voldoende

Radio-ontvanger kan 65 zenders laden. Gewenste zender valt daar echter buiten en keuze in zenderlading is er niet. Jammer. Probleem gemeld bij verkoper en direct afdoende uitleg ontvangen. Probleemoplossing gaat helaas niet via dit apparaat, maar verkoper gaf wel tips voor andere oplossingen. Dat was netjes. Overigens is installatie eenvoudig en de 65 zenders doen het wel. En de TV kan uit blijven.

Beste John, Wanneer je tijdens de installatie ziet "1/35 tot en met 35/35" wil dat niet zeggen dat hij maar 35 zenders heeft gevonden. Als je door de zenders heen bladert zul je er ook meer vinden. Radiozenders worden als het ware verpakt in streams. Per stream kunnen meerdere radiozenders worden uitgezonden. 35 is het aantal streams wat de QE317 kan vinden en dat is voor de meeste mensen het maximum aantal. Hier kun je het zenderoverzicht van Ziggo vinden, er van uitgaande dat u Ziggo heeft. De kolom "ongecodeerd" is voor de QE317 van toepassing: https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht/radio Met vriendelijke groet, Serviceteam Quantis

Fijn website

Duidelijke goed functionerende website, prima product.

Snelle levering, prima service

Tijdstip van dhl was niet correct

werkt in eerste instantie goed. Perfect

Het installeren is echt niet eenvoudig. Het ligt aan de installatie je hebt. Ziggo heeft een next-mini geleverd en na installatie daarvan storen de frequentie van de mini op de humax. Nu is hierdoor de humax niet bruikbaar. Constant storingen

Prima digitale ontvanger 5300, jammer dat de 5200 niet meer gemaakt wordt

De ontvanger was prima verpakt en werkt uitstekend, maar zoals in de kop staat had ik liever een nieuwe 5200 gehad vanwege de 2 tuners. De aflevering door GLS viel tegen want hij is voor de deur gezet en er is niet aangebeld zodat ik onnodig lang heb zitten wachten en had hij gepikt kunnen worden

Niet geslaagd Netflix. Te installeren

Kan batterij plek niet openen . Heb geenHDMI kabel.

Dag Johanna, Vervelend dat het niet gelukt is om bij de batterijen te komen en daardoor een negatieve ervaring hebt. Wellicht hadden we hierbij nog kunnen helpen als je contact met ons zou hebben opgenomen. Als de afstandsbediening niet werkt dan kun je de H3 inderdaad niet installeren en lukt het ook niet om Netflix werkend te krijgen. Netflix is voor geïnstalleerd, het enige wat je hoeft te doen is verbinding maken met het internet en soms een paar minuten wachten. Netflix installeert zichzelf automatisch. Mocht je toch nog hulp willen dan kun je ons altijd e-mailen via [email protected]. Met vriendelijke groet, Danny Serviceteam Quantis Electronics

Snelle afhandeling

Waarschijnlijk blijft het bij een eenmalige bestelling. Dank

is goed bevallen

zocht een afstandbediening en vond deze site ik heb nou weer een prima afstandsbediening

Humax werkt prima. snel geplaats.

Snelle levering en goed product!

Positief, mede door snelle levering

Zie hiervoren

Goede aankoop

Geen problemen met de aankoop

Besteld volgende dag geleverd

Geen bijzondere problemen

communicatie rond bestelling kon beter, leverantie prima

het was een beetje jammer dat de bevestiging vd bestelling via een e-mailtje ontbrak, waardoor ik niet zeker was of de bestelling goed was geplaatst. Daarna kwam bericht van verzending dus was ik weer gerust. Spullen vervolgens keurig in orde geleverd.

Fantastisch!

Batterijen erin, even op de knop pvr, en het werkt als nieuw! Perfect voor een mooie prijs.

Mijn afstandbediening voor de Humax was versleten, een nieuwe besteld, de volgende dag in huis. Wel wat prijzig, dat , maar een goed produkt.

Goede service en prima product.

Heb een Humax Netflix TV Box besteld en mooi snel geleverd gekregen. Heb een oude TV en zo kan ik deze TV toch gebruiken voor Netflix, het werkt uitstekend. De service is ook heel goed, wordt snel op de e-mail gereageerd.

Betere prijzen dan welke reseller dan ook

Ze leveren uiteraard alleen het Humax assortiment, maar de prijzen zijn laag, lager dan ik tot nu toe heb ontdekt bij resellers. De levering is snel. Als een verbeterpunt zou ik willen adviseren om de producten in een wat degelijkere verpakking te verzenden.

Eenvoudige installatie

Human 5200c besteld , via mail heeft Humax bevestigd en kort daarop een mail met rack and trace code. De volgende dag afgeleverd bij het door mij opgegeven adres.

Snel geregeld.

Perfect en helemaal goed

Het was een heel prettig telefoongesprek met een van de medewerkers omtrent wat algemene vragen. Bestelling gedaan voor een nieuwe afstandbediening en dat is helemaal goed gegaan. Ben super tevreden over mijn Humax 5400C

werkt prima

Het enige probleem was de kleine letters van de gebruiksaanwijzing, maar die kan je ook op internet vinden !!

Wifi dongle voor een wat oudere HUMAX

Omdat ik mijn wat oudere HUMAX wilde uitbreiden met DNLA heb ik via MyHUMAX een Wifi dongle aangeschaft. USB dongle had ik binnen 2 dagen in huis. Ik kan nu probleemloos films afspelen vanaf mijn netwerkmet de HUMAX. En dat alles voor een schijntje,.. goede aanschaf!

prima bedrijf, goede service!

Myhumax, en het bedrijf erachter, Quantis Electronics, is een prima bedrijf. We hadden wat twijfels over wat we wilden hebben, en kregen telefonisch antwoord op alle vragen waardoor we de goede keus konden maken. We zijn dus prima geholpen en het bestelde is prompt geleverd.