Levering DMQ hanglampen

Ik had 2 hanglampen (en had betaald) bij DMQ op 5 november. Die zijn, na meer dan 2 maand geleverd, na enkele telefoons, mails en dreigingen. Zit covid hier tussen of was dat normaal (beloofde levering na 2 á 4 weken). Verder waren de bijgeleverde pluggen en vijzen niet gepast zodat ik deze moest vervangen. Ik ben dus niet tevreden en zal dus niets meer bestellen bij DMQ.

Top geregeld

Snelle levering, duidelijke communicatie en mooie lampen!

Snelle en vlotte behandeling van bestelling

Ik heb het pakket erg vlot gekregen, mijn lamp is zeer mooi. De verpakking was tijdens het leveren beschadigd geraakt, maar de lamp zelf was erg goed ingepakt. Er was dus geen schade aan de lamp zelf. Een enige puntje: Dutch made quality (DMQ) is volgens de doos Made in China ...

Alles op voorraad en een snelle en correcte levering.

Positief.

Mooie lamp, snel geleverd!

Mooie lamp, goed op te hangen.

Wat een toffe lamp en snel geleverd!

Prachtige lamp, nette website en hij was snel geleverd. Mooie aanbieding wanneer je meerdere lampen (lichtbron) koopt.

Levertijd incorrect

Spots besteld: deze hebben net geen half jaar op hun laten wachten ipv 2 a 3 weken.

Voor het eerst hier besteld, volgende dag ontvangen. Mooie lamp, ik ben zeer tevreden...

Toppie

Aanrader

Alles klopt en volgens afspraak geleverd. Productomschrijving en foto's voldoen helemaal.

Mooie lampen

Mooie lampen, en fijne communicatie over levertijd.

Kwaliteit voor een scherpe prijs

Bestelling gedaan op een website die zeer gebruiksvriendelijk is. Ook het bestelde snel geleverd gekregen. Top.

Snelle levering ,mooie lamp

Mooie lamp,goede kwaliteit

Heb een lamp gekocht was er zeer snel. Ben super blij met mijn lamp.

De bezorging was snel en volgens afspraak. De twee lampen die ik had besteld, staan prachtig. Helemaal top!

Bedrijf dat nog goed telefonisch advies geeft en scherpe prijzen vraagt voor hun producten.

Kwaliteit, maar (te-) prijzig.

Solide opbouw plafond verlichting.

waar voor je geld,snelle levering. Lamp stuk,een telefoontje en binnen 3 dagen nieuwe. Super.

Prima smartdimmer stekker, vlot geleverd

Hue compatible dimmerstekker op vrijdagmiddag laat besteld. Zondag geleverd. Functioneert volgens verwachting

Goeie kwaliteit en uitstekende service

3 prachtige lampen gekocht. Ook het contact via de mail met DMQ nav een aantal vragen verliep voorspoedig. Ik kan DMQ van harte aanbevelen.

prettige ervaring

Enorm goede service

- snelle levering van producten - snel reactie bij vragen via mail - goede hulp bij problemen

Wat een top service!

Dat maak je niet elke dag mee, een bedrijf dat zo meedenkt en alles doet om de klant tevreden te maken. Ik ben Marc ontzettend dankbaar voor zijn inzet en zou DMQ aan iedereen aanbevelen! Dank je wel Marc!

geweldig!!!

wat een prachtige lamp en wat snel geleverd. wij dachten dat de gloeilampen niet geleverd waren. binnen 5 minuten reactie op mijn email. maar wij hadden niet goed gekeken..... echt prima service!!!

super service

Er was iets niet helemaal goed gegaan met de bestelling. Ik dacht mijn eigen fout, toch kreeg ik 3 lampbollen erbij voor het ongemak. Super geregeld en ik ben erg blij met mijn lamp.