Traag, gebrek aan communicatie en informatie

1. 1 dag voordat de bestelling afgeleverd zou worden komt er een mail binnen dat er de rekening nog open zou staan. 2. Mijn reactie hier op is dat de betaling al gedaan is via iDeal direct bij de bestelling. Betaal gegeven zijn toe gevoegd aan de mail. 3. Na 1 week nog geen ractie ontvangen dus normaals een mail verstuurd. 4. Na enige dagen een reactie ontvangen dat de betaling binnen is. Geen verdere informatie over versturing van het product. 5. Een week later bericht dat het product bij een afhaal punt aan de andere kant van de stad afgeleverd is terwijl de bestelling aangeeft dat het aan huis afgelevert zou worden. Dus ik kort, bestelling is enige weken laat en communicatie vanuit Slobe komt neer op mails zonder informatie. 6. Beordeling site kiyoh probeert te meer informatie te verzamelen dan nodig is.

Geachte heer Wijnberg, Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat uw ervaring met onze service niet naar verwachting was. We hebben uw situatie zorgvuldig nagekeken en willen graag enige opheldering geven over het verloop van uw bestelling. Op 16 mei heeft u uw bestelling geplaatst. Op 17 mei is het artikel, een tas, verzonden en op 21 mei heeft UPS geprobeerd het pakket bij u af te leveren. Helaas was er niemand beschikbaar om het pakket in ontvangst te nemen, waarna het naar een UPS Access Point™ locatie is gebracht. Dit is ook bevestigd door de trackinginformatie van UPS, die aangeeft dat het pakket op 21 mei om 12:45 uur is aangeboden en vervolgens om 17:31 uur naar een afhaalpunt is gebracht. Naast de meldingen van UPS hebben wij ook een bericht verzonden op 30 mei 2024 dat de goederen geleverd zijn op een UPS afhaalpunt. Dit bericht bevatte de volgende informatie: "Goedemiddag, Uw order met nummer SC1783734 ligt bij een afhaalpunt in Delft tot 04/06/2024. Hierbij de gegevens en het tracknummer van UPS." We begrijpen dat de communicatie rondom de betaling niet naar wens was. Onze records tonen dat de betaling vanuit de betaalprovider op 21 mei is verwerkt (boekdatum: 16-05-2024) en we betreuren het dat u dit niet tijdig heeft vernomen, terwijl wij het product al hadden verzonden op 16-05-2024, waarna u een factuur van ons had ontvangen. Aangezien uw bestelling slechts één artikel bevatte, te weten een tas, willen wij graag vernemen of u interesse heeft in een offerte voor een grotere bestelling. Als groothandel leveren wij doorgaans grotere hoeveelheden en samples worden gebruikt om het product te evalueren. Wij hopen dat het ontvangen product naar wens is en dat u onze diensten in de toekomst opnieuw zult overwegen. We zouden het zeer op prijs stellen indien u uw beoordeling op Kiyoh kunt herzien, gezien de verduidelijking van de situatie. Bij voorbaat dank voor uw begrip en medewerking. Wij zien uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Van Slobbe BV since 1941 Rodney Roelofs 010 4118990

Geweldig bedrijf met fantastische medewerkers!

Het meedenken in oplossingen en vervolgens alles in het werk stellen dat het product op tijd geleverd kan worden!

Fijn contact, snelle reactie en snelle service

Mijn vragen worden snel beantwoord en vertaald in heldere offertes. Levering is snel en correct.

perfecte service

Komt afspraken perfect na.

Super snel

Ik had met spoed een product nodig. Vrijdagmiddag 17.00 contact gehad, 17.30 was alles geregeld!

Topbedrijf

Mooie artikelen, goede kwaliteiten, snelle leveringen, fijne en vooral behulpzame contactpersonen. Echt een aanrader!

Mooi ontwerp en goed afgewerkt!

We hebben met Van Slobbe samengewerkt om een knuffel specifiek te ontwerpen voor Agidens. De samenwerking verliep super goed! En heel mooie ontwerp en top kwaliteit. Dus de knuffels zijn besteld!

We hebben een goed gevoel overgehouden aan Van Slobbe. Goede service en korte lijntjes!

Goed geholpen

Betrokken personeel

Mooi product!

De mini camera-covers voor op laptops die we hebben besteld, waren als omschreven. Erg leuk geworden, goed geprijsd

Helemaal prima!

Helemaal prima! Ze doen wat ze beloven en het resultaat is mooi.

Goede service en snelle reactie op vragen.

Goede service en snelle afhandeling.

Na telefonisch contact en wat idee-uitwisseling is onze order vlot verwerkt en de bestelling snel geleverd. Dank daarvoor!

Echte professionele ervaring gehad! Ik zal opnieuw iets van hen kopen

Helemaal top.

Uitstekende kwaliteit en geweldige service!

Wij zijn heel erg tevreden over de trolley koffer die wij als kerstpakket aan ons personeel hebben geschonken, topkwaliteit! De bedrijfsreclame is heel mooi op de trolley weergegeven. Snelle levertijd en een hele vlotte, fijne samenwerking met Bas. Een échte aanrader!

snelle levering, goed contact

In kort tijdsbestek een leuk item geregeld. Goed overleg. Gaaf resultaat

Fijn contact en serviceverlening

Het bestellen bij Van Slobbe was fijn. Snelle reactie en correct contact.

IK BEN ONTEVREDEN

DE OPDRUK DIE IK VOOR MIJN PEN HEB GEKOZEN IS NIET GOED ZICHTBAAR. WIT OP GEEL. WAT IK HAD MOETEN DOEN IS EEN SAMPLE AANVRAGEN. DAN HEB IK EEN ANDERE KEUZE GEMAAKT.

Beste Marco, Bedankt voor je reactie en het delen. Bij het versturen van de digitale proeven met zowel de zwarte als de witte opdruk, was ons doel om je een zo realistisch mogelijk beeld te geven van hoe de pennen eruit zouden komen te zien. Na jouw keuze voor de witte opdruk hebben we deze specificatie gevolgd. Om deze situatie naar wens op te lossen, stellen we voor om je een korting van 10% te geven op je volgende bestelling. Daarbij bieden we je de mogelijkheid om vooraf een sample te ontvangen, zodat je de kleur en kwaliteit van het product zelf kunt beoordelen. We begrijpen dat er sprake was van spoed bij deze opdracht, wat het mogelijk lastiger voor je maakte om samples vooraf te beoordelen. Desondanks hopen we met deze oplossing beter aan je verwachtingen te voldoen. Wij zouden het waarderen als je overweegt je beoordeling aan te passen. Laat ons weten hoe je hierover denkt. Met vriendelijke groet, Rodney Roelofs

Klantgericht, zeer communicatief en prettig

Men geeft me nog steeds het gevoel klant te zijn; men is altijd telefonisch bereikbaar en heeft voor vrijwel elke vraag een snel en passend antwoord. Leveringen zijn op tijd en waar nodig doet men niet één maar zelfs tien stapjes extra !

Bedrukte flessen zijn helemaal top!

De flessen die ik heb laten bedrukken zijn helemaal super! En exact conform ontwerp. Dank jullie wel!

Goed advies, snelle afhandeling

Goed advies, snelle afhandeling. Mooi product!

Emphatisch, verhelderend direct en klantvriendelijk

Voor diverse events en acties koop ik premiums in; mij valt op dat van Slobbe door hun eigen kantoor en productiefaciliteiten een meerwaarde heeft. Informatie is snel en transparant. Zeker gezien de recentelijke mondiale logistieke uitdagingen is dat een topprestatie !

handig en goed te gebruiken

handig en goed te gebruiken

Blij met het product en snel schakelen

Vanwege de kerstdrukte liep de levertijd wat uit, maar Vincent heeft duidelijk en snel geschakeld, werd erg gewaardeerd! We zijn erg blij met de opgeleverde producten :-)

Bedrijfsgegevens

Escudostraat 38

2991 XV Barendrecht

010 - 411 8990

[email protected]

Over Van Slobbe

Van Slobbe Premiums and Gifts is een bedrijf dat zich richt op het bedrukken van relatiegeschenken. Je kunt hier terecht voor het personaliseren van producten met een bedrijfslogo of andere opdruk, als marketingtool of als cadeau aan klanten of medewerkers. Wij richten ons op het aanbieden van originele relatiegeschenken. Als je op zoek bent naar unieke en opvallende geschenken voor je relaties of zakelijke contacten, dan kun je bij hen terecht voor een breed assortiment aan producten. Of je nu op zoek bent naar functionele items, gepersonaliseerde cadeaus of opvallende giveaways, Van Slobbe heeft waarschijnlijk wat je zoekt.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.