Alles zoals verwacht

Verder geen ervaring. Ik heb nog niets hoeven retourneren.

Wat een goede service en een hele goede support

Wij hadden elders twee dimbare led lampen gekocht. Bij DMQ kochten wij twee kabeldimmers. Dat ging behoorlijk mis want de techniek van de dimmers en de lampen stemde niet overeen. Gevolg was flikkerende lampen en bijna geen mogelijkheid om te dimmen. Kontakt opgenomen met de klantenservice en die hebben een meer dan goede regeling getroffen om het probleem op te lossen. Ik was er blij mee.

Wat een super service !!!

Er was een probleempje met 1 van de ontvangen artikelen en dat was binnen 24 uur vervangen door een nieuw!!!!

Top service, top producten

Top bedrijf met hart voor de klant. Klopt er iets niet of is er iets niet goed, dan wordt dit direct netjes opgelost

Geweldig, niets aan te merken

Geweldig, niets aan te merken

Snel in huis, goede kwaliteit. Tevreden.

Snelle levering!

Snel geleverde, en goed verpakt.

Mijn pakketje werd op de afgesproken tijd bezorgd.

Mijn ervaring is goed. Ik bestel zelden via internet maar toevallig bij DMQ en Vakantieveilingen ongeveer tegelijk besteld en op dezelfde dag en tijd bezorgd door DHL, perfect geregeld. Er kwam een vrolijke bezorger aan de deur (3-hoog zonder lift) met twee pakketjes.

We hebben 2 lampen besteld de volgende dag geleverd helaas 1 lamp niet helemaal goed, contact opgenomen en kregen meteen een nieuwe op gestuurd deze was prima. Nagevraagd wat te doen met degene die niet goed deze mochten we houden en kijken of we hem nog konden maken! Super goed opgelost Iets om trots op te zijn Hier kunnen sommige bedrijven nog wat van leren

Behulpzaam & snel geholpen!

Producten online gezien, wat vragen over gesteld die meteen en fijn beantwoord werden. Dag erna producten al in huis. Lampen moeten nog aangesloten worden maar de service is in ieder geval super!

Mooie lamp

Erg mooie lamp. Alleen jammer dat de levering niet binnen de beloofde termijn was. Hier werd dan ook nog de schuld gegeven aan PostNL terwijl het pakket nog niet aangeboden was.

Prima producten, snelle levering

Zeer tevreden over de geleverde producten. Zien er goed uit, waren snel geleverd.

Snelle levering, enkel bij grotere hoeveelheidring voor spot te kort

Betere controle / verpakking Dus graag 2 extra ringen voor vastzetten van lichtbron opsturen.

Snelle bezorging

Snelle afwikkeling en bezorging

Uiteindelijk bleek het bestelde product niet leverbaar. Het alternatief voldoet ook.

Snelle levering en super service

2 buiten lampen besteld die snel geleverd werden. Bij het monteren brak er een glas plaatje van de buitenkap. Contact gehad met het bedrijf en binnen 2 uurtjes had ik reactie om naar een oplossing te zoeken. Naar het sturen van een foto kreeg ik al snel weer reactie met de oplossing. Ik zou een nieuwe lamp krjjgen met bij passende lampen. Een snelle service en doen totaal niet moeilijk als er iets mis is met het product. Een tevreden klant die zeker nog een keer terug komt.

Mooie spotjes!

Goede ervaring met DMQ! De spotjes van Dean zijn echt van hoge kwaliteit en mooi dimbaar. Levering ging via PostNL, werd goed op de hoogte gehouden van levermoment en was conform afspraak (en dat in tijden van Covid-19)

Helemaal tevreden

Mijn bestelde lamp was snel in huis. Mooie kwaliteit lamp voor een goede prijs.

Mooie producten

Mooie producten en snelle levering

Spotjes; spotless

De DMQ Moon spotjes zijn geweldige Trimmless spotjes, uitstekende kwaliteit. Na stucen een super smooth en glad resultaat

Buitenverlichting werkt als een zonnetje in de avond!

Iedereen blij, meer veiligheid op straat dankzij de mooie Rotterdam lamp. Geeft dmv de beweging sensor op tijd licht. Goed verpakt in piepschuim en folie gewikkeld. Tip voor de volgende keer; ik miste een lichtbron, deze moest ik achteraf nog aanschaffen

Goed geholpen

Advies voor inbouw moon spots, levering was volgens afspraak 2 weken.

Snel geleverd. Product voldoen aan mijn eis en voelt stevig en luxe aan, goede kwaliteit dus!