Erg fijn

Je hoeft niet meer zelf achter alles aan en het is goed geregeld ook als er wel eens een misverstand is wordt alles netjes opgelost en wordt je vriendelijk te woord gestaan ga zo door super

Niet gekregen wat ik wilde

Wilde een leverancier die met een mobiele app werkt. Delta doet dat dus niet. Ondsnks dat ik dat meerdere keren gevraagd en als voorwaarde gesteld heb. Ik regel het in de toekomst zelf wel .....

Beste meneer Wilderdijk, Jammer dat je ons beoordeeld met een 3. Delta heeft een persoonlijke pagina waarop je alle gegevens kunt inzien. Het was mij niet duidelijk dat je een app wil bij de desbetreffende energieleverancier. Ik kan dit wel verwerken in onze administratie indien je wenst. Echter kunnen wij dan niet de laagste prijs garanderen. Het kan zijn dat een energieleverancier met app duurder is dan de voordeligste energieleverancier. Alle energieleveranciers werken tegenwoordig met een persoonlijke pagina waarop je ook alle gegevens kunt inzien. Kun je aangeven waarom je graag een app wilt? Wij zijn op dit moment ook bezig met een app. Hierop kun je ook alle verbruiksgegevens inzien. Zodra deze beschikbaar is zullen wij je hierover informeren. Met vriendelijke groet, Nikki Colijn Vastelastenbond

Goed geregeld

Geen omkijken naar.

Goed geregeld. Naar volle tevredenheid overgestapt.

makkelijk en voldoet aan verwachting

heb er geen omkijken naar ,contact is prima en correct

Prettige medewerkers, die goed hun best voor je doen.

Als ik een vraag heb, word ik goed geholpen, zoals met mijn energiecontract.

helder, duidelijk, snel, gemak, ieder zijn expertise

Als zelfstandig reisagent Travel Counsellor weet ik als geen ander dat "ieder zijn vak" niet voor niks gezegd wordt. Ik keek jaarlijks of mijn energielasten elders voordeliger waren, dus 't switchen is me niet vreemd. Maar de tijd die je erin moet steken en dan toch uiteindelijk niet altijd alles kunnen vinden wat je zoekt. Gemak dient de mens en VLB heeft hiervoor meer contacten, meer oog en zorgen dat ik (althans dat hoop ik) jaarlijks mijn voordeeltje hieruit kan halen.

na 1 telefoontje werd alles voor ons geregeld

Praat alleen over gas/electra leveranties

Zie boven. Andere zaken klik ik weg. Heb alles, gezien mijn leeftijd, voor kinderen prima en overzichtelijk geregeld.

Problee

Probleemloos. Tel zeer goed bereikbaar , deskundig personeel en vriendelijk.

Goed met een goud randje

Mijn ervaring is dat de overstap gesmeerd gaat

TOP

Geen omkijken naar en dat is precies wat ik wil

Netjes hulpmiddelen en adviezen. Zeer te vreden.

Super genakkelijk en effectief

Tot nu toe goed.

Zie hierboven

Ik had alles een half jaar voor de overstap geregeld en miste even een bericht op het moment van overstap. Verder prima

Meedenkend

De actuele status is bekend

Mijn ervaring is goed

Voorgaande jaren uitstekend, nu helaas vergeten op tijd over te stappen ivm gegevens die jullie niet meer mogen inzien of zoiets, waardoor de overstap wat laat was. Maar evengoed prima geregeld daarna.

Ga zo door, jullie verrichten prima werk

Ga zo door, jullie verrichten prima werk

Goed geregeld

Goede informatie, en contacten. Geruisloos is de overstap overgegaan zoals uit de informatie en telefonisch contact beloofd was.

Positief

Correcte afwikkeling

Adequaat en geduldig

Nu als review een 7 waarvan word gehoopt dat dit hoger is na leveren van de aangegaane dienst.

goede service verlening

als je vragen hebt krijg je tenminste iemand aan de telefoon. word snel op ingegaan om vragen of problemen op te lossen

Als prettig en duidelijk.

Zie boven.

Top service. Doen echt wat ze beloven.

Ik maak al jaren gebruik van de diensten van de Vastelastenbond. Service en advies zijn altijd top en onafhankelijk. De prijzen zijn ook echt lager dan ergens anders. Het ontzorgt mij enorm dat ze voor ons controleren wanneer overstappen slim is en het ook meteen regelen. Telefoon wordt altijd snel opgenomen en je wordt vriendelijk en efficient geholpen. En als er ooit iets niet klopt, springen ze er meteen bovenop en wordt alles prima voor je geregeld. Ik heb alleen maar positieve ervaringen met hen en beveel dit bedrijf zeker aan!

Over Vastelastenbond

Onze missie is om de wereld van vaste lasten voor iedereen helder en overzichtelijk te maken. We zijn 100% onafhankelijk en dus niet gebonden aan leveranciers. We kunnen bestaan door de verschillende abonnementen die we aanbieden. Zo kunnen we altijd eerlijk zijn en ook echt het verschil maken. Samen zijn we een team van 20 experts met een club van ruim 150.000 leden.