Redelijk

Ik heb niet de goeie diameter buis gehad

Beste Corné, Wat vervelend dat u ondanks onze inspanningen ons een onvoldoende geeft. Vanwege productie problemen konden we niet de buis leveren welke u besteld had. Daarover hebben wij dezelfde dag nog telefonisch contact opgenomen, of het akkoord was dat we een andere klasse buis mochten leveren zonder bijbetaling, welke wel op voorraad was. Deze buis heeft dezelfde diameter echter de wanddikte is dikker. Daarmee is akkoord gegaan, dus vinden we het een beetje vreemd waarom we dan toch een onvoldoende krijgen.

xxxxx

xxxxx

Product is precies zoals op de foto's

Product is precies zoals op de foto's, zeer goede kwaliteit, geen goedkope Chinese rommel.

Snel efficient duidelijk en service minded in een woord top!

Ik was wat huiverig voor online bestellen ivm de juiste maatvoering en betaling en werd vlot en geruststellend op weg geholpen, volgende keer weer hier bestellen dus!

Prima verlopen

Snelle levering, tevreden

Hier kun je met een gerust hart kopen!

Hoewel aanvankelijk niet de juiste sproeiers werden gestuurd loste het bedrijf het na 1 mailtje van mij van A tot Z op. Men nam direct contact op en stuurde direct de juiste sproeiers met een retourlabel.

Snel en kwaliteit

Zeer snelle service en goede kwaliteit

Snel en precies als besteld

Snel en precies als besteld

Goede service en snelle verzending.

Mooie overzichtelijke website. Goede prijzen en een snelle verzending.

Super klantvriendelijk en vlotte levering

Mijn ervaring met Pvc-handel.nl is zeer positief. Ik ben via de telefoon zeer vlot, vriendelijk en professioneel geholpen door een aardige meedenkende medewerker. Deze medewerker heeft na ons gesprek de online bestelling voor me klaargezet om te zorgen dat het juiste artikel besteld zou worden. wat een service! Ook was men bereid aan mijn spoedverzoek voor bestelling te voldoen waardoor de bestelling de eerste werkdag erna binnen was. Zeer tevreden dus! Hartelijke groet, Dorris

Goede levering , op voorraad is ook inderdaad op voorraad

Uitstekende omschrijving van het artikel goed geprijsd en zeer snel geleverd

Werk perfect top

prima prijs en prima levering

Lekker snel geleverd

Bestellen en klaar

Bestellen en klaar wil zeggen dat je als klant op de beste manier geholpen wordt.

goed en goedkoop geholpen

Ik heb wat ik nodig heb en werkt weer goed.

Zeer snelle levering en ruime keus

Heel blij dat we bij jullie vonden wat we zochten. Pvc verloopstukken en koppelstukken van 140 naar allerlei andere maten zijn niet makkelijk verkrijgbaar. Bij jullie was alles mogelijk!

Prima levering

Snel geleverd en precies dat wat besteld is.

We hadden een klein onderdeel besteld, maar we kregen binnen een kwartiertje al telefonisch bericht dat het niet op voorraad was, maar dat ze een vergelijkbaar product zouden opsturen. Deze kwam de volgende dag al binnen. Uitstekende sevice.

Binnen 24 uur geleverd

Alles beschikbaar

Goed advies en snelle levering

Tekening laten maken voor aanleg tuinberegening met benodig materiaal. Nadat ik zelf wat verandigen in heb gebracht en nog meer materiaal bij nodig had en alles via de website besteld was er een super snelle levering

Vergissing kan met al die verschillende dingetjes bestellen en uit het magazijn pakken wat op elkaar lijkt. Maar supersnel opgelost. Complimenten. Top.

Levering foutief product maar wel goede reactie

Ondanks dat een levering van een product niet was wat het conform de afbeelding hoorde te zijn, heeft het bedrijf telefonisch en qua vergoeding wel een goede afhandeling gedaan. Kan gebeuren, no hard feelings dan ook naar het bedrijf.

Super snelle levering!

Woensdag besteld. Donderdag al de tuinslang in huis. Keurig geregeld!

Helmondseweg 113 a

5751 PH Deurne

Over Van Zeeland Watertechniek - Pvc-handel.nl

PVC-handel, uw leverancier van PVC! Met ons 1800 m² magazijn en 4000 m² buitenterrein zijn wij de grootste leverancier van PVC van Zuid-Oost Nederland. Wij hebben ruim 10.000 producten uit voorraad leverbaar zoals PVC-afvoer en Loofafscheider. Wanneer u bij ons voor 16.00 uur besteld, heeft u ze ook nog morgen in huis. Hierdoor hoeft u niet lang te wachten totdat u met uw bestelde producten van PVC-handel aan de slag kan gaan. Ook kunt u natuurlijk bij ons langskomen in Deurne! Wij hebben zeer ruime openingstijden, iedere maandag t/m zaterdag zijn wij geopend van 07.00 tot 18.00 uur. Ook zijn wij in de avond geopend op afspraak, hierdoor is er voor u altijd wel een geschikt moment te vinden om uw PVC of andere producten op te halen in ons magazijn in Deurne.