Goed te doen

Ik heb de modules gemaakt duidelijk

VCA Cursus sluit niet goed aan op examen

Ik vond de cursus niet goed aansluiten op het VCA examen, vraagstellingen en uitleg kwamen niet overeen.

Beste Mark, Allereerst gefeliciteerd met het behalen van het VCA VOL diploma! Jammer om te moeten vernemen dat u discrepantie heeft ervaren tussen onze cursus en de examenvragen. Wellicht kunt u wat voorbeelden geven van vragen/situaties uit het examen die niet in de cursus behandeld zouden zijn? Dan kunnen we dit verder onderzoeken. Bedankt vast voor de aanvullende informatie. Team VGMbox

Uitstekend lesmateriaal en leerstof sluit goed aan op examen.

Top werkt super eenvoudig.

Werkt snel en eenvoudig.

uitstekend

goedkoop, goede locatie en handig.

Goed geregeld, goede leeraar

Goede leerzaame dag

Altijd succes

Ik heb 3 keer mijn VCA o.a. VOL met VGMbox kunnen alleen, altijd in een keer geslaagd

Zeer prettig

Mijn keuze was op jullie gevallen omdat ik in de buurt van mijn woonplaats het examen wilde afleggen en online de stof kon bestuderen. De vorm ondervond itk als prettig met per onderdeel een video een samenvatting en oefen vragen. Daarna oefenvragen per hoofdstuk. Vroeger heb ik ook al eens VCA gehaald door vanuit het boek te leren. Het zou ook fijn zijn dit boek achter de hand te hebben. Misschien als keuze mogelijkheid of je de cursus wil volgen met of zonder boek.

Heel positief

Perfect georganiseerde!

Zeer goed uitgelegd.

Netjes verzorgd. Werdt ook goed uitgelegd. Zeker een aanrader als je voor je vca moet.

gewoon de goedkoopste die ik tegen kwam

Enkel examen VCA Vol Goedkoopste die ik kon vinden en hadden op ook plek op de datum die ik wenste.

Lesstof sluit matig aan op examenvragen

Proefexamens cursus niet met feitelijk examen vergelijkbaar

Prima de prima super heel fijn

En nog een keer prima de prima ging heel fijn

Goede

Goede en duidelijke uitleg!

Cursus VCA was Helder en duidelijke Taal

Een goede en mooie cursus met veel uitleg dmv video en een goede samenvatting. Prima in elkaar gestoken, ik heb mijn opleiding en examen in 4 dagen gedaan. Top

Eccellente!

Ho imparato molto bene dal corso che ho comprato online VCA base ho fatto l esame a Eindhoven e l ho superato .lo consiglio

• Ci consiglieresti? Si

Goed en makkelijk

Makkelijk programma duidelijk communicatie

Goed geregeld

Voldoende

Voldoende

Top geregeld!

Zeer duidelijk cursus met veel uitleg

Goed geregeld

De hele cursus moet dringend compleet nagekeken worden.

Veel vragen worden in de leerstof niet behandeld. Antwoorden in de cursus passen soms niet bij de vraag. Na afsluiting van de cursus hat ik de indruk dat het geheel niet echt een serieuse cursus is.

Beste Wim, Ik zie dat je geslaagd bent voor het examen, dus dat is mooi! We zien dat er soms onderwerpen naar voren komen in antwoordmogelijkheden van examenvragen, die niet in de lesstof behandeld worden. Wanneer er bijvoorbeeld wordt gevraagd naar oogbescherming en één van de antwoordmogelijkheden is ‘contactlenzen’. We krijgen van cursisten dan wel eens de reactie dat contactlenzen helemaal niet in de cursus worden behandeld, en dat klopt ook. Het gaat in dat geval dan om het uitsluiten van onjuiste antwoordmogelijkheden. Wellicht kun je wat voorbeelden geven van vragen/situaties uit het examen die niet in de cursus behandeld zouden zijn? Dan kunnen we dit verder onderzoeken en indien nodig aanpassen. Bedankt vast voor de aanvullende informatie! VGMbox

Examen in Hoogvliet gedaan en geslaagd.

Alles goed verzorgd. Alleen storend dat personen die te laat aanwezig waren alnog de toegang kregen tot de examenruimte.