heel prima - mooie en gave potten, staan chic op het balkon!

Goede web site, prima en snelle levering, grote variatie

Heel goed assortiment

Ik zocht iets speciaals en dat hebben ze. Werk snel en netjes bezorgd

duim omhoog!

goed verpakt ontvangen op de afgesproken dag- helemaal blij

Keurig op tijd qua levering etc.

👍👌

Algemene tevredenheid.

Zeer tevreden over de kwaliteit van het product; de (milieuvriendelijke) verpakking en de vlotte afhandeling (verzending + levering) van de bestelling.

snel geleverd en netjes verpakt

de bestelde bloempotten waren snel en netjes ingepakt

Prima, voldoet aan mijn verwachting!

Bestelling correct en snel bezorgd.

dik ok

dik ok, naar levertermijn, prijs, service

Bestelling keurig ontvangen!

Bestelling werd keurig bezorgd en heel netjes verpakt.

Niet goed

Na weken heb ik de door mij bestelde artikelen nog niet in huis. Ik ben benieuwd of ze deze week gaan komen. Levertijd was tussen 3 - 6 dagen maar die zijn ruimschoots verstreken.

Beste Marian, Bedankt voor je bericht. Helaas kon de leverancier het product niet meer leveren en heb je binnen 14 dagen nadat je de bestelling hebt geplaatst het geld terug ontvangen op je rekening. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

uitstekende prijs, levering binnen gestelde termijn

meerdere potten besteld waarvan 1 niet voorradig. Via mail liet men ons weten dat alle potten samen in 1 pakket zouden geleverd worden. Praktisch want zo hoef je geen 2 keer op je pakket te wachten. De levering gebeurde binnen de gestelde termijn.

Sneller dan verwacht en goedkoop

Ik heb een Elho bloempot besteld, bij bestellen werd levertijd van 3 tot 6 werkdagen aangegeven maar was er na 2 dagen al! Superfijn EN niet onbelangrijk, goedkoper dan elders. Volgende keer bestel ik weer hier!

Hele fijne service

Heel vriendelijk geholpen. Goede service en het product had ik al de volgende dag.

Super tevreden

Vlotte levering en in perfecte staat

Goed verpakt en geleverd op de dag dat afgesproken was heel tevreden 👍

Mooie regentonnen tegen een goede prijs

2 regentonnen besteld, keurig geleverd door een hele vriendelijke en behulpzame chauffeur. Op de site werd aangegeven dat er 3 tot 6 werkdagen levertijd zou zijn. Na 5 werkdagen werd er een briefje in de brievenbus achter gelaten dat we niet thuis getroffen waren. Telefonisch een nieuwe afspraak gemaakt. Op zich geen probleem maar het was wellicht handig geweest als Wishpel en/of het transportbedrijf aangekondigd had dat de levering op de planning stond zodat we de tweede rit en 3 extra werkdagen hadden kunnen voorkomen.

snelle levering voor een goede prijs!

Een bloempot van Elho besteld, met 25% korting en de volgende dag al geleverd. Super tevreden!

Exact zoals het verwacht werd

Als aanvulling op een eerste bestelling van vorig jaar werden de twee grote bloembakken correct geleverd

Vlot tebezorging

zeer mooie potten, licht, parktisch

Eindelijk gevonden wat ik zocht

Verder prima prijs en goede levering.

Vlotte en juiste levering. Goede communicatie bij latere levering.

Snelle levering en goed verpakt

Duidelijk site en goede/ nette levering

Duidelijk site en goede/ nette levering

Aanrader

Ik was zo blij om mijn bloempot bij u te vinden aangezien hij overal uitverkocht was in die maat. Helaas is de levering met PostNL helemaal niet zo goed verlopen.