Vlotte service

Leuke producten

GEWELDIG

Een GEWELDIG bedrijf, vriendelijke en eerlijke communicatie. Stipte en correcte afhandeling van de goederen. Bedankt voor de diensten.

super goed en snel geleverd!

We hebben last minute nog 50 tasjes kunnen bestellen voor de opening van onze tattoo shop en die zijn perfect en op tijd geleverd! Voor degene die twijfelen over goud kleur print, trust me, het is echt mooi goud! Totally worth it! We gaan zeker meer spulletjes bestellen! :) Kort om, wij zijn super tevreden!

Fijne samenwerking en meewerkendheid toen de door ons gekozen tasjes niet beschikbaar waren. Ook fijne hulp gehad bij het laden van de afbeelding wat eerst fout was gegaan. Ook toen bleek dat een deel van de levering niet afgegeven was bij de levering werd dit snel en zonder problemen nabezorgd.

Prima pennen met logo volgens afspraak geleverd

Wij ontvingen vorige week onze pennen met logo geheel volgens afspraak geleverd na goede communicatie omtrent ontwerp en levering.

Duurzame tassen met ons logo

Eenvoudig online proces en snelle levering. Ga zo door!

Slechte druk op zakken van lage kwaliteit

Betere zakken werden afgeraden. Op 1 zak zijn er meer dan 10 draden die uit hun naad komen. Druk is van slechte kwaliteit en niet volledig recht?

goede service

Goede service, klantvriendelijk en snelle levering!

Strakke communicatie en planning

Reageren snel. En doen wat ze beloven. Daar kun je wat mee. Verfrissend zaken doen

Persoonlijk, denken met je mee, mooie producten!

top service

Een geweldige en snelle service en zou hun zeker aanbevelen bij iedereen.

Snel contact en goede terugkoppeling

Binnen een week zijn de bestelde tasjes in huis. Het contact vooraf aan de bestelling was prettig en ook het contact rondom de logo's verliep goed. Tasjes zijn van prima kwaliteit

Aankoop was goed, de verzendkosten relatief hoog.

Goed, maar de verzendkosten zijn relatief hoog

Snelle service, goede communicatie

Door afzegging van een ander bedrijf hadden wij op zeer korte termijn rugtasjes voorzien van onze bedrijfslogo nodig. Na prettig contact met de medewerkers van Inter Relatiegeschenken de opdracht verstrekt. Zoals beloofd, snel en zeker op tijd geleverd waarbij de kwaliteit van product gewaarborgd is gebleven. Nogmaals hartelijk dank voor de snelle service.

Pluspunten

Goed contact, afspraken worden waargemaakt, goede bereikbaarheid, zelfs op zaterdag

informatievoorziening naar de klant toe als productie vertraging oploopt. Deze informatie kwam vrij laat; uiteindelijk is het erg goed geregeld!

Beste Karin, We hebben er alles aan gedaan de order tijdig te leveren. Gelukkig dat alles nog tijdig is aangekomen. Nogmaals dank voor de bestelling! Met vriendelijke groet, INTER Relatiegeschenken

Pluspunten

Erg klantvriendelijk! Na mijn aanvraag via de website had ik razendsnel een offerte in m'n mailbox, met een goede prijs. Tijdens ons mailcontact werd er steeds zeer snel gereageerd. Uiteindelijk bevatte mijn bestelling stevige duurzame tassen met heldere en strakke bedrukking. Erg tevreden over deze webshop!

De webshop belooft razendsnelle levering (binnen 3-5 werkdagen bedrukt). Bij mijn bestelling (250 tassen) duurde dit echter 11 dagen. Dit was voor ons geen probleem, maar wel minder razendsnel dan wordt beloofd op de website. Desalniettemin erg tevreden en zou deze webshop dan ook zeker aanbevelen!

Beste Nienke, Bedankt voor deze mooie, uitgebreide recensie. We zullen je opmerking over de levertijd zeker meenemen en in de gaten houden. Op productie was het wat drukker als normaal, maar bedankt voor het begrip in deze. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, INTER Relatiegeschenken

Pluspunten

goede communicatie over bestelling mogelijk Snelle leverign

Pluspunten

Goede en uitstekende service!

Beste Larissa, Een 10, top! Nogmaals bedankt voor de bestelling en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, INTER Relatiegeschenken

Pluspunten

snelle service, goede prijzen

Beste Karin, Fijn dat alles naar wens was. Bedankt voor het achterlaten van deze mooie beoordeling. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, INTER Relatiegeschenken

Pluspunten

snelle service, goed geholpen

Beste Ilse, Fijn dat alles naar wens was. Bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, INTER Relatiegeschenken

Pluspunten

Snelle levering, kwalitatief goed product, mooie bedrukking

Pluspunten

Prima en snel geleverd binnen enkele dagen

Pluspunten

correct afspraken nagekomen

vermelden voor tracking , gemiddelde verwerkingstijd, mee vermelden in mail bij aankoop

Pluspunten

Meedenkend, accuraat, vriendelijk.

Pluspunten

Snelle en vriendelijke service

Over INTER Relatiegeschenken

Welkom bij INTER Relatiegeschenken. Geven geeft plezier. Bedrukt met logo zorgen promotieartikelen en relatiegeschenken voor een goed gevoel bij de ontvanger. Dat is waar het om draait bij een geschikt geschenk. Van duurzame tassen tot hippe gadgets. INTER zorgt voor een snelle levering. Bedrukt in eigen huis of in onze productiefaciliteit in Europa.