Goede aankoop

Geen problemen met de aankoop

Besteld volgende dag geleverd

Geen bijzondere problemen

communicatie rond bestelling kon beter, leverantie prima

het was een beetje jammer dat de bevestiging vd bestelling via een e-mailtje ontbrak, waardoor ik niet zeker was of de bestelling goed was geplaatst. Daarna kwam bericht van verzending dus was ik weer gerust. Spullen vervolgens keurig in orde geleverd.

Fantastisch!

Batterijen erin, even op de knop pvr, en het werkt als nieuw! Perfect voor een mooie prijs.

Mijn afstandbediening voor de Humax was versleten, een nieuwe besteld, de volgende dag in huis. Wel wat prijzig, dat , maar een goed produkt.

Goede service en prima product.

Heb een Humax Netflix TV Box besteld en mooi snel geleverd gekregen. Heb een oude TV en zo kan ik deze TV toch gebruiken voor Netflix, het werkt uitstekend. De service is ook heel goed, wordt snel op de e-mail gereageerd.

Betere prijzen dan welke reseller dan ook

Ze leveren uiteraard alleen het Humax assortiment, maar de prijzen zijn laag, lager dan ik tot nu toe heb ontdekt bij resellers. De levering is snel. Als een verbeterpunt zou ik willen adviseren om de producten in een wat degelijkere verpakking te verzenden.

Eenvoudige installatie

Human 5200c besteld , via mail heeft Humax bevestigd en kort daarop een mail met rack and trace code. De volgende dag afgeleverd bij het door mij opgegeven adres.

Snel geregeld.

Perfect en helemaal goed

Het was een heel prettig telefoongesprek met een van de medewerkers omtrent wat algemene vragen. Bestelling gedaan voor een nieuwe afstandbediening en dat is helemaal goed gegaan. Ben super tevreden over mijn Humax 5400C

werkt prima

Het enige probleem was de kleine letters van de gebruiksaanwijzing, maar die kan je ook op internet vinden !!

Wifi dongle voor een wat oudere HUMAX

Omdat ik mijn wat oudere HUMAX wilde uitbreiden met DNLA heb ik via MyHUMAX een Wifi dongle aangeschaft. USB dongle had ik binnen 2 dagen in huis. Ik kan nu probleemloos films afspelen vanaf mijn netwerkmet de HUMAX. En dat alles voor een schijntje,.. goede aanschaf!

prima bedrijf, goede service!

Myhumax, en het bedrijf erachter, Quantis Electronics, is een prima bedrijf. We hadden wat twijfels over wat we wilden hebben, en kregen telefonisch antwoord op alle vragen waardoor we de goede keus konden maken. We zijn dus prima geholpen en het bestelde is prompt geleverd.

Korekte en snelle service.

Zie hier boven.

Erg eenvoudig installeren, het wijst zich vanzelf

Eindelijk Netflix op de slaapkamer. De humax is erg eenvoudig te installeren, het wijst zich vanzelf.

bijzonder tegengevallen

ik ben 78 ik kon dit niet aanpassen en heb ze geretourneerd graag mijn geld terug

Leuk en snel geholpen!

Bij telefonisch kontakt, snel, vriendelijk en adequaat geinformeerd. Ben heel tevreden.

Goed en snel

Afstandsbediening werkte in 1x en snelle verzending.

SNEL & GOED!!!

Erg goede service

Humax is een van de beste merken in ontvangers en satelietontvangers.

Niet te benaderen

Beste mensen, Ik word niet goed van Uw telefonische mogelijkheid, bel mij een ongans en er blijft maar 1 of meerdere voor mij en dat is nu 45 minuten dat ik gewacht heb. Heb een E-mail gestuurd waar in het geheel geen reaktie opkomt, nee mensen dit werkt dus niet.

Beste Sander, Het is inmiddels al even geleden maar we hebben contact gehad en volgens mij is alles opgelost. Niet duidelijk was het dat wij eindejaar sluiting hadden en er binnen het bedrijf niemand aanwezig was om de telefoon of e-mails te beantwoorden. Op de website stond het wel aangegeven maar klaarblijkelijk niet duidelijk genoeg. Dit nemen we mee zodat we het bij een eventuele volgende vakantiesluiting nog duidelijker gaan weergeven. Met vriendelijke groet, Mark Quantis Electronics

heel gebruiksvriendelijk

Mijn artikel was eenvoudig te vinden in de online shop, het bestelproces was heel overzichtelijk en de bestelling was sneller binnen dan verwacht.

Gelijk de goede afstandsbediening. Alles werkt weer..

100% tevreden

alles volgens wens verlopen