Peter was super vriendelijk en de service was top

Volgens afspraak

Goed en eerlijk werk geleverd niet tegenstaandig problemen met bestelling .Dit os zeker 10 op 10 waard nog vele groeten uit het verre Terneuzen

• Kennis & Vakmanschap

Niets op aan te merken, zeer vriendelijk en degelijke uitvoering.

Eerder een verwijt aan Porsche die de dakconsole onpractisch heeft ontworpen.

• Kennis & Vakmanschap

Heel goed snel gedaan erg lij er mee Zo snel gedaan Super

SUPER EN SNELLE SERVICE

Voor het eerst dat ik dit mee maak en op een zondag dat mijn achterruit kapot gaat. maandag in de middag had ik al een nieuw glas erin . De prijs was super meer dan de helft goedkoper dan Carglas en snellere service Just TOP TOP TOP

Super service!!!

Super vriendelijke mens met veel kennis. Alles mooi uitgelegd zoals het moet. Heel dikke dank u wel. Groetjes van Gent,Belgie :-)

• Kennis & Vakmanschap

Mooie autoruit en vlotte afhandeling

Mooie autoruit voor een goede prijs en vlotte afhandeling met afspraak aan huis. Medewerker heeft een half uur van tevoren zijn aankomst bevestigd. Afspraak gemakkelijk te maken met snelle reactie en persoonlijk antwoord per mail.

TOP

Autoglas concurrent heeft het raam van mijn Audi A8 vakkundig vervangen. Erg blij met het resultaat. Hartelijk dank

• Kennis & Vakmanschap

Perfecte service,twee mensen kwamen mooi op tijd en hadden de klus in no time geklaard,een aanrader,

Veel voor weinig geld zelfs degene waar de auto werd geschouwd was verbaast over de prijs.Snelle service goede afspraken en vakkundig werk geleverd,was mooi hoe de twee mensen op elkaar waren ingewerkt.

• Kennis & Vakmanschap

Goed voor een goede prijs

Makkelijk geregeld

Goed geholpen via de chat door iemand met verstand van zaken. Direct een afspraak ingepland en 2 dagen later is mijn voorruit keurig vervangen.

Nooit meer

Nieuwe achterruit op maandag laten vervangen. Moest zelf contant opnemen nadat ik maar niets hoorde. Toen de monteurs kwamen wilden ze in 1e instantie de ruit niet plaatsen omdat er net een bui was terwijl ik heel duidelijk had aangegeven dat de auto niet binnen kon staan. Ze hebben de ruit toch maar geplaatst, maar toen ze weg waren zag ik dat op mijn oude ruit de afdichtring van mijn ruitenwisser er nog op zat. Dus mijn ruitenwisser sloot niet goed af waardoor hij dus niet waterdicht was en helemaal los zat. Gelijk een mailtje gestuurd en ook nog gebeld. Er kon pas zaterdag pas een monteur komen. Heel de dag thuis gebleven, maar er kwam dus niemand. Maar weer gebeld en gemaild. Toen de monteur die in de loop van de volgende week kwam en weer weg was bleek de afdichtring in mijn kofferbak te liggen en liep er nog steeds water via het raam naar binnen. Weer bellen. Dan krijg je te horen dat ze het gezeik zat zijn. Echt waar. Dan begint het dat je niet terug gebeld wordt en dan heeft hij corona en dan zijn vrouw. Dus ik zeg kan er geen andere monteur komen. Dat kon dus niet want dan moest er iemand ingehuurd worden en er was iets afgebroken van mijn ruitenwissermotor en hij had een andere ruitenwissermotor op de sloop gehaald en die had hij in zijn auto liggen. Zo verstrijken er 4 weken. Gelukkig zit er een stop in mijn kofferbak zodat ik het water eruit kon laten lopen. Als eindelijk de monteur de ruitenwissermotor geplaatst heeft heb ik gezegd dat de ruit er niet recht inzit en ook dat de kofferbak niet meer goed sluit. Hier kon volgens de monteur niets aan worden gedaan en als de ruit nog lekte dat hij het ook niet meer wist en ja hoor het raam lekte nog steeds. Toen heb ik het opgegeven en ben naar mijn eigen garage gegaan om het op te lossen. Heb ook meerdere malen om een factuur gevraagd, die zou ik via mail krijgen, maar helaas ook die heb ik niet gekregen.

Snel en voordelig

Stukken goedkoper dan bij de dealer, snel een afspraak kunnen maken en de vakmannen waren ook zeer snel klaar. Helemaal top!

geen afspraken nakomen

Na een opdracht tot 2 keer toe een afspraak gemaakt. Komen niet opdagen en bellen alleen met slechte argumenten. Bellen ook zelf na beloften daarover niet terig. Kortom, geen aanrader!

Eerlijke en vriendelijke service

Vlotte samenwerking zowel met klantendienst als monteur. Voor herhaling vatbaar

• Kennis & Vakmanschap

Perfecte service en echt de goedkoopste.

Personeel vakkundig en vriendelijk, op locatie vervangen tegen zeer scherpe prijs, kortom een heel tevreden klant.

Geweldige service

Netjes geregeld Raam besteld de andere dag werd ik gebeld voor de montage afspraak. De volgende dag gemonteerd Beter dan Carglass die kon de ruit niet leveren.

• Kennis & Vakmanschap

Service zoals het hoort .

Super service , op tijd , geen gezever , ervaren personeel, prijs zeker 50% goedkoper waar ik prijs had gevraagd. Thanks Autoglas Concurrennt.nl

Zeer matig

Raam is slecht gemonteerd.

• Kennis & Vakmanschap

Makkelijk te bestellen. Goed kwaliteit. Snelle monteur.

• Kennis & Vakmanschap

Super snel, vriendelijk en professioneel

Na een aanrijding een kapotte voorruit, niet meer mee te rijden. Ondanks de feestdagen direct geholpen. De garage had geen tijd en raam niet op voorraad en de prijs was het dubbele. Gelukkig snel, vriendelijk en vakkundig ter plekke geholpen voor een betere prijs👍 Bedankt

• Kennis & Vakmanschap

Supersnel en correct geregeld voor een zeer scherpe prijs

Tijdens mijn vakantie in Nederland tijdens de kerst een ster en barst in de ruit. Dealer, Garage en ook de 'grote autoglas ketens' hadden geen tijd maar kwamen ook met prijzen 3x zo hoog als Autoglas Concurrent.nl binnen no-time de ruit op lokatie vervangen. Kan weer retour naar huis alsof er niks gebeurt is 😀.

GEWELDIG

Mijn autoruit was gebarsten. Binnen 1 tot 3 werkdagen zou mijn raam vervangen worden maar de volgende dag stond de monteur er al. Zeer vakkundige en ook heel vriendelijke monteur. En de prijs vergeleken met andere aanbieders ook zeer aantrekkelijk. Al met al een TOP ervaring. Ik raad Autoglas Concurrent dan ook bij iedereen aan!

Zeer snel geplaatst

Waren toffe gasten en me ruit zat er erg snel in. Zeker een aanrader en voor een scherpe prijs

Goed gedaan

Personeel zijn heel ardig, ze hebben het werk in top staat gedaan.