zeer slecht !

Ik heb 22 mei een regenton besteld. Die is kwijt geraakt bij de post. Ik krijg maar moeilijk contact met wishpel, het is nu ondertussen 29 juni. Mails worden niet beantwoord of heel laat, telefonisch zijn ze praktisch niet bereikbaar. En dan wordt er beloofd dat ik eind van de week antwoord krijg, maar ook dat gebeurt niet. Ik wil mijn geld terug, maar ze willen wachten tot post.nl hun het geld vergoed. Na meer dan een maand wachten wil ik nu mijn geld terug. communicatie is dus zeer slecht.

Ruim aanbod, goede kwaliteit

Vriendelijk geholpen via de klantenservice. Er is een ruim aanbod een mooie buitenpotten. Hebben tevens een mooi tuincentrum waar ik de bestelling heb afgehaald. Is zeker de moeite waard.

Zelfs in deze hectische tijden, erg klantvriendelijk. Ze denken met de klant mee voor de beste oplossing. En goede producten. Erg blij met mijn nieuwe bloempotten.

Een betrouwbaar en klantgericht bedrijf

Ondanks de drukte in de Coronatijd merkte ik dat de medewerkers hun uiterste best om mijn bestelling toch op tijd te bezorgen. Ook de medewerker die ik aan de telefoon kreeg stond mij professioneel en vriendelijk te woord.

Goed geholpen en mooie spullen ontvangen

Mijn artikelen lieten iets langer op zich wachten dan gepland maar dat is niet gek in deze tijd. Werd netjes over gecommuniceerd en gisteren mijn bestelling in goede orde mogen ontvangen. Heel blij mee!

Ik was een beetje huiverig om hier te bestellen na het lezen van de reacties maar wat een top zaak dit! Ze hebben mooie spullen en alles wordt netjes, compleet en op tijd bezorgd. Ik zou ze 100% aanraden bij familie en vrienden! Nogmaals bedankt!

Betaalde spullen laten op zich wachten, geen informatie

Ruim een maand geleden bestelde (en betaalde) ik diverse potten van het merk Elho het duurde zeker een week voordat een gedeelte van de bestelling kwam. Slecht ingepakt, waardoor twee potten beschadigd waren, geen pakbon. Heb gemaild en met een label en formulier van Wishpel geretourneerd wat kapot was. Vervolgens per mail aangegeven wat ik nog verwacht te ontvangen. Is ruim anderhalve week geleden. Geen reactie op mijn mail, het bedrijf is telefonisch niet bereikbaar. Slecht, slecht, slecht, vraag me af of ik mijn spullen nog krijg. Elho, verbreek de banden met Wishpel, huur zelf een paar mensen in en verzend de boel zelf!

onvolledige bestelling

Bijna 4 weken mogen wachten op mijn bestelling en dan onvolledig aangekomen gemaild maar nog geen reactie gekregen. Hopelijk komen de overige bloempotten nog na 4 van de 9 maar mogen ontvangen. 1ste maar ook laatste keer hier bestellen jammer.

Slechte service

Bestelling fors vertraagd ivm leveringsproblemen -dat kan natuurlijk gebeuren, geduldig op gereageerd. Wat ik erg teleurstellend vond was dat, toen het grootste deel van mijn bestelling wél geleverd kon worden, het bedrijf ronduit weigerde om dit gedeelte van mijn bestelling alvast op te sturen. Erg triest, totaal gebrek aan service -juist bij een kleiner bedrijf verwacht je zoiets niet.

Slechte ervaring wacht nu al 4 weken op een paar onderzetters

Ik kan ze nooit bereiken ,hebben steeds een bandje wat de hele dag , Word afgespeeld als je ze beld , Je word ook niet terug gebeld geeft mij een naar gevoel

Sturen retourneringen gewoon weer ongeopend terug zonder reden.

Ik heb een bloempot die niet aan mijn verwachtingen voldeed teruggestuurd. Hierbij de aanwijzingen op de website aangehouden. Nu krijg ik de doos ongeopend retour! Bang om geld uit te geven? Ik zie het meer als klantje pesten.....

slecht

Bestelling gedaan en betaald , na 2 weken nog niets gehoord of ontvangen . Wordt niet op mail gereageerd en is telefonisch onbereikbaar . Mijn advies : hier niets bestellen !!!!

Waardeloos!!!!!

Ik heb na weken wachten en 5x klagen nog steeds mijn bestelling niet binnen. En Whispel schuift het af op hun leveranciers. Werkelijk de meest waardeloze online leverancier ooit. Bestel hier niet want de service is waardeloos!

Halve levering

Drie bloempotten besteld, maar 2 geleverd.

Maar 1 bestelling vd 2 bestellingen aangekregen

Twee bestellingen: 25 april van 61,31 euro + 26 april van 60,50 euro. Één bestelling na 3 weken aangekregen, heb daar zelfs nog een pot mogen verwisselen via mail opvoorhand, dus dat was nog ok. Maar de 2de bestelling nog steeds niet aangekregen! Corona vertraging begrip, maar nu, meer dan maand later nog niet aangekregen is niet meer ok. Telefonisch zijn ze onbereikbaar. Tinne, België Ps, als ik nu plots toch snel nu m’n bestelling krijg pas ik m’n beoordeling nog aan.

Goede levering.

1 Product werd iets later geleverd maar daarvan werd ik goed op de hoogte gehouden.

slecht

Al meerdere keren telefonisch en via mail contact gehad over een kapotte bloempot. Mails worden slecht gelezen, en telefonische afspraken slecht verwerkt. Na de pot eindelijk retour gestuurd te kunnen hebben stond er vandaag een nieuwe op de stoep, terwijl ik zowel via de telefoon als via het formulier aangegeven heb dat ik mijn geld terug wil. Ik hoop alsnog dat het snel opgepakt wordt, vrij irritant hier steeds tijd aan te moeten spenderen.

Slecht

Op website staat binnen 6-8 dagen in huis. Na de bestelling staat er een langere levertijd. Na 11 dagen nog niet eens gehoord dat de zending klaar staat voor verzending; laat staan wanneer er dan wordt geleverd. Wel een bericht ontvangen dat zij de snelheid graag beoordeeld zagen (terwijl het er niet eens was) omdat ze zooo goed zijn !!!! Aangegeven dat wat mij betreft het niet meer hoeft en zij het geld mogen terugstorten. Dit hebben zij gedaan. Nu de spullen bij Intratuin gehaald (dezelfde dag dus in huis) en : nog goedkoper ook.

na 2 weken nog steeds niets geleverd! ook niets gecommuniceerd

Ik wordt vriendelijk gevraagd om een beoordeling in te vullen over de dienstverlening van wishpel-bloempotten.nl terwijl ik nog steeds mijn product niet ontvangen heb na meer dan 2 WEKEN! NIET KOPEN BIJ wishpel-bloempotten.nl, het kan evengoed een fake bedrijf zijn dat gewoon met ons geld gaat lopen. Anders had allicht gecommuniceerd geweest.

Prima service, doen wat beloofd

Correcte informatie, ook nav drukte ivm Corona crisis. En toen pakket niet meekon met PostNL, werd binnen het uur persoonkijk gecommuniceerd dat het pakket met alternatieve koerier zou komen. En zo geschiedde...

Goede service, snelle reactie, product voldoet aan verwachting

Fijne webwinkel, product precies zoals ik wil.

NIETS.....

Na 2 weken moest ik ZELF contact zoeken om uit te vissen dat ik NOG 2 weken moest wachten op mijn bestelling.....Service....? NUL!

Zeer goede service

Dit bedrijf kan ik zeker aanraden! Ik had contact met klantenservice en zij waren zeer vriendelijk en hebben alles gedaan om het uit te zoeken. Mijn complimenten, top.

betrouwbaar

alles klopt. levertijd.aflevering verpakking zijn tevreden.kon niet beter.

Nog steeds wachten op mijn bestelling sinds 29/04/2020

Beste, ik heb een bloempot besteld sinds 29/04/2020 en nog steeds is deze niet bij mij toegekomen ? Mvg jerry