Goede communicatie! Snelle levering.

Perfectie

Geen negatieve punten te melden.

Denken met je mee

Fijn geholpen door de klantenservice. Ik weet nog niet hoe het eindproduct eruit ziet (moet nog komen), dus die kan ik niet beoordelen.

Snelle service!

Het contact met Van Slobbe ging ontzettend vlot. Heel fijn dat het zo snel geregeld kon worden.

Goede service, mooi product ontvangen!

Snelle en duidelijke service, denken met je mee met een mooi product als eindresultaat.

duidelijk en fijne communicatie!

Bij van Slobbe sokken besteld voor een relatieactie. Mijn offerte werd snel opgepakt, communicatie was duidelijk. Levertijd was van te voren duidelijk over gecommuniceerd en is ook waargemaakt. Ik raad van Slobbe zeker aan!

duidelijk en fijne communicatie!

Goede snelle service.

Klantenservice goed bereikbaar en denkt mee. Snelle levering en goede kwaliteit.

Super service!

Meedenkende klantenservice, op verzoek een drukproef ter beoordeling en snelle service.

Super service!

Hele goede service

We hadden een offerte aangevraagd en een sample van een product besteld en betaald. Dit product bleek helaas niet op voorraad te zijn. Daarover werden wij zeer snel geïnformeerd en na aangeven dat de order geannuleerd mocht worden, werd het betaalde bedrag ook heel snel teruggestort. Hele goede service en we zouden weer bij dit bedrijf bestellen als we er een passend product zouden vinden.

Hartstikke behulpzaam en snelle communicatie

top!

Super meedenkend en behulpzaam

Vincent heeft ons op zeer korte termijn geweldig geholpen, super fijn!

Op zeer korte termijn kunnen schakelen

Voor een bedrijf evenement waar het weerbeeld plots leek om te slaan, op zeer korte termijn prachtig met logo bedrukte paraplu's kunnen leveren.

Zoals het hoort

Wij, het dopp-team zijn zeer tevreden over de producten die u ons heeft opgestuurd. Ze zien er luxueus en kwalitatief uit.

Snelle service uitstekend product

Heb betaine aangekocht voor een betere vertering en werkt uitstekend

Vlotte, snelle en correcte afhandeling van de opdracht + goed hulp bij vragen

Heb een vlotte, snelle en correcte afhandeling ondervonden bij het behandelen van de opdracht + goed hulp bij vragen. Correct geïnformeerd en hulpvaardig

Zeer goed geholpen.

Snelle levering. Telefonisch contact verliep voorspoedig

goede service, snel, meedenken

Wij hebben aangepaste dobbelstenen besteld voor een spel. We zijn vlot geholpen en er is actief meegedacht over wat de beste optie was. Heel tevreden!

Super service voor een lastige klant

We hadden nog wat op en aanmerkingen over de drukproeven, dus uiteindelijk hebben we er 5 gehad voordat we tevreden waren. Service bleef professioneel en heel fijn. De geschenken heel snel ook ontvangen (een week na akkoord). Top!

Goed advies en service

Begrip bij het tragere reageren. Goed advies gegeven en snelle levering

Zeer vriendelijk en snelle service!!

Ik werd zeer goed geholpen, personeel is super vriendelijk en ze hebben hun belofte gehouden qua levertermijn.

fijne samenwerking en de afspraken nagekomen

het artikel wat ik wilde was overal 'uitverkocht' Slobbe gaf aan het artikel te kunnen leveren binnen de door mij gestelde levertijd. Fijne samenwerking en alle afspraken zijn nagekomen

Bij Van Slobbe konden ze hét wel voor elkaar krijgen!

Bij andere leveranciers werd er moeilijk gedaan over toezegging van levertijd en duurde het lang om een reactie te krijgen. Onze contactpersoon Vincent bij Van Slobbe schakelde snel en kon wel de toezegging doen; de levering was zelfs eerder dan de deadline, thanks!

van slobbe staar altijd voor je klaar

Als ik belde met weer een verandering werd daar nooit moeilijk over gedaan en verder was het nooit een probleem als een ander voor mij moest bellen. Verder zijn ze altijd duidelijk geweest in kosten en levertijden naar ons toe. Al met al super tevreden

Escudostraat 38

2991 XV Barendrecht

010 - 411 8990

Over Van Slobbe

Van Slobbe Premiums and Gifts is een bedrijf dat zich richt op het bedrukken van relatiegeschenken. Je kunt hier terecht voor het personaliseren van producten met een bedrijfslogo of andere opdruk, als marketingtool of als cadeau aan klanten of medewerkers. Wij richten ons op het aanbieden van originele relatiegeschenken. Als je op zoek bent naar unieke en opvallende geschenken voor je relaties of zakelijke contacten, dan kun je bij hen terecht voor een breed assortiment aan producten. Of je nu op zoek bent naar functionele items, gepersonaliseerde cadeaus of opvallende giveaways, Van Slobbe heeft waarschijnlijk wat je zoekt.