Snel en goedkoop ook nog

‘S avonds een mediabox besteld die de volgende dag werd afgeleverd. Keurig verpakt en precies wat ik wilde. Perfect

Snel verzonden, goed ontvangen.

werkt goed

Het 2e scherm werkt goed. Letters zijn wel klein maar zeer scherp en daardoor toch goed leesbaar. Het uitschuiven gaat niet echt soepel, maar dat komt misschien doordat alles nog nieuw is.

Goed omschreven en snel ontvangen

De bestellingen zijn goed ontvangen.

Hulpvaardig en goede productkennis

Ze doen écht de moeite om klanten te helpen

Bereikbaar en klantvriendelijk

Bedankt voor de goede service!

goed, bestellen, betalen, bezorgen....zo simpel is het

Kreeg vlot antwoord op vraag.

Gunstige prijs, snelle levering en goede bereikbaarheid.

Uitstekend verzorgd.

Snelle levering van een goed verpakt artikel. Voor het gemak van bestellen en de correcte levering kan ik Kinq aanbevelen.

Snel en goed.

Snelle levering van het bestelde en heel goede kwaliteit.

snel ontvangen via mail geen bevestiging ontvangen helaas dat de verzending had plaatsgevonden, betaling was ontvangen

Goede en snelle service

Hele snelle en goede service. Kreeg aleen geen bevestiging en verzendingsmails. Email contact gehad met Mark en zeer netjes en snel bericht terug ontvangen.

Direct geleverd zoals afgesproken

Snel en correct

Snelle levering van het product. Ben zeer tevreden.

De volgende keer koop ik daar weer!

Alleen maar positieve ervaringen. Snelle en vriendelijke reacties op e-mail.

Alles netjes en op tijd

Keurig geleverd, product

Goed bedrijf

Goede service, goede prijs en snelle levering

Snelle en goede levering

Snelle en goede levering, prima werkend apparaat. Graag orderbevesting op @-mail.

Prima geholpen bij mijn probleem.

Omdat Ziggo naar digitaal is gegaan verdwenen op mijn oudere humax tv de npo zenders. Ziggo kon mij toen ik dat ontdekte alleen op een dure manier helpen. Via internet las ik een mogelijke oplossing via Kinq. Na eerst telefonisch geïinformeerd te hebben bleek de Quantis QE 420 FTA HDTV inderdaad de oplossing. Wel met een goede hdmi kabel.

Snelle levering en vriendelijke mensen.

Fijne webshop met een vriendelijke telefoniste.

......

......

Heel tevreden over snelle levering

Complete beschrijving van de installatie, super

Komt de afspraken na; retourneren gaat goed en vlot!

Geweldig snelle levering!

Mijn bestelling was de volgende dag al binnen! De dag ervoor rond 14 uur besteld, zo kan het dus ook! Geweldige service dus. Hartelijk bedankt, groetjes Muriel Steens.