Filters

5

Matig.

Ik moet het nog ervaren, bestelling niet op tijd geleverd. Zal nog enkele dagen moeten wachten op de schotels, welke niet op voorraad zijn! Dus aanbevelen doe ik nog niet!

  • Aanbevelen? Nee
10

Bloempotten die niets verbloemen.

Heb reeds meerdere keren via deze leverancier iets aangekocht. Steeds levering zoals belooft en verwacht en als er toch iets is dan wordt dit na co tact met de service afdeling razendsnel opgelost. Ik kan deze leverancier zeker aanbevelen en zal zeker weer van hun gebruiken maken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden over de levering

Perfecte levering en perfect verpakt!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed

Duidelijk en overzichtelijk. Goed verpakt en netjes geleverd

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima bezorging van een fijn product

Omdat onze AH moestuintjes uit hun bakjes groeide hebben we een grote plantjes bak besteld van Elho. Voor de levering had ik woensdag aangegeven bij de bestelling, maar hij kwam pas donderdag aan. Maar dit was verder geen probleem.

  • Aanbevelen? Ja
1

2,5 maand op product gewacht, uiteindelijk mijn geld terug gevraagd

Onvriendelijk, lange levertijden die ze niet nakomen, laten niks weten je moet er zelf steeds achteraan. Uiteindelijk mijn geld terug ontvangen. Ik ga hier nooit meer iets bestellen iig.

  • Aanbevelen? Nee
7

Bestelling vertraagd :( maar wel netjes op de hoogte gesteld.

Prettig, genoeg info. Niet te veel ongewenste info.

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima kweekbakken en goede levering

Bestelde kweekbakken zijn goed en levering gaat oké.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede prijs kwaliteit verhouding

Reageert goed vragen en levering binnen de aangegeven termijn.

  • Aanbevelen? Ja
10

snelle levering

goed communicatie, snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
8

Ze doen wat ze beloven

Ik wilde graag een bloempot kopen, waarvan op de website al stond vermeld dat er geen voorraad van was en dat deze enkele weken later binnen zou komen. Vervolgens kreeg ik enkele weken later een keurige mail dat de levering helaas weer was uitgesteld en de vraag of ik langer wilde wachten of mijn geld terug wilde. Ik besloot te wachten. De nieuw gestelde leverdatum is keurig gehaald en ik ben heel blij dat ik op de bloempot gewacht heb. Hij is prachtig. Ik zit zelf in de transport en weet dat leveringen niet altijd volgens plan verlopen, maar zolang je netjes blijft communiceren is dat niet erg. Dus toch bedankt voor de service.

  • Aanbevelen? Ja
1

Slecht

Ik heb nog steeds mijn bestelling niet heb hier al wel planten thuis staan want op de website stond volgende dag levering. Heb ook al betaald voor iets wat ik nog steeds niet heb

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Ingrid, Bedankt dat u uw ervaring van onze webshop met ons wilt delen. Wij doen onze uiterste best de voorraad en het voorraadsysteem zo up to date mogelijk te houden. Helaas is het bij u voorgekomen dat het artikel tijdelijk uitverkocht bleek te zijn, terwijl dit niet op de site vermeld was. Tevens heeft het artikel vertraging opgelopen bij de leverancier waardoor het artikel pas eind mei leverbaar is. Helaas zijn wij afhankelijk van leveranciers. Onze welgemeende excuses voor het ongemak en de vertraging. Wij sturen uw bestelling zo spoedig mogelijk naar u toe. Met vriendelijke groet, Team Wishpel.

9

Goede ervaring klantenservice

Bij levering bleek dat er 1 bloempot niet geleverd was. Gebeld met de klantenservice. Deze gingen het uitzoeken en hebben bestelde pot alsnog nageleverd, zodat mijn bestelling alsnog compleet was.

  • Aanbevelen? Ja
8

Geweldig!

Eenvoudig bestel proces en scherpe prijzen. Kreeg alleen geen verzendbevestiging of tracking nummer. Werd wel gebeld door de chauffeur van te voren.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Uitstekende producten. Interessante prijzen en snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gevonden wat ik zocht

Ruime keus, goede prijs

  • Aanbevelen? Ja
5

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Henri, Bedankt dat u uw ervaring van onze webshop met ons wilt delen. U heeft op 14 april een bestelling geplaatst. Op dat moment was bekend dat het door u bestelde artikel een levertijd had van 3-6 werkdagen. Op 23 april is uw bestelling door ons aangeboden bij PostNL. In de link die u per mail heeft ontvangen kunt u uw bestelling volgen. Hieruit kunnen wij opmaken dat u bestelling vandaag tussen 17:15 en 19:15 wordt bezorgd. Waarschijnlijk heeft PostNL in verband met de feestdagen wat vertragingen heeft opgelopen. Wij hopen dat u vanavond alles naar wens mag ontvangen. Met vriendelijke groet, Team Wishpel.

9

Snel bezorgd

Mooie, degelijke potten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie producten, goede service en snelle bezorging

Telefonisch goed bereikbaar, prettige communicatie en snelle en behulpzame personen. Bezorging goed en prettig eb snel afgestemd er mail

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service.

Snelle en correcte levering. Zeer hoge kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend , prima kwaliteit van Elho en zeer snelle levering

We hebben meer dan een tiental potten gekocht en altijd tevreden. Levering in België, binnen de 2-3 dagen. Klantenservice ook zeer goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering, goed verpakt

Prima ervaring, niets op aan te merken

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service & klantendienst

Ondertussen twee bestellingen geplaatst. De eerste was helaas door de mazen van het net geglipt. Kan uiteraard gebeuren. Contact opgenomen met de klantendienst en was de volgende dag al in huis. Daarom ook een tweede bestelling geplaatst en dat ging allemaal perfect vanzelf. Goederen netjes verpakt. Leveringstermijn is echt super snel, ook naar België. Zeker tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
5

nog steeds geen bloembakken

tussen de 3 en 6 werkdagen levertijd maar na 9 dagen nog niets., dus kan niet echt een oordeel vormen nog.

  • Aanbevelen? Nee
9

Prachtige bloempotten en snelle keurige levering!

Omdat onze bloempotten zo groot zijn werden ze met een andere vervoerder geleverd. Dit werd direct gemeld en 2 dagen later konden wij onze olijfbomen in de prachtige potten zetten.

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd