Sehr gut

Schnelle Lieferung. Sehr gutes Preis-Leistungverhältnis

• Welches Produkt haben Sie gekauft: 7L230 Holzspalter

Perfekt, auf jeden Fall empfelenswert

Sehr empfehlenswert! Ich habe den Holzspalter 7L230-FLEX mit flexible Abdeckung und es ist wirklich TOP! Sehr stark, und es funktioniert sehr leicht.

• Welches Produkt haben Sie gekauft: Holzspatler 7L230-FLEX

Über ACG-Holten B.V.

Met ACG ervaart u altijd plezier van de juiste keuze! Het selecteren van de juiste machine is door het grote en diverse aanbod in de markt niet altijd een simpele klus, zeker omdat de meeste mensen niet dagelijks een apparaat aanschaffen. Wij bij ACG bieden daarom een overzichtelijk assortiment, waarbij relevant onderscheid wordt gemaakt tussen de verschillende machines. Wij hebben belangrijke keuze criteria in kaart gebracht en verwerkt in de vormgeving van onze apparaten, zo kunnen wij verschillende klanten bieden wat ze echt nodig hebben. Onze klanten ervaren daarom altijd plezier van de juiste keuze voor, tijdens en na de aankoop, dat beloven we!

Kiyoh Bewertungen

• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um Fehlprüfungen so weit wie möglich zu vermeiden