Prima geregeld

Prima geregeld zonder dat ik allerlei dingen moest doen.

Bedankt voor uw mooie review! Daar zijn we heel blij mee.

slechte ervaring

Ik heb onbedoeld de Vastelastenbond machtiging gegeven om voor mij een voordelig energiecontract te regelen. u beloofde zelfs dat ik per € 376,00 per jaar voordeliger uit zou zijn. U e-mails zijn in mijn spam box’s terecht gekomen en pas toen ik een e-mail van mijn vorige energieleverancier kreeg, realiseerde ik me wat er aan de hand was. Ik heb meteen de VasteLastenbond gebeld. Ik kreeg te horen dat ik toestemming had gegeven. en dat ik zelf verantwoordelijk was om mijn e-mails te controleren. Ik heb alles op uw website nagekeken. Ik heb opdracht gegeven om een voordeleligere energieleverancier te zoeken en niet naar een energieleverancier die veel duurder is. U heeft dus de opdracht niet goed uitgevoerd. Ik ben per maand ten minste € 400,00 duurder uit. U wil mij ook niet financieel tegemoetkomen in het geleden financiële tegenslag. Ik vind het heel opmerkelijk dat u iedereen overzet naar Gewoon Energie, waar heel veel klachten over zijn.

Wat vervelend om te horen dat u ontevreden bent over onze dienstverlening. U geeft aan ons "onbedoeld een machtiging" te hebben gegeven. Dat lijkt ons sterk aangezien u willens en wetens onze formulieren heeft ingevuld en ondertekend. Het is vervelend dat onze e-mails in uw spambox terecht zijn gekomen, maar daar kunnen wij niets aan doen. Er is echter sprake van een eigen verantwoordelijkheid. Nadat u aangaf van onze diensten gebruik te willen maken, had u actie kunnen ondernemen en kunnen onderzoeken of onze mails binnenkwamen. Dat heeft u niet gedaan. In onze correspondentie geven wij ook aan wanneer we onze klanten overzetten naar een nieuw contract. Dat doen wij ruim van tevoren. U ontvangt ook nog bericht van de nieuwe leverancier. Deze mails gelden als controlemiddel. Mocht er iets niet kloppen, kunt u aan de bel trekken en de fout (laten) herstellen. We vinden het heel vervelend dat u een overstapboete kreeg, maar we hebben tijdig aangegeven via mailings wanneer de overstap plaats ging vinden. Daarnaast had u ons bij vragen altijd kunnen bellen of mailen.

mijn contract was snel geregeld

Via We Switch ben ik met u in contact gekomen omdat u destijds de enige was die een vast jaarcontract aanbood. Ik heb vandaag proberen te chatten omdat ik wilde weten wanneer de daluren zijn van Gewoon Energie maar dat lukte niet. Daarom maar een email gestuurd met de vraag. Ik kan verder nog niet veel vertellen over Gewoon Energie. Ik hoop met dit contract een goede keuze te hebben gemaakt.

U kunt ons het beste even bellen. Dat gaat sneller. Wij zijn in elk geval blij met u als klant.

Goed en snel geregeld. Blij mee. Wil ook op de hoogte blijven van andere deals

Dat dus!!!

Bedankt voor uw review! U kunt zich het beste inschrijven op onze nieuwsbrief. Dan mist u niets meer.

Verwarrend

Jullie kwamen met het energie aanbod op een (voor mij althans) turbulent moment. Rutte en co waren net bezig met een kostenplafond en de energie prijzen daalden sowieso op dat moment. Hoewel ik mij had aangemeld voor jullie aanbod kreeg ik toen toch twijfels en mijn persoonlijke motto is: bij twijfel niet doen. Ik heb me toen weer afgemeld en dat verliep heel netjes. Dus mijn algeheel gevoel bij de Vastelastenbond is wel positief en ik houd mij aanbevolen voor latere aanbiedingen.

Dank voor uw reactie. Wat wij ons afvragen is waarom u ons een 5 geeft en tegelijkertijd zegt dat we ons werk goed hebben gedaan. Dat vinden wij weer verwarrend ;-)

Goede uitleg en snelle afhandeling

Ik heb dus goede ervaring al meerdere jaren bij jullie Voor mij geen op of aanmerkingen

Ik word goed op de hoogte gehouden van voor mij gunstige overstaptijd en tarief!

Jullie zijn goed te bereiken en komen afspraken na. Dank je wel daarvoor.

Hartelijk dank voor uw mooie reactie! Hier doen we het voor!

goede service bij energie

vind de service betreft overstap energie nog steeds goed. met verzekeringen loopt het niet altijd even soepel.

Bedankt voor uw reactie en e-mail. We nemen uw feedback zeer serieus en gaan kijken hoe we onze service kunnen verbeteren. Dank u wel voor het doorgeven van uw waardevolle aanvullingen!

Tot nu toe erg tevreden

Het gesprek met de mijnheer van de zonnepanelen heeft nog wel tot vragen geleid. Zou graag nog een gesprek hebben.

Bedankt voor uw beoordeling. Kunt u uw vragen naar info@vastelastenbond.nl mailen? Dan zorgen wij ervoor dat ze zo snel mogelijk opgepakt worden.

Goede ervaring met de vaste lasten bond

Ze hebben alles goed geregeld, tegen een scherpe prijs. Daar word ik blij van

Dank voor uw mooie recensie.

Goede adviezen. Kundig. Vriendelijk. Professioneel.

Bedankt voor deze mooie review!

Prima de luxe

Gemakkelijk, snel en geen omkijken naar. Luxe dus.

Jaarafrekening 2022 ik wacht nog steeds op antwoord

zie mail die ik opgestuurd.

We hebben u gesproken en zijn blij dat het opgelost is.

Wat een onzin dat ik jullie in armen heb genomen?

Wanneer je mensen zorgen uit handen neemt, doe dat dan ook ipv zorgen geven zo moeilijk is een start en eind datum toch niet om bij te houden.

Vervelend om te horen dat u ontevreden bent. We hebben via onze e-mails de overstapdata doorgegeven die bij ons in het systeem stonden. Het is uw eigen verantwoordelijkheid om de gegevens die wij sturen te controleren. U had voldoende gelegenheid om deze data te controleren en hierop te reageren, maar dat heeft u niet gedaan. Wij gaan er zonder tegenbericht vanuit dat alles klopt. Dat bleek dus niet het geval en daardoor ontving u een overstapboete. Dat vinden we heel vervelend voor u. Net zoals alle contracten die u aangaat, is het belangrijk om deze goed te controleren. We hopen dat u tevreden bent met het contract dat u via ons heeft afgesloten.

Goede ervaring

Goede ervaring zover.

Het heeft mij een goed vast contract opgeleverd

Vastelastenbond: prima begeleiding en prima resultaat

De vastelastenbond heeft mij/ons uitstekend terzijde gestaan bij het zoeken naar een nieuwe energieleverancier en … gevonden. En ze deden dat op een heldere en transparante wijze. Dank daarvoor.

Al langer dan 10 jaar het juiste advies.

Er is altijd medewerker bereikbaar .als je er zelf niet meer uitkomt dan is er goede en deskundige uitleg.

Hartelijk dank voor uw review.

Door de Vastelastenbond heb ik het voordeligste energiecontract

De Vastelastenbond zoekt ieder jaar voor mij uit bij welke energiemaatschappij ik het voordeligst uit ben. Daarbij houden zij rekening met mijn wens om zo groen mogelijke energie te gebruiken.e

U vat perfect samen waar wij voor staan. Bedankt voor uw recensie.

Als altijd super tevreden

Ik ben nu al geruime tijd lid en tot nu toe nog steeds alleen positieve ervaringen met jullie diensten. Ook nu weer weten jullie voor ons als klant in deze energie crisis tijd de beste deal voor ons eruit te slepen. Top!

Bedankt voor uw mooie recensie! We worden er verlegen van.

Alleen moet ik mij niet laten verleiden als een ander belt. Dat moet iknog leren

Als er geen 040 voor het nummer staat, kunt u het belletje met een gerust hart overslaan. Wij bellen altijd met een herkenbaar nummer vanuit Eindhoven. Misschien een handige tip! Bedankt voor uw mooie review.

Geen keuze mogelijkheden

Er was maar 1 optie en dat was vast voor 1 jaar. Bij deze wil ik ook geen gebruik meer maken van energie vanzelf geregeld

Zoals u weet is de energiemarkt enorm onstuimig te nemen (het understatement van het jaar). Er valt inderdaad niets te kiezen omdat energieleveranciers zich niet aan jaarcontracten durven te branden. We zijn er trots op dat we als enige consumentenorganisatie een jaarcontract met vaste tarieven kunnen aanbieden. Deze tarieven liggen flink lager dan de variabele tarieven (die ondanks de lagere inkoopprijzen van gas nog steeds torenhoog zijn). We zijn benieuwd wat uw verwachtingspatroon was toen u zich voor onze service aanmeldde. Als u de energiemarkt in de gaten had gehouden, zag u dat er geen aanbod was. Tenminste geen vaste contracten. vinden het jammer dat u vertrekt en een negatieve review heeft achtergelaten. Hopelijk vind u een beter aanbod.

Heel klantvriendelijk

Vragen worden goed beantwoord

Bedankt voor uw mooie woorden!

Niet helemaal tevreden

Het voelde alsof ik onmiddelijk al een vaste contract had terwijl ik toch erover moest nadenken,afijn er is natuurlijk een bedenk tijd gedurende die tijd heb ik mijn beslissing genomen.

We hebben u een jaarcontract aangeboden omdat dit contract in vergelijking met variabele tarieven veel goedkoper uitviel. Omdat we onze klanten zo snel mogelijk willen overzetten naar een voordeliger contract hebben we u overgezet. Het is onze taak als consumentenorganisatie om onze klanten zo goed mogelijk te beschermen tegen oplopende kosten waar ze geen invloed op hebben. U heeft altijd twee weken bedenktijd dus voldoende tijd om na te denken of u akkoord gaat met ons aanbod.

Over Vastelastenbond

Onze missie is om de wereld van vaste lasten voor iedereen helder en overzichtelijk te maken. We zijn 100% onafhankelijk en dus niet gebonden aan leveranciers. We kunnen bestaan door de verschillende abonnementen die we aanbieden. Zo kunnen we altijd eerlijk zijn en ook echt het verschil maken. Samen zijn we een team van 20 experts met een club van ruim 150.000 leden.