Snel en correct geleverd. Jammer dat er geen gebruiksaanwijzing bij zit waarin eventuele aansluitproblemen beschreven worden. Mijn TV, een oude Sony Bravia, gaf kleurfouten in de standaard instellingen van de Android TV box en doet het alleen als het signaal als RGB door de Android TV box aangeboden wordt. Die informatie heb ik bij een andere leverancier gekregen…

zeer goed

zeer goede ervaring i.v.m een goede prijs q kwaliteit verhouding

Gied

Perfect !

Na bestelling Tiny audio C5 Dab , levering vlekkeloos verlopen .

Heel positief

2 leuke telefoons besteld voor een zeer scherpe prijs. Snel geleverd.

Best goede winkel.

Ik vind dat deze winkel heel goed is voor zo een winkel.

Gedeeltelijk goed

Hamax kastje besteld vlug binnen maar was een 2e keuse product Deed het niet goed is nu ter reparatie retour Als ik het snel gerepareerd terug krijg is mijn waardering hoger Jammer van mijn 7.25€ kosten die je moet maken bij retour sturen

Prima ervaring, avonds besteld, toch nog de dag erna gekregen.

Was een beetje sceptisch in het begin, maar Kinq heeft me overtuigd, nergens goedkoper en super snel geleverd!

Snelle levering, prima product!

Alles in orde

Snelle service!! Hisense koelkast gekocht super tevreden mee!

goede service

ik heb al vaker zaken bij King besteld of de service aangesproken. Ben er tevreden over. Alle afspraken wordt goed nagekomen, leveringen op tijd en zoals verwacht mag worden. Soms zie ik wel onbekende nieuwe merken in het assortiment verschijnen, maar de ervaring is tot nu toe heel goed.

Helemaal top

Super snel geleverd, prima artikel. Helemaal top

Sky Vision DAB+ radio

Pakket werd niet de volgende dag, maar na 3 dagen geleverd. Jammer dat de USB-laadkabel ontbrak. Verder prima DAB-radio. Er is verbetering mogelijk.

Tevreden en snel geleverd.

Tevreden over het product en achteraf betalen is ook fijn. En snel geleverd.

Erg tevreden

Mijn aankoop op de afgesproken datum geleverd,geinstalleerd en tot nu toe erg tevreden.

perfecte levering en snel

leveren snel en goed ingepakt

Heel tevreden

Tevreden over het product en achteraf betalen mogelijk.

Uitstekend tot nu oe

Ben nog bezig met de installatie, maar heb de zenders zoals Radio 1 -2-4-5 en 10 nog niet kunnen ontdekken op de internetontvangst, waar vind ik die?

Goede en vlotte levering

Snel geleverd tegen een goede prijs,ga zeker vaker bestellen!

Mooie snele levering

Mooie snelle levering en zeer goede prijs.. aanrader

Prima deals!

Snel contact en snel geleverd!

Prijs, levering en bereik zeer prima

Het gezochte artikel snel gevonden, betalen via dit makkelijk en levering was snel. Artikel goed verpakt en voldoet naar behoren.

Goede internetsite

Had nog nooit van de site gehoord maar heb een bestelling gedaan en die is netjes en best vlug bezorgd. Zeker een aanrader zijn ook voordelig

Te weinig info op de website.

Ik heb een voor mij onbruikbaar product gekocht omdat de website zo weinig info gaf dat ik niet kon weten dat ik een onbruikbaar product kocht. De koerier die wordt gebruikt voor de bezorging neemt er veel tijd voor. Geen snelle levering dus.

Heb mijn bestelde Humax 5200c keurig ontvangen, was tweede keus dus ik weet alleen niet hoe oud hij is. Maar er is geen nieuwe Humax 5200c meer te koop dus was dit een goed alternatief waar ik vertrouwen in had.