Wonderen bestaan!

Na 2,5 jaar op bed te hebben gelegen door ontzettend veel lage rugpijn werd mij na verschillende medische behandelingen verteld dat ik uitbehandeld ben. Dan ben je 30 jaar en word er gezegd dat je er maar mee moet leren leven. Via een kennis ben ik uiteindelijk na 2,5 jaar pijn bij Coen Luiken (Overload World Wide) terecht gekomen. Nu 3 behandelingen verder en een trainingsschema voor onderhoud en verbetering, heb ik mijn leven weer terug! Ik werk inmiddels weer fulltime en kan weer genieten van het leven! Dus kort samengevat: Overload World Wide als het kon had ik 10 sterren gegeven! Wat een prestatie! Wat ben ik jullie onbeschrijfelijk dankbaar! Groeten Bram

Gewoon goed!

Snel, goed!

Overload belooft wat ze zeggen.

Geweldige producten en hoog in kwaliteit, geen toevoegingen maar een eerlijk product en ja dat mag iets kosten maar dan heb je wel wat. En bij twijfels kan je altijd bellen of mailen en men neemt iedere vraag serieus en helpen om jou het juiste advies te geven.

Snelle en correcte levering.

Ik bestel altijd de visolie 500ml (lemon). Waar andere bedrijven beloven dat ze de volgende dag leveren doet Overload Worldwide dit altijd. Zeer betrouwbaar dus.

Snelle levering en goede producten

Snelle levering, netjes verpakt, goede producten, duidelijke site

Bestelling

Op zondag de 22 september 2019 besteld en nu nog niets ontvangen.

ik ben een hele hoop afgevallen door deze 21 dagen te volgen.

Snel, betrouwbaar en goed product

Mooi product, makkelijk te bestellen en volgende dag in huis, echt prima!! Goed product en zeker iets dat ik blijft bestellen

Goede kwaliteit en snel geleverd

Kwalitatief mooi product en altijd snel geleverd. Altijd alles op voorraad.

Fee

Heel snel geleverd .

Bestellen betalen en wordt geleverd!

Gewoon heel goed!

Goede en snelle Service.

Daar ik al een tijdje producten gebruik van Overload Worldwide ben ik zeer tevreden over de kwaliteit en de resultaten. Ondanks dat de producten niet goedkoop zijn geef ik toch graag wat extras uit waarvan je weet dat het zuiver is met een goede kwaliteit en de uitleg van het product.

Alles staat duidelijk omschreven op de site. Snelle levering!

Supersnel en volgens afspraak

Goed gekeverd, up to date je bestelling kunnen volgen en zeer netjes verpakt

goeie klanten service en snelle levering

Alles staat beschreven in de eerste zin

Ik bestelde in de avond en de volgende middag was het pakketje er al. Supersnelle service, heel fijn.

Snel geleverd en prima kwaliteit.

De pakketservice kon het niet eens adequaat in hun app laten zien, zo snel werd al geleverd. ;-)

Super snel levering , top kwaliteit

Betalen en de andere dag al in huis..ze doen precies wat ze zeggen en daar hou ik van ..heb de visolie besteld en kan ik een ieder aanraden om hier te bestellen 👍👍

Heel goed product

Ik bestel mijn supplementen hier altijd. Het product is zeer goed en de levering snel.

Snelle service.

Bij vragen over supplementen ondanks al een uitvoerige omschrijvingen, krijg je snel en een deskundig antwoord ook al heb je meerdere vragen. Feedback is dus prima.

Snelle levering en betrouwbaar

Ontzettend makkelijk als je snel iets nodig hebt.

Goede producten, snelle levering.

Ik bestel al een aantal jaar de omega 3 olie. Uitstekend product, hoog gedoceerd.

Prima zoals altijd

Bestelling snel en efficiënt verwerkt. Alleen het dopje van één van de flesjes visolie zat er scheef op en er was wat uitgelekt. Niet veel, dus niet de moeit om terug te sturen (gedoe).

Correct en duidelijke aanwijzingen

Ervaring: correcte behandeling , t.w. verkrijgen materiaal, toesturen van dagelijks berichten/ aanwijzingen en de duidelijke uitleg daarin.