Heel fijn dat dit door jullie gregeld wordt. Ik heb er geen verstand van.

Fijn dat jullie uitzoeken welke maatschappij goedkoop en eerlijk is. Ik krijg een e-mail van het bedrijf ter bevestiging dat het is geregeld.

Zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen! Goede informatie, mevrouw weet waar ze het over heeft, geeft goede adviezen!!

zoals altijd correct en vriendelijk.bedankt.

Goed en geduldig geholpen, erg prettig!

Khrisando Banshi heeft me weten over te halen om over te stappen met de hulp van de Vastelastenbond. Ik ga meestal niet in op telefonische verkoop, maar hij had een goed verhaal en hij nam alle tijd voor me om me alles goed uit te leggen. En niet onbelangrijk heeft me dit een behoorlijk grote besparing opgeleverd. Dank hiervoor!

Alles goed geregeld!

Alles goed getegeld. Zeer tevreden over.

keurig geholpen

overdonderd

Mede door een fout van ons (te laat lezen van mails) ineens een contract hebben bij een andere energieleverancier, zonder dat wij op de hoogte waren dat een bevestiging van ons niet nodig was, omdat de switch service die bevestiging uit onze naam mag doen blijkbaar. Overstappen van energieleverancier is zo moeilijk niet, dus de overstap zelf is prima gegaan, maar dat maakt dan niet zoveel uit of ik dat zelf doe of de switch service.

goed.

Ik informeerde bij u of het met mijn nieuwe leverancier goed afgewikkeld is omdat ik van energiedirect op 2-7 de nieuwe tarieven gepresenteerd kreeg per mail en op 3-7 de mededeling dat de jaarrekening klaar was:hierop kreeg ik geen duidelijk antwoord.

Er was zonder overleg een overstap. Dat vond ik niet fijn.

Ik heb ook eigen principe wensen, die werden niet gehonoreerd. Ik wil energie van een kleine Nederlandse organisatie en geen grote. Ik had van der Bron aangegeven te willen en opeens was het zonder overleg Eneco. Dit is nu goed. Binnenkort ga ik over en terug naar van der Bron, zoals afgesproken. Graag in de toekomst overleg.

Goede hulp

M[in ervaring met Energie Direct is zonder meer vervelend, Na een paar maanden kreeg ik regelmatig bericht dat mijn maandelijks termijn moest verhogen tot en met juli. ik zou waarschijnlijk plus/minus €4a500 bij moeten betalen Dus ik vreest de afrekening

Beste meneer van Hoeven, Bedankt dat je ons hebt beoordeeld. Zou je ons de eindafrekening kunnen doorsturen zodra je deze ontvangt van Energiedirect.nl? Dan zorgen wij ervoor dat het verbruik correct staat in onze administratie zodat je een correcte offerte ontvangt waarop het voorschotbedrag staat. Alvast bedankt en een fijn weekend toegewenst. Met vriendelijke groet, Nikki Colijn

Goed en duidelijk

Prettig en goed geholpen.

Geen zorgen, alles geregeld.

Beter gewend

3 x maal moeten bellen en nog steeds was aansluiting niet geregeld. Uiteindelijk na 2 voorkom afsluitingsbrieven van stedin en zelf contact te hebben opgenomen met united consumers was het geregeld. Verzoek was om nieuwe contract in te laten gaan op 25 mei uiteindelijk is e.e.a. op 17 juni doorgevoerd. Zoals gezegd ben beter gewend !

Beste meneer Vorstenbosch, Jammer om te lezen dat je ons beoordeeld met een 3. Wij hebben je op 25 mei aangemeld als inhuizing bij United Consumers. Helaas waren wij niet op de hoogte dat de levering nog niet was gestart. Hopelijk ben je wel tevreden over de gekozen energieleverancier. Mochten wij nog iets kunnen betekenen vernemen wij het graag. Met vriendelijke groet, Nikki Colijn Vastelastenbond

ook zonder internet keurig geholpen

Hoewel ik geen internet heb, is er toch een oplossing gevonden om van de overstapservice gebruik te kunnen maken

Ik ben prima geholpen maar info verstrekking bij begin contact had wat beter/ eerder gekund.

Ik ben prima geholpen maar info verstrekking bij begin contact had wat beter gekund.

Prima geregeld !!!

Prima vermits 2 tips: electra kreeg ik 1 meter geoffreerd van Oxxio terwijl ik aan vastelastenbond dag- en nachtmeter incl. Standen en verbruik had doorgegeven. Vorige eigenaar verbruikte 68 euro gas/electra terwijl Oxxio 98 euro/maand uit "historische gegevens" voorschot begint...

Vlotte afwikkeling van voorstel

Ik werd tijdig ingeseind voor het nieuwe voorstel.

Heel fijn om het uit handen te geven aan een betrouwbare instantie.

Ik kreeg een vriendelijke, behulpzame, geduldige dame aan de telefoon, die al mijn vragen heeft beantwoord. De overstap naar een andere energiemaatschappij verliep goed. Nu afwachten wat de winst is.

prima deluxe

nog altijd prima deluxe

Gewoon goed!

Na een prima ervaring met de energie nu de verzekeringen omgezet met een behoorlijke kosten besparing van +/-25% t.o.v. mijn oude polissen. Uitermate tevreden over de vastelastenbond.

Tot nog toe prima

Alleen wordt ik een klein beetje moe van alle artikelen en aanbiedingen die ik per mail ontvang

Fantastische hulp en begeleiding bij het afsluitenn van nieuw berzekeringen

Zuleyha heeft het echt grweldig gedaan ! Ik zou veeverzekeringen vis de vastelastenbond zeker adviseren !

Alles van aanmelden tot en met energieleverancier snel en vakkundig geregeld

Heb al jaren goede contacten met jullie Vastelastenbond. Hoop nog lang de nodige bespaartips te krijgen.

Heel blij mee en heb ik vragen kan ik altijd telefonisch terecht heel belangrijk voor mij

goed en duidelijk

goed en vriendelijk maar doe ook een mailtje vooraf voor de betalings afschrijving

Over Vastelastenbond

Onze missie is om de wereld van vaste lasten voor iedereen helder en overzichtelijk te maken. We zijn 100% onafhankelijk en dus niet gebonden aan leveranciers. We kunnen bestaan door de verschillende abonnementen die we aanbieden. Zo kunnen we altijd eerlijk zijn en ook echt het verschil maken. Samen zijn we een team van 20 experts met een club van ruim 150.000 leden.