Filters

10

Heel professioneel

Een fijne ervaring hier te bestellen. Makkelijk en vriendelijk contact. Kwalitatief product zoals verwacht. Zal met een gerust hart opnieuw bestellen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Alle bestelling op tijd en helemaal geleverd

  • Aanbevelen? Ja
9

goede service

zeer vlot opvolgend voor de gewenste producten en een correcte afhandeling. een aanrader om met dit bedrijf te werken.

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer goede ervaring!

Behulpzaam en snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Pour un premier achat sur ce site rien à redire

Site très clair, complet, prix correct et envoie très rapide et soigneux. Je recommande

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
10

Goede services en afspraak is afspraak

Goed ook voor een volgende keer

  • Aanbevelen? Ja
9

Alles ging vlot.

Alles ging vlot.

  • Aanbevelen? Ja
10

Très satisfait

Commande conforme à la description, temps de traitement très rapide, commande reçu très rapidement.

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
10

Ruime keus

Goede prijs

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Heel tevreden

  • Aanbevelen? Ja
7

Matige ervaring

De geleverde olie is precies afgepast voor eenmalige vulling. Waarschijnlijk nederlandse zuinigheid. In de fles kon gemakkelijk meer en dan kan men af een toe ook bijvullen. Om nu bij te vullen moet men een nieuwe fles bestellen. Commercieel gezien goed maar klantgericht zeer slecht.

  • Aanbevelen? Nee
10

Waar voor mijn geld

Een goed product voor een goede prijs, snelle verzending en kundige klanten service. Ben blij verrast.

  • Aanbevelen? Ja
8

prima, met uitzondering van de vrachtvervoerder

prima, werkt uitstekend, advies is wel om een andere vervoerder te keuzen, uiterst klantonvriendelijk!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Correcte snelle levering

Voor mijn eerste bestelling is alles prima verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima product en goede ondersteuning

Eerst telefonisch advies ingewonnen bij de verkoopafdeling. Zij gaven prima adviezen ten aanzien van gebruik in privé situatie. Deze adviezen opgevolgd en besteld. Keurig op tijd geleverd met goede dienstverlening. Inmiddels twee weken met de jumbo gewerkt en ik ben erg tevreden

  • Aanbevelen? Ja
4

2 tassen besteld

2 tassen besteld maar helaas 2 verschillende gekregen

  • Aanbevelen? Ja

Antwort des Geschäftsinhabers

Hi Patrick, Vervelend om te lezen dat u twee verschillende tassen heeft ontvangen terwijl u wel dezelfde heeft besteld. Echter heeft u niets laten weten aan ons dat dit heeft plaatsgevonden, wij vragen u om even contact op te nemen met onze klantenservice dan kunnen we kijken naar een oplossing. Wij horen graag van u! Met vriendelijk groet, Gino - Horeca.com

9

koken wordt een plezier

We hadden al een kleiner model (Roberta) maar deze grotere versie is toch veel handiger om ovengerechten in te bereiden. Enige verschil dat ik opmerk is dat de nieuwe (Lisa) meer lawaai maakt bij het opwarmen dan onze oude oven. Voor de rest dik tevreden, de oven is snel opgewarmd en behoudt zonder problemen zijn temperatuur. Zo gemakkelijk in gebruik, temperatuur en klokje instellen en je bent vertrokken.

  • Aanbevelen? Ja
2

Verdrietig

Een bestelling gedaan, met de belofte aan mijn vrouw, dat deze vandaag bezorgd zou worden. Helaas heeft de transporteur vandaag geen tijd en komt deze maandag, waardoor wij nu een grote koelcel aan moeten doen om een product ter waarde van tien duizend euro goed te kunnen bewaren. Dat we meer moesten betalen vonden we geen punt, maar de levertijd niet na kunnen komen stemt ons droevig...net voor kerst... Hopelijk kunnen we na het weekend erop rekenen.... De beoordeling kan ik nu nog niet op voldoende zetten, omdat we teleurgesteld zijn. En aanbevelen staat op nee. Horeca.com heeft ons prima te woord gestaan, maar het probleem vandaag bezorgen wordt niet nagekomen.

  • Aanbevelen? Nee

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Frederik, Bedankt voor uw beoordeling. Vanochtend heb ik contact met u gehad omtrent de status van uw bestelling, helaas zijn er gisteren bepaalde dingen toegezegd, maar heeft onze leverancier en transporteur zich niet aan hun beloftes gehouden. Ook was er spijtig genoeg geen mogelijkheid om er een spoedlevering van te maken en wordt uw bestelling nu aanstaande maandag 28 december geleverd. Uw bestelling is al opgehaald en zal vanavond worden ingepland, maandagochtend nemen wij opnieuw contact met u op om een tijdindicatie door te kunnen geven. Wij hopen dat u dan ook bereid bent om uw beoordeling aan te passen aangezien wij als Horeca.com hier vrij weinig aan kunnen doen. Uiteraard betreuren wij dat het niet is gegaan zoals afgesproken en willen wij hiervoor onze oprechte excuses voor aanbieden. Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u fijne feestdagen. Met vriendelijke groet, Horeca.com - Gino

7

kwaliteit koelkast goed, afleveren minder

chauffeur kon de oude koelkast niet mee retour nemen en niet binnenzetten. weet dat dit de policy is, maar geeft de klant wel een reden om volgende keer misschien bij een andere leverancier te bestellen

  • Aanbevelen? Ja

Antwort des Geschäftsinhabers

Hi Erik, Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te lezen dat uw bestelling niet helemaal naar wens is verlopen, echter geven wij middels de volgende link aan hoe uw bestelling wordt aangeboden polar-webshop.nl/nl/klantenservice/item/hoe-wordt-mijn-bestelling-aangeboden/55 Bij business to business wat wij voornamelijk doen is dit namelijk niet standaard in tegenstelling tot een bedrijf als Coolblue of Bol.com waar uw product wel binnen wordt neergezet. Daarnaast wordt het oude apparaat ook niet standaard retour terug genomen, wellicht is het handig als u de volgende keer van te voren contact met ons opneemt zodat wij met u meekunnen denken aan een oplossing. Desondanks hopen wij dat u veel plezier zal hebben van uw aanschaf en wensen wij u een goede jaarwisseling. Met vriendelijke groet, Horeca.com - Gino

8

Prima

Je moet het niet moeilijker maken dan dat het is

  • Aanbevelen? Ja
8

fijn bedrijf

alles was goed geregeld

  • Aanbevelen? Ja
9

goed en zeer netjes en duidelijk te woord gestaan

Fijne zaak, waar ze je goed voorlichten en duidelijk antwoord geven op je vragen. Product 1 dag eerder geleverd..super

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect

vlot kunnen bestellen en is vlot geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Professioneller Anbieter und guter Service

Die Beratung im Chat war sehr gut und zuvorkommmend. Vorbildlich ist auch, dass Transportkosten nach Deutschland im System hinerlegt sind und nicht separat nachgefragt werden müssen. Die Lieferung hat einwandfrei geklappt und das Gerät ist wie beschrieben und funktioniert bestens. Herzlichen Dank.

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
10

Prima ervaring!

Snelle levering! Goed, duidelijk en persoonlijke contact.

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Bewertungen

• Jeder kann eine Bewertung abgeben, solange die Allgemeinen Geschäftsbedingungen und die Datenschutzbestimmungen eingehalten werden
• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um Falsche Bewertungen so weit wie möglich zu vermeiden
• Bewertungen mit einer Punktzahl unter 6 werden 7 Tage nach der Platzierung veröffentlicht