Correcte en snelle montage.

Vlugge afhandeling en vriendelijke bediening. Mooi afgewerkt. Heel tevreden. En de prijs was super in vergelijking met anderen. Doe zo verder.

Zonder stress

• Kennis & Vakmanschap

Goed verzorgde monteur met verstand van zaken

De monteur kwam me erg behendig over die de fijne kneepjes van het vak goed onder de knie heeft. Binnen 45 minuten was mijn voorruit al vervangen, petje af!

• Kennis & Vakmanschap

Handige service bij mijn garage

Handig dat ze op locatie komen waar jij wilt. Heb de monteur naar mijn garage laten komen waar de auto toch al stond voor een afspraak. Zo ving ik mooi twee vliegen in één klap en de garage kon mooi met één oog meekijken of ze voorzichtig met mijn auto omgingen.

goede bereikbaarheid.

Ze zijn goed te bereiken via chat en telefoon. De ruit die ik nodig had was hier het goedkoopste en werd goed geplaatst.

Door regen is eerste afspraak niet doorgegaan. Dit werd netjes op tijd aangegeven. De tweede keer meer geluk en werd de ruit netjes vervangen.

Gewoon goed

Komen afspraken na en de ruit word goed en voordelig geplaatst.

Goede service voor de beste prijs

Duidelijke site. Je hoeft hier geen offerte op te vragen of te bellen je ziet direct de prijs staan. Via de chat gevraagd wanneer de ruit vervenagen kon worden en heb toen meteen online de afspraak gemaakt. Top service!

Uiterst concurrende prijs, op locatie en vriendelijjk

Autogas concurrent is goed bereikbaar via de chat op de site. Medewerkers komen op afgesproken tijdstip aan huis, zijn vriendelijk, werken netjes en nemen de oude ruit mee. Goede service en tegen een zeer concurrende prijs. Dikke aanrader!

Soepel bestelproces en vlotte levering

Makkelijk om online je voorruit te bestellen, af te rekenen en te laten bezorgen bij de loods van mijn maat waar de auto staat

Netjes en correct. Voor een goede prijs

Positief. Ruit is netjes en snel geplaatst.

Goed geholpen voor een voordelige prijs

Goed geholpen voor een voordelige prijs bij mij voor de deur. Vond het wel makkelijk dat de monteur belde dat hij onderweg was

Pluspunten

Snelle levering en plaatsing,zeer goede prijs, voor een niet voor de hand liggende voorruit van een Hymer camper

De garantieafhandeling kan beter, is blijkbaar afhankelijk van de firma die samenwerkt met autoglas concurrent.. 2 maal de gemaakte afspraak niet nagekomen....om de ruit af te kitten Dan zelf de ruit laten afkitten en de faktuur opgestuurd en deze is correct betaald. Dus uiteindelijk alles ok

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ruit is netjes geplaatst. Chauffeur belde netjes van te voren dat hij onderweg was.

Heb zelf achteraan moeten bellen voor afspraak.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goedkoop en snel

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Na een belletje naar Autoglas Concurrent een afspraak ingepland op de dag erop, monteur belde netjes vantevoren, er kwamen twee monteurs die de voorruit netjes gedemonteerd hebben, de nieuwe ruit van AGC netjes erin en alle rommel netjes opgeruimd hebben. En dat voor de helft van het geld dat de ruit bij Carglass kost.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Flexibel, kundig.

Contact over de planning liet even op zich wachten.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

1. Ruit is goed vervangen 2. Prijs is interessant 3. Website is duidelijk 4. Personeel komt goed voor de dag

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

mensen kennen hun job

graag hadden wij wel een betallingsbewijs ontvangen ipv bestelbonn ivm de belgische autokeuring dat wij inderdaad de autoruit vervangen hebben

• Kennis & Vakmanschap

Beste Patrick, Bedankt voor uw feedback. Onze excuses voor het ongemak, de monteur had ter plekke een factuur en tevens garantiebewijs moeten uitschrijven. We zullen een factuur opmaken en via e-mail naar u versturen.

Pluspunten

Ondanks de wat vieze bus toch een topservice gekregen

De bus mocht wel eens een wasbeurtje gebruiken

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Duidelijke en eerlijke prijzen. Vond het wel erg prettig dat ik een uurtje voor aankomst van de monteur werd gebeld dat hij onderweg was, zo hoefde ik toch niet de hele dag thuis te blijven.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

snelle terugbetaling na annuleren bestelling