vlotte en complete levering

snel en compleet geleverd. Product voldoet goed aan de verwachting

• Welk product heeft u aangeschaft: compressor

Goed product en prima aflevering

De eerste ervaringen met dit product zijn goed. De veegmachine is nu 1 keer gebruikt voor het schoonvegen van een schoolplein.

• Welk product heeft u aangeschaft: Veegmachine

Super machine voor een redelijke prijs

Snel geleverd goed advies

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtkliever

Prettige ontvangst en goede uitleg machine

Voordat we tot aankoop overgingen zijn we de houtkloof machine gaan bekijken. We werden prettige ontvangen. We konden de machines uit proberen. Daarna hebben we besloten om een andere machine te kopen dan dat we van plan waren.

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover 10T230 – SUPER COMFORT

Geweldig apparaat

Had ik eerder aan moeten schaffen

• Welk product heeft u aangeschaft: 7L230flex

• Welk product heeft u aangeschaft: Klover

besteld, betaald en binnen enige dagen ontvangen

Maar eerst hadden we telefonisch advies welke machine goed voor ons zou zijn. Top geholpen allemaal, geen verkooponzin

• Welk product heeft u aangeschaft: staande kloofmachine

Voortreffelijk

Kloofmachine om 16 uur besteld, volgende dag om 10 uur voor de deur. Geweldig apparaat, duidelijke instructie. We zitten er warmpjes bij deze winter. Thanks.

• Welk product heeft u aangeschaft: N.v.t.

Zeer tevreden over de levering

Wij kochten bij ACG-Holten B.V. een houtklover. Een degelijk en zwaar apparaat, waar we erg tevreden over zijn. De levering verliep prima, de bezorger zette de klover precies op de plaats waar wij 'm graag wilden hebben.

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover

best een krachtige compresser,maar ik heb er spijt van dat ik de 50 liter niet gekocht heb,

• Welk product heeft u aangeschaft: Compresser 24 liter

Gewoon goed

• Welk product heeft u aangeschaft: Compressor

goede en snelle levering

Goed en krachtig apparaat. netjes geleverd en eenvoudig te monteren

• Welk product heeft u aangeschaft: houtklover 230 v ECO 8 ton

Geweldige machine

Hij doet prima zijn werk, een plezier om te maaien. Dus alle LOf. Erg blij mee.

• Welk product heeft u aangeschaft: Grasmachine

Correct bedrijf en goede machine

Goede prijs/kwaliteitverhouding. Vlotte levering.

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtklover

Snelle bezorging en een mooie goed functionerende machine

Een mooie goed functionerende machine, handig in gebruik met een krachtige motor. Netjes afgewerkt proffesionele materieel.

• Welk product heeft u aangeschaft: houtklover

Fijn contact met goed advies.

• Welk product heeft u aangeschaft: Kloofmachine

Prima grasmaaier

Gebruiksvriendelijk

• Welk product heeft u aangeschaft: Grasmaaier 56 cm

Goed contact over de levering en kwaliteit

Echt super kwaliteit kloof machine. Die klein op te bergen is. Ook de levering op een lastig tijdstip prima geregeld. Top

• Welk product heeft u aangeschaft: Hout kloof machine

Perfect goede afhandeling bestelling

Rappe levering. Mooie compressor. Lawaai valt best mee.

• Welk product heeft u aangeschaft: Compressor basic 24 liter 20 bar

Compressor heeft slechts 1x gedaan. Na telefoontje op zaterdag om 10:30 uur kon ik direct langskomen. Compressor is meteen nagekeken, bleek niet snel te repareren, en heb daarom een nieuwe meegekregen. Voordat ik de nieuwe meenam, is deze ter plaatse eerst getest. Om 12:00 uur was ik weer thuis, met een goed functionerende compressor. Het kan natuurlijk een keer voorkomen dat er een foutje in een nieuw product zit, maar dat is hier opgelost met een goede en snelle service.

• Welk product heeft u aangeschaft: Compressor

Zeer tevreden, doet het werk dat het moet doen

tot hiertoe zeer tevreden. makkelijk in gebruik en doet het werk.

• Welk product heeft u aangeschaft: kliever 7 ton

Goede kwaliteit die voldoet aan de omschrijving. De levering kwam op tijd en was deugdelijk verpakt

De machine doet waar ik deze voor aangeschaft heb. Krachtig en een degelijke verzorgde uitvoering.

• Welk product heeft u aangeschaft: Houtblok-hak machine

zeer goede machine

houtklover 7 ton werkt uitstekend

• Welk product heeft u aangeschaft: houtklover 7 ton

Zeer goede compressorwelke echt 10 bar druk levert

Na een snelle levering de compressor geïnstalleerd aan boord van de 60 jaar oude mijnenveger Hr Ms Mahu waar we hem nodig hebben voor het uitlijnen van de hoofdmotoren die op lucht banden staan. De capaciteit en de werkdruk van 10 bar maken het mogelijk om de uitlijning van de motoren binnen enkele minuten op orde te hebben. Kortom geweldig.

• Welk product heeft u aangeschaft: luchtcompressor

Afspraken nagekomen

Duidelijk en correct

• Welk product heeft u aangeschaft: Klover

Über ACG-Holten B.V.

Mit ACG erleben Sie immer das Vergnügen, die richtige Wahl zu treffen! Die Auswahl der richtigen Maschine ist aufgrund des großen und vielfältigen Angebots auf dem Markt nicht immer einfach, zumal die meisten Menschen nicht jeden Tag ein Gerät kaufen. Deshalb bieten wir bei ACG ein klares Sortiment an, bei dem zwischen den verschiedenen Maschinen eine relevante Unterscheidung getroffen wird. Wir haben wichtige Auswahlkriterien festgelegt und in das Design unserer Geräte einbezogen, damit wir verschiedenen Kunden das bieten können, was sie wirklich brauchen. Deshalb haben unsere Kunden vor, während und nach dem Kauf immer die richtige Wahl, das versprechen wir!

Kiyoh Bewertungen