Mooi op tijd in huis. Alles wat ik besteld had, zat erbij..in goede staat. De reviews van het artikel klopte. Goed afgeleverd, netjes verpakt.

Snelle levering,

Snelle levering, blij mee

Betrouwbaar

Pakket nog niet ontvangen, maar het komt er aan vandaag. Betalingsmogelijkheid na ontvangst. Geeft een goed gevoel.

Perfect geregeld

Makkelijk te bestellen en correct en vlug geleverd.

Prima maar

Levering zou maandag zijn, maar pakket werd op maandag pas verstuurd. Wel netje in het aangegeven window bezorgd.

Beste Luc, Bedankt voor je review. Ik wil kort even reageren betreffende de levertijd. Wij gaan altijd uit van een à twee werkdagen levertijd. Bij onze bezorginformatie staat ook dat wanneer je op werkdagen vóór 15:00 uur je bestelling plaatst, deze dezelfde dag wordt verstuurd. Je hebt de bestelling op een zaterdagavond geplaatst. Dat is geen werkdag maar valt in het weekend. Dan wordt deze inderdaad pas de eerst volgende werkdag verstuurd, in dit geval maandag. We hebben ons dus wel aan onze leverbelofte gehouden, nergens staat dat deze maandag al geleverd zou worden :) Met vriendelijke groet, Mark Serviceteam KinQ.nl

Komt afspraken na

Echt een aanrader

Prima communicatie snelle levering goed contact. Groetjes ga zo door. W v Wanrooij.

Kinq It bij kyjoh

Dat is een probleem want kyjoh stuurt spam en ze stoppen niet. Walgelijk bedrijf

Beste Ruben, Bedankt voor je reactie. Ik begrijp dat je problemen hebt met Kiyoh? Omdat zij zouden spammen met e-mails. Kiyoh is een van de bekendste website beoordelaars en dit soort websites zijn van groot belang om consumenten een beeld te kunnen geven van een webshop. Je kunt immers niet zomaar even "de winkel" binnen stappen. We hebben zelf uiteraard al meerdere test orders geplaatst en nooit meer dan één e-mail ontvangen indien een beoordeling is geplaatst. Tevens is elke e-mail voorzien van een 'uitschrijf knop'. Mocht je toch mails blijven ontvangen dan hadden we natuurlijk even contact op kunnen nemen met Kiyoh. De beoordeling die je hebt gedaan is ook een over ons, en niet Kiyoh. Dat is natuurlijk extra jammer voor ons, zeker nadat ik je proactief heb benaderd omdat je zelf een dubbele bestelling had geplaatst. Één hiervan is ook direct geannuleerd en retour betaald. Jammer dat we desondanks toch een 2 van je krijgen. Met vriendelijke groet, Mark Serviceteam KinQ.nl

prima snelle levering

Geweldige webshop - een absolute aanrader!

Het bestelproces verliep soepel en ik kon gemakkelijk de producten vinden die ik zocht. De selectie was ook indrukwekkend, met een breed scala aan hoogwaardige producten beschikbaar. Wat me het meest opviel, was de snelle verzending. Mijn bestelling kwam veel eerder aan dan verwacht, en de producten waren zorgvuldig verpakt om schade te voorkomen. Bovendien was de klantenservice uitstekend. Ik had een vraag over mijn bestelling en kreeg snel een vriendelijk en behulpzaam antwoord. Al met al was mijn ervaring met deze webshop uitstekend en ik zal zeker weer bij hen bestellen. Ik kan deze winkel ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een betrouwbare en efficiënte online winkelervaring!

Ik heb afstandsbediening besteld. Binnen levertijd geleverd, goed verpakt. Paste netjes door brievenbus.

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk en heel snel

Perfecte afhandeling van klachten

Klachten worden perfect en snel afgehandeld evenals eventuele restitutie van aankoopbedrag maar het terugstorten hiervan is tot op heden nog niet gebeurt! Jammer dat juist nu gevraagd wordt voor een reactie maar ik heb vertrouwen in de snelle afhandeling! M, vr, gr. Wim Borjans

Prima en correct

Snelle en goede afwikkeling van de aankoop

Bestelling en afhandeling

Na de bestelling van mijn Nokia Steaming Box 8000 ben ik gelijk geïnformeerd over het verdere verloop van het bestelde, een e-mail gekregen met de volg code van het pakket. Daarna is alles zeer snel verlopen en is het pakket ondanks de sneeuw en de fille's op tijd bezorgd.

Snelle reactie

Op een vraag van mij werd snel gereageerd. De daarop volgende bestelling werd snel geleverd. Goed verpakt.

Tevreden en correct

Snel en adequaat gereageerd en afgehandeld op mijn vragen Goede na sale

Snel geleverd Heb helaas het product terug moeten sturen. Was niet het juiste product om radio te ontvangen. Minpunt vond ik wel dat ik mail heb gestuurd waarop niet geantwoord is. Had mogelijk een vervangend goed product bij jullie willen bestellen

Beste, Bedankt voor de beoordeling. Er zijn bij ons momenteel geen onbeantwoord e-mails. Je e-mail is dus helaas niet bij ons aangekomen. Wellicht verstuurd naar [email protected] in plaats van kinQ.nl? Dat wordt per abuis wel eens verkeerd gedaan. Met vriendelijke groet, Mark Serviceteam KinQ.nl

Razendsnelle reactie op mijn e-mail.

Vraag goed afgehandeld.

Duidelijk, snel, eerlijk, ondanks gebruikt ziet eruit als nieuw.

Top winkel Vandag bestellen.morgen thuis

Hele goede service

Er word goed met je mee gedacht en de service is snel en goed.

Alles klopte.

Artikel binnen 1 werkdag geleverd. Keurig verpakt en duidelijke informatie. "Tweede kans" artikel ziet er uit als splinternieuw en werkt als nieuw. DIK TEVREDEN!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.