Zeer ontevreden

Ik heb inmiddels al 2 "herinneringen" gehad om toch maar een beoordeling te schrijven. Daar de problemen met mijn gekochte product nog steeds niet opgelost zijn, vind ik het zelf wel voorbarig om een recensie te schrijven. Maar goed Kiyoh, U vraagt wij draaien. Ik heb een Tiny Audio C-Smart App Controlled DAB Receiver & Entertainment System gekocht. Het product is exact wat ik zoek. Echter, na ongeveer 10 uur installeren en vooral uitproberen werkt de DAB receiver niet. Een nederlandstalige gebruiks- en installatiehandleiding ontbrak, de handleiding was alleen in het Noors. De bluetooth verbinding werkte plots niet meer. Kortom, het product voldoet niet. Ik heb op internet zelf maar een Duitstalige handleiding gezocht en gevonden, en deze gebruikt. Hierbij ontbrak (bleek achteraf) de installatiehandleiding voor de raamantenne. Ik heb contact opgenomen met Kinq en duidelijk gemaakt wat de problemen zijn. Mijn email werd niet beantwoord, maar de volgende dag werd ik gebeld. Ik werd beleefd en netjes te woord gestaan. Maar uiteindelijk werd het probleem door de mensen van Kinq niet opgelost. Beloofd werd dat ik over 5 dagen (!!!) teruggebeld zou worden. Blijkbaar is er maar 1 medewerker die weet hoe het product werkt, en die was er niet. Ik ben tot op heden niet gebeld. Ik denk dat ik alles maar uitbouw en weer terug stuur.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Zeer netjes geholpen

Wij hebben vorige week vrijdag na heel lang twijfelen een nieuwe koelkast gekocht. Waren zeer netjes geholpen door de klantenservice en koelkast is de volgende werkdag zoals afgesproken bezorgd en geïnstalleerd.

Netjes

Prima geregeld. Bestelling volgende dag netjes binnen.

Perfecte service

Wasmachine gekocht, netjes afgeleverd en werd prima op de hoogte gehouden wanneer de levering was.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Heel veel aandacht gekregen voor mijn bestelling maar over de website kinq.nl ben ik minder tevreden

Op de website kinq staat er niet veel informatie over het product die ik besteld heb. Daarnaast was ik enorm in de war met de naam van het bedrijf wanneer ik contact op nam, quantis/electronics/kinq? Ik ben niet direct terug gebeld voor een bezorg afspraak maar dat is achteraf goedgemaakt door de geweldige service van het bezorg team. Heel erg tevreden!

Goede en snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Levering uitstekend. Alles werkt goed. Wel vind ik het minder dat consumenten eventuele retouren zelf moeten betalen. Ook binnen de herroepingsperiode? Defect bij DOA ook retourkosten betalen? Ook retour in geval van defect in de verdere garantieperiode zelf betalen als ik het goed lees. Maar gelukkig werkt hier vooralsnog alles goed en snel geleverd met uitstekende prijs.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Alles perfect geregeld. Dank u wel

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer klantvriendelijk! Ben zeer goed geholpen met een aankoop van een koelkast. Netjes geïnstalleerd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering, goede support

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering. Betaalbare 2ekeus artikelen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle correcte levering. Ook een administratieve vraag rond facturatie werd nadien met de nodige klantvriendelijkheid opgenomen !

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prettige communicatie en extra hulp

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

snel en zeer correct. een dikke 10.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Top!!ben heel bij met mijn koelkast!!

Geen!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Van bestellen tot levering, perfect

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Levering was snel en goed

Heb ik niet

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik heb afgelopen week een mooie koelkast gekocht. Deze is netjes geïnstalleerd ben er helemaal content mee.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering alles in orde

• Zou u ons aanbevelen? Ja

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Goed verpakt

Juist toestel opsturen

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Vlotte levering en al afgelopen voordeelkorting toch gekregen!

NVT

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering en geleverd zoals beschreven!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede levering en je kunt afterpay betalen.

Ander breng dienst zou fijn zijn. Gls is niet echt fijn.

Over Kinq

Filter op Taal