Scherpe prijs en snelle verzending

Ik heb een Elho bloempot besteld. Scherpe prijsvechter super snelle verzending, was de andere dag in huis. Aanrader!

Hi Marjan, Wat fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Heel veel plezier met de bloempot :) Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Top webshop, super service

Een fijne webshop met uitgebreide collectie Elho bloempotten tegen aantrekkelijke prijzen. De levering van de bestelling was zeer snel en bijzonder goed ingepakt. Een aanrader!

Hi Annette, Wat leuk om te horen dat u tevreden bent over ons! Bedankt voor de review. Geniet van het mooie zonnetje vandaag en uw mooie nieuwe bloempotten. Hopelijk tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Goed verpakt en stevige, mooie potten !

Een aanrader !

Hey Francine, Bedankt dat je ons aanbeveelt en jouw goede ervaring met iedereen deelt. Hopelijk tot ziens in één van onze webshops. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Pro service

Bestelling en levering verliep vlot en snel, materiaal was goed verpakt. Post NL had het netjes voor de deur gezet, thx!

Beste Michel, Wat leuk om te horen dat alles goed en naar tevredenheid is verlopen. Heel veel plezier met uw bestelling. Geniet van het zonnetje en het weekend. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Mooie vormgeving

Elho bloempotten, mooie vormgeving, wel erg duur! De potten zaten erg netjes verpakt; helaas toch aan de rand van een pot een lelijke beschadiging.

Hi Ineke, Bedankt dat u uw ervaring met ons en met de andere deelt. Wat ontzettend vervelend dat de bloempot beschadigd bij u is aangekomen. Alle producten komen nieuw van onze leverancier, maar helaas komt het wel eens voor dat er schade is ontstaan. Onze excuses hiervoor. Ik begreep van mijn collega's van de klantenservice dat zij uw mail goed hebben ontvangen en hier inmiddels op hebben gereageerd. Wij doen er alles aan om dit zo netjes mogelijk voor u op te lossen. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Snelle verzending en artikel precies zoals omschreven

Hi Joyce, Bedankt voor de review! Leuk om te lezen dat de bestelling naar wens is. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Goede service!

Ik werd keurig op de hoogte gehouden nadat de order geplaatst was. Aangezien ik de bloempotten naar het buitenland verstuurd wilde hebben, duurde de verzending iets langer dan in Nederland. Maar dit is uiteraard volledig logisch. Een medewerker hield mij dus keurig op de hoogte. Eenmaal het pakket ontvangen, direct de planten in de Elho Pure Coupe potten gedaan. Prachtige potten! Ik denk dat ik nog een koppel ga bestellen, maar dan voor buiten!

Hoi Amber, Wat fijn om te horen dat de bloempotten helemaal naar wens zijn afgeleverd. Bedankt voor de mooie review en we helpen je volgende keer natuurlijk graag nog een keer :) Geniet van de mooie bloempotten! Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Goed geregeld

Product wat minder gemakkelijk te krijgen was binnen paar dagen in huis.

Hi Ad, Bedankt voor de review. Wat jammer dat de bloempot die u heeft besteld niet direct op voorraad was, gelukkig heeft u er niet al te lang op hoeven wachten :) Veel plezier ermee en hopelijk tot ziens in één van onze webshops. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Uitstekend service

Snelle en correcte service

Hoi Maryse, Bedankt voor de mooie 10! Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze webshop. We wensen u veel plezier met de bestelling. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Alles bestens zu spitzen Preisen.

super tolle Option die Sendung zu verfolgen. perfektes Service

Dear Kaka, Thank you for your review! We are looking forward to see you again at wishpel-bloempotten.nl Kind Regards, Team Wishpel

Zeer behulpzaam en vriendelijk

Zeer mooie grote bloempot op wielen gekocht. Bij levering bleek de dubbele bodem er niet in te zitten. Er werd echt alles aan gedaan om het recht te zetten. En de bodem werd meteen nagestuurd. De klantenservice is echt zeer vriendelijk en behulpzaam. Bedankt voor deze service.

Hi Ibrahim, Bedankt voor de review! Wat jammer dat de dubbele bodem in eerste instantie ontbrak, maar fijn om te horen dat dit snel is opgelost. We doen er alles aan om jullie zo goed en snel mogelijk te helpen :) Hopelijk nog eens tot ziens en veel plezier met de bloempot. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Fijne prijzen voor de starter

Als beginnende "moestuin in een pot", had ik de mooie Elho kweekbakjes gespot. Whispel had een mooie aanbieding hierin. Ook voldoende keus in andere benodigdheden. Is iets niet meer in voorraad overleggen ze netjes of ze een vervangend artikel mogen aanbieden. Top!

Hoi Yvonne, Bedankt voor de review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service. We proberen ons voorraad systeem zo up to date mogelijk te houden, maar mocht er onverwachts een product niet op voorraad blijken te zijn, proberen we altijd met de klant mee te denken of we een ander product kunnen aanbieden ter vervanging. Wie weet weer tot ziens in onze webshop! Met vriendelijke groet, Team Wishpel

snelle bezorging, mooie potten

Goedemiddag, Bedankt voor de review :) Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Snelle en goede levering

Mooie potten die snel geleverd zijn!

Goedemorgen Karian, Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Top service, bestelling reeds ten huize na 2 dagen

Top service, bestelling reeds ten huize na 2 dagen

Goedemorgen meneer/mevrouw, Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Fijne Elho handelaar

Bestel regelmatig Elho potten en inserts hier. Wordt snel bezorgd en netjes verpakt. Prijs is voor m’n gevoel zelfs iets onder de prijzen van tuincentra.

Goedemorgen Cynthia, Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Snel en goed!

Idem

Goedemorgen Hendrik, Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Mooi potten, licht hanteerbaar

Prima Service snelle levering

Hi Carin, Bedankt voor het mooie cijfer! Veel plezier met de leuke bloempotten :) Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Alles perfect

Alles perfect

Hi Patrick, Bedankt voor de mooie review! Heel veel plezier met uw bestelling en hopelijk tot ziens! Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Fijne webshop, echt een aanrader

Grote diversiteit aan potten en prijzen voor elk wat wils. De levering ook altijd correct. Top

De firma deed veel moeite om kort voor het paasweekend 15 gele bloempotten te regelen voor de tafels van ons restaurant Heel erg bedankt!

Hi Elles, Bedankt voor de mooie review! Het was voor ons geen enkel probleem om dit voor jullie te regelen, daar zijn we voor :) We hopen dat de bloempotten mooi staan op jullie tafels. Heel veel plezier ermee! Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Mooie artikelen.

Regelmatig mailtjes om ons op te hoogte te houden van onze bestselling en het word snel geleverd super een tevreden klant .Groeten Gaby Van Lommel.

Hoi Gaby, Bedankt voor de mooie review. Hopelijk tot ziens in één van onze webshops. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

bestelling

Keurig volgens afspraak, Verpakking in orde en onbeschadigd bezorgt. Kortom een zeer tevreden klant.

Beste Ad, Bedankt voor de mooie 10! Veel plezier met uw bestelling en hopelijk nog eens tot ziens in één van onze webshops. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Perfecte service

Alles 100 procent maar de snelheid van levering zou opgevoerd kunnen worden maar dat is zoeken

Hi Peter, Wat leuk dat je onze webshop hebt beoordeeld met een mooie 10! Bedankt! Hopelijk tot ziens in één van onze webshops. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Goede website, makkelijk bestellen en goede communicatie en service

Hi Marcella, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze webshop met een 8 te beoordelen! Het is leuk om te horen dat je een fijne ervaring bij ons hebt opgedaan. Veel plezier met je bestelling en hopelijk tot ziens in één van onze webshops. Met vriendelijke groet, Team Wishpel