Snel en gemakkelijk in het contact, staan voor je klaar als je vragen hebt.

Geweldige service!

Bedrukte linnen tassen besteld. Deze waren ondanks dat ik enkel een JPG bestand had, super netjes bedrukt en zeer snel geleverd. Complimenten voor deze uitstekende en vriendelijke service!

Aanrader

Ben heel vriendelijk en vlot geholpen met mijn vragen en wensen. Het resultaat is prachtig, zeer tevreden!

Goede ervaringen met communicatie, meedenken en uitvoering geven aan gewenste relatie geschenken. mvrgr. Groet Hans Groenenberg bestuur v.v Sparta'30

AMAZING

Goede, snelle en vriendelijke service. Chiara van Zoest is een rockstar als het op klantenservice aankomt

top!

vlot voorstel, goed beeld van het ontwerp en snelle levering van prima kwaliteit!

Mooie bedrukking en fijne hulp en service!

Goede prijs kwaliteitsverhouding en snelle levering

De ervaring is snelle reactie en prettige communicatie.

Alles verliep vlot - product zeer snel ontvangen zoals besteld!

Geen opmerkingen! Alles was in orde!

Plezierig bedrijf om zaken mee te doen

Ik heb ervaren dat dit bedrijf fijn is om zaken mee te doen.

Prima geregeld!

Ik had snel antwoord op mijn vraag en de levering was precies zoals op de site stond vermeld.

Goede communicatie, mooi product.

Wij hebben drinkflesjes met logo besteld. Er werd goed meegedacht en de mailwisseling verliep vlot en vriendelijk. We zijn erg blij met de drinkflessen.

Geweldige service

Ik ben erg blij met hulp en advies voor de keuze van mijn relatiegeschenken.

Tevreden.

Goede communicatie, snelle levering, er was iets kapot en dat lag aan de bezorging maar werd gelijk een nieuwe voor besteld. Kortom prima!

Een snelle en uitstekende service bij bedrukken en levering. Binnen een uur hadden wij een proefdruk binnen.

Goede en snelle service. Én aardig!

Voor de feestdagen had ik mijn bestelling in no-time binnen.

Zeer goede service en kwaliteit

Prijs zeer aantrekkelijke.

Mooie kwaliteit t-shirt

Daarnaast ook mooi bedrukt aan de voorkant met mijn logo

Prima contact, prima service, mooi product!

Prima contact, prima service, mooi product!

X

Super bedrijf !

Vaak wat gekocht en besteld . Super mee denkend en snelle leveringen . Super bedrijf ❤️

Super, vriendelijke en snelle service

Alles ging soepel, goede communicatie, echt een top ervaring. Bestelling werd nog 2 dagen sneller geleverd en de tijd was al beperkt. Bestelling ziet er goed uit, en ik heb het gevoel dat er goed naar je geluisterd wordt en met je mee wordt gedacht.

Mooi eindresultaat!

Heb in het voortraject goede informatie gekregen. Fijn, dat we een proefdruk kregen; heb je toch meer idee van hoe het gaat worden. Kwaliteit tasje goed met duidelijke kleurige print. Bedrijf om te onthouden!

Ze denken mee in oplossingen

Fijn contact gehad met dit bedrijf en nu nog wachten wanneer de levering plaats vindt.

Snel en prima!

Eerste order, prima geregeld, lekker snel!

Over INTER Relatiegeschenken

Welkom bij INTER Relatiegeschenken https://www.interrelatiegeschenken.nl/ Geven geeft plezier. Bedrukt met logo of onbedrukt - van goedkope tot luxe relatiegeschenken. Promotieartikelen en relatiegeschenken zorgen voor een goed gevoel bij de ontvanger. Dat is waar het om draait bij een geschikt relatiegeschenk. In onze webshop vind u de leukste artikelen. Bestel ze eenvoudig online in 4 simpele stappen. Tassen, pennen, aanstekers, notitieboekjes, handdoeken, stressballen, paraplu's, keycords, mokken, bidons, waterflessen, tote bags, usb sticks, petjes, caps, t-shirts, notitieboekjes, mutsen, gadgets, sleutelhangers, mintjes, poncho's & nog veel meer!