Filters

8

Op zich goed

Er wordt veel goed geregeld. Alleen bij doorgeven van data aan Fenor was wat mis gegaan. Dat had De Vaste Lastenbond zelf wat beter kunnen oppakken na mijn mail dat er iets verkeerd was gegaan met de startdatum.

  • Aanbevelen? Ja
6

Redelijk

Ik wil eerst eens zien of ik daadwerkelijk ook stuk minder ga betalen aan de energieleverancier nu betaal ik nog de hoofdprijs

  • Aanbevelen? Ja
1

Alleen verkeerde info en tegenwerken bij energiebelasting terugvragen

Toen energieleverancier niet mee werkte met teruggave van energiebelasting vastelastenbond vraagt te bemiddelen in plaats van bemiddelen gaf vastelastenbond aan dat ik geen recht heb op teruggave dit bleek niet te kloppen ik ben Hierdoor €500 misgelopen achteraf bleek dat ik namelijk wel recht had op teruggave zoals elk jaar ervoor

  • Aanbevelen? Nee
10

je merkt er niks van maar weet dat je het beste contract hebt.

Helemaal top

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles vanzelf TOP geregeld. Niets voor hoeven te doen.

Fijn dat je zelf niet op zoek hoeft te gaan naar andere leverancier energie. Genoeg (teveel) irritante bedrijven die je blijven bellen.

  • Aanbevelen? Ja
3

Was niet goed

Slechte terugkoppeling, bij het wisselen van energieleverancier, door Vastelastenbond uitgerekend €85 per maand, door nieuwe leverancier €166 per maand, direct alles gecancelled, van de bond nul actie.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste meneer Buurman, Wat jammer om te lezen dat je ons beoordeeld met een 3. Ik heb je zojuist telefonisch proberen te bereiken, helaas kreeg ik geen gehoor. Wij hebben eerder contact gehad over je aanmelding bij Greenchoice. Ik heb je ook proberen uitleg te geven over het voorschotbedrag. Je wilde graag eerst dat de aanmelding beëindigd zou worden. Ik heb dit gelijk voor je in orde gemaakt en je hebt hierover een bevestiging ontvangen. Graag verneem ik waarmee wij je van dienst kunnen zijn? Wij kijken graag met je mee welke energieleverancier het voordeligste aanbod voor je heeft. Alvast bedankt voor je reactie. Met vriendelijke groet, Nikki Colijn Vastelastenbond

10

Heel tevreden over jullie werkzaamheden voor ons.

Goede adequate hulp bij regelen overgang. Hartelijk dank.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede dienstverlening die ontzorgd

Ieder jaar wordt er weer naar de goedkoopste energieleverancier gezocht voor mij, zonder dat ik me daar zorgen over hoef te maken. De expertise van de medewerkers is goed, dus ik heb een groot vertrouwen op hun aanbod wat ik krijg. Als ik vragen heb wordt ik goed en uitgebreid te woord gestaan en geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Ik had de omwisseling niet eens in de gaten, zo snel

X

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

Alles is automatisch en goed verlopen

  • Aanbevelen? Ja
4

Ik heb niet het gevoel dat ik de goedkoopste deal heb gekregen voor t energiecontract

Mijn maandbedrag stond vast op 200 euro , dit was op mijn verzoek al iets verhoogd ten opzichte van afgelopen jaar. Binnen een paar weken kreeg ik een bericht dat mijn maandbedrag verhoogd is naar 225 euro. Dat is een hoge prijsstijging! Nog nooit in 25 jaar zo'n hoog maandbedrag betaald!

  • Aanbevelen? Nee
10

Fantastisch

Je hebt er geen omkijken naar, alles wordt keurig geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

dik tevreden.top

hele goeie ervaring.nog bedankt voor de goede zorgen . bedankt voor alles .harry

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Weer goed geregeld, we hoeven ons nergens druk over te maken.

  • Aanbevelen? Ja
9

Erp prettig ervaren

Erp prettig ervaren

  • Aanbevelen? Ja
9

perfecte service zonder twijfel

hier boven omschreven behoeft geen verdere toelichting

  • Aanbevelen? Ja
10

net als vorige jaren ging alles automatisch en perfect

net als vorige jaren ging alles automatisch en perfect

  • Aanbevelen? Ja
1

teleurstellend en verliesgevend

Mijn voorschot was 175 en is na het openbreken van het contract gestegen tot 194. Daar kan geen mens blij mee zijn.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste meneer Schippers, Zojuist heb ik je telefonisch gesproken, helaas had je geen tijd en wil je graag een e-mail ontvangen. Wij vinden het heel erg jammer dat je ons hebt beoordeeld met een 1. Graag geef ik je uitleg waarom je dit jaar meer betaald voor je energierekening. Vorig jaar waren de tarieven historisch laag. Wij hebben je op dit moment aangemeld bij Budget Energie voor een 1-jarig actie contract. Omdat dit contract afloopt hebben wij opnieuw gekeken naar de voordeligste energieleverancier. Energiedirect.nl heeft dit jaar het voordeligste aanbod voor je. Helaas zijn de tarieven dit jaar flink gestegen en is het verschil ten opzichte van vorig jaar erg groot. Hierbij komt ook dat de overheid de energiebelasting voor gas flink heeft verhoogd. Wanneer je bij Budget Energie was gebleven waren je tarieven ook gestegen. Je gaf wel aan dat je een verlengingsaanbod had ontvangen. Echter is deze ook hoger dan wat je het afgelopen jaar hebt betaald. Wij hopen allemaal dat de tarieven volgend jaar weer gaan dalen en dat wij je een nog beter aanbod kunnen doen. Ik hoop dat je wel tevreden bent over de dienst. Wij zorgen jaarlijks voor het voordeligste actiecontract. Ik zou het erg waarderen wanneer je je beoordeling zou willen aanpassen. Je mag ons ook altijd bellen voor advies, vragen en opmerkingen. Fijn weekend toegewenst! Met vriendelijke groet, Nikki Colijn

4

Niet goed opgelost naar mijn zin

De vorige energieleverancier (Vattenfall) heeft na de eindafrekening nog een bedrag van bijna 50 euro afgeschreven over de maand juni, terwijl mijn contract bij VandeBron per 2 juni inging. Dat is volgens mij niet juist. Ik heb nu zelf het bedrag maar teruggeboekt van Vattenfall, maar ik betaal jullie om het goed voor mij te regelen en dan kan ik er alsnog zelf achteraan. De zin in jullie antwoordmail ; Maak je geen zorgen, er kan maar 1 energieleverancier tegelijk zijn op je adres, vind ik nogal een dooddoener. Er wordt gewoon geld van mijn rekening afgehaald, onterecht. Het is dat ik dus zelf oplet. ​ ​

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste meneer Sprundel, Wat jammer dat je ons hebt beoordeeld met een 4. Het is natuurlijk niet de bedoelding dat je dubbele kosten betaald. Zou je ons de nota kunnen sturen van Vattenfall waarop je €50,- dient te betalen. Ik wil dit graag voor je controleren. Je mag deze sturen naar: info@vastelastenbond.nl. Hierna ga ik dit voor je uitzoeken en indien nodig contact opnemen met Vattenfall. Alvast bedankt voor je reactie en een fijn weekend toegewenst! Met vriendelijke groet, Nikki Colijn Vastelastenbond

9

Blij met uw hulp.

Ben gestart in juni 2020 en ben zeer tevreden over de ondersteuning die ik ieder jaar krijg voor € 39, per jaar.

  • Aanbevelen? Ja
1

Niet zo goed

Er is uitgegaan van het oude gebruik. Dit heb ik doorgeven en ben niet teruggebeld. Tevens is een eenjarig contact duur en hebben wij niet de goedkoopste maatschappij volgens andere aanbieders.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste meneer Veerman, Zojuist heb ik je telefonisch proberen te bereiken, helaas kreeg ik geen gehoor. Wat jammer dat je ons hebt beoordeeld met een 1. Wij waren op het moment dat wij je hadden aangemeld bij Energiedirect.nl niet op de hoogte dat je zonnepanelen hebt geïnstalleerd. Mijn collega heeft gevraagd of je de terug levering aan ons kan doorgeven, wij krijgen deze informatie namelijk niet door van je netbeheerder. Wij willen de terug levering graag verwerken in onze administratie zodat dit volgend jaar goed op het aanbod komt te staan. Voor nu kunnen wij een nieuwe berekening maken van je voorschotbedrag bij Energiedirect.nl. Deze zal een stuk lager worden. Je hebt zeker de beste deal. Er zullen veel leveranciers aangeven dat zij voordeliger zijn omdat zij nieuwe klanten willen werven. Echter heb je de beste deal bij Energiedirect.nl. De tarieven zijn namelijk sinds april alleen maar gestegen. Er zal geen aanbod voordeliger zijn. Zou je de opbrengst van de zonnepanelen via de e-mail aan ons kunnen doorgeven? Dit mag naar info@vastelastenbond.nl. Wanneer de opbrengst niet bekend is vernemen wij graag hoeveel zonnepanelen er zijn geïnstalleerd. Hierna zullen wij een nieuwe berekening maken van het voorschotbedrag. Ik hoop dat je tevreden bent over onze diensten! Fijn weekend! Met vriendelijke groet, Nikki Colijn Vastelastenbond

2

Teleurstellend

1ste haar alles goed nu 2021 vragen gesteld via tel zou nog terug koppeling krijgen niets meer gehoord heel jammer

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste meneer Rhoon, Wat jammer dat je ons hebt beoordeeld met een 2. Ik heb je op 8 juni terugkoppeling gegeven naar aanleiding van je telefonisch contact: Je hebt aangegeven dat je voorschotbedrag bij Greenchoice te hoog is berekend. Wij hebben €120,- voor je berekend. Ik zie dat je zonnepanelen hebt. Deze worden nog niet volledig meegenomen door de leverancier. De leverancier vraagt het jaarverbruik op van de afgelopen 5 jaar bij de netbeheerder. Om deze reden is de terug levering nog niet volledig meegenomen. Je mag onze berekening aanhouden. Je kunt het voorschotbedrag gemakkelijk wijzigen via de persoonlijke pagina van Greenchoice. Hopelijk weet je zo voldoende. Heb je hierover nog vragen stel ze gerust daar zijn wij voor. Hopelijk ben je tevreden over onze dienst. Fijn weekend toegewenst. Met vriendelijke groet, Nikki Colijn

10

Goed geregeld

Goed geregeld

  • Aanbevelen? Ja
7

Makkelijk en betrouwbaar

Heerlijk om het niet zelf uit te hoeven zoeken in mijn drukke leven. Altijd vriendelijke service en de deals zijn zeker goedkoop.

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekend

uitstekend

  • Aanbevelen? Ja

Over Vastelastenbond

Onze missie is om de wereld van vaste lasten voor iedereen helder en overzichtelijk te maken. We zijn 100% onafhankelijk en dus niet gebonden aan leveranciers. We kunnen bestaan door de verschillende abonnementen die we aanbieden. Zo kunnen we altijd eerlijk zijn en ook echt het verschil maken. Samen zijn we een team van 20 experts met een club van ruim 150.000 leden.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd