Snel en voordelig

Stukken goedkoper dan bij de dealer, snel een afspraak kunnen maken en de vakmannen waren ook zeer snel klaar. Helemaal top!

geen afspraken nakomen

Na een opdracht tot 2 keer toe een afspraak gemaakt. Komen niet opdagen en bellen alleen met slechte argumenten. Bellen ook zelf na beloften daarover niet terig. Kortom, geen aanrader!

Eerlijke en vriendelijke service

Vlotte samenwerking zowel met klantendienst als monteur. Voor herhaling vatbaar

• Kennis & Vakmanschap

Perfecte service en echt de goedkoopste.

Personeel vakkundig en vriendelijk, op locatie vervangen tegen zeer scherpe prijs, kortom een heel tevreden klant.

Geweldige service

Netjes geregeld Raam besteld de andere dag werd ik gebeld voor de montage afspraak. De volgende dag gemonteerd Beter dan Carglass die kon de ruit niet leveren.

• Kennis & Vakmanschap

Service zoals het hoort .

Super service , op tijd , geen gezever , ervaren personeel, prijs zeker 50% goedkoper waar ik prijs had gevraagd. Thanks Autoglas Concurrennt.nl

Zeer matig

Raam is slecht gemonteerd.

• Kennis & Vakmanschap

Makkelijk te bestellen. Goed kwaliteit. Snelle monteur.

• Kennis & Vakmanschap

Super snel, vriendelijk en professioneel

Na een aanrijding een kapotte voorruit, niet meer mee te rijden. Ondanks de feestdagen direct geholpen. De garage had geen tijd en raam niet op voorraad en de prijs was het dubbele. Gelukkig snel, vriendelijk en vakkundig ter plekke geholpen voor een betere prijs👍 Bedankt

• Kennis & Vakmanschap

Supersnel en correct geregeld voor een zeer scherpe prijs

Tijdens mijn vakantie in Nederland tijdens de kerst een ster en barst in de ruit. Dealer, Garage en ook de 'grote autoglas ketens' hadden geen tijd maar kwamen ook met prijzen 3x zo hoog als Autoglas Concurrent.nl binnen no-time de ruit op lokatie vervangen. Kan weer retour naar huis alsof er niks gebeurt is 😀.

GEWELDIG

Mijn autoruit was gebarsten. Binnen 1 tot 3 werkdagen zou mijn raam vervangen worden maar de volgende dag stond de monteur er al. Zeer vakkundige en ook heel vriendelijke monteur. En de prijs vergeleken met andere aanbieders ook zeer aantrekkelijk. Al met al een TOP ervaring. Ik raad Autoglas Concurrent dan ook bij iedereen aan!

Zeer snel geplaatst

Waren toffe gasten en me ruit zat er erg snel in. Zeker een aanrader en voor een scherpe prijs

Goed gedaan

Personeel zijn heel ardig, ze hebben het werk in top staat gedaan.

• Kennis & Vakmanschap

prijs goed maar montage kwaliteit erg matig

Keurig netjes alles geregeld via het internet en via mail. allemaal erg professioneel aangegeven dat de montage s'middags moest plaats vinden. tot mijn verbazing kwamen ze s'morgens niet zoals door ons aangegeven. vervolgens kwam de monteur aan met twee afgebroken pootjes van de verwarming. ik had het idee dat die beste man niet erg goed wist hoe die dit moest herstellen......wilde het lijmen met binnenspiegel lijm..... ik heb het advies gegeven om het te gaan solderen en na veel gepriegel is dat hem gelukt. met de montage was onze hulp erg welkom omdat de monteur niet erg een goed oplossing wist om de ruit aangedrukt te houden in de auto. moest de auto zelf afbouwen door gebrek aan spullen die ik wel besteld had dit is wel verrekend. kortom waren wij er niet kapot van zonder onze hulp en ervaring was het niet goed gekomen met het vervangen van de ruit.

Snel & correct

Ik werd gevraagd mee te helpen om de voorruit te plaatsen. Dat heb ik gedaan. En ik kreeg nog het advies om meteen een nieuwe ruitenwisser aan te schaffen (voor €20) want dat schijnt beter te zijn. Ook gedaan. Leek me wel logisch en schappelijk.

• Kennis & Vakmanschap

Doordat we niet verzekerd waren hebben we zelf onze voorruit laten vervangen. Dit bedrijf heeft de ruit snel en vakkundig vervangen, voor een fractie van de prijs wat andere ‘gerenommeerde’ bedrijven hiervoor vragen. Kortom aanrader.

Pefecte kwaliteit

Veel verschillende aflever en montage opties. Ik heb de bestelde ruit opgehaald in Tiel, wat ook geen enkel probleem is. Verder werken er klantvriendelijke en behulpzame mensen die makkelijk bereikbaar zijn via telefoon en email.

• Kennis & Vakmanschap

Netjes geleverd en gemonteerd, communicatie beetje probleem.

Op vrijdag bestelling geplaatst. Dinsdag gebeld of ze nog een ruit konden doen. Deze was pas op vrijdag leverbaar en kon niet. Woensdag kwamen ze de ruit die ik aanvankelijk besteld had plaatsen, hadden ze de ruit bij waar ik om gevraagd had die ze nog niet hadden. Toen ik vroeg wat het kostte kon de monteur me daar geen antwoord op geven. Na het monteren kreeg ik de rekening en bleek het 220 euro te zijn, op de website staat 119 en 20 euro voor de lijst. Op de website is het 40 euro voor bezorgen en 100 euro voor bezorgen en levering, dan zou het 60 euro kosten, dus kom ik maar op 199 euro? (dit zag ik pas achteraf) Op de bon staat ook geen specificatie. Verder heeft hij wel netjes gewerkt en alles opgeruimd, had ook een ruimte voorbereid waar hij fijn droog kon werken met koffie.

• Kennis & Vakmanschap

Beste Martijn, Bedankt voor uw feedback. Vervelend dat er verwarring is ontstaan over de prijs. De monteur wist de totaalprijs niet uit zijn hoofd en heeft dit later nagekeken. De prijzen staan op onze website, echter klopt uw rekensom niet. Het tarief voor bezorgen zonder montage is €40 en het tarief voor bezorgen met montage is €100. Dit betekent niet dat het montagetarief €60 is. U heeft €19 korting gekregen, het totaalbedrag zou normaal €119 + €20 + €100 = €239 zijn. Als u graag nog een gespecificeerde factuur wilt ontvangen vernemen we het graag.

Snel, duidelijk en netjes

Zelfde dag nog gebeld voor het maken van een afspraak. Volgende dag bij mijn werk is de autoruit vervangen, binnen een uurtje!

Zoals afgesproken. Correct.

Zoals afgesproken. Correct.

Prijs kwaliteit top

• Kennis & Vakmanschap

Afspraak en snelheid uitvoering na melding echt super Montage door Bert proffesioneel uitgevoerd duidelyk zichtbaar dat dit niet zyn eerste ruit was groeten gerrit litz

• Kennis & Vakmanschap

goed geholpen voor een goeie prijs

fijn dat ze me ook op zaterdag konden helpen. voorruit was snel vervangen, binnen een uurtje waren ze al klaar. goede service verleend. in de rand zat wat roest dat ze even behandeld hebben zodat het niet meer verder gaat roesten.

Good job

Thank you for the wonderful response. There is no stock in Japan, it is necessary to order from overseas. Packing and transportation were perfect, so we were able to repair in Japan. I think it's difficult to transport glass overseas, but thanks for doing the perfect job. I'm glad to ask an expert.

Netjes geholpen

De planning is rommelig. Ik heb enkele dagen na de opdracht niets gehoord, vervolgens word ik gebeld of het over een uur uitkomt. Verder uitstekend werk geleverd.