Goed examen

Goede en duidelijke instructies

Erg fijne en duidelijke cursus

De filmpjes wisselen elkaar goed af en de informatie is duidelijk. De vraagstelling van de toets is ook duidelijk.

Prima cursus, goede videos, en in één keer geslaagd!

VCA-vol gedaan, en met de duidelijke lesstof. Het zou zonde geweest zijn om alleen VCA-basis te hebben gedaan, zo gemakkelijk ging het. De dag les voorafgaande aan het examen blijkt ook een prima combinatie. Geen stress vooraf gehad en in een keer met een ruime voldoende geslaagd.

Prima geregeld

De locatie was goed te bereiken, enige kleine minpuntje vond ik sommige foto's van de vragen, doordat het scherm achter glas zat, waren sommige foto's ietwat onduidelijk/moeilijk zichtbaar.

goed en duidelijk

makkelijk om op je eigen tijd en manier je vca te leren

Leuke examinator, goede service

Uitstekend!

Een goed en duidelijke manier om te leren

Een goeie manier om snel op je eigen manier de VCA cursus te leren

Was leuke cursus ,de dag vloog voorbij !

Leerzame cursus ,werd goed uitgelegd ! Aanrader .

goed opgezette online cursus

door de filmpjes bij de uitleg echt een perfecte mogelijkheid om te studeren. Zitten veel zaken in waar je niet dagelijks mee te maken hebt. chapeau

Perfecte service, goede begeleiding.

Goede service, vriendelijk, goeie begeleider zeer tevreden. Aanrader !!!

De lokatie en het eten en drinken waren goed verzorg

Lokatie eten en drinken waren goed . Materiaal ook goed . De meneer die de cursus gaf matig . Was nogal er dominant aanwezig en erg vol van zichzelf . Examinator en vriendelijk en behulpzaam

duidelijk

alleen examen gedaan zonder cursus vooraf jammer dat je bij het online proefexamen de antwoorden niet terug kunt zien daardoor weet je niet waar de fouten zitten !! examen wel in 1 keer gehaald

Uitleg en flimpjes zijn duidelijk, was daardoor goed voorbereid en dan is het examen goed te doen.

Examen ervaren als een dag duidelijk ledergoed en daardoor goed te doen.

positief

Prima cursus. Duidelijk.

Weinig tekst, alles met filmpjes en aanvullende uitleg.

Duidelijke en goede training

Super goede uitleg gehad met duidelijke filmpjes. Daardoor een goed examen gemaakt Karin Hop bedankt !

Prima Cursus

De filmpjes waren erg duidelijk. Met de deze cursus was ik goed voorbereid op mijn examen. Er waren in het in het examen alleen een paar kleine dingetjes die ik in de cursus niet heb gehad.

zeer tevreden

Prima cursus

Trainer was heel vriendelijk,duidelijk, hij gaf ons een thuis gevoel. Super gozer. Examinator was ook heel vriendelijk duidelijk, ik heb zeker een goede keuze gemaakt om voor vgmbox gekozen te hebben. Ben gelijk ook geslaagd!

Leerzaam

Alles werd netjes uitgelegd waardoor het makkelijker te snappen is.

Uitleg Examen met plezier gevolgd

Practische en theoretische uitleg volledig duidelijk in in gewone taal

Goede curcus en uitleg

Goede uitleg over het vca leuke dag gehad

Cursus was goed, online gedeelte was ook super, duidelijk en to the point

Goed duidelijke klassikale cursus, bekwame docent die goed focust op de materie die er toe doet. Online gedeelte was super. Makkelijk door heen te gaan in eigen tempo met duidelijke uitleg! Verbeterpunt zou kunnen zijn bij een 'herkansing' van de online oefeningen dat er dan nieuwe vragen zouden komen, i.p.v. de zelfde vragen met antwoorden in een andere volgorde. In een hoofdstuk met 20 vragen is het niet zo erg, maar er is ook een hoofdstuk met twee vragen, als je die fout hebt en meteen de herkansing doet dan weet je de antwoorden natuurlijk nog.

Echt aanrader

Goed uitleg voor Examen Duidelijk Betalbaar