Duidelijke website, lage prijs en snelle levering

Op zoek naar een Elho plantenbak kwamen we via Google bij Whispel op hun website terecht. Al snel vonden we wat we zochten tegen een lagere prijs dan elders. Gemakkelijk en snelle orderafhandeling en daarna een vlotte levering met track & trace. Goed verpakt ontvangen.

Snelle selectie, snelle service.

Overzichtelijke site met een zeer gevarieerd en veelsoortig aanbod. Selectie van gewenste artikelen was redelijk snel gereed. Verzending van gewenste artikelen ging snel. Dus spoedig onze bestelling in huis.

Snelle levering van mooie bloembakken

Mooie grote en stevige bloembakken die ook nog eens binnen 3 dagen werden afgeleverd. We zijn er blij mee.

Product niet duur - goede kwaliteit en snel geleverd

Mooie producten en vlotte levering!

Betrouwbare zaak. Levert vlot en heeft mooie producten. Al vaker wat besteld en altijd tevreden.

Mooie keuze van potten Wij hebben onze bestelling na 2 dagen in Denemarken ontvangen en tegen een voordelige prijs

Top… aanrader!!!

Had een vraag …direct een antwoord Dankjewel…super!!!

prima goed uitziende regenton

deze regenton ziet er strak uit en doet wat hij moet doen!

Vlotte en correcte levering

Prima service, ook de naverkoop service is uitstekend !

Snelle levering, makkelijke webshop

Voor de tweede keer elho potten besteld. Snelle levering en keurig verpakt. Goede prijs. Ik zou Whispel iedereen aanraden.

Besteld de volgende dag al geleverd

Mooie bloempot voor een goede prijs.

kwaliteit voor minder geld

Bij Wishpel-bloempotten.nl kan je producten van ELHO terugvinden aan een verminderde prijs waardoor het heel betaalbaar wordt. Snelle service. Heel erg tevreden!

Snelle en nette levering

Product is zoals op de foto , snelle en goed verpakte levering

Fijne en snelle service

Drie Regentonnen besteld, Keurig verpakt en snel thuisbezorgd. Hoef ik er zelf niet mee te slepen. Een dikke tien! Groet Monique.

Heldere communicatie. Snelle levering. Prima producten.

Geweldige service!

Artikelen keurig geleverd. Geweldige klantenservice. Mooie kortingen.

Fast delivery, good prices & great customer service

The order arrived earlier than expected, the package was well prepared. I called the customer service for an issue with a product, and they were very helpful to find a solution. I would definitely recommend to buy from Wishpel-bloempotten!

Zeer betrouwbaar

Product retour gezonden. Zeer vriendelijke een behulpzame klantenservice

Mooi product.

Snelle levering en bloempot voldoet aan mijn verwachting.

Veel keus en een mooie prijs

Elho plantenbakken gekocht groot aanbod in kleur en maat .

Snelle service!

Goed en servicegericht contact n.a.v. zoekgeraakt pakket bij Post NL. Door snelle actie van Whispel-bloempotten is er accuraat gehandeld en een 2e bestelling geleverd die op tijd binnen kwam.

Top snelle levering

De volgende keer gaan we zeker weer bestellen.

Goed ingepakt, prima prijs, snel de volgende dag mijn waterton geleverd, handige keuzes voor bezorgmoment (al was PostNL een beetje onduidelijk of ze wel avond kwamen bezorgen).

Pima producten’.

Best tevreden met de heel snelle levering , heel goed verpakt en de kwaliteit van de producten!

Kreekweg 2

3223LJ Hellevoetsluis