Prima geregeld

De overstap verliep vlot. Geen problemen ervaren

Makkelijk, betrouwbaar en als prettig ervaren.

Blij ook dit jaar weer de overstap te hebben laten uitzoeken en regelen via de Vastelastenbond!

Van de overstap zelf heb ik behalve een paar mailtjes van de oude leverancier, die er op aan drong, tot vervelens aan toe, om niet over te stappen en bij hun te blijven, niets gemerkt, dus dat is zeer soepel verlopen.

probleemloze overgang

Hele overgang gaat goeddeels langs mijzelf heen hetgeen een pluim is voor de ontvangen service.

Tot nu toe ben ik tevreden en blij met jullie regeling van mijn energiezaken.

Ik vind het erg prettig dat ik geen omkijken meer heb naar het elke keer switchen naar de beste provider-zulke zaken kun je veel beter overlaten aan mensen die er elke dag mee bezig zijn en er voor zorgdragen dat je in jouw specifieke geval altijd goed zit. Met goed zitten bedoel ik dat je altijd bij de jouw passende provider zit , met de beste tarieven en voorwaarden.

Bijzonder goed

Goed advies, snelle regeling, geen opdringerig praatje, komt integer over,

Gemakkelijk en altijd de beste deals

Om het aan te bevelen bij anderen

Aardige medewerkers maar jammer dat ik de app moet verwijderen door verkeerde gegevens

Al 3 weken bezig geweest met div medewerkers over de gegevens in de app. De kosten waren soms per dag verbruik evenveel als een hele maand met hoge bedragen. Dit werkt zo verwarrend. Dus nu alleen vd Bron app. Hopelijk krijg ik bericht als hij wel naar behoren werkt. Dan kan ik hem weer installeren. Mooi weekend.

Snelle en vooral goede service

Na een kort gesprekje kom ik erachter dat ik ruim €500,- kan besparen, per jaar, wie wil dit nou niet! Geen moeilijke beslissing om over te stappen naar VLB.

Betrouwbaar, voordelig en snel aan de lijn

Ben heel tevreden met de diensten vastenlastenbond aan te bevelen aan iedereen.

Ontzorgd en beste aanbod

Goed geregeld

Geen omkijken naar

Opnieuw zeer tevreden

Maak al een aantal jaren gebruik hiervan en de service hierin is prima. Elk jaar een welkomst bonus en het voordeel van de goedkoopste tarieven.

Niks van gemerkt :-)

Zoals elk jaar, verloopt het soepel en zonder effort

Goed verzorgd en gemakkelijk.

heel eenvoudig de voordeligste energieaanbieding

zonder dat ik zelf op zoek moet en diverse aanbieders moet gaan vergelijken heb ik via Vastelastenbond elk jaar de voordeligste aanbieding en ik hoef er verder helemaal niets aan te doen.

redelijk doch weinig uitleg over de nieuwe energie maatschappij.

Als ik opeens een enorm bedrag terug krijg dan klopt dat niet omdat zij alles werkelijk weten IN CASU OXXIO.

Beste Gijsbert, Bedankt voor je beoordeling. Graag zou ik willen vragen om ons iets meer uitleg te geven. Je geeft aan dat wanneer je een enorm bedrag terug krijgt van Oxxio dit niet klopt? Is er een verkeerde eindnota opgemaakt bij Oxxio? Wij vernemen het graag dan gaan wij de nota voor je controleren. Je geeft ook aan dat je weinig uitleg hebt ontvangen over de nieuwe energie leverancier. Kun je aangeven wat je hierin mist? Wij zijn namelijk altijd opzoek naar verbetering. Alvast bedankt.

Redelijk

Het te betalen maand bedrag was veel hoger dan mij voorgespiegeld werd. De zonnepanelen waren ook niet meegenomen.

werkt fijn zonder zorgen

zoek uit wat voor jou het beste pakket is voor de beste prijs

De beste kostenbewakers van vaste lasten!

Oog voor persoonlijke benadering en attentie

Ze doen wat ze beloven en helpen je geld te besparen.

Één ding vond ik wat minder: de vastelastenbond maakt jaarlijks reclame voor de WOZ-waarde check. Maar dat blijkt achteraf geen check te zijn, maar een machtiging een klacht bij de gemeente in te dienen. Bij een "WOZ-check" verwacht ik op een site te komen waar ik kan zien wat gebruikelijke WOZ waardes zijn voor mijn omstandigheden, om een idee te krijgen of ik goed zit. Als die te hoog is, dan kan ik actie ondernemen. Ik verwacht bij een "check" niet dat een bedrijf al klaar staat om de gemeente met klachten van te bombarderen. "gewoon sturen, we ziet wel of het wat wordt". Het punt is: de gemeente werkt op mijn belastinggeld, en die verspild nu tijd aan de afhandeling van klachten die toch al kansloos waren. Je moet alleen klachten sturen als die WOZ echt te hoog is. ----- Voor de rest werkt de vastelastenbond zelf wel goed.

Te weinig transparant

Bij de eerste overstap ging mijn maandpremie omhoog. Dat geeft geen goed gevoel of de best mogelijke was gekozen. Wellicht had ik beter kunnen blijven?

Beste meneer Besselink, Jammer om te lezen dat je ons beoordeeld met een 5. Je bent overgestapt naar energieleverancier Oxxio. Dit contract heb je zelf aangemeld. Wij hadden via Energie Vanzelf Geregeld United Consumers voor je aangemeld, zij hadden het voordeligste contract voor je. Je geeft aan dat je maandpremie omhoog is gegaan. Wellicht kan je hierover contact opnemen met Oxxio om te controleren of het voorschotbedrag niet te hoog is berekend. Hopelijk heb ik je voldoende geinformeerd. Zijn er nog vragen dan verneem ik het graag. Met vriendelijke groet, Nikki Colijn Vastelastenbond

Persoonsafhankelijk

Veel verkopers met een algemeen verhaal die niet verder kijken dan de neus lang is. Uiteindelijk in contact met iemand die wel maatwerk leverde waardoor ik alsnog voor Vastelastenbond heb gekozen

Beste meneer Cox, Jammer dat je ons hebt beoordeeld met een 5. De teruglevering was niet correct verwerkt op de offerte. Gelukkig is dit inmiddels voor je opgelost en maak je nu gebruik van het voordeligste aanbod. Wij gaan er vanuit dat dit volgend jaar helemaal correct verloopt. Zijn er tussendoor nog vragen of opmerkingen dan verneem ik het graag. Met vriendelijke groet, Nikki Colijn Vastelastenbond

prima organisatie

de overstap van energieleverancier verloopt soepel en prima ik krijg voldoende informatie de afhandeling van de oude leverancier v.w.b. welkomspremie en te veel betaald voorschot verloopt ook uitstekend

Heel handig

Super handig geregeld zo. Vriendelijk contact. Top!

Over Vastelastenbond

Onze missie is om de wereld van vaste lasten voor iedereen helder en overzichtelijk te maken. We zijn 100% onafhankelijk en dus niet gebonden aan leveranciers. We kunnen bestaan door de verschillende abonnementen die we aanbieden. Zo kunnen we altijd eerlijk zijn en ook echt het verschil maken. Samen zijn we een team van 20 experts met een club van ruim 150.000 leden.