Binnen 24 uur geleverd

Alles beschikbaar

Goed advies en snelle levering

Tekening laten maken voor aanleg tuinberegening met benodig materiaal. Nadat ik zelf wat verandigen in heb gebracht en nog meer materiaal bij nodig had en alles via de website besteld was er een super snelle levering

Vergissing kan met al die verschillende dingetjes bestellen en uit het magazijn pakken wat op elkaar lijkt. Maar supersnel opgelost. Complimenten. Top.

Levering foutief product maar wel goede reactie

Ondanks dat een levering van een product niet was wat het conform de afbeelding hoorde te zijn, heeft het bedrijf telefonisch en qua vergoeding wel een goede afhandeling gedaan. Kan gebeuren, no hard feelings dan ook naar het bedrijf.

Super snelle levering!

Woensdag besteld. Donderdag al de tuinslang in huis. Keurig geregeld!

Geweldig product

Het product is prima Goed stevig en zou het prima doen

De bestellingen kan ik altijd de zelfde dag nog ophalen

Via de app goed met ons gecommuniceerd en meegedacht

Ze denken met je mee!!

Fijne website en snelle verzending!

Prima product

Bezorging post.nl laat te wensen over 3x bezorging verplaatst helaas iedere keer een dag later dus niet.

Prima behandeling

Snelle levering en goede service mbt het geven van advies!

Prima keuze

Snelle levering goede prijs

Pas 1 bestelling gedaan (balkeerklep) prima gegaan er zullen er meer volgen

verkeerd gekocht

Ik had nergens gelezen dat de terugslagklep enkel horizontaal gebruikt kan worden

Beste David, Wat jammer dat je ons een onvoldoende beoordeling geeft terwijl zowel in de tekstregel als in de omschrijving duidelijk staat dat de terugslagklep bedoelt is voor horizontaal gebruik.

Gewoon super

Snelle en correcte levering

correcte levering

Snelle en correcte levering.

Snelle en correcte levering.

Helemaal fantastisch.

Uitstekende service kwaliteit en snelle verzending.

Duidelijke en snelle website. Producten goed verpakt en binnen gecommuniceerde timeframe geleverd.

Wij hebben hier speciaal materiaal besteld in de middag en de volgende ochtend al geleverd. De mensen die daar werken staan je netjes te word aan de telefoon. Wij zullen hier zeker meer gebruik van maken in de toekomst.

Priema

Makkelijk kunnen vinden wat ik nodig had. Snelle levering.

snel, duidelijke communicatie

Bestelling kwam dag later door leveringsproblemen, dit werd duidelijk gecommuniceerd. Top

Op alle fronten prima.

Op alle fronten prima gegaan.

Heb vaker materialen besteld en een goede service en na bestelling snel geleverd.

Over Van Zeeland Watertechniek - Pvc-handel.nl

PVC-handel, uw leverancier van PVC! Met ons 1800 m² magazijn en 4000 m² buitenterrein zijn wij de grootste leverancier van PVC van Zuid-Oost Nederland. Wij hebben ruim 10.000 producten uit voorraad leverbaar zoals PVC-afvoer en Loofafscheider. Wanneer u bij ons voor 16.00 uur besteld, heeft u ze ook nog morgen in huis. Hierdoor hoeft u niet lang te wachten totdat u met uw bestelde producten van PVC-handel aan de slag kan gaan. Ook kunt u natuurlijk bij ons langskomen in Deurne! Wij hebben zeer ruime openingstijden, iedere maandag t/m zaterdag zijn wij geopend van 07.00 tot 18.00 uur. Ook zijn wij in de avond geopend op afspraak, hierdoor is er voor u altijd wel een geschikt moment te vinden om uw PVC of andere producten op te halen in ons magazijn in Deurne.