Snelle en goede service

Bedrijf reageert snel en is telefonisch goed bereikbaar. Ik ben tevreden over het afgeleverde product.

Professioneel en vriendelijk

Hele goede ervaring, zal zeker opnieuw hier bestellen.

Snelle levering en zeer prettig contact

Horloges besteld met logo. Ze konden snel geleverd worden en er werd meegedacht over inscriptie. Professioneel bedrijf en prettig contact. En over de horloges zelf: zeer tevreden!

snelle reactie en correcte opvolging

Mooi product en snelle afhandeling

Voor ons bedrijf hebben we dobbelstenen laten maken met zes kenmerken van medewerkers erop. Bij Slobbe kan je dat laten doen. Eindresultaat een unieke dobbelsteen die mooi staat op ieder bureau.

Dubbel

In het begin communiceerde Van Slobbe heel snel en goed, wat ik heel fijn vond. Maar naar het einde van onze samenwerking begon deze wat te slabakken. In het begin kreeg ik bijna altijd binnen de 2 uur antwoord, op het laatste moest ik soms een aantal dagen wachten. Dat is jammer. De bestelling is ook nog niet aangekomen. Dus daarop kan ik ook niet oordelen

Supervlotte communicatie, mooie eindproducten

Van Slobbe antwoordde steeds snel op onze vragen, en kwam er steeds aan tegemoet. Het eindresultaat mag er zijn.

Vriendelijke en snelle service

Hoewel het vermelde aantal beschikbare stuks in de webshop niet overeenstemde met de werkelijk aanwezige hoeveelheid, heeft Remon zijn uiterste best gedaan om onze bestelling toch zo spoedig mogelijk te laten leveren.

goede en snelle service

Snelle en vlotte service. Vriendelijke medewerkers

Zeer correcte afhandeling van onze bestelling.

Contactpersoon kent ons dossier en helpt ons steeds perfect verder. Aangenaam om zaken mee te doen. Zeer correcte en snelle levering, een aanrader.

Klant worden doen ze hun best voor, klant blijven minder

Ik heb voor mijn bedrijf JBL speakers met bedrukte doming besteld, die kwamen in eerste instantie op de verkeerde kleur speakers. Is prima hersteld en ik kreeg een aantal weken later de nieuwe met hergebruikte domings.... Toen ik een maand later mijn bedrijfsnaam veranderde, wilde ik ook nieuwe domings op mijn speakers. Die kon ik krijgen voor een erg hoge prijs en na ontvangst vervangen waren alle doosjes beschadigd en vol met krassen, terwijl het voor mij relatiegeschenken zijn. Nadat ik dit heb gemeld nooit meer iets vernomen, zegt wel iets...

Er is een moment tijdens het bestelproces dat er kan worden aangegeven op welke dag men de goederen bij voorkeur wilt ontvangen. Wij ontvingen de goederen een dag later dan aangegeven. Dit was niet erg, maar een voorkeursdag aangeven en het vervolgens niet ontvangen op die dag zorgt ervoor dat ik de meerwaarde van die optie niet zie. Daar kwam bij dat er geen track en trace was voor de goederen waardoor we geen rekening konden houden met de aankomst van het pakket. De bestelling klopte niet. Ik heb hierover contact opgenomen en dit is netjes en vlot afgehandeld. Ik ben dus gewoon tevreden. Eerste punt is een tip, voorkeursdag mag wat mij betreft weg en track en trace wel graag voor alle pakketjes. Tweede punt kan gebeuren en is niet erg als het goed wordt opgelost.

Prima.

Goede service van Remon Langeveld!

Niet wat ik had verwacht

Ik had digitale sleutelhangers voor een beurs besteld. Er werd een offerte gestuurd die ik accoordeerde en betaalde maar later bleken ze toch niet leverbaar en kon ik in de stress iets anders gaan zoeken.

Goedemiddag heer Dorr, wat jammer van de reactie. Ik heb afgelopen donderdag telefonisch contact gehad met een tweetal collega's van u. Onderstaande mail is op 20 september verzonden. (1 dag nadat de bestelling is geplaatst, direct in de ochtend) Uw beide collega's gaven aan dat dit niet onze fout was en snel bij ons terug zouden komen voor een evt nieuwe bestelling. Wij hebben nog gekeken naar andere mogelijkheden, maar dat gingen wij helaas niet meer redden. Op onderstaande mail hebben wij geen reactie meer mogen ontvangen en in overleg met uw collega's is de opdracht gecrediteerd. Een review is heel belangrijk voor ons. Indien u van mening bent dat wij iets verkeerd hebben gaan gedaan, onze excuses hiervoor. Dat een art niet voorradig blijkt te zijn hebben wij niet altijd in de hand.De reactie 'meer dan slecht' vinden wij dan ook niet echt op z'n plaats. Ik hoop dat u uw review wilt herzien nav onze reactie. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Rodney Roelofs Van: Rodney Roelofs (Van Slobbe) Verzonden: vrijdag 20 september 2019 10:58 Aan: peter@dvedit.nl CC: Bas Scholtes (Van Slobbe) <b.scholtes@vanslobbe.nl> Onderwerp: RE: Factuur Nr. i20556 Goedemorgen heer Dorr, Helaas krijgen het bericht dat de fotolijstjes in de kleur wit helaas niet voorradig zijn, alleen in de kleur rood. Zou dit akkoord zijn? Levering dinsdag/ uiterlijk woensdag bij jullie in huis. Onze excuses voor het ongemak, wij krijgen zojuist pas deze informatie door.

Uitstekend geholpen!

Snelle levering, servicegericht en klantvriendelijk!

Servicegericht!

Altijd meedenken, en een oplossing voor eventuele snellere of andere levering

Snel geleverd, prima kwaliteit

Jammer dat er net een paar stuks minder geleverd werden, maar dat mag in de grafische ;-)

Uitstekende service !!

Vlotte communicatie en perfecte levering

super goede samenwerking

Heel reactief. Goede kwaliteit.

Fijne service en goed bereikbaar

Fijn contact, vriendelijk, snelle service, goed bereikbaar en snel contact bij vragen.

snelle offerte en levering

ik kreeg wel snel een reactie maar de berekening in de offerte klopte niet, omdat men er ongevraagd vanuit ging dat de injectiepennen moesten worden bedrukt met een bedrijfslogo. verder ging de levering snel en naar wens.

Snelle, prettige en goede service

Prettig telefonisch contact. Snel terugkoppeling over de gestelde vragen. Correcte en snelle afhandeling van de order.

Prettig bedrijf en klantvriendelijk. Gevraagd product was ook snel geleverd en in de uitvoering goed verzorgd.

Fantastische communicatie en engagement - prachtig produkt

Fantastische communicatie en engagement - prachtig produkt