Heel slechte kwaliteit

Melding van ontevredenheid over kwaliteit leverde ons initieel als antwoord dat we dan in de toekomst maar een ander model moesten nemen en dat ze ons verder helaas niet konden helpen. Na onze melding dat we dan ook geen toekomstige bestellingen zouden doen, kregen we dan wel een 20% korting op een komende bestelling. Die er niet zal komen, gezien de afhandeling van deze bestelling.

Geachte mevrouw Cartuyvels, Hartelijk dank voor uw bericht en het delen van uw feedback. We vinden het zeer spijtig om te horen dat de kwaliteit van de bestelde promotieparaplu niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. De paraplu die u heeft ontvangen, heeft een stukprijs van EUR 4,51 per stuk en is ontworpen om een goede balans tussen prijs en kwaliteit te bieden. Uw opmerking over het ronddraaien van de bovenkant van de paraplu is belangrijk voor ons. Dit ontwerp is inderdaad gekozen om de paraplu bestand te maken tegen wind door mee te draaien. Echter, we begrijpen dat dit niet altijd de gewenste ervaring biedt. Als waardering voor uw begrip en loyaliteit willen we graag een passende oplossing bieden. We bieden u een stormparaplu aan met 20% korting op uw volgende bestelling, of een korting van 15% op een willekeurige andere bestelling. We hopen hiermee uw vertrouwen in onze producten en service te herstellen en kijken uit naar een nieuwe kans om u van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Vincent Burgemeestre

Snelle levering, snelle respons

Snelle levering van polsbandjes, snelle respons in de mail. Top!

Professionele club die goed met de klanten meedenkt

Zeer snelle opvolging offerte en levering van de producten.

Fijne communicatie en snelle levering

Fijne communicatie en snelle levering

Snel, zorgeloos en fantastisch!

Zelfs voor een spoedje mooi en ruim op tijd nog even wat bedrukte fietslampjes mogen ontvangen. Die vinden gretig aftrek tijdens gastlessen op scholen! Erg blij met Van Slobbe!

Service van topkwaliteit

Zeer goed contact gehad met dhr. Vincent, behulpzaam en adviserend geweest!

Van Slobbe levert spullen van goeie kwalitiet zoals aangegeven op tijd.

Heel goede samenwerking en eerlijke prijzen

Een bedrijf waarop je kan rekenen. Heel reactief. Steeds originaliteit in de give aways.

Heel fijn bedrijf om zaken mee te doen!

Fijn contact, veel mogelijkheden, nette levering conform afspraken en meedenkend en meewerkend in oplossingen.

Snelle top-service

Altijd goede ervaringen met Van Slobbe. Snelle levering, goede kwaliteit producten en ze denken goed met je mee.

Top Service

Goed geholpen en goed geluisterd naar mijn wensen.

Traag, gebrek aan communicatie en informatie

1. 1 dag voordat de bestelling afgeleverd zou worden komt er een mail binnen dat er de rekening nog open zou staan. 2. Mijn reactie hier op is dat de betaling al gedaan is via iDeal direct bij de bestelling. Betaal gegeven zijn toe gevoegd aan de mail. 3. Na 1 week nog geen ractie ontvangen dus normaals een mail verstuurd. 4. Na enige dagen een reactie ontvangen dat de betaling binnen is. Geen verdere informatie over versturing van het product. 5. Een week later bericht dat het product bij een afhaal punt aan de andere kant van de stad afgeleverd is terwijl de bestelling aangeeft dat het aan huis afgelevert zou worden. Dus ik kort, bestelling is enige weken laat en communicatie vanuit Slobe komt neer op mails zonder informatie. 6. Beordeling site kiyoh probeert te meer informatie te verzamelen dan nodig is.

Geachte heer Wijnberg, Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat uw ervaring met onze service niet naar verwachting was. We hebben uw situatie zorgvuldig nagekeken en willen graag enige opheldering geven over het verloop van uw bestelling. Op 16 mei heeft u uw bestelling geplaatst. Op 17 mei is het artikel, een tas, verzonden en op 21 mei heeft UPS geprobeerd het pakket bij u af te leveren. Helaas was er niemand beschikbaar om het pakket in ontvangst te nemen, waarna het naar een UPS Access Point™ locatie is gebracht. Dit is ook bevestigd door de trackinginformatie van UPS, die aangeeft dat het pakket op 21 mei om 12:45 uur is aangeboden en vervolgens om 17:31 uur naar een afhaalpunt is gebracht. Naast de meldingen van UPS hebben wij ook een bericht verzonden op 30 mei 2024 dat de goederen geleverd zijn op een UPS afhaalpunt. Dit bericht bevatte de volgende informatie: "Goedemiddag, Uw order met nummer SC1783734 ligt bij een afhaalpunt in Delft tot 04/06/2024. Hierbij de gegevens en het tracknummer van UPS." We begrijpen dat de communicatie rondom de betaling niet naar wens was. Onze records tonen dat de betaling vanuit de betaalprovider op 21 mei is verwerkt (boekdatum: 16-05-2024) en we betreuren het dat u dit niet tijdig heeft vernomen, terwijl wij het product al hadden verzonden op 16-05-2024, waarna u een factuur van ons had ontvangen. Aangezien uw bestelling slechts één artikel bevatte, te weten een tas, willen wij graag vernemen of u interesse heeft in een offerte voor een grotere bestelling. Als groothandel leveren wij doorgaans grotere hoeveelheden en samples worden gebruikt om het product te evalueren. Wij hopen dat het ontvangen product naar wens is en dat u onze diensten in de toekomst opnieuw zult overwegen. We zouden het zeer op prijs stellen indien u uw beoordeling op Kiyoh kunt herzien, gezien de verduidelijking van de situatie. Bij voorbaat dank voor uw begrip en medewerking. Wij zien uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Van Slobbe BV since 1941 Rodney Roelofs 010 4118990

Geweldig bedrijf met fantastische medewerkers!

Het meedenken in oplossingen en vervolgens alles in het werk stellen dat het product op tijd geleverd kan worden!

Fijn contact, snelle reactie en snelle service

Mijn vragen worden snel beantwoord en vertaald in heldere offertes. Levering is snel en correct.

perfecte service

Komt afspraken perfect na.

Super snel

Ik had met spoed een product nodig. Vrijdagmiddag 17.00 contact gehad, 17.30 was alles geregeld!

Topbedrijf

Mooie artikelen, goede kwaliteiten, snelle leveringen, fijne en vooral behulpzame contactpersonen. Echt een aanrader!

Mooi ontwerp en goed afgewerkt!

We hebben met Van Slobbe samengewerkt om een knuffel specifiek te ontwerpen voor Agidens. De samenwerking verliep super goed! En heel mooie ontwerp en top kwaliteit. Dus de knuffels zijn besteld!

We hebben een goed gevoel overgehouden aan Van Slobbe. Goede service en korte lijntjes!

Goed geholpen

Betrokken personeel

Mooi product!

De mini camera-covers voor op laptops die we hebben besteld, waren als omschreven. Erg leuk geworden, goed geprijsd

Helemaal prima!

Helemaal prima! Ze doen wat ze beloven en het resultaat is mooi.

Goede service en snelle reactie op vragen.

Goede service en snelle afhandeling.

Na telefonisch contact en wat idee-uitwisseling is onze order vlot verwerkt en de bestelling snel geleverd. Dank daarvoor!

Echte professionele ervaring gehad! Ik zal opnieuw iets van hen kopen

Escudostraat 38

2991 XV Barendrecht

010 - 411 8990

Over Van Slobbe

Van Slobbe Premiums and Gifts is een bedrijf dat zich richt op het bedrukken van relatiegeschenken. Je kunt hier terecht voor het personaliseren van producten met een bedrijfslogo of andere opdruk, als marketingtool of als cadeau aan klanten of medewerkers. Wij richten ons op het aanbieden van originele relatiegeschenken. Als je op zoek bent naar unieke en opvallende geschenken voor je relaties of zakelijke contacten, dan kun je bij hen terecht voor een breed assortiment aan producten. Of je nu op zoek bent naar functionele items, gepersonaliseerde cadeaus of opvallende giveaways, Van Slobbe heeft waarschijnlijk wat je zoekt.