Correcte levering

Kon niet direct geleverd worden. Ze hebben mij opgebeld en ander adres kunnen opgeven

bestelling tijdig ontvangen maar verkeerde items geleverd

bestelling werd vlot geleverd maar van 1 van de items werd het verkeerde type geleverd. na contact via email werd mij verzekerd dat de correcte pinnen zouden worden opgestuurd. na meer dan een maand heb ik echter nog altijd niks ontvangen en reageert men niet meer op mijn emails.

het bedrijf doet zijn reputatie eer aan

duidelijk aanbod op de website, eenvoudige digitale bestel- en betaalprocedure, zéér snelle levering

Goede kwaliteit

Zeer snel geleverd en op afgesproken tijdspanne. Ook zeer goede kwaliteit.

100% tevreden!

Donderdag besteld, vrijdagmorgen netjes thuis afgeleverd door vriendelijke vervoerder van Altus zelf!

Vlotte levering en communicatie

Vlotte website, snelle levering, top service!

Mijn tweede positieve ervaring!

Zowel mijn trapladder als nu mijn ladder(2x9trede) is heel degelijk en betrouwbaar. Als een veiling gevoel als ik er mee werkt!

Uitstekende service en snelle levering

Uitstekende service en snelle levering

Snelle en vlotte bediening

correcte en vlotte afhandeling van mijn bestelling

Duidelijke website met goede, correcte prijzen. Vlotte communicatie en snelle levering.

Mijn bestelling binnen de 24 u mogen ontvangen.top service

FANTASTISCHE SERVICE!

Steeds erg snelle en correcte levering, heel snel en aangenaam antwoord op vragen. Echt een aanrader! Heel veel andere shops kunnen hier van leren!

Super snelle levering!

Goede kwaliteit

Correcte levering en afhandeling

Levering was goed aangekondigd en bestelling was correct afgehandeld.

Perfect in orde

Alles op tijd geleverd

uitstekend

vlug - betrouwbaar - commerciële voorwaarden

zeer goed

een zeer snelle en correcte afhandeling

Perfecte levering en. Commitment.

Ganse flow is correct verlopen. Het sms-bericht 'chauffeur onderweg voor levering' heb ik erg gewaardeerd. Dank voor de professionele afhandeling.

Super snel levering

Om 14u besteld & in minder dan 24h geleverd ! Met de beste prijs van de markt. Wat else ?

Zeer tevreden.

Eenvoudige bestelling, snelle en correcte levering en goede verhouding prijs kwaliteit van de ladder.

was precies wat ik zocht

was wat ik zocht een klein beetje bijsnijden en past perfect

zeer goed

giant total black 4treeds gekocht. voldoet aan de verwachtingen. Prijsgunstig en snel geleverd.

Mooi product alles zoals het hoort

Correcte en snelle service.

Ik werk al enige tijd met Altus en zij hebben een heel goede service. Bestellingen worden zeer snel geleverd.

Over Altus NV

ALTUS NV BRUGGE - ROLSTELLINGEN, KAMERSTELLINGEN, LADDERS EN TRAPLADDERS De naam ALTUS staat in het Latijns voor hoog, vandaar hebben wij onze firma naam te danken. Ons bedrijf bestaat inmiddels ruim 19 jaar (sinds januari 2000). Voorheen was onze zaakvoerder werkzaam gedurende 9 jaar bij de firma Altrex alwaar hij de ruime ervaring en kennis opgedaan heeft. Wij zijn, naast fabrikant en groothandel, ook webwinkelier en retailer met 1 winkel in Brugge. Dit betekent dat we op zowel de inkoop kant alsook de verkoopkant onze ervaringen hebben en goed weten wat de consument zoekt en verwacht. Altus staat voor: Kwaliteit Service Stock Garanties Scherpe prijzen Klant tevredenheid