Snel en goed geleverd

Apparaat is als nieuw.gekocht als B keus in de outlet.

Prima bedrijf

Refurbished artikel gekocht. Prima. Bezorging 4 dagen was iets langer.

Zeer snel geleverd, tegen een zeer goede prijs! no nonsense, gewoon zeer snel en zeer goed.

Oke

Alles perfect geregeld

super

Snelle reactie op vragen via de mail. Snelle actie om betalingsprobleem op te lossen Snelle reactie que afhaaltijd. Klantvriendelijke medewerker, fijn persoonlijk contact

Bedankt voor de snelle levering. Zeer aanbevelenswaardig product.

Apps op TV's installeren gaat niet of niet eenvoudig. Ik moet dat op verschillende TV's doen. Daarom om uit te proberen een NOKIA streaming Box 8000 aangeschaft. Werkt als een zonnetje, eenvoudig in setup en bediening. Belangrijk is de zeer goede bijgeleverde afstandsbediening: ziet er heel goed uit, degelijk en werkt als een normale afstandsbediening. Zeer aanbevelenswaardig

Snel, goed, mooie prijs

Ik heb een refurbished artikel gekocht maar kreeg dezelfde service en snelheid van leveren als met een nieuw artikel. Werd de volgende dag bezorgd en wetkt perfect

Kortom, Perfect....

doen wat ze zeggen, goede service

Nokia stream box 8000, Android streaming

Snel geleverd.... En een leuk, goed werkend apparaat. Afstandsbediening (Bluetooth) 54 af en toe wat traag....iets houd je altijd.... Vast netwerk (100mb) lijkt voldoende te zijn.... Maar...daarnaast ook...als je een beetje weet hoe Android werkt....een leuk speeltje dat aan je eigen smaak en voorkeuren aan te passen is (andere launcher...apps die je wilt...afspelen van usb...)

makkelijk te bestellen goed geleverd

idem, zou wel fijn zijn als er een uitgebreidere handleiding was

Gewoon goed.

Support reageert erg snel en is zeer behulpzaam

Supportvraag gaat zeer snel en is deskundig en daarnaast ook klantvriendelijk!

Goede snelle service en bezorging

Snelle bezorging

Snelle levering en krijgen wat je besteld hebt

Snelle en vlotte levering Prima

Mooi product voor leuke prijs!

Top geregeld

De dag na bestelling geleverd… Komt afspraken na. Mooie aanbieding!

Snelle en goede service

Bestelling voor een DAB+ tuner met antenne snel geplaatst. Binnen 24 uur in huis. Helaas in mijn woonplaats (Harlingen) zeer slechte ontvangst. Na contact met klantenservice kon ik mijn bestelling (helaas niet zonder portokosten) terugsturen.

Te vrede

Het snelle verzending

Goed product afgeleverd

Bestelling gedaan refurbished was zo goed als nieuw, geen zichtbare gebruik, tevreden met het product

Prima product

Goed en snel

evaluatie al eerder beantwoord op 3 okt 2022 herhaling ontvangen op 6 okt

een 2e keer om een evaluatie vragen is dus overbodig. Hiervoor krijgt U een 2. Voor de afhandeling van de order sec, excl de hinder van het vragen om een 2e evaluatie, gaf ik een 9. Nu dan voor de derde keer maar weer een cijfer, ha ha! Stop met die irritante aftersales-meetmethodiek. M.

Beste heer/mevrouw, Vervelend om te horen dat u kennelijk een tweede keer een verzoek hebt ontvangen. Wij kunnen niet beoordelen of dit inderdaad het geval is omdat dit niet via ons verstuurd wordt maar via Kiyoh. Wel is er géén eerdere evaluatie voor deze bestelling geregistreerd, dit zou u kunnen zien bij de beoordelingen. Mogelijk is daar dan iets niet goed verwerkt? Er is nu dus jammer genoeg alleen een '2' geregistreerd. Ik hoop dat u kan inzien dat het verzoek niet vanuit ons wordt verstuurd maar vanuit het beoordelingsplatform en dat dit zeker niet kwaadwillend gedaan is. Hopelijk bent u dan ook bereid om u uw beoordeling alsnog aan te passen. Met vriendelijke groet, Danny Serviceteam KinQ

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Goede service met voor mij juiste prijs/kwaliteit verhouding. De Nokia - Streaming Box - 8000 is een goede aanbeveling.

Nvt