tevreden

correcte levering!

Top bedrijf!

Ben erg tevreden over hoe het is gegaan met bestellen en snelle verzending. Tot 2 keer toe 2 grote plantenbakken besteld en beide keren heel goed ontvangen. Het was netjes ingepakt en kwam aan zonder beschadigingen. Ik raad Whispel-bloempotten zeker aan.

Weinig professioneel en weinig commercieel

26 augustus bestelling geplaatst 28 augustus beider artikelen geleverd in verkeerde kleur. Direct gereageerd en terug gestuurd, op 9 september 1 artikel geleverd in juiste kleur zonder melding en ook zonder bericht waar het andere artikel blijft.

Bestelling met hindernissen

De bestelde grote bloempotten waren in een andere kleur dan ik besteld had. Na overleg hebben we op verzoek van Whispel de grote bloempotten teruggestuurd. We moesten hier veel moeite voor doen. Na veel telefoontjes met de overigens heel vriendelijke en behulpzame dames van de administratie hebben we de zending pas na een week ontvangen in plaats van na een dag! De bloempotten zijn naar tevredenheid.

Spullen zijn top, levering duurt lang

Ze verkopen fantastische spullen maar alle keren heb ik lang op de spullen moeten wachten! Op de site stond dan direct leverbaar. Levertijd uiteindelijk 6 weken of langer

Uitstekende communicatie en snelle actie

Na een bericht dat een besteld artikel niet meer leverbaar was, na een telefoontje van ons met dezelfde zending een vervangend meegestuurd

Prijs, service en kwaliteit zijn subliem

Iets later geleverd dan voorzien, maar ik werd wel onmiddellijk op de hoogte gebracht van de vertraging. De nieuwe leveringsdatum was snel en correct. Ik zal hier zeker nog aankopen doen in de toekomst.

Product perfect zoals op site

Na bestelling, zeer goede opvolging, snel geleverd, goed verpakt. Thanks Marc

Leuk assortiment

Alles was dik in orde. Producten werden snel geleverd en zijn van erg goede kwaliteit.

Juiste prijs, geleverd volgens afspraak

Potten netjes op tijd geleverd, goeie prijs, duidelijke website. Een aanrader.

Snel afgehandeld en zonder problemen

De bakken zijn goed en ik werd tijdig van alles op de hoogte gehouden. Achteraf betalen werd krap vanwege de wat langere levering. Wel jammer dat op het plaatje een bak met deksel staat en niet expliciet vermeld wordt dat de bak zonder deksel geleverd wordt. Zij zouden dit echter aanpassen op de website.

Ik had zelf een fout gemaakt bij een bestelling maar die werd na een telefoontje heel vlot hersteld.

Super blij dat ik dit bedrijf heb gevonden

Echt heel goed geholpen. Ik had de potten woensdag besteld en donderdag direct ontvangen. Jullie waren de goedkoopste en de kleur helemaal naar mijn zin. De volgende keer weet ik jullie weer te vinden. Ik heb ook al wat anders leuks op jullie webshop gezien dus die bestelling gaat er zeker komen!

Goed! Snell

Snelle levering en niet te veel verpakking! Top

Snelle en goede levering.

Vrijdags een Elho regenton besteld en zaterdag al geleverd. En dat voor een lage prijs én geen verzendkosten.

Een betrouwbare zaak.

Product kon niet op afgesproken tijd geleverd worden. Mailtje ontvangen waarin nieuw tijdstip werd genoemd. Bovendien de optie om overeenkomst te beëindigen en geld terug te krijgen. 2 dagen later werd product alsnog geleverd. Zo moet het!

netjes en volgens afgesproken dag geleverd

voor het plaatsen van de bestelling, heb ik contact gehad over de afleverdatum

nog niet geleverd na 10 dagen

Ondanks het groot aanbod in de overzichtelijke webshop werd mijn bestelling na 10 dagen nog altijd niet geleverd, terwijl 3-6 werkdagen levertijd werd meegedeeld.

Vriendelijke en kundige mensen die doen wat ze beloven.

Ik heb eerst telefonisch contact gehad en werd goed en kundig geholpen. Na de bestelling werd het artikel snel en binnen de beloofde aflevertijd bezorgd. Dit is wat je verwacht ven elk bedrijf maar is helaas niet altijd de praktijk. Bij dit bedrijf dus wel, top!!!

netjes

voorraad klopt niet altijd waardoor levertijd langer is. Je krijgt wel netjes een mailtje

Behulpzaam en erg vriendelijk.

Naar aanleiding van telefonisch contact over mijn bestelling, erg vriendelijk en behulpzaam geholpen.

Later & slordig/vies verpakt

De prijzen zijn goed. Het heeft wel echt wat langer geduurd dan op de website aangegeven. Het is dat ze maar blijvenaandringen op de review dat ik het na 4 mails maar doe, want wilde het eigenlijk niet doen, omdat ik het echt ranzig vond toen ik het uitpakte. Ik had alleen Elho schotels besteld, 1 van deze schotels leek zo uit een winkel of zo te komen, deze was nat en er zaten verrotte blaadjes/zand op. Daardoor waren alle stickers half aan het afweken en alles was nat. Geen probleem, alles even door een sopje en het is maar plastic. Maar het was echt vies en niet even uitgekeken bij het inpakken. Ik zou best een volgende keer weer kopen hoor. Want prijzen zijn goed en als je zelf informeert naar de stand van je bestelling krijg je snel een reactie.

Zeer goed!

Snel geleverd en proper ingepakt. Materialen juist zoals beschreven op website en in de foto’s.

Perfecte klantenservice

Enorm goede ervaring met dit bedrijf. Er was een probleempje met een bloempot. De klantenservice heeft dit snel opgelost.