

Hele snelle levering en goede kwaliteit lamp

Ik had de lamp Leroy besteld en volgende dag de dimmer en lampen die erin moeten al in huis. De lamp zelf zou 5 tot 8 dagen duren maar maandagochtend stond DHL al voor de deur met de lamp. Gelijk uitgepakt en staat geweldig in de kamer

Mooi product

Mooi product en snelle levering top!

Kwaliteits lampen

Heel blij met de lampen serie Leroy. Goede kwaliteit. Niet duur.

Prima service!

Mooie kwaliteit voor een eerlijke prijs

Artikelen vlot kunnen bestellen en al even vlot geleverd Kwaliteit van de materialen is uitstekend

Uitstekende communicatie, snelle levering, prachtige lamp

Tijdens het bestellen ging er iets mis met de betaling, de dag erna kregen we al een mailtje om het probleem op te lossen. Dag erna werd alles verzonden. Vriendelijke, duidelijke en vlotte communicatie, een echte aanrader. En de lamp was 100% wat we zochten. Klein minpuntje: Ik had graag een track and trace code ontvangen.

Top product en zeer snel geleverd!

Top product en zeer snel geleverd, ik bestel er nog!

Zeer tevreden over bestelling

Snel geleverd en lampen zijn super! Ga zo door

Levering DMQ hanglampen

Ik had 2 hanglampen (en had betaald) bij DMQ op 5 november. Die zijn, na meer dan 2 maand geleverd, na enkele telefoons, mails en dreigingen. Zit covid hier tussen of was dat normaal (beloofde levering na 2 á 4 weken). Verder waren de bijgeleverde pluggen en vijzen niet gepast zodat ik deze moest vervangen. Ik ben dus niet tevreden en zal dus niets meer bestellen bij DMQ.

Beste, We hebben u meerdere malen op de hoogte gebracht van de leverproblemen voor het betreffende product. Momenteel zijn het lastige tijden en is het soms lastig om iets spoedig te leveren. Uiteraard neemt dat niet weg dat de levertermijn overschreden is en hopelijk kunnen we dat in de toekomst voorkomen voor u. De klantenservice zal contact met u opnemen hierover! Met vriendelijke groet, Nicole Hendricks

Top geregeld

Snelle levering, duidelijke communicatie en mooie lampen!

Snelle en vlotte behandeling van bestelling

Ik heb het pakket erg vlot gekregen, mijn lamp is zeer mooi. De verpakking was tijdens het leveren beschadigd geraakt, maar de lamp zelf was erg goed ingepakt. Er was dus geen schade aan de lamp zelf. Een enige puntje: Dutch made quality (DMQ) is volgens de doos Made in China ...

Over Dmq.nl

Vragen, advies of bestellen? Bel ons op 0182 – 890 170