Prachtige Elho potten tegen een scherpe prijs!

Ik ben fan van Elho. Maar soms is het fijn als je de zoveelste pot net tegen een scherpere prijs kan krijgen. Dat kan bij Whispel. Levering is snel en netjes.

Super snel ontvangen en mooie potten zeer tevreden

mooie potten ontvangen snelle levering

Subliem

Perfecte levering. Uiterst tevreden!

Uitstekend!!

Werd aangegeven dat een van de artikelen die niet op voorraad was, geleverd zou worden tussen 3 en 6 dagen. De gehele bestelling zou in een keer worden geleverd. Dit is ook gebeurd tot volle tevredenheid. Ben ook tevreden over het feit dat alles in een keer is geleverd ipv twee keer, ivm een auto die dan twee keer had moeten rijden.

Great products and delivery times

I could find all I needed for my plants, and received it super quickly. I will be definitely buying from you again!

Slechte levering

Wordt op de site geschreven dat als je voor vier uur besteld het morgen in huis hebt. Dit is jammer genoeg niet waar. Heb twee keer een bestelling geplaatst en bij allebei de keren kreeg ik een mail dat sommigen artikelen niet op voorraad waren en ik dus 3 tot 6 dagen moest wachten. Terwijl ze op de site wel op voorraad waren. Nu waren de 6 werkdagen voorbij en nog steeds geen pakket binnen. Daarna heb ik de klantenservice gebeld en bleek het nog geleverd te moeten worden bij hun door de leverancier. Ondertussen zit ik al bijna twee weken te wachten!

Uitstekende en snelle service

Zeer positief. Naar de toekomst toe plaats ik zeker nog bestellingen. Ik raad het ook aan.

Goede communicatie omtrent de aflevertijd.

Goede levering (met vertraging)

Pot geleverd met vertraging ondanks dat deze volgens site op voorraad zou zijn. Iets minder lege dozen als opvulling meesturen mag best nu lijkt het dat we meer oud karton hebben besteld dan kunststof pot. Zonder karton breekt die ook niet.

Vlot geleverd en stevig verpakt

goede service en meedenken

Super snelle bezorging.

Na 10 dagen, 7 werkdagen, nog steeds niets geleverd

Nette website met goede marktconforme prijzen. Ze waarschuwen voor een levertijd van 3-6 werkdagen wat lang is en niet van deze tijd maar goed je beslist zelf om het te doen. Dat het uiteindelijk nog langer duurde viel mij wat tegen. Kreeg ook 2 bezorglinks, 1 van GLS en 1 van PostNl, dat was ook bijzonder. Begrijp dat de pot uiteindelijk na 12 dagen geleverd is. Als je snel iets voor een verjaardag wilt bestellen zou ik het hier niet doen.

Super tevreden met alles, zowel de communicatie als het artikel.

Prachtige plantenpot voor buiten

Makkelijk online te bestellen bij Wishpel. Prima feedback over iets langere levertijd waarna levering thuis op tijd heeft plaatsgevonden. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Nu nog een Kardinaalshoed struik bestellen om in de plantenpot te gaan en kan het mooi voor het huis staan.

Goede bezorger

Blij met het product net zo als op het plaatje.

Uiteindelijk redelijk na fout bij levering

Wishpel heeft een goed assortiment tegen scherpe prijzen. De levering via GLS laat echter veel te verbeteren over. GLS geeft weinig to geen info gedurende het logistieke proces. De levering was te laat na een eerdere lebveringsbevestiging.

Prachtige, stijlvolle Elho bloempotten , maken de tuin helemaal af!

Prachtige stijlvolle Elho bloempotten , voor zowel binnens- als buitenshuis te gebruiken. Maken de tuin helemaal af!

Ruim assortiment, correcte prijzen en heel snel geleverd

In meerdere tuincentra kreeg ik te horen dat ik moest geduld hebben tot het voorjaar. Bij Wishpel vond ik onmiddellijk wat ik nodig had aan een correcte prijs. Besteld en volgende dag in huis, netjes verpakt!

Snelle en acurate levering. Ze doen wat ze beloven.

Goede prijs, snelle levering, leuk dat ze dozen hergebruiken! Toppie!

goed product netjes afgeleverd

bestellen ging makkelijk. product voldoet aan alle eisen. keurig afgeleverd.

Goede service, mag ietsje sneller.

Goede duidelijke website. Het verzenden was oke, maar mocht naar mijn mening een klein beetje sneller.

matig

tijdens het bestellen twee a drie dagen in werkelijkheid heeft het 10 dagen geduurd voor ze binnen waren Jammer De kwaliteit van de vazen is goed

Goed na telefoontje

website is onduidelijk