Slecht

Er is nog niks geleverd

Beste heer Guijt, Uiteraard betreuren wij het om negatieve reviews te krijgen, temeer daar een goede klantenservice en de zorg dat klanten netjes en op tijd hun orders ontvangen bij ons altijd prioriteit heeft. N.a.v. uw review heb ik het verloop van uw order dus direct nagekeken. Allereerst verbaast het mij dat ik geen enkele melding van u terugvind; dat u blijkbaar direct overgaat tot het schrijven van een negatieve review maar ons nog nooit heeft gecontacteerd om te laten weten dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Wanneer u ons gewoon even belt of mailt kunnen wij er direct voor u induiken en helpen de zaak zsm op te lossen. Echter, uit onze administratie blijkt dat u op zaterdagavond 17 sept. een bestelling heeft geplaatst. Die order wordt dan normaliter maandagochtend verwerkt en dinsdag geleverd. (Althans, als de post bezorging doet wat hij moet doen uiteraard, maar daar hebben wij geen vat op!) In dit geval is uw order door ons al gelijk diezelfde zaterdagavond verwerkt en meegegeven aan de post. Op maandag 19 sept. stond uw order dus al voor u klaar op de door u gekozen afhaal lokatie. (COOP Tramstraat te Katwijk) Sterker nog, deze order zou daar vervolgens op 20 sept. om 17.34 uur ook zijn opgehaald! Helaas kunnen wij dus niet ontdekken waar uw negatieve review op gebaseerd is. Mocht u de order onverhoopt ECHT niet hebben, dan is hier iets anders aan de hand en ligt dat in ieder geval niet bij ons! Dat neemt niet weg dat ik u dan nog steeds graag wil helpen om de order voor u te laten traceren,..... het zou alleen fijn zijn als dat kan zonder onterechte negatieve reviews. Mocht u dus toch nog vragen hebben ben ik bereikbaar op 06-55303482 M vr gr. N de Vos, Overload Worldwide bv.

Waardevol, leerzaam en aanrader voor elke personal trainer

Een jaar geleden de meeste modules gevold bij overload. Nog steeds alle informatie aan het verwerken en vooral toepassen op mijn klanten. Het programma leert je kijken naar je kijken en vanuit daar de oorzaak op te lossen inplaats van de bovenliggende klachten. Ook php en top A en B hebben wij zoveel meer gebracht. Zeker een aanrader om de verschillende systemen te leren. Ik zou nog veel meer kunnen schrijven maar ik zou zeggen echt een aanrader en laat je verbazen

Super opleidingscentrum

Fantastische opleidingen, veel van geleerd! En de overload pet is ook prachtig!

Prima kwaliteit

Geweldige opleiding , veel geleerd en al veel toegepast.

Het is inderdaad niet meer trainen maar beter trainen. Words don’t teach practice does. Zo waar… vond het een super ervaring. Het gevoel overheerst dat je meer wil. Meer kennis , beter worden in je vak.

Heel veel geleerd

Heel leerzaam en goed uitgelegd, Zeker een aanrader voor iedereen die meer wilt weten over personal training en de zin en onzin ervan.

Breinbrekend, verhelderend & super inspirerend

Het kunnen beredeneren is de key om personal training te kunnen bieden of om een groep sporters ieder op zijn eigen niveau te kunnen begeleiden. Dit is wat je in de basis leert binnen top A.

In een woord, INTERESSANT!

Een eyeopener, waarbij trainen echt effectief wordt.

Goed opleidingspakket, waarbij je op een andere manier naar zaken gaat kijken. Trainen om echt resultaat te bereiken.

Super uitleg

Nemen de tijd voor al je vragen. Super informatief. Aanrader!

Hele leerzame opleiding met nieuwe inzichten over manier van trainen

Zeer leerzaam, nieuwe ideeën omtrent trainen herstel en behandelen

Een opleiding als geen ander.

De manier van hoe alles in het personal-trainers vak bij elkaar komt in deze opleiding maakt iedereen met de passie voor de sport tot een ware professional!

Heel leerzaam, fijne docenten. In 1 woord top! Iedereen aan te raden!

Mooie opleiding als aanvulling op je PT

De heren en dame zijn heel duidelijk in hun uitleg. Geen ja maar of misschien, gelijk to the point. Het werkt, punt.

Top opleidingen en kenniscentrum

Veel kennis en kunde, duidelijk in uitleg! Het verdiept zich in alle segmenten van het lichaam en wat het nodig heeft. Ook voor niet medische achtergrond leer je meer begrip te krijgen voor allerdaagse fysieke en mentale problemen en opleidingen

Mooie diepgang en veel omvattend

In het begin was het erg aftasten en moest ik even vertrouwen winnen. Naar mate les 2-3 vorderde werd erg enthousiast

Mooie opleiding met veel nieuwe inzichten

Ik heb leerzame dagen gehad. Veel inzichten om de klanten op een betere manier te trainen.

Super leerzaam en verdiepend in kennis van menselijk bewegingsapperaat

Het was voor mij een overload aan informatie en heb er flink aan moeten trekken om mijn eerste examen te halen. Ik realiseer mij dat het mij zeker een paar jaar kost om hier goed in te kunnen onrwikkelen. Het functioneren van het lichaam bekijk ik nu vanuit deze mooie opleiding heel anders.. Super gaaf en leerzaam. En wil het stukje bij beetje eigen maken..

Ik ben zo enorm blij dat ik eindelijk een lactosevrij whey protein isolate heb gevonden van hoge kwaliteit. Het is ook super snel bezorgd, hier ga ik vaker bestellen!

Geeft wat extra energie

4 dagen super veel geleerd!

Deze training heb ik gekozen omdat mijn trainers deze aanraadden. Train zelf al jaren met veel plezier, wilde graag meer van de achtergrond weten om in de toekomst zelf ook trainingen aan mensen te kunnen geven. Dit heb ik hier gevonden. Ik heb veel kennis opgedaan, ben geïnspireerd en heb zin om mijn rugzak verder te vullen met de diverse opleidingen die jullie bieden.

Top opleiding, top trainers, top team!

Overload Worldwide, zo een goede opleiding met zoveel kennis en ervaring. Voor mij ging er een wereld voor me open. Dit is mijn eerste opleiding bij Overload Worldwide, toptrainer A. Ik ben deze opleiding gaan doen omdat ik mijn kennis wil verbreden en mij wil specialiseren in personal training per individu. Ik wil mij onderscheiden met de vele trainers om mij heen en stap 1 is hiervoor gezet. Mijn eerste diploma is binnen! Nu de rest nog!

Top opleiding met duidelijke uitleg en goede behandel resultaten

Wil je je kennis optimaliseren en goede resultaten behalen dan adviseer ik je deze opleiding zeker te doen!

Top opleiding!

Interessante lesstof, onderbouwd met anekdotes over eigen ervaringen. Mooie afwisseling tussen theorie en praktijk.

Geweldige ervaring, nieuwe kijk en mindset

Als je je wilt onderscheiden als trainer ben je hier Op de juister plek. Je leert zelf nadenken zodat je zelf weet de juiste keuzes te maken. TOP A nu afgerond en smaakt naar meer.

Badmintonplein 21 2492VS Den haag

Over Overload Worldwide BV

Overload Worldwide is een CRKBO geregistreerd opleidingsinstituut en is inmiddels DE nieuwe standaard in de wereld van fysieke training! Geboren vanuit passie en inmiddels uitgegroeid tot een 'begrip' in de wereld van training, revalidatie, voeding & supplementen, en alles wat met een gezond menselijk fysiek te maken heeft. Jarenlang wereldwijd opgedane kennis bij diverse experts en een achtergrond als sportfysiotherapeut en krachttrainer bij het Ned. Korps Mariniers vormen de basis van het Overload Certification Program. Vanwege de ongekende resultaten die dankzij deze kennis en ervaring werden behaald bij o.a. (top)sporters ontstond het idee om een uniek opleidingsinstituut op te zetten. En met groot succes! Het niveau van het Overload opleidingstraject is nog nergens binnen de grenzen van Europa te vinden. Daarnaast biedt de uitleg over- en de ontwikkeling van hoogwaardige FundamentalsTM supplementen veel duidelijkheid voor de consument. Om te beginnen staat niet de prijs maar de kwaliteit en herkomst van de ingrediënten voorop. In samenwerking met een eigen biochemicus wordt het gehele productieproces -vanaf de grondstof sourcing tot aan het eindproduct- aangestuurd en gecontroleerd. Hierdoor kunnen wij continu garant staan voor de kwaliteit en zuiverheid. Om die reden wordt er ook vrijwel alleen maar samengewerkt met Nederlandse producenten die behoren tot de top van Europa en worden alle gebruikte grondstoffen gecontroleerd door de meest vooraanstaande laboratoria. Nederlandse producenten weten tevens exact welke stoffen wel en niet zijn toegestaan. Verder monitoren wij voortdurend de werking van onze FundamentalsTM supplementen en kunnen wij, vanwege de 'korte lijntjes', op ieder gewenst moment aanpassingen doorvoeren in de samenstelling. Dit alles geschiedt volgens de laatste inzichten en technologieën, om maximale resultaten te kunnen waarborgen.