We hebben een goed gevoel overgehouden aan Van Slobbe. Goede service en korte lijntjes!

Goed geholpen

Betrokken personeel

Mooi product!

De mini camera-covers voor op laptops die we hebben besteld, waren als omschreven. Erg leuk geworden, goed geprijsd

Helemaal prima!

Helemaal prima! Ze doen wat ze beloven en het resultaat is mooi.

Goede service en snelle reactie op vragen.

Goede service en snelle afhandeling.

Na telefonisch contact en wat idee-uitwisseling is onze order vlot verwerkt en de bestelling snel geleverd. Dank daarvoor!

Echte professionele ervaring gehad! Ik zal opnieuw iets van hen kopen

Helemaal top.

Uitstekende kwaliteit en geweldige service!

Wij zijn heel erg tevreden over de trolley koffer die wij als kerstpakket aan ons personeel hebben geschonken, topkwaliteit! De bedrijfsreclame is heel mooi op de trolley weergegeven. Snelle levertijd en een hele vlotte, fijne samenwerking met Bas. Een échte aanrader!

snelle levering, goed contact

In kort tijdsbestek een leuk item geregeld. Goed overleg. Gaaf resultaat

Fijn contact en serviceverlening

Het bestellen bij Van Slobbe was fijn. Snelle reactie en correct contact.

IK BEN ONTEVREDEN

DE OPDRUK DIE IK VOOR MIJN PEN HEB GEKOZEN IS NIET GOED ZICHTBAAR. WIT OP GEEL. WAT IK HAD MOETEN DOEN IS EEN SAMPLE AANVRAGEN. DAN HEB IK EEN ANDERE KEUZE GEMAAKT.

Beste Marco, Bedankt voor je reactie en het delen. Bij het versturen van de digitale proeven met zowel de zwarte als de witte opdruk, was ons doel om je een zo realistisch mogelijk beeld te geven van hoe de pennen eruit zouden komen te zien. Na jouw keuze voor de witte opdruk hebben we deze specificatie gevolgd. Om deze situatie naar wens op te lossen, stellen we voor om je een korting van 10% te geven op je volgende bestelling. Daarbij bieden we je de mogelijkheid om vooraf een sample te ontvangen, zodat je de kleur en kwaliteit van het product zelf kunt beoordelen. We begrijpen dat er sprake was van spoed bij deze opdracht, wat het mogelijk lastiger voor je maakte om samples vooraf te beoordelen. Desondanks hopen we met deze oplossing beter aan je verwachtingen te voldoen. Wij zouden het waarderen als je overweegt je beoordeling aan te passen. Laat ons weten hoe je hierover denkt. Met vriendelijke groet, Rodney Roelofs

Klantgericht, zeer communicatief en prettig

Men geeft me nog steeds het gevoel klant te zijn; men is altijd telefonisch bereikbaar en heeft voor vrijwel elke vraag een snel en passend antwoord. Leveringen zijn op tijd en waar nodig doet men niet één maar zelfs tien stapjes extra !

Bedrukte flessen zijn helemaal top!

De flessen die ik heb laten bedrukken zijn helemaal super! En exact conform ontwerp. Dank jullie wel!

Goed advies, snelle afhandeling

Goed advies, snelle afhandeling. Mooi product!

Emphatisch, verhelderend direct en klantvriendelijk

Voor diverse events en acties koop ik premiums in; mij valt op dat van Slobbe door hun eigen kantoor en productiefaciliteiten een meerwaarde heeft. Informatie is snel en transparant. Zeker gezien de recentelijke mondiale logistieke uitdagingen is dat een topprestatie !

handig en goed te gebruiken

handig en goed te gebruiken

Blij met het product en snel schakelen

Vanwege de kerstdrukte liep de levertijd wat uit, maar Vincent heeft duidelijk en snel geschakeld, werd erg gewaardeerd! We zijn erg blij met de opgeleverde producten :-)

Correcte info en levering

Correcte info en levering

Komt afspraken na.

Echt top, makkelijk contact via telefoon en mail. Regelen alles goed en komen afspraken na.

Denken mee met oplossingen en leveren geweldige service

Denken mee met oplossingen en leveren geweldige service

Alleen nog maar over prijzen en aantallen gesproken, nog geen levering gehad

Snel en deskundig prijzen geoffreerd, levering moet nog plaats vinden maar ik geef ze het vertrouwen. Jammer dat de levertijd zolang is

Gewoon goed

Heldere en vriendelijke service

Ik ben goed geholpen en zowel per mail als telefonisch is er vriendelijk met mij meegedacht. De bestelling was volgens verwachting en kwam op het afgesproken moment binnen. Zeer tevreden.

Geweldige service en mooie producten!

In november 2023 hebben wij fietslampjes met logo besteld bij Van Slobbe. Er zat wat tijdsdruk achter, in verband met een evenement waarbij we ze nodig hadden. Maar wat heeft Van Slobbe ons daar fantastisch bij geholpen! Snelle communicatie, goed meedenken in het ontwerp, altijd paraat en bereikbaar voor vragen, producten waren ruim op tijd geleverd en ze zagen er fantastisch uit. Heel blij mee! Alle lof naar Remon.

Over Van Slobbe

Van Slobbe Premiums and Gifts is een bedrijf dat zich richt op het bedrukken van relatiegeschenken. Je kunt hier terecht voor het personaliseren van producten met een bedrijfslogo of andere opdruk, als marketingtool of als cadeau aan klanten of medewerkers. Wij richten ons op het aanbieden van originele relatiegeschenken. Als je op zoek bent naar unieke en opvallende geschenken voor je relaties of zakelijke contacten, dan kun je bij hen terecht voor een breed assortiment aan producten. Of je nu op zoek bent naar functionele items, gepersonaliseerde cadeaus of opvallende giveaways, Van Slobbe heeft waarschijnlijk wat je zoekt.