Nvt

Nvt

Goede overzichtelijke informatie

Goede overzichtelijke informatie gekregen om goed te kunnen voorbereiden.

Supergoed

Was een super leerrijk training. De vrouw die de training gaf was super duidelijk. (Malleja) denk in dat ze hete in Eindhoven van der valk. SUPERR!!

Alles top, alleen oefeningen komen niet overeen met de toets

Ik vond het eigenlijk een 5/5. Echter kwam ik er op het VCA examen achter dat het examen een stuk praktischer is ingericht (bv. hoe stel je machine A veilig in?/hoe begeleid je lasproces B veilig?) dan de oefeningen deden lijken. Op zichzelf wel een goede basis maar lijkt niet genoeg op het werkelijke examen.

Ik ben goed geholpen

Ik ben juist goed geholpen

In 1 woord Super!!

Gemakkelijk reserveren van een keurig nette,gemakkelijk te bereiken studielocatie en examendag met een vriendelijke en duidelijk uitleggende examinator!

Dion is een fantastische coach, mijn complimenten!

Locatie fantastisch, accommodatie dramatisch qua schimmel, lekkage en achterstallig onderhoud. Lunch matig. Cursusmateriaal etc. goed geregeld.

Goede en duidelijke uitleg. Extra aandacht voor examen vragen

Kurz war okay, Übersetzung hätte besser sein können.

Hallo, Der Kurs hatte inhaltlich alles gehabt. Das einzige Problem war die Übersetzung auf Deutsch ist nicht gut, da sollten Sie am besten nochmal dran arbeiten. Bei den Kapitel Fragen, waren viele Fragen die nicht übersetzt wurden wo "Title ID Translation missing" vorhanden war und Ich diese Fragen nicht beantworten konnte. Eine Übersetzung der Videos in Deutsch wäre auch von Vorteil, da diese nur als Untertitel ging würde ich mir da wünschen das die Videos übersetzt werden mit der Audiosprache, sobald man Englische Audio hat und Deutschen Untertitel liest kann man sich nicht gut konzentrieren. Ich würde den Kurs weiter empfehlen wenn die deutsche Übersetzung besser gemacht wird. Vielen Dank.

Hallo Franz, Vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir sehen dass es einige Mängel in den Übersetzungen gibt, diese werden so schnell wie möglich behoben! Team VGMbox

Leerzame dag met leuke persoonlijke anekdotes

Wij hadden met een groep de cursus in Capelle a/d IJssel. Majella was onze trainer die dag. Een spontane en aardige dame die haar vak heel goed kent. Ze deelde haar persoonlijke anekdotes m.b.t het VCA examen. Ze gaf hierin een goede en duidelijke uitleg, om zo een goed punt te maken of een situatie te illustreren op basis van haar ervaringen. Hierdoor was het voor mij totaal niet saai en kon ik mijn hoofd er goed bij houden en vooral de stof goed begrijpen. De korte proefexamens vond ik ook een pluspunt, zodat je een beetje weet wat voor vragen je kunt verwachten. Ze gaf ons ook tips en tricks waar we goed op moesten letten tijdens het examen. De cursus heeft mij echt enorm geholpen! Blij dat ik het uiteindelijk heb gedaan. Ik raad het echt iedereen aan! Heb mijn VCA-Basis met een ruime voldoende behaald!!

Prima cursus

Aardig op tempo veel onderwerpen. Wel heel nuttig, aanrader.

Prima uitleg prettig

Prima uitleg

Vrij duidelijke website, goed geïnformeerd

Goede snelle service, werd netjes op de hoogte gehouden en na het behalen kreeg ik vrij snel de uitslag en het diploma. Zal zeker de volgende keer weer hier naar toe gaan.

Duidelijke e-learning

Duidelijke e-learning en makkelijk bestellen.

Kon snel mijn examen doen, makkelijk te regelen en goed begeleid

Ik moest snel mijn VCA certificaat halen, en bij VGM Box kon dat snel en gemakkelijk geregeld worden. Het examen deed ik met 3 andere kandidaten. Ik werd goed begeleid op de examendag zelf en snel geholpen toen de accu van de laptop leeg raakte.Alexander

Content erg goed, mist een aantal onderwerpen die terugkomen in het examen

Technisch zit alles goed in elkaar. Voortgang wordt goed bijgehouden. De inhoud is ook meer dan goed, de tussentijdse examenvragen houden je scherp. Geen vijf sterren omdat een aantal vragen in het examen voor mij als verrassing kwamen.

Ik was tevreden met alles!

Het examencurriculum heeft mij voldoende voorbereid op het examen. Het examenproces was eenvoudig.

Heel aardig

Het examen is vanuit technisch oogpunt zeer goed georganiseerd, en mensen worden zeer beleefd behandeld tijdens het examen.

super

goede school en leuk online leren, ik raad het aan, ik ben in één keer geslaagd voor VCA

Snel en gemakkelijk geregeld

Kon binnen een paar dagen al op examen

Goed geregeld

Ging gemoedelijk en vriendelijk

Goed verzorgde cursus dag

Aangemeld voor een examen VOL-VCA. Na aanmelding krijg je snel de bevestiging van de inschrijving.

Plezierig en snel

Alles goed en snel geregeld. Fijn contact.

Molenstraat 5

5581 JT Waalre