Helemaal top

Super snel geleverd, prima artikel. Helemaal top

Sky Vision DAB+ radio

Pakket werd niet de volgende dag, maar na 3 dagen geleverd. Jammer dat de USB-laadkabel ontbrak. Verder prima DAB-radio. Er is verbetering mogelijk.

Tevreden en snel geleverd.

Tevreden over het product en achteraf betalen is ook fijn. En snel geleverd.

Erg tevreden

Mijn aankoop op de afgesproken datum geleverd,geinstalleerd en tot nu toe erg tevreden.

perfecte levering en snel

leveren snel en goed ingepakt

Heel tevreden

Tevreden over het product en achteraf betalen mogelijk.

Uitstekend tot nu oe

Ben nog bezig met de installatie, maar heb de zenders zoals Radio 1 -2-4-5 en 10 nog niet kunnen ontdekken op de internetontvangst, waar vind ik die?

Goede en vlotte levering

Snel geleverd tegen een goede prijs,ga zeker vaker bestellen!

Mooie snele levering

Mooie snelle levering en zeer goede prijs.. aanrader

Prima deals!

Snel contact en snel geleverd!

Prijs, levering en bereik zeer prima

Het gezochte artikel snel gevonden, betalen via dit makkelijk en levering was snel. Artikel goed verpakt en voldoet naar behoren.

Goede internetsite

Had nog nooit van de site gehoord maar heb een bestelling gedaan en die is netjes en best vlug bezorgd. Zeker een aanrader zijn ook voordelig

Te weinig info op de website.

Ik heb een voor mij onbruikbaar product gekocht omdat de website zo weinig info gaf dat ik niet kon weten dat ik een onbruikbaar product kocht. De koerier die wordt gebruikt voor de bezorging neemt er veel tijd voor. Geen snelle levering dus.

Heb mijn bestelde Humax 5200c keurig ontvangen, was tweede keus dus ik weet alleen niet hoe oud hij is. Maar er is geen nieuwe Humax 5200c meer te koop dus was dit een goed alternatief waar ik vertrouwen in had.

Alles naar wens

De tweede keus Humax 5200c in goede orde en snel ontvangen. Geïnstalleerd, en doet wat het doen moet. Helaas weet niet de achtergrond van het apparaat , een spijt aankoop!. een recent app. veel of weinig gebruikt. De garantie is neem ik aan 2 jaar

goede en snelle levering

dit is mijn 1e ervaring hier maar gelijk goed bevallen! ik heb een mooie telefoon besteld en gelijk de volgende dag in huis. prachtig toestel voor een mooi prijsje! op naar de volgende bestelling.

2e keus een mooi alternatief

Met de aankoop van een 2e keus heb ik toch nog aardig wat geld bespaard.

Vriendelijk personeel

Ben zeer tevreden over het product. Volgende dag al geleverd, zeer goed alles vakkundig uitgelegd. Aanbevelen? Zeer zeker Marijke Petrovic

Vriendelijk personeel

Ben uitermate tevreden. Had veel vragen en deze zijn allemaal goed beantwoord door de klantenservice. Zocht een bepaald product wat niet meer leverbaar was maar een personeelslid had wat extra moeite gedaan en het product toch weten te bemachtigen.

Super blij met onze aankopen (Humax Tv + H3) - eentje voor boven en eentje voor beneden....snel geleverd, werkt prima...nette service.

ik kreeg precies wat ik had besteld en op tijd

De bestelling werd keurig afgehandeld

Wij hadden u al gebeld voor de uitleg dat u een tweede keus apparaat gekocht had. Vandaar ook dat de doos al eerder geopend was. U heeft gewoon 2 jaar garantie op dit product.

Na een slechte start alle problemen goed opgelost

De Humax 5200 had last van storingen. De reparatie heeft de problemen opgelost (neem ik aan, want is nog maar kort terug). Helaas ontbrak de afstandsbediening na de reparatie. Keurig per pakketdienst nagestuurd

snel en goed

Hoewel 1 dag later dan gedacht, was ik over de algehele afwikkeling t.a.v. het leveren heel tevreden

Order goed en snel geleverd. Tevens tevreden over de prijs