stipte en correcte levering

stipte en correcte levering

Prima en een prachtige lamp

Prima service, snel bezorgd. Lamp is prachtig, hangt al en geeft mooi licht.

Had 3 lampen besteld, met 2 lichtbronnen erbij. Een derde lichtbron had ik nog in de kast liggen. Helaas bleek deze niet te passen in de lamp, dus ik bestelde nog een lichtbron bij. Helaas moest ik op deze bestelling €4.95 verzendkosten betalen. Op deze bestelling kreeg ik behalve een bevestigingsmail ook een mail dat ze mij de verzendkosten van deze 3e lichtbron teruggestort hadden. Dat noem ik nou service! Bedoel ze hoeven het niet te doen, ik nam het risico door er maar 2 te bestellen ipv 3 .Top hoor . Raad jullie zeker aan !

Snel en netjes geleverd ...

Super snelle levering.

Snelle levering en prima product.

Mooi product, snelle levering

Handige website. Mooie producten. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Snelle levering.

Prachtig product en snelle levering.

Teleurgesteld!

Na de aanbieding van Dmq.nl te hebben besteld (nl. 3 stuks kostbare hanglampen inclusief 3 bijhorende led-lichtbronnen) te hebben besteld zijn de hanglampen heel spijtig zónder lichtbronnen bezorgd.

Prima en snelle service

Mooie lamp

Snelle service, prima lamp, helemaal naar wens.

Mocht er een probleem zijn, dan wordt het perfect opgelost!

2 lampen online besteld en geleverd, waarvan één door het vervoer met de pakketdienst kapot was gegaan. Een melding gemaakt voorzien van foto's en direct werd er kosteloos een nieuwe exemplaar opgestuurd. Perfecte service. En niet onbelangrijk, mooie lampen!

Super kwaliteit en super service!

Mooie lamp met spotjes besteld voor aan het plafond! De lamp werd geleverd volgens de aangegeven levertijd. Wat me gelijk opviel was de kwaliteit van de lamp, super stevig! Er zaten zelfs schroeven en pluggen bij om hem te bevestigen! Top kwaliteit!

Snelle, correcte levering

Erg tevreden. Voldoet precies aan verwachtingen.

Prima en snelle service !!!

Snelle en goede service. Blij met mijn aankoop ✅

Waardeloze aflevering! Zo voor de deur gezet, we waren niet thuis!

Het product is prima! Netjes verpakt, maar de vervoerder heeft de doos zo voor onze deur gezet, appartement op 1 hoog, zo in het zicht. Wij kwamen pas laat thuis die dag, want ze zouden de dag ervóór al geleverd worden. Er zat (voor ons in ieder geval ) voor een aanzienlijk bedrag aan spots in. Gelukkig stond de doos er nog toen wij rond middernacht thuiskwamen, maar het had ook anders kunnen aflopen en hoe hadden wij dan kunnen bewijzen dat we niets ontvangen hadden? Het was DHL en die flikken wel vaker van dit soort dingen. De PostNL bezorger kwam bij de buren een pakje brengen en die zei er zelfs iets van en zei: dat heb ik niet gedaan hoor, dat is bij ons uitgesloten, tenzij de klant dit heeft aangegeven. Ik vind dit echt een groot punt waar jullie iets mee MOETEN doen!

Dat is inderdaad een kwalijke zaak en hebben de klacht ingediend bij DHL! Team DMQ

Heb dit op zondag besteld, en werd reeds op maandag geleverd. Goed verpakt en zeer goed en mooi afgewerkt product.

Gewoon goed

Bestelling na één dag al bezorgd zonder problemen, goede communicatie gewoon fantastisch

Mooiste inbouwspots van heel NL!

Na een lange zoektocht voor trimless inbouw spots (rond) terecht gekomen bij DMQ. DMQ heeft de beste prijs / kwaliteit verhouding die ik kon vinden in NL. Voorafgaand heb ik paar keer contact opgenomen met de klantenservice voor nodige info. ze proberen mee te denken (super vriendelijk altijd en behulpzaam). Na het plaatsen van een grote bestelling, alles netjes ontvangen goed verpakt etc. helaas ontbraken bij 4 stuks de inbouw frame na een telefoontje met de klantenservice is dit direct opgepakt en opgelost (TOP SERVICE). Later ben ik die binnen delen gaan monteren helaas liet ik er een vallen (rand beschadigd) klantenservice gebed om eentje na te bestellen, DMQ heeft aangegeven dit kosteloos op te sturen wederom TOP Service! wat je tegenwoordig weinig tegenkomt. Ben je op zoek naar Trimless inbouwspots (of andere verlichtingen) dan ben je bij DMQ bij de juiste adres!

Lange levertijd

dan komt er op een dag 1 artikel een paar dagen later de rest

Mooie trimless spots, benieuwd naar het eindresultaat (gestuct en geschilderd)

Goede inbouwspots, draaibaar en kantelbaar. Voor boorgat 15,8 cm heb je een tevens een dure gatenboor nodig. Spots zijn geplaatst nu mag de stukadoor de spots wegwerken, ik ben benieuwd. Prijs van de spots is prima.

Goede service.

Als ik contact zocht werd er gelijk op gereageerd . Kan het iedereen aanbevelen.

Goede kwaliteit

We zijn erg tevreden over de kwaliteit van de lampen. Ze zijn netjes en goed ingepakt geleverd. Enige verbeter punt waar ik zie is dat op het moment dat je producten niet direct leverbaar zijn dat er tijdens het wachten 1x per week een update verstuurd wordt. Na weken wachten ga je toch twijfelen of het allemaal nog zal gaan komen. Bij navraag krijg antwoord gehad met een verwachte levertijd. De verwachte levertijd is nog twee keer aangepast. Dat was jammer. Maar nu shinen onze lampen volop! Succes DMQ

Mooie lamp

Mooie lamp. De levering was wel iets vertaagd. Dit had iets gecommuniceerd kunnen worden. De volgende keer weer kijken bij DMQ

Super fijne en snelle service!!

Super fijne en snelle service!!

Keurig netjes

Mooie inbouwspots, goede uitleg en mooi produkt, snel en correct geleverd.

Over Dmq.nl

Vragen, advies of bestellen? Bel ons op 0182 – 890 170