Snelle levering en blij met mijn produkt

Snel geleverd via Post.nl. De verpakking was alleen wel erg groot.

alles klopte

Bestelling geleverd volgens afspraak. Prijs kwaliteit in orde.

Prima ervaring

Overzichtelijke site, prima communicatie voor de levering, aankoop goed verpakt, gekregen zoals beloofd

Great variety of choices

Pots I was looking for were not available in other webshops. Wishpel-bloempotten had in stock everything I needed. I received a notification about expected date of delivery and pots were delivered on time. Great service, thanks a lot

Top,uitstekend

Snelle service en keurig verpakt

Snel en goed verpakt

We komen graag weer terug.

Pot gisteren besteld, nu net geleverd. Keurig verpakt! Snelle service.

Netjes geleverd

Pak werd bezorgt zoals afgesproken

Voortreffelijke service, alles juist zoals gepland . Kwaliteitsvolle bloempotten voor zeer marktgunstige en lagere prijzen .

Goede en snelle levering

Al meerdere keren nu besteld bij Whispel, altijd een snelle, juiste levering. Ik heb de buitenpotten, deze blijven jaar in jaar uit ook nog steeds mooi.

Gebrek aan instructies voor gebruik buiten

Beste, Bij de levering zat een blad waarop vermeld dat indien de pot buiten gebruikt zou worden, er gaten dienen geboord te worden in de onderkant. Het beste is tevens te vermelden de dubbele bodem uit te snijden en de pot te verzwaren met kiezel, klinkers en grond. Anders is de pot door zijn lichtgewicht TE onstabiel. Bij het minste wind valt de pot anders om. Vriendelijke groeten, Anton

Vlotte, goede service

Snel geleverd, mooie bloempotten!

Ik zou nog wel bij jullie willen bestellen.

In corona-tijd zelfs een vlekkeloze virus-vrije aflevering! Op tijd afgeleverd zoals beloofd. En een goedkope prijs voor goed materiaal. dankjewel!!!

Snelle levering, niks aan te merken.

Meteen reactie op mijn mail over bezorging. Al diverse potten besteld.

Goed en snel

Goede producten, snelle levering

Beste prijs en snelle levering

Duidelijke site, snel geleverd en de beste prijs. Wat wil je nog meer?

makelijke website en snelle levering

Een webshop zoals het bedoeldt is , makkelijk en snel

Snelle levering en goede after sales service

Wij hebben een grote Elho round pot besteld welke niet door Post NL kon worden bezorgd, maar door een normale transporteur. Daarover keurig en tijdig geïnformeerd, alsmede ook heel nauwkeurig over het aflevertijdstip.

Zeer goede service

Snelle reactie, prima levering. Mooie pot, erg tevreden mee

Smooth and swiftly!

Snelle levering ondanks de Corona toestand. Mijn bestelling kon snel aangepast worden via mail om ervoor te zorgen dat deze onmiddellijk verstuurd kon worden ipv te wachten tot alles weer in stock was. Communicatie verliep uiterst vlot. 1 klein minpuntje was de manier waarop het verpakt was. Ik ben zelf geen fan van overdreven verpakking maar dit was het andere uiterste. Doos was veel te klein waardoor de goederen eruit puilden... gelukkig niks beschadigd.

Keurige levering

Bloempotten besteld. Netjes geïnformeerd.

Snelle service, goede producten!

Twee hele mooie potten besteld. De levering duurde 2 dagen langer dan voorspeld, hier netjes bericht over gehad. Goede service!

Snelle service en een mooi produkt

Ik ben erg tevreden met de snelle levering, de verpakking en de kwaliteit van de ELHO bloempot. Ik zal zeker weer Wishpel gebruiken voor toekomstige leveringen.