Goede communicatie

De door mij bestelde pot bleek toch niet op voorraad. Ik ontving een keurige persoonlijke mail hierover. Binnen slechts enkele dagen werd de pot alsnog geleverd!

Slechte communicatie over voorraad

Mijn bestelling was voorradig, nadat ik mailde met de vraag waar mijn bestelling bleef (na een week) kreeg ik het antwoord dat mijn product niet voorradig was... Dit had met een eenvoudig mailtje opgelost kunnen zijn... Dan wist ik tenminste dat ze er mee bezig waren.

Hi Britt, Bedankt voor de review! Normaliter is niet de normale gang van zaken en proberen wij altijd zo snel mogelijk met onze klanten te communiceren betreft vertragingen of artikelen die niet op voorraad zijn. Helaas is het bij uw bestelling toch voorgekomen dat wij u niet tijdig geïnformeerd hebben, waarvoor onze excuses. We nemen de feedback mee binnen ons team en zullen er naar streven de communicatie zo optimaal mogelijk te hebben. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Zeer mooie bloempot met onderschat ideaal voor hortensia’s

Hi Willy! Bedankt voor uw review, fijn dat de bloempot ideaal is voor uw planten. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Zeer mooi

Mooie leuke bloempot

Correcte aflevering van dat wat ik besteld had

Snelle levering en goed verpakt

Goede ervaring Tot nu toe alleen ELHO bloempottten besteld

Topkwaliteit

Goede service, uitstekende vriendelijke klantenservice, op tijd geleverd.

Helemaal goed!

Binnen 24 uur het bestelde ontvangen Top!!

Prachtige producten, uitgebreid assortiment en snelle levering!

Ik ben ontzettend blij met de geleverde plantenpotten. De website is zeer toegankelijk en bestellen eenvoudig. Levering werd snel verzorgd en de producten in zeer goede staat. Kortom: uitstekende service en een tevreden klant!!

Prim

snel veleverd

snel gekregen , mooi geworden

mijn bloempot staat inmiddels mooi , ben ik er blij mee.

Onhandige afhandeling bij retour zending

Enthousiast over het aanbod op de site maar als het op retouren aankomt loopt het bedrijf achter op andere aanbieders - formulier printen - handmatig invullen - data handmatig overnemen vanaf de pakbon - geen retour stickers - (grote) doos retour naar winkel ipv ophalen tegen extra betaling

Beste Danielle, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze webshop te beoordelen. Wat fijn om te lezen dat je enthousiast bent over ons aanbod! Mocht je de volgende keer iets bestellen en dit willen retourneren, kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen het formulier dan voor je verzorgen zodat jij deze alleen hoeft uit te printen en hoeft bij te voegen, dat scheelt een hoop werk voor jou. Wij zijn als webshop al enorm gegroeid de afgelopen jaren, maar helaas is het voor ons nog niet mogelijk om alle kosten betreft het retourneren op ons te nemen. Wij begrijpen dat dit vervelend kan zijn. Onze excuses hiervoor. Hopelijk tot ziens in één van onze webshops. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Heel mooie en ruime keuze en goede prijzen

Duur en lang wachten

De potten waren kleiner dan ik dacht en dus ook duurder en de bezorging duurde langer dan verwacht

Groot groter groots

Hoe groter de pot hoe eerder geleverd

Prima service, snelle levering

Heb nog nooit problemen gehad! Alles altijd in orde!

goed bedrijf

makkelijk bestellen ruime keuze uit de manier van betalen en snelle afhandeling van de bestelling

Hi Sjaak! Bedankt voor de review. Fijn om te zien dat u tevreden bent over onze webshop. Hopelijk weer tot ziens in 1 van onze webshops. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Zeer snelle levering en goede kwaliteit van producten.

Twee dagen na mijn bestelling werd het al geleverd. Ook de prijs is zeer goed, lager dan in sommige andere winkels.

Prima maar wel wat later geleverd

3 dagen werd 6 omdat we 4 potten hadden

Super kwaliteit voor super prijs

Inmiddels een aantal artikelen besteld op de website. Goed en snel geregeld. Ze bevallen heel goed. Ik heb er dagelijks plezier van.

Hi Rob! Leuk om uw review te lezen, hier doen we het natuurlijk allemaal voor, tevreden terugkerende klanten en zo goed en snel mogelijk onze bestellingen aan onze klanten versturen. Bedankt weer en tot ziens! Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Vooral klantvriendelijke behandeling

Ondanks een levering die teruggestuurd moest worden, enorm tevreden over vooral de afhandeling van een en ander. De wijze waarop, de toonzetting in het mailverkeer, de terugbetaling, TOP.

Hey Bert, Bedankt voor de genomen moeite om uw ervaring met onze webshop te beoordelen. Leuk om te weten dat u tevreden bent met onze klantenservice en de toonzetting van het mailverkeer. Hopelijk tot ziens! Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Snel geleverd, scherp geprijsd

Al twee keer wat besteld. Beide keren volgens beloftes geleverd.

mooie bloembak voor een goede prijs

Ik vond de bloembak die ik wou: mooi, modern, dubbelwandig, antraciet, groot en met afvoer-opening. Ik vond via het internet de goedkoopste prijs en bestelde de bloembak tezamen met bijhorende wielen. Er werd me prompt meegedeeld dat ik even moest wachten daar ze beide artikelen ook tezamen zouden leveren. Dat lijkt me dan ook logisch. Maar toch tof dat ik onmiddellijk deze feedback kreeg! De bak werd geleverd door een koerierdienst. Ondertussen staat hij mooi in mijn tuin met prachtige rozen er in.

Beste An, Bedankt voor uw review en de gegeven 10 als cijfer! Leuk! Fijn dat u zo tevreden bent met de aankopen en onze service. We streven er naar de communicatie met onze klanten zo duidelijk en snel mogelijk te houden. Veel plezier met de aankoop toegewenst en hopelijk weer tot ziens in 1 van onze webshops. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

perfekte opvolging van onze bestelling

de kleur van de bloembakken was niet meer beschikbaar ,kregen onmiddellijk bericht om eventueel een ander kleur te bestellen of de bestelling te annuleren . het prijsverschil is onmiddellijk terugbetaald

Hi Eric, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw ervaring met onze webshop te delen. Fijn om te zien dat je onze service met een 9 hebt beoordeeld. Wij streven er altijd naar zo snel mogelijk onze bestellingen te verzenden, in dit geval was er inderdaad een kleur niet meer beschikbaar, maar proberen we altijd mee te denken, hoe we onze klanten verder kunnen helpen. Veel plezier met je aankopen! Met vriendelijke groet, Team Wishpel

top levering

Netjes verpakt, heel overgekomen

Hey Bjorn, Thanks voor je review en cijfer 10! Hopelijk tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Wishpel