Goede service en kennis

Bestelling snel klaar en goede producten

bij drie bestellingen gaan er 2 fout

ik heb nu 3 lijm pvc kranen besteld diameter 50 en heb er maar 2 ontvangen, de rest klopte keer ervoor had ik pvc lijm kranen besteld en had ik er met draad dit is in orde gebracht, ik hoop dit nu ook zo is zie mijn mail van zaterdag hopelijk komt dit in orde anders is het wel riskant bij jullie te bestellen als er steeds iets fout is mvg

Snel bezorgd

Snel bezorgd

Goed product en snel geleverd

Idem

Goede service, goede prijs, snel geleverd

Voor ons zwembad hadden we last van wat lekkend leidingwerk. Via Whatsapp vroeg ik om advies welke koppelingen en verloopstukjes ik daarvoor het beste kon gebruiken. Na goed advies heb ik de betreffende producten voor een goede prijs besteld. De volgende dag kreeg ik mijn bestelling al thuisgestuurd. Inmiddels is het leidingwerk van mijn zwembad waterdicht en kunnen we daar zonder stress gebruik van maken.

Product is prima snelle levering.

Duidelijke website. En snel geleverd.

Snel en prima geregeld

Snel en prima geregeld

Goede site, goede informatie en snel en duidelijk afhandeling van je bestelling

informatie en snel en duidelijk afhandeling van je bestelling

Snelle levering.

Gewoon goed

Super snel geleverd en kwaliteit

top

snelle levering, scherpe prijzen

Eerlijk en snel

Helaas ging mijn bestelling retour. Ik had het verkeerde besteld. Ik kreeg direct mijn geld terug. Prima zo!

Korrekt en levering

Levering vlgs boekje

Bijzonder snelle levering, keurig verpakt en producten zoals omschreven

Snelle en correcte service.

Snelle levering en het paste perfect

Snelle reactie en correctie op een foutje in de levering

Nadat er 1 fout artikel geleverd was volgde een super snelle reactie. Meteen een retour-etiket opgestuurd en de juiste producten verstuurd.

Vlotte levering top

Alles top geregeld

geweldig

goede prijs/kwaliteit met fijne service bedankt

vlugge en corecte afhandeling

Keurige snelle service

Nvt

Snelle levering, en goede service.

In deze tijden loopt iedereen wat achter door drukte, maar toch had ik de materialen snel geleverd gekregen. Helaas een heel klein foutje bij het orderpicken, maar dit hebben ze supergoed hersteld door ook weer heel snel het juiste artikel op te sturen.

Mijn ervaring met PVC-handel is erg goed

Je wordt hier erg behulpzaam geholpen, zeer vriendelijk maar ook adequaat. Ik ben in ieder geval erg tevreden

Zeer goede service

Zeer behulpzaam

Helmondseweg 113 a

5751 PH Deurne

Over Van Zeeland Watertechniek - Pvc-handel.nl

PVC-handel, uw leverancier van PVC! Met ons 1800 m² magazijn en 4000 m² buitenterrein zijn wij de grootste leverancier van PVC van Zuid-Oost Nederland. Wij hebben ruim 10.000 producten uit voorraad leverbaar zoals PVC-afvoer en Loofafscheider. Wanneer u bij ons voor 16.00 uur besteld, heeft u ze ook nog morgen in huis. Hierdoor hoeft u niet lang te wachten totdat u met uw bestelde producten van PVC-handel aan de slag kan gaan. Ook kunt u natuurlijk bij ons langskomen in Deurne! Wij hebben zeer ruime openingstijden, iedere maandag t/m zaterdag zijn wij geopend van 07.00 tot 18.00 uur. Ook zijn wij in de avond geopend op afspraak, hierdoor is er voor u altijd wel een geschikt moment te vinden om uw PVC of andere producten op te halen in ons magazijn in Deurne.