Ik ben zeer tevreden met de diensten van Overload

Mijn ervaringen tot nu toe zijn zeer goed. Bestellingen worden zeer snel verzonden en bij vragen worden deze snel en adequaat beantwoord.

uitstekend

Ik gebruik al een jaar produkten van Overload en ik heb dat ze goed werken in combinatie met gevarieerd en goed eten en regelmatig sporten.

Helaas kwam de zending met visolie Omega 3 aan met vettigheid in en om de plastic verpakking.

Na de klacht gemeld te hebben is er direct gereageerd en stuurde men mij 2 nieuwe flesjes. De communicatie daarna was prettig en goed verlopen.....

Zeer snelle levering, goede producten op aanbeveling van mijn personal trainer.

Goede ervaring met mijn eerste bestelling. Zeer snelle levering en goede producten.

Overzichtelijke site, snelle levering.

Snelle levering. Helaas was de pasvorm niet zoals gewenst.

Super Service

Goede service, snelle levering, goede producten

Prima snelle levering en goed product

Super spul

Ik gebruik visolie. Heb huidproblemen en lijkt na drie weken al te helpen

Buitengewoon goed, producten en service

Goede selectie supplementen, supplementen werken uitstekend bij mij en zeer snelle levering!

Super goede producten en snelle levering

Keer op keer de volgende dag al mijn bestelling in huis. Duidelijke site en goede supplementen. Zeer tevreden!

Uitstekende producten

Al geruime tijd adviseer ik mijn cliënten de zuivere visolie van Overload. Een top product en super snel geleverd.

'S avonds besteld volgende dag in huis.

Top producten

Heldere info, supersnelle levering

Getipt om supplementen via Overload te bestellen en zeker tevreden over de producten. Eind van de avond besteld, de volgende ochtend afgeleverd. Geweldig!

Wonderen bestaan!

Na 2,5 jaar op bed te hebben gelegen door ontzettend veel lage rugpijn werd mij na verschillende medische behandelingen verteld dat ik uitbehandeld ben. Dan ben je 30 jaar en word er gezegd dat je er maar mee moet leren leven. Via een kennis ben ik uiteindelijk na 2,5 jaar pijn bij Coen Luiken (Overload World Wide) terecht gekomen. Nu 3 behandelingen verder en een trainingsschema voor onderhoud en verbetering, heb ik mijn leven weer terug! Ik werk inmiddels weer fulltime en kan weer genieten van het leven! Dus kort samengevat: Overload World Wide als het kon had ik 10 sterren gegeven! Wat een prestatie! Wat ben ik jullie onbeschrijfelijk dankbaar! Groeten Bram

Gewoon goed!

Snel, goed!

Overload belooft wat ze zeggen.

Geweldige producten en hoog in kwaliteit, geen toevoegingen maar een eerlijk product en ja dat mag iets kosten maar dan heb je wel wat. En bij twijfels kan je altijd bellen of mailen en men neemt iedere vraag serieus en helpen om jou het juiste advies te geven.

Snelle en correcte levering.

Ik bestel altijd de visolie 500ml (lemon). Waar andere bedrijven beloven dat ze de volgende dag leveren doet Overload Worldwide dit altijd. Zeer betrouwbaar dus.

Snelle levering en goede producten

Snelle levering, netjes verpakt, goede producten, duidelijke site

Bestelling

Op zondag de 22 september 2019 besteld en nu nog niets ontvangen.

ik ben een hele hoop afgevallen door deze 21 dagen te volgen.

Snel, betrouwbaar en goed product

Mooi product, makkelijk te bestellen en volgende dag in huis, echt prima!! Goed product en zeker iets dat ik blijft bestellen

Goede kwaliteit en snel geleverd

Kwalitatief mooi product en altijd snel geleverd. Altijd alles op voorraad.

Fee

Heel snel geleverd .

Bestellen betalen en wordt geleverd!

Gewoon heel goed!

Goede en snelle Service.

Daar ik al een tijdje producten gebruik van Overload Worldwide ben ik zeer tevreden over de kwaliteit en de resultaten. Ondanks dat de producten niet goedkoop zijn geef ik toch graag wat extras uit waarvan je weet dat het zuiver is met een goede kwaliteit en de uitleg van het product.