Snelle en correcte levering

Goederen snel geleverd en snelle reactie op gestuurde mail, zo hoort goede service te zijn

Snelle en correcte levering

Duidelijke website. Afspraken worden nageleefd!

Snel, juist en netjes afgeleverd

Voor de tweede maal een bestelling bij Wishpel geplaatst en wederom een snelle en juiste levering gekregen. Zeer leuk!

Prima service voor een goede prijs en snelle levering !

Zeer snelle levering van bestelling!

Over de voortgang van bestelling werd ik keurig op de hoogte gehouden en de bestelling wer heel snel geleverd!

Snel en goed geleverd

Goeie site, mooie potten,correct geleverd

goed en slecht

de leveringstermijn was veel te lang zonder dat er goed gecommuniceerd werd.De belofte was 1 dag. Het werd een week ! Achteraf op mijn vraag was er een betere uitleg. De verzending zelf verliep dan weer perfect . Snelle levering en prima verpakt. En goede prijs !

Uitstekende service!

Vlak voor t weekend wilden wij nog een mooie Elho pot en schotel bestellen voor onze olijfboom. Omdat het net voor sluitingstijd voor levering de volgende dag was hebben we ze gebeld. De jongeman in kwestie had alle begrip en beloofde zijn best te doen. Kort daarna belde hij ons terug, dat hij een andere schotel voor ons had of wij daarmee akkoord gingen. Wat we teveel betaald hadden zou teruggestort worden. En zo geschiedde! De olijfboom staat nu in een prachtige pot met schotel...

Beste heer/mevrouw, Wat fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen en is opgelost. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Contact gehad met het bedrijf ,vriendelijk geholpen !!en ben zeer tevreden met het product wat mij geadviseerd werd👍👍

Beste heer/mevrouw, Wat leuk om te lezen. Bedankt voor het compliment Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Prima kwaliteit en levering

Bloembakken zijn van prima kwaliteit. Zijn eerder geleverd dan oorspronkelijk gepland.

Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Een fijne dag toegewenst! Groeten, Team Wishpel

Goed en snel

Verpakking ok Bestelling ook al ben ik geen fan van post nl

Beste heer/mevrouw, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze webshop. Bedankt voor deze positieve review! Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Alles vlot verlopen, een artikel niet binnen dus geen dag erna levering, doch nog na 4 dagen alles netjes en volledig toegekomen. Indien later nog iets nodig zeer zeker terug opnieuw bestellen.

Overzichtelijke website en snelle levering

Goed product en de levering ging veel sneller dan verwacht!

Uitgebreid assortiment

Wishpel heeft een zeer uitgebreid assortiment. Levering is correct en snel.

Super bedankt voor deze mooie beoordeling! Wij vinden het erg fijn dat u tevreden bent! Een fijne dag toegewenst! Team Wishpel

Fantastische potten modieus design, verkleurd niet en makkelijk in gebruik.

Bedankt voor deze mooie review Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Snelle levering en prima site

Mooie potten, goed verpakt.

Bedankt voor deze mooie review! Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Prachtige pot, snelle levering

Heel blij met de grote pot voor onze olijfboom. Snel geleverd. Blij mee!

Mooi product.

Snelle levering en prachtig cadeau.

Snelle levering.

Daar de stock ontoereikend was, was er een kleine wachttijd. Tot daar een goede communicatie.Maar enkele dagen later stond de courier al onverwacht aan de deur, zonder voorafgaand bericht. Gelukkig waren we thuis.

Nog geen levering ontvangen

Ik bestelde dit artikel omdat het volgens hun website op stock was en binnen de 2 dagen ging verzonden worden. We zijn nu reeds 12 dagen verder en ik heb nog niets ontvangen. Jammer, want op basis van deze stockmelding koos ik voor deze website.

Snelle levering en uitstekende communicatie!

Positief over alles

Goed product

Bedankt voor uw review. Wij vinden het altijd fijn om onze klanten tevreden te zien. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Snelle adequate levering!

Grote regenton besteld, kwam netjes in extra grof bubbeltjes plastic, en een mooie handige gieter, zat er gratis bij. Geen gedoe en keurig bezorgd, top!!

Bedankt voor jouw review. Wij vinden het fantastisch om blije reacties te krijgen. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Ik heb voor de eerste keer een bestelling geplaatst en het hele proces liep als een trein. Meer dan tevreden!

Beste Dimphy, Ontzettend bedankt voor deze recensie! Wij zien maar al te graag dat onze klanten tevreden zijn over ons. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Keurige snelle aflevering

Over Wishpel-bloempotten.nl