Prima service en goede prijs

Via Whatsapp en telefoon goed advies gekregen.

Zeer snelle levering

Goed en snel geholpen

Onderdelen die geleverd zijn zijn niet zoals op het plaatje op de site....

Niet goed

Bestelling is oke maar de levering door Post NL is zeer slecht, al drie dagen gaat het geleverd worden maar nog steeds niet gekregen .Ik wacht nog steeds.

Beste Etienne, Helaas zijn wij afhankelijk van onze transporteur. Alle bestellingen welke voor 16.00 worden gedaan gaan nog dezelfde dag per post weg.

Prima.

Ook telefonisch bereikbaar en goed advies gekregen.

Goede service.

Uitstekende service, klantgericht

Ik schrijf nooit reviews bij een eerste aankoop van een webshop, maar mijn eerste ervaring met deze firma is wel een goede review waard. Na een dompelpomp besteld te hebben werd ik door de klantenservice geattendeerd op een levertijd. Na overleg werd dezelfde dag nog een alternatief artikel verzonden, en het verschil onmiddellijk terugbetaald. Vriendelijk een meedenkend personeel, klant- een oplossingsgericht. Dank voor de vlotte afhandeling!

Snel besteld en geleverd

Bedrijf heeft artikel snel geleverd naar bestelling. Product voldoet aan de verwachting.

Had lastig te vinden messing verloopsok nodig. PVC-handel had hem en stuurde hem zelfde dag nog op

Prima.

Prima product. Alleen jammer van de vele verzendkosten

Wat een super bedrijf

Prettig contact en helpen je goed

Snel en goede informatie

Snel en goede informatie

Snel

Snel

Gewoon bestellen en krijgen zonder probleem

Netjes op tijd

Foute maat kraan geleverd

Foute maat kraan geleverd

snel ontvangen en prima artikel

Het bestelde artikel zeer snel in huis en de kwaliteit was uitstekend

Alles snel ontvangen

Snel, en top service!

Duidelijke website, snelle levering en top service!

Zeer goede service!!

Goede service en kennis

Bestelling snel klaar en goede producten

bij drie bestellingen gaan er 2 fout

ik heb nu 3 lijm pvc kranen besteld diameter 50 en heb er maar 2 ontvangen, de rest klopte keer ervoor had ik pvc lijm kranen besteld en had ik er met draad dit is in orde gebracht, ik hoop dit nu ook zo is zie mijn mail van zaterdag hopelijk komt dit in orde anders is het wel riskant bij jullie te bestellen als er steeds iets fout is mvg

Snel bezorgd

Snel bezorgd

Helmondseweg 113 5751 PH Deurne

Over Van Zeeland Watertechniek - Pvc-handel.nl

PVC-handel, uw leverancier van PVC! Met ons 1800 m² magazijn en 4000 m² buitenterrein zijn wij de grootste leverancier van PVC van Zuid-Oost Nederland. Wij hebben ruim 10.000 producten uit voorraad leverbaar zoals PVC-afvoer en Loofafscheider. Wanneer u bij ons voor 16.00 uur besteld, heeft u ze ook nog morgen in huis. Hierdoor hoeft u niet lang te wachten totdat u met uw bestelde producten van PVC-handel aan de slag kan gaan. Ook kunt u natuurlijk bij ons langskomen in Deurne! Wij hebben zeer ruime openingstijden, iedere maandag t/m zaterdag zijn wij geopend van 07.00 tot 18.00 uur. Ook zijn wij in de avond geopend op afspraak, hierdoor is er voor u altijd wel een geschikt moment te vinden om uw PVC of andere producten op te halen in ons magazijn in Deurne.