Leuke cursus

Veel leuker om de VCA cursus te volgen via films dan via een boek! En uiteraard geslaagd :)

Tof

Aardige mensen

Goede exeminator

Druk maar wel een redelijk goede uitleg over de getoonde filmpjes

De cursusleider was bij tijd en wijle redelijk grof in de mond. Ook als je voornamelijk met bouwvakkers te maken hebt is een normale manier van converseren wel op zijn plaats. Het examen was veel te druk. 50 man in een kleine zaal samen met 3 man toezicht is veel te veel. Veel geroezemoes un onrust. Niet de ideale omstandigheid om examen te doen. De lunch was matig, zelfs geen frisdrank in de middag!!! Slordig van het hotel/restaurant.

Redelijk

Ik vond de uitleg goed alleen jammer dat de examenvragen er niet over gingen.en ik vond de leraar slecht te verstaan. Examen ben ik veel te laat gestart door slechte laptops die waren erg oud. Maar ben toch geslaagt.

Goed snel en gemakkelijk

Snel geregeld Mooi in de buurt En savonds geen dag vrij hoeven te nemen Dubbel win win

Heel goed. Ga zo door.

Dat is voor mij het beste ervaring. Ik ben heel blij om bij jullie dat te mogen doen.

Snel; betrouwbaar en goedkoop.

Goedkoopste examens als je vergelijkt met andere websites. Het is ook nog een betrouwbaar en snel geregeld.

Brilliant learning platform

The company experience was great. Professional and on time. I had the change the date of my exam and it was dealt with clearly and quickly.

Super goede ervaring! Binnen 5 dagen mijn VCA behaald!

Ik moest met spoed mijn VCA halen dus heb besloten het via VGM box te doen en met succes! ik had 5 dagen de tijd tot mijm examen en ben geslaagd met 89%. Ik ging echt fluitend mijn examen door en dacht is dit het? vele (moeilijke) dingen die ik heb geleerd kwamen niet eens voor in de examen... Ik kan bij deze het ook iedereen aanraden!

Fijn te leren en goed te begrijpen

Fijn materiaal om te leren en het is duidelijk te begrijpen

Een duidelijke uitleg en leerstof

Een duidelijke uitleg van de leerstof en een vriendelijke en geduldige leerkracht .nam alle tijd .

Aanbeveling

Goede locatie en speerpunten voor het VCA examen goed naar voren gebracht tijdens de cursus.

Ik hoefde alleen het examen te volgen, maar was super geregeld

Gewoon goed

Vlot en goed begeleid

Fijne cursus dag

Duidelijke uitleg En top locatie Goed geregeld

Helemaal goed

De cursus voldeed prima, er kwamen wel wat vragen over andere apparatuur naar voren maar met de kennis over de andere apparaten kwam ik daar wel uit. Voor de rest helemaal prima!

Super geregeld

Alles was tot op de puntjes geregeld op de locatie waar ik ben geweest.

Alles goed geregeld

Alle onderwerpen werden netjes in de cursus behandeld. Alleen weken de oefenvragen in taalgebruik af van de werkelijke vragen in het examen.

Top geregeld

Alleen examen gedaan. Maar goede ontvangst. Alles zag er goed uit. Zeker een aanrader

klantgericht

Vgmbox is klantvriendelijk en gericht. Ik had geen tijd en zei hebben mijn examen zonder probleem diverse leren verzet. De betaling en bevestiging gingen super snel. ga zo door.

Top gedaan

Het was goed

Goede cursusinhoud en aansluiting op het examen

Duidelijke lesstof Goede aansluiting op het examen

Goede cursus

Goede cursus met duidelijke uitleg Lekker vlot met tijd voor iedereen Zou zo vaker cursus willen doen 👍👍👍👍