Gewoon heel goed

Het is wel behoorlijk duur, Maar is geweldig goed!

Uitstekende producten!

Uitstekende kwaliteit producten, bevalt prima!

Kwaliteit producten en snelle levering

De kwaliteit van producten is goed goed ze hebben breed assortiment. Altijd snelle levering en houden je daarvan goed op de hoogte

Snelle levering en goede producten

Geen onnodige 'flitsende' verpakkingen, maar gewoon sober en herkenbaar, waarin het product staat voor kwaliteit en doet wat het zegt in tegenstelling tot de vele andere producten op de markt. Snelle en correcte levering, en bij beschadiging/lekkage van visolie wordt zonder pardon een nieuwe verpakking opgestuurd is mijn ervaring.Dat noem ik service! Een bedrijf wat staat voor haar producten, met een mooi overzichtelijke website, en snel reageert op mail. Ik ben erg tevreden!

Top ervaring met Overload!

Als eigenaar en personal trainer herstel ik zelf sneller door aanvulling supplementen van Overload, waardoor ik fitter ben op de werkvloer en meer energie over houd. Overload evalueert mee in de tijd van nu en dat is nodig. Door PHP kan ik als practitioner mijn klanten beter advies geven en halen zij sneller resultaat dmv een persoonlijk voedingsplan en juiste aanvulling supplementen.

Vernieuwend en een goede Eye opener in het groeien als personal trainer

Ik heb zowel TOP A (afgelopen augustus) als TOP B (in maart) afgerond. Ben veel te weten gekomen over een andere manier van trainen en hoe ik nog meer klantgericht te werk kan gaan. De reden om te kiezen voor Overload was omdat het bedrijf waar ik trainingen geef dat een must vond om te gaan doen. Zelf geef ik kickbokslessen en was benieuwd naar TOP B over het trainen onder snelheid. Voor iedereen een aanrader om veel meer kennis op te doen om op een effectievere manier te trainen met je klanten. Ik moet nog erg groeien en mijn eigen weg zien te vinden met alle toepassingen van Overload maar het gaat mij als trainer zeker completer maken.

Toptrainer A en toptrainer B afgerond. Een waanzinnige ervaring. Dank! Ik heb enorm veel geleerd. Op naar de volgende module.

absoluut een aanrader voor iedere Personal Trainer

De modules van de overload education opleiding zijn stuk voor stuk waanzinnig goed. Niet alleen leer je in een korte tijd ontzettend veel praktische informatie, Overload leert je een hele nieuwe manier van denken aan. Ik zou de modules absoluut aanraden voor iedere personal trainer die zijn knowledge wilt verbreden en klanten nog beter kan helpen! Met overload onderscheid je je echt van de rest! (ook voor startende trainers is het zeker aan te raden!)

Amazing

Super fijne producten die ook echt werken! Zeker een aanrader!

Top. Zeer snelle en klantvriendelijke service

Bestell8ngen worden razendsnel verwerkt en vragen of onduidelijkheden worden dezelfde dag nog verholpen.

levering zo als beloofd

Site is super overzichtelijk en een snelle levering

Mijn ervaring is positief +. Ga zo door

Uitstekend!

Snelle levering van de producten.

snelle levering, zoals verwacht!

Goede prijs kwaliteitverhouding en snelle levering

Goede prijs kwaliteitverhouding en een supersnelle levering! Ondanks de grote drukte momenteel en dat ik op elke bestelling ontzettend lang moet wachten, was deze bestelling meteen een dag erna al bezorgd :D

Good and fast

Weinig ervaring nog, aanbevolen door mijn sportleraar Rico van Veenendaal, eigenaar van The Streght Formula.

Very fast shipping

I'd be honest, I got the kettlebells from here because they were pretty much unavailable at any other place. This is my first pair of kettlebells ever and I was a bit worried about the handles of the 20kg model being too big for one-handed exercises (AFAIK, competition kettlebells are the go-to choice for these exercises). So far, my experience has been great for both, one-handed and two-handed, exercises. I have somewhat small hands, yet I can get a pretty solid grip on the kettlebell. Delivery was fast (2 days), the kettlebells are a solid piece of metal (with some cushion at the bottom) so there's not much else to say. The price was somewhat high compared to many other retailers though (even twice as high). As a newcomer, I'm not sure what's special about these kettlebells (build feels solid and quality but, again, it's just one big piece of metal). Conclusion: I got what I was advertised. Pretty happy with them. Wish prices were somewhat comparable with the competition though.

De volgende dag ontving ik de bestelling. Duidelijk beschreven en breed assortiment aan supplementen. Gewoon goed!

Zeer goede services

Ik moest iets langer dan dat ik gewend was op mijn bestelling wachten, maar dit was buiten de schuld van het bedrijf om. Er werd zeer vlot op mijn mail gereageerd en er werd alles op alles gezet om mijn bestelling toch nog te laten bezorgen. Een top bedrijf en zeker aan te bevelen. Ook vanwege de hele goede producten die ze verkopen.

Extreem snelle levering en goede prijs/kwaliteit verhouding

Had iets besteld op 2e paasdag (tijdens de corona crisis) en letterlijk de volgende dag al ontvangen Product is ook exact zoals in de beschrijving

Super product

Ik gebruik visolie voor mijn spastische darmen, super product die ECHT werkt

Snelle en correcte levering!

De levering gebeurt telkens snel en correct. Via track and trace kan je de bestelling volgen.

Super snelle levering ondanks de Corona crissis!!

Super snelle levering

Verrassend super snelle levering. ‘s avonds besteld volgende dag in huis. En dat ondanks Coronacrisis.

Snel en betrouwbaar

Snelle levering ondanks crisis. Super

Over Overload Worldwide BV

Overload Worldwide is een CRKBO geregistreerd opleidingsinstituut en is inmiddels DE nieuwe standaard in de wereld van fysieke training! Geboren vanuit passie en inmiddels uitgegroeid tot een 'begrip' in de wereld van training, revalidatie, voeding & supplementen, en alles wat met een gezond menselijk fysiek te maken heeft. Jarenlang wereldwijd opgedane kennis bij diverse experts en een achtergrond als sportfysiotherapeut en krachttrainer bij het Ned. Korps Mariniers vormen de basis van het Overload Certification Program. Vanwege de ongekende resultaten die dankzij deze kennis en ervaring werden behaald bij o.a. (top)sporters ontstond het idee om een uniek opleidingsinstituut op te zetten. En met groot succes! Het niveau van het Overload opleidingstraject is nog nergens binnen de grenzen van Europa te vinden. Daarnaast biedt de uitleg over- en de ontwikkeling van hoogwaardige FundamentalsTM supplementen veel duidelijkheid voor de consument. Om te beginnen staat niet de prijs maar de kwaliteit en herkomst van de ingrediënten voorop. In samenwerking met een eigen biochemicus wordt het gehele productieproces -vanaf de grondstof sourcing tot aan het eindproduct- aangestuurd en gecontroleerd. Hierdoor kunnen wij continu garant staan voor de kwaliteit en zuiverheid. Om die reden wordt er ook vrijwel alleen maar samengewerkt met Nederlandse producenten die behoren tot de top van Europa en worden alle gebruikte grondstoffen gecontroleerd door de meest vooraanstaande laboratoria. Nederlandse producenten weten tevens exact welke stoffen wel en niet zijn toegestaan. Verder monitoren wij voortdurend de werking van onze FundamentalsTM supplementen en kunnen wij, vanwege de 'korte lijntjes', op ieder gewenst moment aanpassingen doorvoeren in de samenstelling. Dit alles geschiedt volgens de laatste inzichten en technologieën, om maximale resultaten te kunnen waarborgen.