Zeer goede service

De service ervaar ik als zeer goed, er wordt echt meegedacht met de klant en heel snel gereageerd. Het product zelf (creditcard usb-stick) is in de perfecte kleur bedrukt, maar is wel "chinese" kwaliteit. Voelt niet stevig aan en is ook vrij traag.

SUPER VRIENDELIJK, BEHULPZAAM

BEHULPZAAM

hele goede service

Ze houden je bestelling goed in de gaten en zorgen dat het netjes en op tijd geleverd wordt. De service is top

Vakkundig en klantgericht

Medewerkers nemen niet simpelweg de opdracht aan, maar denken mee over het eindresultaat. Zodoende duurde het even voor het perfect was, maar het was daardoor dus wel perfect!

Al jarenlang uitstekende ervaringen

Wij doen al jaren zaken met Van Slobbe, soms hele kleine orders, soms wat grotere maar altijd tevreden. Het team helpt ook altijd mee met de beste keuzes te maken en reageert enorm snel. Ongeveer elk product wat je kan bedenken, kan je bedrijfslogo op. Wij zijn tevreden!

Professioneel, meedenkend en servicegericht.

Er is direct goed meegedacht en prima advies verstrekt.

Prima service en kwaliteit

Al meerdere malen met Van Slobbe samengewerkt; is altijd prima verlopen!

Vriendelijk contact en proactief geholpen

Na het aanvragen van de offerte snel en vriendelijk geholpen om de juiste afdruk te bepalen. Tussentijds goed op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling en zeer tevreden met het eindresultaat.

gewoon goed

netjes en goed

Fijne ervaring

Uitgebreid aanbod, korte lijntjes bij afwijkende vragen, blije gezichten bij het eindresultaat.

Snelle, duidelijke en erg vriendelijke communicatie. Yordi heeft ons goed geholpen met het zoeken naar een oplossing voor producten die niet op voorraad waren. Verder zijn we heel enthousiast over het eindresultaat en de kwaliteit van het product. Eén klein dingetje, het is best lastig te zien hoe de bedrukking er uit gaat zien op een 2d tekening. Aangezien het best om een aardig bedrag ging was het bijvoorbeeld fijn geweest om een 3d voorbeeld te krijgen zodat je beter ziet hoe het ontwerp er uit komt te zien op de bolling van de (in ons geval) Flip 5.

Super goed geholpen

Zeer tevreden over service en meedenken

Meedenken in mogelijkheden en super snelle levering.

Het door ons gewenste artikel was niet voorradig. Ze denken super goed mee en komen met alternatieven. Ik had een snelle levering nodig. Ook daar werd voor gezorgd, sterker nog, het kwam veel sneller dan verwacht. Aanrader dus en voor mij reden om nog een keer iets te bestellen bij ze.

Zeer tevreden met product

Voor een congres wilden wij graag handboei sleutelhangers met onze naam erin gegrafeerd en een kaartje met tekst en onze website. Van Slobbe heeft ons goed geholpen en wij zijn blij met het resultaat!

Prima service geleverd!

Het was kort dag om hetgeen we wilden bestellen nog te leveren. Daarom telefonisch contact gezocht en dat heb ik als bijzonder prettig ervaring: meedenken, goede communicatie, correcte afhandeling. Echt heel prettig!

Snel en efficient

Ik heb Van Slobbe gevonden omdat ik op zoek was naar een nieuwe leverancier voor onze geschenken. Offerte aangevraagd en bijna onmiddellijk reactie gekregen, Bas Scholtes heeft me fantastisch geholpen en kon al mijn vragen beantwoorden op een professionele en vriendelijke manier. Een tweede bestelling zal binnenkort volgen!

Fijne klantenservice, snelle levering

Fijne klantenservice, alternatief aangeboden, snelle levering

Servicegericht, klantvriendelijk en vlotte reacties

Zeer vriendelijk en vlotte reacties op vragen zowel telefonisch als per mail. Goed met ons meegedacht bij een probleem en dat adequaat en vlot opgelost. Top!

Snelle en correcte levering

Goede prijs/kwaliteit. Snelle en correcte levering.

fijn persoonlijk geholpen

Er werd met me meegedacht naar de beste oplossing tegen de voordeligste prijs. Als erg fijn ervaren

zonder discussies en to the point

zeer goed

Goede service en snelle levering!

Ik ben zeer tevreden over de webcam covers die we hebben ontvangen.

Persoonlijke service en een uitstekende kwaliteit

Ik heb pennen laten graveren bij Van Slobbe. Het persoonlijke contact vond ik erg fijn en de gegraveerde pennen waren uiteindelijk van een uitstekende kwaliteit. We zijn er erg blij mee!

Goede communicatie! Snelle levering.

Perfectie

Geen negatieve punten te melden.

Over Van Slobbe

Van Slobbe Premiums and Gifts is een bedrijf dat zich richt op het bedrukken van relatiegeschenken. Je kunt hier terecht voor het personaliseren van producten met een bedrijfslogo of andere opdruk, als marketingtool of als cadeau aan klanten of medewerkers. Wij richten ons op het aanbieden van originele relatiegeschenken. Als je op zoek bent naar unieke en opvallende geschenken voor je relaties of zakelijke contacten, dan kun je bij hen terecht voor een breed assortiment aan producten. Of je nu op zoek bent naar functionele items, gepersonaliseerde cadeaus of opvallende giveaways, Van Slobbe heeft waarschijnlijk wat je zoekt.