Fast delivery, good prices & great customer service

The order arrived earlier than expected, the package was well prepared. I called the customer service for an issue with a product, and they were very helpful to find a solution. I would definitely recommend to buy from Wishpel-bloempotten!

Zeer betrouwbaar

Product retour gezonden. Zeer vriendelijke een behulpzame klantenservice

Mooi product.

Snelle levering en bloempot voldoet aan mijn verwachting.

Veel keus en een mooie prijs

Elho plantenbakken gekocht groot aanbod in kleur en maat .

Snelle service!

Goed en servicegericht contact n.a.v. zoekgeraakt pakket bij Post NL. Door snelle actie van Whispel-bloempotten is er accuraat gehandeld en een 2e bestelling geleverd die op tijd binnen kwam.

Top snelle levering

De volgende keer gaan we zeker weer bestellen.

Goed ingepakt, prima prijs, snel de volgende dag mijn waterton geleverd, handige keuzes voor bezorgmoment (al was PostNL een beetje onduidelijk of ze wel avond kwamen bezorgen).

Pima producten’.

Best tevreden met de heel snelle levering , heel goed verpakt en de kwaliteit van de producten!

Prettig bestelsysteem met voldoende informatie. Artikel de volgende dag in huis en is zoals beschreven op de webshop.

De Elho buitenpot aangeschaft voor een prima prijs. En snel geleverd

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

Snelle en correcte levering aan een goedkope prijs

Mooie plantenbak, precies zoals op de foto. Snelle levering, helemaal top!

2 Mooie bloempotten snel en goed verpakt ontvangen!

Makkelijk bestelling en vlotte bezorging

De website is duidelijk en ik kon makkelijk mijn bestelling plaatsen ook zeer snel werd geleverd! Bestelling was goed ingepakt, ik ben er blij mee.

Snelle levering & vlotte afhandeling

Snelle levering & vlotte afhandeling (had een wijziging aan mijn bestelling die zeer correct en vlot werd geregeld)

Blij met mijn 3 Prachtige Elho Pure potten

De potten had ik een dag na bestelling binnen, keurig ingepakt. Erg blij mee. Ze staan nu te shinen op onze steiger .

Mooie bloempot snel geleverd en goedkoper dan bij tuincentrum!

Bloempotten zijn super mooi

Doen

Levering was prima, goed ingepakt, maar had misschien iets sneller gekund.

Bloempotten waren goede keuze.

Kwaliteit en sneller service

Goede prijs , top kwaliteit en een snelle correcte levering

Potten besteld met korting die alleen bij jullie was ivm Moederdag. Super. Snel bezorgd dus een tevreden klant!!!

Hele goede service!

Wij hadden 5 bloempotten besteld. Kregen nadien mail dat er van 1 soort maar 3 op voorraad waren ipv 4 en dat ze deze gingen nabestellen. Heel snel de eerste ontvangen en nog geen 3 werkdagen later kwam ook onze laatste bloempot aan. Alles was netjes verpakt.

Levering volgens belofte!

Vlotte levering, in keurige staat ontvangen

Uitstekende aankoop

Ik ben erg blij dat ik deze winkel op internet heb gevonden. Aantrekkelijke prijzen en een ruime keuze aan potten. Ook de prijs is aantrekkelijk - zelfs als je rekening houdt met de bezorging in België was de prijs per pot lager dan ik hier zou hebben gekocht. Erg blij.

Bedrijfsgegevens

Kreekweg 2

3223LJ Hellevoetsluis

0181-462432

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.