Snel en voordelig

Levering was vlot, pakket goed verpakt, prijs was netjes.

Supersnelle levering!

Een mooie pot voor onze strelitzia besteld. De volgende dag al bezorgd en netjes verpakt. Blij mee!

Snel geleverd wat besteld is!

Prima,zoals het hoort!

Zeer goede ervaring

Bloempotten besteld, waarvan bleek dat er 1 maat pas later leverbaar was. Keurig op de hoogte gehouden en de keuze om te wachten of de bestelling te annuleren. Gelukkig heb ik gewacht: de bloempotten staan prachtig!

Super product voor beste prijs en snelle levering!

De volgende bestel ik weer hier!

heel goed

de service is heel erg goed

Mooi product, snelle levering!

Heel blij met de Bloempot die prachtig in ons interieur staat! De pot was de volgende dag in huis en precies zoals verwacht en omschreven. Blij mee!

Snel geleverd , goede prijs, mooi product.

Prachtige plantenbak

Prachtige plantenbak, supervoordelig en snel geleverd! Heel blij mee

Goed product.

Netjes bezorgd en fijn product

Gewoon goed

Goede website, prijs en communicatie over de levering. De bloempot heeft wel wat krassen. Maar dat is wel vaker bij elho potten, mijn ervaring. Daar kan de verkoper niks aan doen. De bloempot werd iets later geleverd dan op de website vermeld. Daar kreeg ik netjes een mail over.

Duidelijke communicatie, goed verpakt, nette verzending, goede prijs

Mpoi

Duidelijk, goede service, prima levering

Overzichtelijk, goedkoopste site, duidelijk in communicatie.

Ben heel tevreden met het product

Goede en snelle service!

Onze nieuwe regenton super snel geleverd en heel goed verpakt!

Helder bestelproces, snelle levering

Bijzonder goed

Snelle levering, goed verpakt en ze hebben de nieuwste potten in kleuren die andere winkels nog niet in het assortiment hebben . Voor mij een echte aanrader.

De volgende dag geleverd !

Goede prijzen en goede producten . Helemaal tevreden

Concurrerende prijs

Goede communicatie/service

Snel en weer goed geleverd

Na wat strubbelingen en goed opgelost door klantenservice weer mooie bloempotten en grond geleverd. Website is duidelijke en goed wat betreft levertijden

Ik bestelde een gieter. Deze werd op de aangegeven tijd geleverd en was beschermd verpakt. Al met al niks op aan te merken.

Snel en niet duur

Prachtige bloempotten besteld. Ze waren in de winkel niet meer leverbaar en gelukkig vond ik ze hier. En dan ook nog eens een stuk goedkoper. Ze werden erg snel geleverd en waren onbeschadigd. Top dus!

Mooie bloempot snel geleverd

Blij met onze nieuwe bloempot. Leuk geprijsd, mooie kleur, een aanwinst voor de tuin.

Niks mis mee

Besteld en het werd super snel en netjes geleverd. Scherpe prijs aanbieding. Je leest wat wisselvallige berichten, maar gewoon bestellen daar!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.