Hormonaaal weer in balans dankzij Overload.

In september 2023 heb ik de cursus PHP gevolgd. Deze cursus heeft mij zo veel inzichten gegeven en kan ik ook iedereen aanraden. PHP is mijn nieuwe levensstijl geworden. Sinds mijn 22e struggelde ik met hormonale acne, iets wat mijn zelfvertrouwen behoorlijk beïnvloede. Maar in december 2023 kwam daar een einde aan. Dankzij de supplementen (L-Glycine en Dim) en kennis van Overload is mijn hormonale acne eindelijk voorbij. Naast deze supplementen ben ik ook heel erg blij met mijn andere supplementen, voor mij nooit meer iets anders.

Ik raad Overload bij iedereen aan!

Ik heb TOP trainer A gedaan en heb in korte tijd heel veel geleerd. De trainers brengen ontzettend veel kennis met zich mee en weten dit te koppelen aan humor en grappige anekdotes, dat maakt het voor de cursist erg fijn om naar te luisteren. Er is ook een groei balans van theorie en praktijk tijdens de opleiding. Na het behalen van het diploma heb ik me meteen ingeschreven voor de volgende opleiding.

Anders dan anderen, leerzaam en direct toepasbaar (overload TOP A)

Enorm genoten van deze opleiding. Direct, confronterend en duidelijk over hoe te denken over wat goed trainen is en hoe je mooie resultaat kan boeken met je klanten. Alles is direct toepasbaar en op de praktijk gericht. TOP opleiding! Enige nadeel is, dat ik nu de vervolgopleiding wil doen.

Snelle levering en precies zoals vermeld

Het zijn goede producten die geleverd worden.

onvoldoende

Beste Overload Worldwide Mijn Partner heeft eind vorig jaar deelgenomen aan de opleiding TOP trainer A, ze had nul vooropleiding en ze zat ook niet in het vak wel sport ze al praktisch heel haar volwassen leven dus enige affiniteit heeft ze zeker. Omdat ze totaal geen vooropleiding had was deze opleiding in de korte tijd niet haalbaar voor haar en heeft ze uiteindelijk niet meer meegedaan aan het tweede gedeelte. Mijn advies is om de omschrijving die op u site staat bij FAQ aan te passen naar, dat enige vooropleiding of werkzaam in het vak wel gewenst is als je deze opleiding succesvol wilt eindigen. Mijn partner heeft zich niet afgemeld voor het tweede gedeelte van deze opleiding mij lijkt het dan passend dat ze in ieder geval word benaderd met de vraag waarom ze afwezig was. Misschien kan jullie aftersales dit oppakken. Voor iemand met een vooropleiding of iemand die al in het vak zit zal het zeker een goede aanvulling zijn en zal ik deze opleiding ook aanbevelen maar voor iemand die er blanco instapt niet. Met vriendelijke groet Arno Jonker

Beste Arno, Hartelijk dank voor de review. In het kader van kwaliteitsbewaking zijn wij natuurlijk altijd geïnteresseerd in reviews; ook als deze kritisch zijn! Helaas betreft het in dit geval alleen een ‘klacht’ waar zowel wij als onze overige deelnemers (getuige de reviews) geen herkenning in vinden. Alle modules van Overload zijn absoluut haalbaar voor iedereen; ook voor mensen die totaal blanco binnenkomen. Zeker de TOP A module! De TOP A module wordt al 16 jaar gegeven en is in die 16 jaar door zeker 2200 tot 2500 deelnemers doorlopen. Voor zover ik me kan herinneren is het in al die jaren bij de TOP A module nog nooit voorgekomen dat deze, ook na 2 herexamens, niet werd behaald! Tussen al die deelnemers hebben ook al honderden deelnemers gezeten die hobbymatig heel graag met sport bezig waren, hun vaste baan beu waren en besloten dat ze zich volledig om wilden laten scholen om zo van hun hobby hun werk te gaan maken. Mensen die aan de balie werkten bij de ING en de ABN AMRObank, jongens die uitstroomden bij defensie of die in de bouw werkzaam waren. Piloten, politie agenten, maar ook ‘huismoeders’ die na jaren thuis voor de kinderen te hebben gezorgd graag weer iets voor zichzelf wilden gaan doen. Natuurlijk is het altijd zo dat opleidingen wat meer herkenning en/of herhaling zullen omvatten wanneer je al een vooropleiding, een achtergrond in dezelfde branche of al enige praktijkervaring hebt. In die zin zullen die mensen dan bij sommige hoofdstukken iets minder studie-uren nodig hebben, maar tegelijk is het slagingspercentage onder de mensen die wel al een vooropleiding hebben gevolgd niet hoger dan onder de mensen die blanco instromen. Ook voor mensen met een vooropleiding is de TOP A materie (de Overload visie) meestal namelijk totaal nieuw! Overload Worldwide verzorgt geen basisopleidingen á la AALO, FitVak of Sport & bewegen en niemand pretendeert dat de Overload modules ‘makkelijk’ zijn. In tegendeel! Wij richten ons als opleidingsinstituut juist op mensen die zich graag willen kunnen onderscheiden in de wereld van fysieke training, voeding, hormonen en revalidatie. Op onze site wordt dan ook duidelijk aangegeven dat al onze modules high level modules zijn (HBO ingeschaald) maar dat ze zodanig worden opgebouwd dat er geen voorkennis nodig is en dat iedereen dus kan deelnemen. Er staat wel bij dat de modules vragen om een aanzienlijke dosis motivatie, passie en inzet en dus ook om serieus studeren en oefenen. Om mensen al een beetje een beeld te geven van wat ze kunnen verwachten staat er ook een PreStudy manual online. (Power Sled trainer manual) Hier verwijzen wij ter voorbereiding nogmaals naar in de bevestigingsbrief voordat men start met de module. Vervolgens wordt er op dag 1 van de opleiding herhaaldelijk en nadrukkelijk aangegeven dat: -er ongetwijfeld heel veel nieuwe informatie aan bod zal komen maar dat alle puzzelstukjes gaandeweg écht op z’n plek gaan vallen dus ‘geen paniek’ als het je even duizelt……. -dat het van belang is om goed aantekeningen te maken en er echt mee aan de slag te gaan,….. -dat je altijd mag bellen of mailen als je vragen hebt…… -dat je na het examen nog 3 extra maanden de tijd hebt om de module alsnog af te ronden als je het examen niet in 1x zou halen,…… (wat geen schande is want vaak haalt de helft van de groep het niet in 1x!) Overload Worldwide is ook geen opleidingsinstituut voor jongeren die tegen wil en dank lessen moeten volgen waar ze eigenlijk geen zin in hebben maar aanwezig moeten zijn omdat ze nog leerplichtig zijn. Wij vinden het dan ook zeer ongepast dat wij onze volwassen deelnemers achter hun broek aan gaan zitten als het gaat om aanwezigheidsplicht. Wij verzorgen opleidingen voor mensen die er zelf / vrijwillig voor kiezen om zich bij te scholen of om te laten scholen. Wanneer een volwassen deelnemer dan besluit om een eigen plan te trekken en onze adviezen, om ook als het je even duizelt niet de handdoek in de ring te gooien maar ons aan te spreken of te bellen of mailen etc. allemaal in de wind slaat en besluit om zonder enig overleg en zonder af te melden niet meer te komen dan respecteren wij dat. Wij voelen het niet als onze taak om onze deelnemers te moeten motiveren en te moeten aansporen om naar de les te komen. Wij voelen het wèl als onze taak om mensen die aangeven dat ze het moeilijk vinden gerust te stellen, hun vragen te beantwoorden wanneer ze aan de bel trekken en zelfs om tijd vrij te maken voor wat 1:1 quality time als daar behoefte aan is. Die kans is ons helaas niet geboden. Het voortijdig beëindigen van de opleiding maakt dat je over de opleiding geen oprecht oordeel kunt vellen. Heel veel deelnemers hebben (zoals altijd!) na de eerste 2 dagen aangegeven dat ze echt wel even moesten slikken maar uiteindelijk heeft de gehele groep, al dan niet na een herexamen, de TOP A succesvol afgerond. Kortom, wij vinden het oprecht heel spijtig dat uw partner de TOP A module (in onze beleving totaal onnodig en veel te voorbarig) aan zich voorbij heeft laten gaan en niet de moeite heeft genomen om ook maar enig overleg met ons te plegen. Wij respecteren het feit dat zij in plaats daarvan al na 2 dagen heeft besloten om gewoon maar niet meer te komen. Ook nu,…..als het dan zo is dat er nu een gevoel van onvrede heerst, dan vinden wij het heel jammer dat niet zij zelf maar u een review schrijft. Het was immers een stuk objectiever geweest wanneer zij zelf van zich had laten horen ipv dat u het woord voert als ‘partner van,…’ die van heel de opleidingsdagen niets heeft meegekregen. Ondanks dat dit allemaal zo is gelopen is zij nog steeds van harte welkom om contact met ons op te nemen zodat we kunnen kijken of wij nog iets voor haar kunnen betekenen. M vr gr Nathalie de Vos Overload Worldwide

Leerzaaam

Bij overload leer je mega veel in een korte tijd. De opleiding is zeker niet makkelijk maar zeker voor iedereen haalbaar als je er moeite in stop en het echt wilt. Ik raad iedereen aan om bij overload de cursussen en de opleidingen te volgen

Prachtig hoe de kennis gedeeld wordt!

Bij elke cursus of opleiding die ik gevolgd heb is de vriendelijkheid TOP, de aandacht, het luisterend oor, de reactie op vragen per mail tijdens de opleidingen, alles klopt precies en valt allemaal precies op de juiste plek. Een diepe buiging in hoe dit neergezet is, Tot de volgende opleiding! Mvg Rowin

Top ervaring

Een boel geleerd bij deze module. Praktisch laten voelen om je meer beeld te geven bij de theory was super. Mijn horizon qua trainen en PT is een stuk verbreed met hun manier van les geven. Aanrader!

Goede producten en snelle levering

De vitamines die ik gebruik zijn van zeer goede kwaliteit. Ook gebruik ik de zuivere visolie en merk dat ik er baat bij heb. Daarbij is de levering altijd erg snel, dus voor mijn geen ander dan alleen Overload.

Goede producten en snelle levering

vis olie doet wat er op staat ook de maagzuur pillen zijn super

Mylogenics een Waardevolle opleiding !

Een aanrader voor ieder die in de sportwereld zit en mensen begeleid en of behandeld !

Mijn ervaring was buitengewoon positief en heeft me voorzien van een schat aan uitgebreide kennis

"Ik ben absoluut enthousiast over mijn ervaring bij Overload. Het instituut heeft niet alleen een breed scala aan cursussen en opleidingen, maar de trainers zijn werkelijk uitmuntend. Hun expertise en passie voor het vakgebied waren duidelijk merkbaar tijdens de lessen. De trainers bij Overload zijn zeer goed geïnformeerd en bekwaam. Ze delen hun kennis op een duidelijke en begrijpelijke manier, waardoor het leerproces enorm aangenaam en boeiend was.

Waardevol, leerzaam en enorm veel ervaring!

In september 2022 begon ik bij de Overload met het Entire Program met als doel om mijzelf om te scholen naar personal trainer. Na het volgen van top A, top B en PHP het vertrouwen in mezelf gekregen om ontslag te nemen en te starten als ZZP’er. Dit vertrouwen heb ik mede dankzij Coen en de andere trainers gekregen. Team Overload heeft ervaringsdeskundigen die les geven waardoor de lessen enorm veel kennis bevatten. De modules zijn allemaal erg waardevol en direct toe te passen in de praktijk! Tussen de modules van de verschillende lesdagen zit genoeg tijd zodat je kan gaan uitproberen wat de aanpak bij jezelf en/of anderen voor effect hebben! Na het volgen van de verschillende modules valt steeds meer het ‘kwartje’ en wordt duidelijk dat het één niet zonder het andere kan. Je krijgt alle tools om te doen wat nodig is zodat de klant zijn doel behaald!

Dit onderscheid de jongens van de mannen

Ik dacht dat ik heel wat wist van fitness en voeding. Maar bij Overload Worldwide ben ik naar een volkomen ander level getild. Voeding, Training, omgaan met blessures en die kunnen voorkomen, het leren kijken naar een klant en zijn of haar doel en doen wat nodig is om dat te behalen in zo kort mogelijke tijd met het meeste rendement. Overload is nog veel meer dan dat. Ik ben nog niet uitgeleerd maar al een enorme meerwaarde voor mijn klanten.

Enorm veel kennis en toepasbaarheid! Aanrader!

Een grote eye opener voor mij hoe ik de slee toe kan passen. Door het zelf te ervaren en de ruime kennis van de instructeurs weet ik hoe ik een klant kan helpen en hoe het moet voelen! Absolute aanrader!

Alles komt samen in de sled cursus

Het gehele programma komt hier samen. En dan nog een stap verder. Ik ging begrijpen hoe de krachten door het lichaam gaan bij verschillende oefeningen. Hoe je houding, snelheid en uitvoering daar invloed op heeft en hoe je de oefeningen in kan zetten op ieder niveau. Een erg praktische en goed onderbouwde module!

Fijne visolie

Ik kreeg advies om deze visolie te gaan gebruiken zodoende ben ik dit gaan gebruiken, naar volle tevredenheid. Ik ga normaal niet zo goed op visolie en heb al diverse merken geprobeerd. Dit is het eerste merk wat goed werkt en ik merk wel degelijk verschil. Eerst was ik huivering voor de evt vieze smaak maar niets van dat. Ik heb de flesjes met orange flavour. Mocht je twijfelen om dit aan te schaffen? Ik neem je twijfel weg want dit is erg fijne visolie. Kortom een aanrader!

Weer een goede aanvulling

Heb weer eea afgestoft en nieuwe inzichten opgedaan.

Uniek in zijn soort.

Wat er ook aangeboden wordt en hoe raar het soms klinkt alles klopt als je het toepast. Fantastische opleiding voor het opdoen van levenslange levensveranderende kennis.

Geweldige spullen en fantastische service!

Ik bestel de laatste tijd mijn proteïne poeder bij Overload. Er ging iets mis met mijn laatste bestelling. Om dat goed te maken heeft Nathalie er werkelijk alles en meer aan gedaan om het goed te maken. Behalve de fijne kwaliteit van de spullen zorgt de persoonlijke, vrolijke en hartelijke benadering er voor dat ik een super tevreden klant bent en blijf. Echt een top bedrijf! Ik ben fan :-)

Duidelijke info

Leuke 21 dagen challenge

Lekker gezond spul

Het is lekker De prijs mag wat lager

Prima lesprogramma met veel informatie

Net mijn TOP trainer A afgerond. Nu door naar TOP trainer B.

Top product

Fijn vloeibare visolie van goede kwaliteit. Je merkt echt verschil aan je lijf. Soepeler, beter afvallen etc.

Leven terug dankzij Overload

Vijf jaar niet kunnen lopen door een niet geslaagde knie prothese. Door een out of the box analyse van Coen onlangs een totaal revisie gehad en dankzij de professionals die door Overload zijn opgeleid heb ik mijn leven terug. Geen ‘standaard’ fysio was dit gelukt. Eerst functie terug brengen, herprogrammeren en dan pas verder. Deze strategie/ benadering is mijn redding geweest. Coen, Erwin en Richard een diepe buiging voor jullie. Dank voor jullie geduld, passie en volharding. Ik ben er nog niet maar dankzij jullie een heel eind op weg.

Over Overload Worldwide BV

Overload Worldwide is een CRKBO geregistreerd opleidingsinstituut en is inmiddels DE nieuwe standaard in de wereld van fysieke training! Geboren vanuit passie en inmiddels uitgegroeid tot een 'begrip' in de wereld van training, revalidatie, voeding & supplementen, en alles wat met een gezond menselijk fysiek te maken heeft. Jarenlang wereldwijd opgedane kennis bij diverse experts en een achtergrond als sportfysiotherapeut en krachttrainer bij het Ned. Korps Mariniers vormen de basis van het Overload Certification Program. Vanwege de ongekende resultaten die dankzij deze kennis en ervaring werden behaald bij o.a. (top)sporters ontstond het idee om een uniek opleidingsinstituut op te zetten. En met groot succes! Het niveau van het Overload opleidingstraject is nog nergens binnen de grenzen van Europa te vinden. Daarnaast biedt de uitleg over- en de ontwikkeling van hoogwaardige FundamentalsTM supplementen veel duidelijkheid voor de consument. Om te beginnen staat niet de prijs maar de kwaliteit en herkomst van de ingrediënten voorop. In samenwerking met een eigen biochemicus wordt het gehele productieproces -vanaf de grondstof sourcing tot aan het eindproduct- aangestuurd en gecontroleerd. Hierdoor kunnen wij continu garant staan voor de kwaliteit en zuiverheid. Om die reden wordt er ook vrijwel alleen maar samengewerkt met Nederlandse producenten die behoren tot de top van Europa en worden alle gebruikte grondstoffen gecontroleerd door de meest vooraanstaande laboratoria. Nederlandse producenten weten tevens exact welke stoffen wel en niet zijn toegestaan. Verder monitoren wij voortdurend de werking van onze FundamentalsTM supplementen en kunnen wij, vanwege de 'korte lijntjes', op ieder gewenst moment aanpassingen doorvoeren in de samenstelling. Dit alles geschiedt volgens de laatste inzichten en technologieën, om maximale resultaten te kunnen waarborgen.