Super opleiding.

Mensen die en opleiding wil gaan doen als Persanol Trainer, dan raad ik je zeker Overload Worldwide aan. De lessen theorie en praktijk wordt heel goed uitgelegd en voor gedaan. Ze controleren ook goed of je de praktijk oefening goed uitvoert en dat je je mede collega goed begeleid.

Een hele onderneming !

een hele onderneming dat is het 21 dagen programma van Overload ! bijhouden van alles wat er gegeten wordt en ook de eetgewoontes aanpassen maar het is te doen en geeft nieuwe inzichten in datgene wat je eet.Nu doorzetten in een iets minder rigide systeem en we gaan het zien.

De aanpak die je aan het denken zet!

Overload is een top organisatie! Ik zelf vond het geweldig. Het is echt volwassen onderwijs. Je wordt goed begeleid maar er wordt ook veel verwacht van jou zelf. Ze leren in de praktijk dingen aan door middel van het zelf te ervaren. Ik zelf leer enorm door dingen te ervaren en dingen te doen. Dus ik vond dit geweldig. Zolang jij gemotiveerd genoeg bent haal jij je examens sowieso! En haal je dat niet geven ze jou ook nog de geweldige kans om kosteloos te herkansen.

Fantastische opleiding voor PT’ers

Ik heb recent de TOP A opleiding gevolgd bij Overload Worldwide en ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben door hun unieke manier van werken. Waar veel opleidingsinstituten een standaard aanpak hanteren, doet Overload Worldwide het écht anders, en dat is te merken vanaf het eerste contactmoment. De trainers zelf zijn zeer professioneel en hebben duidelijk jarenlange ervaring in het vak. Maar wat het voor mij echt bijzonder maakte, was hun vermogen om de stof praktisch en toepasbaar te maken. Theorie wordt direct vertaald naar de praktijk, waardoor je niet alleen de kennis opdoet, maar ook leert hoe je dit effectief kunt inzetten bij cliënten. Dit gaf me veel zelfvertrouwen om na de opleiding direct aan de slag te gaan. Daarnaast is de ondersteuning buiten de lessen om fantastisch. Je kunt altijd terecht voor vragen of advies. Dit laat zien dat ze écht investeren in jouw succes, ook na het afronden van de opleiding. Kortom, als je op zoek bent naar een personal training opleiding die verder gaat dan de standaard aanpak, dan raad ik Overload Worldwide van harte aan. Ze doen het anders, en dat maakt een wereld van verschil!

Leuke instructeurs die duidelijk enthousiast zijn over hun vak, dit maakt het ontzettend leuk om te volgen. Duidelijke uitleg en heeft mij nog enthousiaster gemaakt over sport! Echte aanrader

Deze opleiding geeft mij zelfvertrouwen

Doordat je alles zo zelf moet uitzoeken, geeft dat mij een manier van denken wat mij vertrouwen geeft in wat ik doe. Ben zo blij dat ik het heb gehaald!!

Ik raad Overload Worldwide zeker aan!

Ik heb al vaker een bestelling gedaan bij Overload Worldwide. Toen ik een product binnenkreeg die niet naar behoren functioneerde, kreeg ik gelijk een ander toegestuurd. Dit bedrijf is erg bereidwillig om je te helpen als je ergens ontevreden over bent.

Een zeer leerzame en solide basis die iedereen als personal trainer beter maakt

Sinds 2020 in aanraking gekomen met Overload en vandaag mag ik met trots zeggen dat ik alle opleidingen heb doorlopen en mij in het rijtje van TOP Trainer C mag plaatsen. Elke module is zeer waardevol of je nu beginner bent of al lang in het vak zit. Je leert anders kijken en je boekt snel resultaat met jouw klanten. TOP C gaat alles pas samen vallen. Hoe intens de opleiding ook is uiteindelijk is de gedachte om jouw steeds naar een hoger niveau te krijgen en ik mag met trots zeggen dat dit zeker het geval is. Ik ben overload zeer dankbaar voor hun wijze lessen, inzichten, coaching en hij informatie die mij beter maakt als trainer maar ook al heel veel klanten heb mogen beter maken waar ze al heel lang met een probleem liepen. Dank jullie wel

Intens! En super veel geleerd.

Met oog voor elk individu en elk niveau wordt een cursus geboden waar je echt iets aan hebt. Veel achtergrond kennis en geen bullshit verhaaltjes. Eerlijke feedback en alles goed verzorgt. Door zelf te ervaren en theorie daarin verweven leer je hoe je als trainer kunt handelen. Iedereen wordt uitgedaagd zichzelf maximaal te geven. Super duidelijke en goede instructeurs. Een aanrader!

Zeer leerzame en actieve opleiding

Ik heb erg genoten van de twee opleiding dagen. Er was genoeg ruimte voor persoonlijke aandacht en om vragen te stellen. Helemaal afgemat en een hoop geleerd weer thuisgekomen.

Top opleiding met een mooie combinatie tussen serieus veel kennis en goede humor

Veel geleerd hier in de twee dagen. Intense opleiding maar zeker de ervaring waard.

Intens

Veel informatie, leerzaam.

Duidelijke en heldere opleiding met veel leermomenten

Het is een opleiding die mij veel heeft gebracht qua hoe mijn lijf in elkaar zit en met elkaar verbonden staat. Erg fijne instructie met duidelijke taal tijdens de opleidingsdagen.

Hormonaaal weer in balans dankzij Overload.

In september 2023 heb ik de cursus PHP gevolgd. Deze cursus heeft mij zo veel inzichten gegeven en kan ik ook iedereen aanraden. PHP is mijn nieuwe levensstijl geworden. Sinds mijn 22e struggelde ik met hormonale acne, iets wat mijn zelfvertrouwen behoorlijk beïnvloede. Maar in december 2023 kwam daar een einde aan. Dankzij de supplementen (L-Glycine en Dim) en kennis van Overload is mijn hormonale acne eindelijk voorbij. Naast deze supplementen ben ik ook heel erg blij met mijn andere supplementen, voor mij nooit meer iets anders.

Ik raad Overload bij iedereen aan!

Ik heb TOP trainer A gedaan en heb in korte tijd heel veel geleerd. De trainers brengen ontzettend veel kennis met zich mee en weten dit te koppelen aan humor en grappige anekdotes, dat maakt het voor de cursist erg fijn om naar te luisteren. Er is ook een groei balans van theorie en praktijk tijdens de opleiding. Na het behalen van het diploma heb ik me meteen ingeschreven voor de volgende opleiding.

Anders dan anderen, leerzaam en direct toepasbaar (overload TOP A)

Enorm genoten van deze opleiding. Direct, confronterend en duidelijk over hoe te denken over wat goed trainen is en hoe je mooie resultaat kan boeken met je klanten. Alles is direct toepasbaar en op de praktijk gericht. TOP opleiding! Enige nadeel is, dat ik nu de vervolgopleiding wil doen.

Snelle levering en precies zoals vermeld

Het zijn goede producten die geleverd worden.

onvoldoende

Beste Overload Worldwide Mijn Partner heeft eind vorig jaar deelgenomen aan de opleiding TOP trainer A, ze had nul vooropleiding en ze zat ook niet in het vak wel sport ze al praktisch heel haar volwassen leven dus enige affiniteit heeft ze zeker. Omdat ze totaal geen vooropleiding had was deze opleiding in de korte tijd niet haalbaar voor haar en heeft ze uiteindelijk niet meer meegedaan aan het tweede gedeelte. Mijn advies is om de omschrijving die op u site staat bij FAQ aan te passen naar, dat enige vooropleiding of werkzaam in het vak wel gewenst is als je deze opleiding succesvol wilt eindigen. Mijn partner heeft zich niet afgemeld voor het tweede gedeelte van deze opleiding mij lijkt het dan passend dat ze in ieder geval word benaderd met de vraag waarom ze afwezig was. Misschien kan jullie aftersales dit oppakken. Voor iemand met een vooropleiding of iemand die al in het vak zit zal het zeker een goede aanvulling zijn en zal ik deze opleiding ook aanbevelen maar voor iemand die er blanco instapt niet. Met vriendelijke groet Arno Jonker

Leerzaaam

Bij overload leer je mega veel in een korte tijd. De opleiding is zeker niet makkelijk maar zeker voor iedereen haalbaar als je er moeite in stop en het echt wilt. Ik raad iedereen aan om bij overload de cursussen en de opleidingen te volgen

Prachtig hoe de kennis gedeeld wordt!

Bij elke cursus of opleiding die ik gevolgd heb is de vriendelijkheid TOP, de aandacht, het luisterend oor, de reactie op vragen per mail tijdens de opleidingen, alles klopt precies en valt allemaal precies op de juiste plek. Een diepe buiging in hoe dit neergezet is, Tot de volgende opleiding! Mvg Rowin

Top ervaring

Een boel geleerd bij deze module. Praktisch laten voelen om je meer beeld te geven bij de theory was super. Mijn horizon qua trainen en PT is een stuk verbreed met hun manier van les geven. Aanrader!

Goede producten en snelle levering

De vitamines die ik gebruik zijn van zeer goede kwaliteit. Ook gebruik ik de zuivere visolie en merk dat ik er baat bij heb. Daarbij is de levering altijd erg snel, dus voor mijn geen ander dan alleen Overload.

Goede producten en snelle levering

vis olie doet wat er op staat ook de maagzuur pillen zijn super

Mylogenics een Waardevolle opleiding !

Een aanrader voor ieder die in de sportwereld zit en mensen begeleid en of behandeld !

Mijn ervaring was buitengewoon positief en heeft me voorzien van een schat aan uitgebreide kennis

"Ik ben absoluut enthousiast over mijn ervaring bij Overload. Het instituut heeft niet alleen een breed scala aan cursussen en opleidingen, maar de trainers zijn werkelijk uitmuntend. Hun expertise en passie voor het vakgebied waren duidelijk merkbaar tijdens de lessen. De trainers bij Overload zijn zeer goed geïnformeerd en bekwaam. Ze delen hun kennis op een duidelijke en begrijpelijke manier, waardoor het leerproces enorm aangenaam en boeiend was.

Badmintonplein 21

2492VS Den haag

Over Overload Worldwide BV

Overload Worldwide is een toonaangevend CRKBO geregistreerd opleidingsinstituut, bekend als dé nieuwe standaard in fysieke training. Geboren uit passie, heeft Overload zich ontwikkeld tot een begrip in training, revalidatie, voeding en supplementen. Met een achtergrond als sportfysiotherapeut en krachttrainer bij het Nederlands Korps Mariniers en jarenlange wereldwijde ervaring, vormt dit de basis van het Overload Certification Program. De unieke resultaten bij (top)sporters leidden tot de oprichting van Overload, dat nu een opleidingsniveau biedt dat nergens in Europa te evenaren is. Ook onze hoogwaardige FundamentalsTM supplementen staan bekend om hun kwaliteit en transparantie. Samen met een biochemicus controleren wij het hele productieproces, van grondstof tot eindproduct, met uitsluitend Nederlandse producenten van topkwaliteit. Onze supplementen worden getest door vooraanstaande laboratoria en we passen samenstellingen continu aan voor optimale resultaten, volgens de nieuwste inzichten en technologieën.