keurige service

Keurig snelle en zelfs in corona tijd accurate levertijd!

Het afleveren duurde even, maar het apparaat is ideaal,

De communicatie bij het afleveren was niet ideaal. Op de afleverbon stond bij bestemming ook de contactpersoon van Gastronoble, Robin Hoogendorp. Bij de adressering stond 5133AB Riel Utrecht. Misschien ‘n extra software cursus?

Altijd super snelle leveringen !!!

Snelle levering en goede service

In de webshop bestelden snel geleverd

Pructen op tijd ontvangen

We hebben de producten keurig op tijd ontvangen, Onze dank daarvoor

Besteld en volgens afspraak geleverd.

Zoals het hoort!!

Prima geregeld

Voorbereidende communicatie verliep correct, levering volgens afspraak en op tijd, (eerste) indruk product ook goed

Supersnelle correcte levering tegen scherpe prijs.

Supersnelle, correcte levering tegen scherpe prijs.

prima geregeld

Alles volgens het boekje " hoe moet een goede webshop zijn"

Keurig en klopte gewoon

Adequaat en alles conform afspraak

Mooie koelkast snelle levering ... netjes verpakt

Wat ik zocht.

Snelle bezorging

Bestellen en snel bezorgd

Product is nog niet geleverd na bijna n maand

Net voor de kerstdagen bestelling gedaan. Nu 4 weken later nog niets binnen. Niet Heel blij mee

Beste Eveline, Wij betreuren het ten zeerste dat uw bestelling na vier weken nog niet is gearriveerd. Helaas is het zo dat bij de vervoerder welke het pakket bij u aanbied, DPD, er geen voorkeurstijd kan worden doorgegeven. Aangezien het feit dat er op de locatie waar het pakket geleverd dient te worden pas iemand aanwezig is vanaf 14:00, wat tot vorige week helaas niet bekend was bij ons of DPD, is DPD u al een paar keer misgelopen. Wij hebben gisteren deze en aanvullende informatie naar u toegestuurd en hopen dat u de bestelling nu wel snel in ontvangst kunt nemen.

Super service!!

Zij hebben uitstekende service. Klanttevredenheid is bij dit bedrijf prioriteit op nummer 1. Al meerdere malen met hun telefonisch contact gehad, m.b.t. product informatie , offerte, levering. In een woord UITSTEKEND!. Alles verliep ook zoals het vermeld staat bij hun op de site. Zeer behulpzame medewerkers. Sommigen bedrijven mogen hier echt van voorbeeld nemen. Wij blijven voorlopig zaken doen met dit bedrijf. Afz. Sena

Eenvoudige bestelwijze snelle levering

De juiste middelen voor onze machine zijn eenvoudig te vinden, levering de volgende dag.

Zeer goede service

De bestelling is heel rap geleverd met een goede service!

zeer gemakkelijk te bestellen!

Goede service, vlotte afwerking!

Product niet in voorraad

Diepvrieskist die ik wou was niet meer in voorraad, aangeboden voor 1 met glazen schuifdeksels te krijgen met een kleine korting. Deze heb ik aangenomen en de kleine meerprijs betaald. Nu zit ik met een glazen deksel waarvan er super veel condentiewater op dit glas.

Zeer correct

Snelle communicatie en levering.

Prima vriezer geleverd met prima service

Besteld en afgeleverd zoals aangegeven. kende het type vriezer al, en die voldoet prima.

prima verlopen en voor onze toepassing een top oplossing

Als je ik een zorginstelling snel iets moet regelen waarbij ook de gebruiksvriendelijkheid van belang is dan sta je voor een uitdaging. Deze uitdaging is snel opgelost door de bestelling via horeca.com

Wij werken met een perfecte afwasmachine

Wij werken met een Rhima glazenspoelmachine DR 40 die heel goed zijn best doet. Het apparaat staat in het kerkelijkcentrum van de Prot. kerk in Boxmeer. En vele koffiezet personeel kunnen niet meer met de hand de kopjes afwassen.

goed!!

Levering binnen 2 dagen met keurig tijdstip...

snel geleverd

Met 2 dagen in huis en dat tijdens de feestdagen. Top