Goede communicatie en correcte levering

Machine ziet er degelijk uit, goede beschrijving bijgeleverd voor montage en eerste gebruik. Maaier start direct en maait prima. Over de duurzaamheid kan ik nog geen oordeel vellen daar ik de maaier pas enkele weken in het bezit heb. Altijd met een elektrische grasmaaier gemaaid, maar wat een genot om zonder kabel te maaien. Tevreden klant.

• Welk product heeft u aangeschaft: Benzinemaaier 51

zeer goed toestel dat aan al mijn verwachtingen voldeed

grote hoeveelheid kerselaar-stammen tot meer dan 40 cm diameter waren geen probleem...

• Welk product heeft u aangeschaft: houtklover 8S230/400ECO

Top en degelijke hogedrukreiniger.

Om de paar jaar doe ik mijn hele oprit en terras + 200M2 afspuiten om al de voegen opnieuw te voorzien van voegzand. Gaat met deze hogedrukreiniger een stuk beter als wat ik voorheen had!!

• Welk product heeft u aangeschaft: Hogedrukreiniger

werk goed zeker met groter mes heel blij van wat het allemaal door duw

goed machine gr Luc

• Welk product heeft u aangeschaft: houtplitter

Kennis en kwaliteit

Ik was op zoek naar een luchtcompressor, ter plaatse de opties besproken en direct een aangeschaft Tevens info gevraagd over een hogedrukreiniger Dit apparaat een tijdje later online besteld. Hetgeen heel makkelijk ging en goed werd geleverd Bij beide apparaten eerst goed de gebruiksaanwijzing bestuderen, voordat je de apparaten in elkaar zet en gebruikt

• Welk product heeft u aangeschaft: Hogedrukreiniger & luchtcompressor

Super fijn bedrijf

Ik heb al meerdere bestellingen gedaan en lage prijzen en goeden kwaliteit en snelle levering en super garantie! Had de 3200/225 comfort hogedrukreiniger gekocht en ging helaas kapot en heb het bedrijf gebeld en werd super fijn behandeld en kon een nieuwe bestellen met een fijne korting om de klap te verminderen! Wat ik echt geweldig vind! En zal daardoor voor altijd klant blijven en jullie aanraden bij mijn vrienden en kennissen enz . Nu ga ik sparen voor een houtklover.

• Welk product heeft u aangeschaft: 3200/225 comfort hogedrukreiniger

voldoet aan verwachting

voldoet aan verwachting

• Welk product heeft u aangeschaft: houtkliever

Goed en duidelijk

Goede en duidelijke vriendelijke ontvangst

• Welk product heeft u aangeschaft: Kloofmachine

We zijn er erg tevreden mee fijn om mee te werken

Het is een fijn kloofmachine om mee te werken hij klooft grote stukken wij zijn er heel te vrede over.

• Welk product heeft u aangeschaft: N.v.t.

Zeer deskundig

Personeel is zeek deskundig en weet je goed te adviseren.

• Welk product heeft u aangeschaft: Hogedrukreiniger

Uitstekende kwaliteit en service!

Het product is van zeer goede kwaliteit en een zeer vriendelijke after service.

• Welk product heeft u aangeschaft: Elektrische kliefmachine

De kloofmachine werd zeer vlot en goed geleverd. Intussen heb ik er een aantal uren mee gewerkt en hij bevalt uitstekend

• Welk product heeft u aangeschaft: Verticale kloofmachine

Werkt perfect zoals gezegd is

Zeer goede en fijne machines voor een nette prijs. Eerder al een compressor en nu een hogedrukreiniger gekocht.

• Welk product heeft u aangeschaft: hogedrukreiniger

Prima motormaaier

Het is een prima motormaaier. Ik heb wel één minpuntje: de machine heeft de neiging, zeker als de opvangbak vol raakt, achterover te gaan hellen. Je moet dan tegendruk uitoefenen, wat niet handig is.

• Welk product heeft u aangeschaft: benzinemaaier 46cm

Geweldige service

Ik heb een hogedrukreiniger de acg 3200/225 een mooie machine met voldoende druk maar de tweede keer dat ik hem gebruikte was na een half uurtje een 1x de druk weg dus heb ik gebeld en kon hem direct komen omruilen en de nieuwe hogedrukreiniger doet het prima een geweldige machine , 1 klein min puntje je kan geen 2 slangen aan elkaar koppelen dat is jammer.

• Welk product heeft u aangeschaft: Hogedrukreiniger acg 3200/225

Een top klover

De klover werkt uitstekend!

• Welk product heeft u aangeschaft: Houytkover 400volt

Goede spullen en snelle service !

Prima spullen en goede service

• Welk product heeft u aangeschaft: hogedrukspuit

positief, goed contact, super snelle levering

TOP product

• Welk product heeft u aangeschaft: houtkloofmachine

prima houtklover

Had goede studie van gemaakt van houtklovers, goede machine voor goede prijs. Werkt uitstekend, geen moeite met mijn verse kersenhout, ook niet als er een noest inzat.

• Welk product heeft u aangeschaft: 8 ton eco

Kwaliteit voor een eerlijke prijs.

Mijn aankoop van een hogedrukreiniger bij ACG is zeer wenselijk verlopen. Korte lijnen en zeer tevreden over het product.

• Welk product heeft u aangeschaft: Hogedrukreiniger

een prima machiene voor een goede prijs

De hogedrukreiniger werkt goed met de verschillende spuitkoppen en de lange werkslang de terrasborstel nu 1 keer gebruikt en ook tevreden over.

• Welk product heeft u aangeschaft: ACG Hogedrukreiniger 225 bar. terrasborstel.

Geweldig materiaal

Deze week mijn klover (10T400) binnengekregen. Meteen aan de slag want hij is volledig gebruiksklaar geleverd en ik stond versteld van de kracht en souplesse van dit apparaat. In een mum van tijd 10 kuub hout gekloofd! Het apparaat oogt en voelt oerdegelijk. Tegelijkertijd een onkruidmachine gekocht maar deze nog niet gebruikt. Als deze net zo werkt als de klover, ben ik op en top tevreden. Ook de service is ontzettend goed! Vooruitbetaald wat soms een risico is, maar allemaal keurig geregeld.

• Welk product heeft u aangeschaft: Klover 10T400 en onkruidmachine

Goede service, vooraf, tijdens en na aanschaf van de machine

Zeer prettig geholpen en erg tevreden over de nazorg. korte informatieve berichten over gebruik en onderhoud, in één woord TOP! Kleine kanttekening; de beschrijving over installatie van de trekstang op het onderstel ontbrak in de tekening.

• Welk product heeft u aangeschaft: Hotklover 7 ton 230v

Geweldige houtklover

Prettige, veilige, makkelijke en sterke machine.

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover 7 ton flex

Snelle levering, goed product

Aangeschafte houtklover is een goed product, enige nadeel is dat hij niet zo stabiel staat. Pootjes zouden verder uit elkaar moeten staan.

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover

Über ACG-Holten B.V.

Met ACG ervaar je altijd het plezier van de juiste keuze! Het kiezen van de juiste machine is door het grote en diverse aanbod op de markt niet altijd even makkelijk, zeker omdat de meeste mensen niet elke dag een buitenmachine kopen. Daarom bieden we bij ACG een duidelijk assortiment, waarbij een relevant onderscheid wordt gemaakt tussen de verschillende machines. We hebben belangrijke selectiecriteria gedefinieerd en verwerkt in het ontwerp van onze apparaten, zodat we verschillende klanten kunnen bieden wat ze echt nodig hebben. Daarom hebben onze klanten altijd de juiste keuze voor, tijdens en na hun aankoop, dat beloven we! ----------------------------------------------------------------------- Mit ACG erleben Sie immer das Vergnügen, die richtige Wahl zu treffen! Die Auswahl der richtigen Maschine ist aufgrund des großen und vielfältigen Angebots auf dem Markt nicht immer einfach, zumal die meisten Menschen nicht jeden Tag ein Gerät kaufen. Deshalb bieten wir bei ACG ein klares Sortiment an, bei dem zwischen den verschiedenen Maschinen eine relevante Unterscheidung getroffen wird. Wir haben wichtige Auswahlkriterien festgelegt und in das Design unserer Geräte einbezogen, damit wir verschiedenen Kunden das bieten können, was sie wirklich brauchen. Deshalb haben unsere Kunden vor, während und nach dem Kauf immer die richtige Wahl, das versprechen wir!

Kiyoh Bewertungen