Overstap is perfect geregeld

De overstap heeft mij weinig energie gekost, sterker nog de overstap levert mij energie en gaat minder kosten.

prima gedaan

Ik ben zeer tevreden en heb mindering gehad en was prima gerelgd

zeer positief

ik heb diverse malen bezwaar aangetekend tegen de WOZ-waarde, zowel zelfstandig als middels no cure-no-pay instanties, maar nooit resultaat geboekt. Jullie zijn de eersten die dat is gelukt, perfect! Wat wel wat verwarrend is, is dat ik via "de vastelastenbond" e.e.a. opstart, maar dat daarna alles volledig wordt overgenomen door Previcus Vastgoed. Staat wel vermeld aan het eind van jullie folder, maar is soms wat verwarrend.

alles goed gegaan

alleen had ik begrepen dat de waarde omlaag was gegaan en zou 42 euro terug krijgen maar nooit meer wat van gehoord

Uitstekend geholpen.

Via Vastelastenbond in contact gekomen met specialisten. Samen zijn we er in geslaagd om de Woz waarde van mijn woning meer dan 16% te verlagen. Ik kan Vastelastenbond aanbevelen.

Goed bevallen

Ik ben tevreden met wat er voor ons gedaan is. Ondanks de vreemde tijd waarin wij leven is het gelukt om de juiste waarde gekregen te hebben van onze gemeente. Hartelijk dank daarvoor.

ik ben goed behandeld

en de overstap naar een andere energie maatschappij is goed verlopen en afhandeling ook goed verlopen.

Zeer zinvol.

Zeer goede ervaring met Previcus BV.

Tevreden met het resultaat.

Er is serieus werk gemaakt om de WOZ waarde aan te passen, het resultaat was mijn inziens positief.

Uitstekende behandeling

VLB heeft succesvol mijn WOZwaarde over 2020 aangevochten.

Bezwaar werd goedgekeurd.

Ben zeer tevreden met de afhandeling ,en werd prima op de hoogte gehouden over de afhandeling en het verloop van het bezwaar.

Prima geregeld, heel professioneel!

Ik heb er een goed gevoel aan overgehouden. Normaliter ben ik sceptisch of het een en ander wel gaat lukken.

Uw advies viel tegen

Uw advies was om over te gaan naar dezelfde leverancier(Budgetenergie)als ik al afgelopen jaar had: dit werd niet geaccepteerd door deze leverancier en mijn maandbedrag ging met €30 omhoog.naar €210. Na mijn protest bent u opnieuw gaan zoeken naar een geschikte leverancier. Die vond u: €119(Energiedirect)Nu moest ik voor de 40 dagen te lang bij de vorige leverancier €310 betalen . Dit viel erg tegen.Nu weet ik niet waar ik aan toe ben. Wat is een reëel bedrag dat ik kan verwachten. Met vriendelijke groeten en no hard feelings, Hans Ik hoop dat het goed komt

Beste Hans, Jammer dat je ons hebt beoordeeld met een 4. Je eerste aanmelding is inderdaad uitgevallen bij Budget Energie. Onze excuses hiervoor. Deze actiecontracten zijn alleen voor nieuwe klanten. Om deze reden is de aanmelding afgewezen en hebben wij je aangemeld bij Energiedirect.nl. Zou je ons de eindnota van Budget Energie kunnen sturen? Dan gaan wij deze voor je controleren. Tevens kan ik dan je jaarverbruik inzien en een correcte berekening maken van het voorschotbedrag Ik verneem het graag. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Nikki Colijn Vastelastenbond

Heel erg tevreden

Omdat het hun gelukt is de WOZ waarde omlaag te krijgen.

Much ado about nothing

Jullie hebben erg je best gedaan en dat was heel fijn Het heeft mij zegge en schrijven 13,15 euro profijt gebracht ,want de woz waarde is weer omhoog gegaan

prima ervaring

alles ging heel goed. werd op de hoogte gehouden van de vorderingen en uiteindelijk leverde het ook nog een verlaging op. helaas dit jaar weer te hoog ingeschat, dus weer opnieuw proberen te verlagen.

Een vriendelijke geruisloze service.

Ik werd prettig benaderd en goed geholpen.

prima gedaan.

€14000,- minder

Gelukt, soms onhandig bij verkrijgen van hypotheek

Soms handig, behalve bij verstrekken van nieuwe hypotheek waarbij je hoger bedrag kunt lenen bij hoger WOZ waarde van t onroerend goed

Prima werk

Alles verliep vlekkeloos en ik werd steeds op de hoogte gehouden over de voortgang. Als resultaat is mijn WOZ waarde gedaald. Dank daarvoor

Mijn woz waarde van het huis dank zij jullie 30000 eur naar beneden dus groot succes bedankt

Elk jaar weer fijn om zorgeloos naar de goedkoopste aanbieder over te stppen en zelfg niets te hoeven doen.

slechte communicatie met Previcus..

De communicatie verliep niet volgens de gebruikelijke procedures, Info van Concensus over mijn bezwaar werd niet goed doorgecommuniceerd. Na telefonisch overleg met een medewerker van Previcus over de niet doorgegeven info, heeft men mij schriftelijk op de hoogte gehouden. Na een beroepsprocedure hebben de gemeente en Previcus een compromis weten te bereiken . E.e.a. betekende een lagere WOZ beschikking. De gemeente moet mij echter nog wel compenseren. Op de compensatie ben ik nog steeds aan het wachten.

Beste Martin, Wat jammer om te horen dat de communicatie met Previcus niet naar wens is verlopen. Wij zullen dit terugkoppelen aan Previcus. Wij vinden het wel fijn dat je WOZ-waarde is verlaagd. Hopelijk zal je gemeente je op korte termijn compenseren. Zijn er nog vragen dan verneem ik het graag. Met vriendelijke groet, Nikki Colijn Vastelastenbond

Goede ervaring

De energie- boys hebben het altijd over een " instap-bonus, maar dan op het einde van het jaar uitbetaald" Nou daar heb ik weinig zicht op ; wellicht zou dat door jullie meer kunnen worden bekeken ?!?! Verders: alles ok. Jammer dat je ( nu nog steeds) gebeld word met......goedkopere energie enz. enz. Wat me opvalt is dat het " bel-me- niet-register" een wassen neus is !!! Groet , Otto Wolfert

Een zeer accuraat opgesteld en succesvol verlopen bezwaarschrift dank en hulde hiervoor!

De vastenlastenbond heeft -nadat wij haar om hulp hebben gevraagd bij het indienen van een bezwaarschrift tegen de WOZ-waarde bepaling van ons huis- nog diezelfde dag ons gekoppeld aan de WOZ-consulent "Previcus Vastgoed" die zeer voortvarend, accuraat, heldere communicatie en met prima dossiervorming ons bezwaar succesvol ter hand heeft genomen. Heel veel dank daarvoor!

Over Vastelastenbond

Onze missie is om de wereld van vaste lasten voor iedereen helder en overzichtelijk te maken. We zijn 100% onafhankelijk en dus niet gebonden aan leveranciers. We kunnen bestaan door de verschillende abonnementen die we aanbieden. Zo kunnen we altijd eerlijk zijn en ook echt het verschil maken. Samen zijn we een team van 20 experts met een club van ruim 150.000 leden.