zeer goed

Mijn TV werkt weer prima met de nieuwe Cam module. Ben zeer tevreden.

Snel geleverd!

Niets negatiefs te melden

Product werkt, uiteindelijk

Aflevering: berichten van GLS: slecht, detailpagina op safari blijft blanco, dus geen info. Op PC wel. Product wel op tijd geleverd. Gebruikershandleiding: slecht, te summier voor installatie handmatig / Delta. Look en feel van afstandsbediening onjuist / incompleet in handleiding. Uiteindelijk alles werkend gekregen, via helpdesk kabelboer.

prima levering

Keurig, goed verpakt en volgens afspraak geleverd !!

ggoed

Uitstekende service!

Ik had de pech dat een product defect was, de volgende dag zonder gezeur al een nieuwe! Dank jullie wel voor de service!

Boven verwachting!

Toegegeven, ik was niet blij. Het bestelde product werkte niet op mijn Samsung tv. Op mijn mailtje werd onmiddellijk uitgebreid gereageerd.. Klasse. Product retour gezonden en binnen enkele dagen aankoopbedrag retour ontvangen. Top, hulde voor de klantvriendelijkheid.

correcte levering

transporteur erg correct en ervaren, tv volledig schade vrij ontvangen, Tv voldoet volledig aan de beschrijving

Vlotte dienstverlening

Mijn afstandsbediening kon ik eenvoudig bestellen. Ook de verdere afhandeling verliep probleemloos.

Goed luisterend oor voor de vragen die ik had

Omdat ik het tv-toestel ging gebruiken voor de ontvangst via een eigen kanaal van de camping waar ik kampeerde had ik nogal wat vragen. De reacties kwamen binnen een uur binnen via e-mail.

Gekregen wat me beloofd is.

De Quantis QE317 is een slim apparaat om digitaal geluid te krijgen op je oude, analoge radio.

Alles top verlopen !!

Alles top verlopen !!

Snelle levering en juiste product

Had problemen met radio ontvangst Digitale radio-ontvanger (Quantis QE317) via Ziggo op advies van Kinq (Quantis) filter op ingang Quantis geplaatst,ontvangst nu weer perfect!

Bestelproces is duidelijk, Netjes een bevestiging in de mail en later een mail met track & trace code.

Beste prijs, snelle levering en een uitstekend product!

Voor herhaling vatbaar

Heel goed, en betrouwbaar.

Zeer goed, ik ben heel tevreden, ik werd goed op de hoogte gehouden omtrent mijn bestelling, via de mail. Dus een aanrader, ik ga zeker nog gebruik maken van jullie diensten!!

Ze hebben me super geholpen . Ik had een onderdeel nodig wat niet meer te koop was ze hebben voor mij toch voor gezorgd . Echt super .

Zoals het hoort, prima

Bestelling geplaatst netjes en snel geleverd! top!

Prima en overeenkomstig de beschrijving bij het artikel

Artikel voldoet aan de verwachting en werd snel en correct geleverd

Mijn ( 15 jaar oude!) Humax afstandsbediening werkte niet goed meer. Op zoek naar verkooppunten Humax in Nederland kwam ik bij KinQ terecht. Het probleem voorgelegd per mail, waar ik enorm snel een antwoord op kreeg. Ze hadden nog een paar "2e kansjes" liggen. Direkt besteld. De voorwaarden zijn heel duidelijk. De volgende dag lag de bestelling al in de bus. Dit bedrijf laat zien dat het geen dagen hoeft te duren om op een simpele vraag antwoord te geven. Zeer vriendelijke hulp, duidelijke antwoorden en snelle levering. Dikke pluim.

Snel.En Correct.

Geen rare vragen. Gewoon na bestellen, leveren.

Waardeloos

In één woord: WAARDELOOS Ik bestel bij KinQ een high-pass filter HPFX258-IECFM (een soort tussenplug met geïntegreerde elektronica) voor het niet goed functioneren van de Quantis QE 317 DVB-C radiotuner. De tussenplug kost € 5,99 en voor de verzendkosten moet ik ook € 5,99 betalen, bezorgd door GLS met track en trace. Ik zit het afgelopen weekend te wachten op een e-mailbericht van GLS, maar geen track en trace van GLS. De gigantische grote bubbeltjesenvelop met het plugje wordt door GLS afgelopen maandag gewoon in mijn brievenbus geflikkerd. Maar ik betaal wel voor track en trace. De mensjes van KinQ hadden het plugje beter in een kleine bubbeltjesenvelop kunnen doen en het met de gewone post kunnen meegeven. Dat scheelt mij weer 4 à 5 euro. Overigens, het filter werkt helemaal niet, want toen ik het filter afgelopen dinsdag uitprobeerde, is mijn Denon versterker spontaan in de beveiligde modus gesprongen.

Beste Henk, Ik wil graag reageren op je beoordeling. Allereerst is dit een beoordeling voor KinQ, niet GLS en ook niet een productbeoordeling van de filter. Wij hebben het product keurig op tijd verzonden. Het product is netjes ingepakt in inderdaad een té grote bubbelenveloppe maar je kan je wellicht voorstellen dat dit filter het kleinste product is in ons assortiment en een extra bubbelenveloppe aanschaffen puur voor één product is niet zinvol. Wij leveren daarnaast alléén met T&T omdat er via de reguliere post veel te veel pakketten niet aankomen, als wij in ieder geval klanten uit het verleden moeten geloven. De track and trace is op 12-04-2024 om 17:34 en 58 seconden verzonden. Zoals per e-mail al gezegd is deze wellicht in de spam terecht gekomen of gefilterd door de server. Wij, KinQ, hebben dus alles zoals beloofd gedaan. Dus je keuze om ons een '1' te geven betreur ik. De meeste mensen waarderen een brievenbus levering omdat ze dan niet heel de dag thuis hoeven te blijven. Ik vind het vervelend dat dit voor jou niet zo is, want welke pakketdienst je ook zou vragen, een dergelijk pakket gaat altijd door de brievenbus. Betreft het filter en de Denon versterker. Dat het filter werkt is een feit, daar is genoeg over te lezen op Google mocht je ons woord daarvoor niet willen aannemen. Dat de versterker in de veilige modus is gesprongen is natuurlijk bijzonder vervelend, maar de filter is geen elektronisch apparaat en/of heeft ook geen onderdelen in de filter zitten die dit zouden kunnen hebben veroorzaken. Het probleem met de Denon versterker is een bekend iets bij Denon waarover op Google ook veel te lezen is. Vaak heeft het te maken met de aangesloten speakers of een te hoge temperatuur van de unit. Wij zijn zeker geen Denon experts, bron = Google. Nogmaals, jammer dat we een 1 krijgen terwijl er niets is wat WIJ beter hadden kunnen doen. Met vriendelijke groet, Mark

Bij iedereen aan te bevelen.

Had nog nooit van dit bedrijf gehoord, maar ben verrast door de snelle en betrouwbare levering van prima componenten. Chapeau.

Vaalserbergweg 317

5628CH Eindhoven