mooie bloempotten

Ik kende de elho-producten al en die zijn niet goedkoop maar wel hun geld waard. De potten werden op afspraak geleverd, heel tevreden.

Alles zeer vlot verlopen

Levering zoals aangegeven

super

mooie potten heb er zo 10 staan nog steeds content over alleen jammer dat ze zo prijzig zijn

Hi Mia, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze mooie review achter te laten. Helaas hebben ook wij te maken met de prijsstijgingen, maar we doen er alles aan om de prijzen zo scherp mogelijk aan te bieden. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Supersnelle levering en goed verpakt.

Hi Miranda, Bedankt voor de mooie 10! Veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Nooit niets Geleverd

Bestelling voor 5 potten gedaan. Daarna gecontacteerd dat ze er maar 4 konden leveren. Die 4 zijn vervolgens nooit toegenomen = ergens verkeerd afgeleverd

Hi Marc, Bedankt dat u de tijd en moeite heeft genomen om een review achter te laten. Onze klantenservice is op de hoogte van deze vervelende situatie... Ik zie in het systeem dat uw bestelling inderdaad niet volledig op voorraad, waardoor er 4 bloempotten naar u verstuurd zijn. Er is afgesproken dat wij de andere bloempot zo spoedig mogelijk na zouden sturen. Bij het afleveren van de 4 bloempotten is helaas het e.e.a. misgegaan, waardoor PostNL uw pakket officieel als vermist heeft opgegeven. Onze welgemeende excuses hiervoor. Helaas zijn wij in dit soort gevallen afhankelijk van de vervoersdiensten en hebben wij hier zelf geen invloed op. U heeft aangegeven dat u graag uw geld retour wilde ontvangen. Dit hebben wij netjes voor u in orde gemaakt. Wij gaan er vanuit dat de situatie naar tevredenheid is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, laat het ons gerust weten. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Goede klantenservice

Ik dacht een 40cm planten schotel besteld te hebben. Helaas te klein en bij lange na geen 40 cm. Klantenservice gebeld en meteen goed opgelost.

Hi Astrid, Bedankt voor de mooie review! Fijn dat alles naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Voor herhaling vatbaar

Elho buitenpot pure besteld, volgende dag in huis en netjes verpakt! En niet onbelangrijk, prima prijs!

Hi Els, Super bedankt voor het mooie cijfer en de goede feedback! Fijn te horen dat u zo tevreden bent! Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Heel fijne winkel

Wishpel-bloempotten heeft een ruim assortiment waaruit er zeer veel keuze is dus voor ieder wat wils. Ook een fijne, vriendelijke service. Als je online besteld, komt je bestelling heel snel aan, zelfs als je vanuit België besteld. Ook duidelijke communicatie via e-mails.

Hi Ida, Super bedankt voor deze mooie beoordeling! Wij vinden het erg fijn dat u tevreden bent! Een fijne dag toegewenst! Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Goede correspondentie, idem handelen na telefonisch contact én snelle service

Hoi Wim, Wat fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen en is opgelost. Een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Team Wishpel

super tevreden

prima produkt, hadden reeds grote plantenbakken voor terras van jullie, goede prijs en levering zoals afgesproken. top!!!

Beste Danielle, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze webshop te beoordelen met een mooie 10! Geniet van de mooie plantenbakken en uw terras :) Hopelijk nog eens tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

perfecte bloempot voor buiten

Reeds vele jaren diverse van deze Elho potten in de tuin staan: ze zijn mooi en blijven mooi én zijn zeer praktisch.

Beste Myriam, Bedankt voor uw mooie review! Alvast een fijn weekend toegewenst. Met vriendelijke groet, Team Wishpel-Bloempotten

Uitstekende service.

Leveringstermijn werd nagekomen. Mijn artikelen zijn goed verpakt toegekomen. Positieve ervaring met deze webshop.

Hi Ingrid, Bedankt voor uw bericht. Wat fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is verlopen en uw bloempotten netjes op tijd zijn geleverd :) Heel veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Wishpel-Bloempotten

Foutje bedankt

Helaas kreeg ik bij 1 van de 6 potten die ik besteld had een ander type toegestuurd. Wel dezelfde maat, kleur en prijs, maar met een ander patroon. Omdat het een aanbieding betrof kon hij niet omgeruild worden. Jammer. Verder was de communicatie wel prima op orde!

Hoi Corina, Wat vervelend om te horen dat u een verkeerde bloempot heeft ontvangen. Nogmaals onze welgemeende excuses hiervoor. Uiteraard proberen wij dit soort situaties te voorkomen, maar komt het weleens voor... De bloempot die u heeft besteld en niet heeft ontvangen hebben wij helaas niet op voorraad en is uit het assortiment gehaald, vandaar dat omruiling niet mogelijk was. Wij vinden het fijn dat de bloempot die u (verkeerd) heeft ontvangen, ook bij u in de smaak viel. Als dit niet zo geweest had u natuurlijk de bloempot kosteloos mogen retourneren en hadden wij het aankoopbedrag van de bloempot teruggestort op uw rekening. Veel plezier met uw aankopen! Met vriendelijke groet, Team Wishpel-Bloempotten

Toppie !

Zeer goede service en ook snelle terugbetaling als je de verkeerde bloempotten hebt besteld. Zeer tevreden met het produkt en mooie kleur!

Hi Martin, Bedankt voor de mooie review! Wij wensen u alvast een fijn weekend toe :) Met vriendelijke groet, Team Wishpel-Bloempotten

Mooie artikelen en prima service

Een duidelijke website met goede foto's. Prima verzorgd pakket ontvangen. Zeer vlotte verzending.

Goedemorgen, Bedankt voor de review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze website en de service die wij verlenen. Alvast een fijn weekend :) Met vriendelijke groet, Team Wishpel-Bloempotten

Snelle levering regenton!!!!

Fijne webshop. Foto's, goede productinformatie en bestelling plaatsen is snel gedaan. Dus.....groet van een tevreden klant !!!!!!

Hi Mary, Bedankt voor uw leuke review! Fijn om te horen dat u tevreden bent :) Veel plezier met uw bestelling en hopelijk nog eens tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Wishpel-Bloempotten

Ze doen wat ze zeggen! Afspraak is afspraak. Degelijk verpakte grote bloempot.

Het bedrijf is zeker aan te bevelen!

Beste Egbert, Bedankt voor de review! Met vriendelijke groet, Team Wishpel-Bloempotten

En aanwinst in ons interieur. Snelle levering, goed verpakt en mooie kwaliteit!

Hi Raymond, Wat leuk om te horen dat de bloempot mooi staat in uw interieur! Bedankt voor de mooie review en hopelijk nog eens tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Mooie bloempotten

Perfecte bloempotten voor buiten gekocht. Leuke uitstraling tegen een gunstige prijs

Hi Joep, Bedankt voor de mooie review! Met vriendelijke groet, Team Wishpel

Prima service en contact

Hoewel de waterton met een kapotte deksel werd afgeleverd door een koerier bij mijn voordeur, werd ik ontzettend fijn te woord gestaan door Wishpel-bloempotten. Daags erna was er meteen een andere deksel beschikbaar en ter plekke. Waterton Elho doet het uitstekend

Hi Roos, Wat vervelend om te horen dat de deksel het niet heeft overleeft... We proberen deze kwetsbare artikelen altijd zo goed mogelijk te verpakken om transportschade te voorkomen, maar helaas gebeurt het toch een enkele keer dat het defect aankomt. Nogmaals onze excuses hiervoor. Fijn om te horen dat er adequaat is gehandeld en u spoedig een nieuwe deksel heeft mogen ontvangen. Veel plezier met de regenton! Met vriendelijke groet, Team Wishpel-Bloempotten

Prima website en snelle levering.

Prima website en keuze genoeg. Snelle levering.

Hi Herma, Heel erg bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Team Wishpel Bloempotten

Goede service, prachtig product!

Goede service, prachtig product!

Hi Wendy, Bedankt voor uw review! Wat leuk om te horen dat zowel de service als het product goed bij u in de smaak vallen. Heel veel plezier ermee en hopelijk nog eens tot ziens :) Met vriendelijke groet, Team Wishpel Bloempotten

Alles is gewoon goed

Prima webshop Goede levertijd Prima levering Goede producten

Goedemorgen Pascal, Wat een leuke mooie review! Hier worden wij altijd blij van :) Veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Wishpel Bloempotten

Prima ervaring met wishperbloempotten

Goede website Prima producten met goede prijs Correcte verzending en levering Al met al ben ik blij met de mooie potten in mijn tuin voor mijn oleanders

Hi Henny, Bedankt dat u de tijd en moeite heeft genomen om onze webshop te beoordelen. Wat fijn dat uw oleanders er nu weer mooi bij staan. Heel veel plezier met de bloempotten en hopelijk nog eens tot ziens. Met vriendelijke groet, Team Wishpel Bloempotten

Prima product en prima afgeleverd

Mooi product dat elders (veel) duurder is gekocht en ook nog eens goed verpakt ontvangen. Dat was bij een eerdere bestelling bij een ander bedrijf helaas anders. Dus Wishpel kan ik van harte aanbevelen!

Goedemorgen Rita, Bedankt voor deze super review! Graag weer tot ziens in onze webshop. Met vriendelijke groet, Team Wishpel Bloempotten