ok

mijn bestelling was niet op stock ,ik heb na 3 dagen zelf moeten contakt nemen ,mischien zelf de klant verwittigen ,met reden het te laat verzenden van aankoop ,

Goede communicatie, echter late levering wegens uitverkochte producten

Op 30 december heb ik een aantal schotels besteld. In week 2 heb ik het bericht ontvangen dat de levering nog niet kan plaatsvinden, omdat producten zijn uitverkocht. Ik ga er vanuit dat levering spoeding kan plaatsvinden.

Slechte levering

De bloempotten die ik bestelde kwamen pas na ruim 2 weken. Ik ontving nog wel een afstandelijke mail, waarin de schuld werd gelegd bij een leverancier. Kortom, dienstverlening ver onder de maat.

Prachtige bloempotten voor goede prijs

Prachtige potten in een zeldzame maar mooie kleur. Goede prijs-kwaliteit verhouding

Plantenbak was netjes ingepakt en voor een uitstekende prijs geleverd.

Snelle levering en voordelig!

Blij met de levering!

Ruime keuze en gemakkelijk te bestellen maar geen communicatie over uitgestelde levering

Veel keuze en heel eenvoudig om een productie te bestellen. Op 21 december een bloempot gekocht om binnen de 3 tot 6 dagen te laten leveren. Omdat ik nog niets ontvangen had, heb ik een mail gestuurd. Binnen de dag kreeg ik een beleefde mail met de ontbrekende info. Spijtig genoeg moet je zelf de vraag stellen.

Echt tevreden

Echt tevreden

uiteindelijk alles uitstekend!

Bestelling kwam sneller dan verwacht maar ze waren wel een artikel en een koortje vergeten te leveren. Na een berichtje naar de klantenservice en een vriendelijke en snelle reactie werden de pot en de koortjes alsnog (weer sneller dan aangegeven) geleverd. Potten allemaal in mooie staat. Erg blij met de kleur (zoals aangegeven op de fotos)

Het zijn geweldige bloempotten

Zeer goede kwaliteit !

Snel en goed.

Wat een snelle levering en keurig verpakt.

Keurig geregeld

Keurig aangegeven dat de bloempot niet op voorraad was. Daarna keurig uitgeleverd

Goed. Snelle reactie op vragen.

Goed gegaan.

vlotte bestelling, vlotte afhandeling

Mijn bestelling was nogal omvangrijk en ik was bang dat er wat mis zou lopen, maar nee hoor! Alles is netjes geleverd... en zelfs één dag vroeger dan afgesproken was. De inhoud was goed ingepakt en alles was intact. Prima dus.

SERVICE met hoofdletters

Een internet winkel waar je blij van wordt, prima (klanten)service en snelle levering.

perfect afgehandeld

De mooie bloempotten werden op tijd bezorgd en bleken een schot in de roos bij het uitpakken van de Sint-surprises.

heel goed

kan geen enkel verbeterpunt bedenken

Netjes afgehandeld

De bloempot bleek toch niet beschikbaar, maar uiteindelijk netjes afgehandeld.

mooi site met grandioos aanbod

mooi site met grandioos aanbod

Snelle levering, mooie producten

Goede en snelle service

Snel en goed bezorgd, fijne site en goede prijs/kwaliteit

Duidelijke communicatie en flexibel in afspraken maken

Duidelijke communicatie en flexibel in afspraken maken

Zeer tevreden.

Snelle en correcte service.

goed, op tijd en onbeschadigd

goed produkt voor een zeer nette prijs

hartelijk bedankt voor je reactie! Veel plezier gewenst met je product! hopelijk tot snel op Wishpel-Bloempotten!

Heb eerst even contact gehad met de klantenservice voordat ik de bestelling ging plaatsen. Heel aardig en professioneel personeel en mijn Elho XXL bloempot werd keurig op het aangegeven dagdeel bezorgd. Ben er superblij mee!

Bedankt dat je je goede ervaring aan ons laat weten! We hopen je graag snel weer te zien op Wishpel-Bloempotten!