SERVICE met hoofdletters

Een internet winkel waar je blij van wordt, prima (klanten)service en snelle levering.

perfect afgehandeld

De mooie bloempotten werden op tijd bezorgd en bleken een schot in de roos bij het uitpakken van de Sint-surprises.

heel goed

kan geen enkel verbeterpunt bedenken

Netjes afgehandeld

De bloempot bleek toch niet beschikbaar, maar uiteindelijk netjes afgehandeld.

mooi site met grandioos aanbod

mooi site met grandioos aanbod

Snelle levering, mooie producten

Goede en snelle service

Snel en goed bezorgd, fijne site en goede prijs/kwaliteit

Duidelijke communicatie en flexibel in afspraken maken

Duidelijke communicatie en flexibel in afspraken maken

Zeer tevreden.

Snelle en correcte service.

goed, op tijd en onbeschadigd

goed produkt voor een zeer nette prijs

hartelijk bedankt voor je reactie! Veel plezier gewenst met je product! hopelijk tot snel op Wishpel-Bloempotten!

Heb eerst even contact gehad met de klantenservice voordat ik de bestelling ging plaatsen. Heel aardig en professioneel personeel en mijn Elho XXL bloempot werd keurig op het aangegeven dagdeel bezorgd. Ben er superblij mee!

Bedankt dat je je goede ervaring aan ons laat weten! We hopen je graag snel weer te zien op Wishpel-Bloempotten!

Super snel, goedkoop en vriendelijk personeel

Ik wist eerst niet precies wat ik nodig had maar werd super geholpen aan de telefoon dus heb ik in één keer het goede kunnen bestellen. Ik had het de volgende dage gelijk al in huis. en gratis bezorgd. Ik ben heel blij met deze potten.

Top bedrijf en zeker aan te bevelen

Zeer klantvriendelijk en alles binnen 1 dag in huis

Bedankt voor je positieve reactie! Hopelijk tot snel op Wishpel-Bloempotten!

Op ieder potje past een dekseltje, in ons geval een plantje

Goede kwaliteit, redelijke prijs,en op tijd geleverd. Hoge transportkosten, maar zijn niet zoals elders in de verhoogde prijs inbegrepen

Bedankt voor je reactie! Hopelijk tot snel op wishpel-Bloempotten!

super

wij werden op de hoogte gebracht dat de bloembakken niet voorradig waren, maar moesten slechts 2 dagen wachten en werden eveneens geïnformeerd over de levering. Supertevreden en nieuwe klant

Bedankt voor je reactie yannick! We hopen je snel weer te zien op wishpel-bloempotten

Ik ben zeer tevreden over de service en afhandeling in verband met een verkeerd geleverd product en de daarna geleverd juiste product. 👍

Bedankt dat je je positieve ervaring met ons deelt! Hopelijk tot snel in een van onze webshops!

Snelle levering en goede service

De plantenschotel die ik had besteld bleek niet op voorraad, maar is alsnog heel snel geleverd. Niet op voorraad en alsnog binnen 1 week afleveren is echt heel snel. Ik werd netjes op de hoogte gehouden van elke stap die genomen werd door Whispel. Prima service!

wat fijn om te horen dat je onze service waardeerde! hopelijk tot snel op Wishpel-Bloempotten of een van onze andere webshops!

Prima service, mooi design, maar minder efficiënte afwatering

Enige mindere ervaring is het afwateringsysteem van de buitenpotten. Volgens de instructie op de website dien je na het vullen met zand de pot met het meegeleverde dekseltje af te sluiten. Als je dit zo doet, kan het water echter niet meer weg...

Koen, bedankt voor je reactie. we nemen je feedback mee voor evaluatie!

Zo hoort het

Levertijd langer dan op site aangegeven, maar keurig afgehandeld. Fout van post.nl werd keurig en snel hersteld. Bedankt!

Heel erg bedankt voor de mooie beoordeling! Erg fijn dat u zo tevreden bent! Met vriendelijke groet, Team Wishpel

product met productie fout ontvangen, goed geholpen

Vlotte levering, artikel was niet nieuw en leek gerepareerd te zijn. Na retour bleek probleem bij leverancier te liggen, netjes afgehandeld.

Bedankt voor je review! heel veel plezier met je product Alphons!

Vlotte service

Online bestelling met een vlotte en correcte levering.

Top! Top! Top!

Ik had op de webshop gezien dat ze ene winkel hadden en was daar langs gegaan omdat ik de producten zelf wou zien. Ze hadden vele staan en wat er niet stond haalde ze voor mij uit het magazijn. Het personeel was erg behulpzaam en meedenkend. Fijne ervaring met dit bedrijf. Ga zo door.

Super bedankt voor je reactie Klaas, wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze service! hopelijk tot snel in onze webshop!

Heldere website, goede bestelprocedure, zeer nette aflevering en prima prijzen. Een extra tussentijdse mail over status van bestelling is aanbeveling

bedankt voor je bericht Edwin, we zullen je tip meenemen in onze evaluatie

Goede prijs met bijbehorende uitstekende service

Bloempot besteld die niet binnen de afgesproken levertijd geleverd kon worden. Daarover direct geïnformeerd en binnen no-time de bloempot toch in huis. Ga hier zeker vaker bestellen!

Snelle levering keurige retour service

Ik had een verkeerde bloempot besteld. Deze heb Ik teruggebracht en een andere klaar laten zetten. Allemaal keurig geregeld !

super dat dit zo is opgelost, nog veel plezier met je bloempot en hopelijk tot snel.