Ik had beter verwacht.

Bij mijn jaarafrekening kan ik nergens de beloofde korting terug vinden. Ik had dit graag anders gezien. Als er korting beloofd wordt, zie ik dit graag terug in berekeningen.

Geweldig.

Wist niet dat de firma's je zo konden tillen, soms wel met honderden euro's. Veelal de tussen personen die slapend rijk worden.

Informatie goed, duidelijk, voldoende en tijdig.Contact

Contactueel zou iets meer mogen zijn.

Handig

Handig dat je niet zelf alles hoeft uit te zoeken. Nog handiger zou zijn om een staatje te krijgen van verwachtte voordeel bij hoeveel KUB of kw En de teruggave na een jaar . En een eindcontrole door jullie. Bij de jaarafrekening moet ik maar hopen dat het klopt met wat er is afgesproken.

Zeer positief de vastenlastenbond heeft het snel en goed geregeld.

De vastenlastenbond heeft het snel en goed geregeld. Ik moest alleen zelf bij de energiemaatschappij achter de eerste betaling aan gaan, dit is natuurlijk niet iets waar de vastenlastenbond iets aan kan doen. Ik ben zeer positief en overweeg om de vastenlastenbond ook in te zetten voor mijn zorgverzekering.

Goed geregeld

100% betrouwbaar

Duidelijk

Positief,duidelijk, geen poespas eromheen

Dit jaar niet wat was afgesproken

Ik moest zelf kontakt opnemen hoe het met mijn nieuw contract zat omdat ik maar niets hoorden van jullie

als ik een vraag heb word ik altijd snel en goed geholpen

als ik een vraag heb word ik altijd snel en goed geholpen

Prima.

Prima geregeld, ook het email contact. Top. Geen omkijken naar.

meestal tevreden

Elk jaar bekijkt u wat voor mij de beste energie leverancier is. Ook afgelopen januari zou ik overstappen, maar helaas hoorde ik niets van de nieuwe organisatie. Ik heb toen weer contact opgenomen met u. Het werd toen weer een andere leverancier. Helaas waren dat de duurste maanden en dat was even schrikken. De eerdere keren werd het dus altijd per begin januari omgezet. met vriendelijke groet

De gegevens moeten wel up to date zijn

Bij ons wanren b.v. de zonnepanelen niet meegerekend.

Post

Ik ben dik tevreden met de gang van zaken!

Zelfs als alles geregeld goed bereikbaar en duidelijk

Ik was, nadat ik al via de Vastelastenbond voordelig overgestapt was, benaderd door een een andere partij die mij een energie contract wilde aansmeren die goedkoper zou zijn maar in werkelijkheid dat helemaal niet was. Ik was er bijna ingetrapt. Ik heb het contract laten nakijken door de vastelastenbond en die raden mij het nadrukkelijk af met goede argumenten.

Geen omkijken na,super service

Elk jaar weer top geregelt,altijd op tijd en nooit te laat. Dikke pluim voor deze service

Service verloopt geruisloos

Geen omkijken naar. Vastelastenbond regelt de switchservice gewoon. Elk jaar de goedkoopste aanbieder.

Besparen zonder inspanning

Ik krijg nu al jaren de voordeligste energiecontacten waarbij ik niets meer hoef te doen dan een bescheiden bijdrage betalen aan de Vastelastenbond.

Eenvoudig, alert en duidelijk.

Goede ervaring, hoewel contact opnemen is lastig. De afhandeling van transacties gaat goed, hoewel opstart is traag; gewoon wachten totdat de vla zo ver is.

over het algemeen goed

dit jaar werd echter de juiste toevoeging van het huisnummer niet goed doorgegeven aan nieuwe energieleverancier, wat enige rompslomp gaf

Goede gemoedelijke hulp.

Misschien val ik herhaling. Ik kan niet met zekerheid zeggen dat alles goed gaat/ging maar het gevoel heb ik wel. Telefonische contacten zijn altijd begrijpend. Misschien zou er iets over de terugbetaling van Energieproviders gezegd kunnen worden tegen deze bedrijven. Ik heb vanmorgen het teveel betaalde terug gekregen. 6 WEKEN na einde contract. Vattenfall stadsverwarming doet het 2 weken sneller.

Slecht gegaan vorig jaar, nooit meer.

Vorig jaar helemaal misgegaan. Nu ga ik het zelf wel regelen.

Uitstekend als altijd!

Herinner me niet eens meer hoe lang ik klant ben bij jullie zolang is het al. maar ik kan met een gerust hart iedere telemarketeer negeren gezien ik altijd al voorzien ben van de prijs/kwaliteit/service. Die paar keer dat ik problemen heb gehad met de leveranciers zat de VLB er boven op en is het binnen no-time verholpen. Ze bestaat ook al jaren dus dat zegt ook wel iets.

een 10 zonder probleem

Alles in een zin geweldig goed is alles geregeld

netjes op tijd bericht van overstappen naar andere energieleverancier.

ik stel het op prijs dat er gekeken wordt naar welkomstbonus bij nieuwe energieleverancier.

Prima. Het voor mij mij heel makkelijk.

Ik krijg geld terug van energieleverancier. Dus ben tevreden.

Over Vastelastenbond

Onze missie is om de wereld van vaste lasten voor iedereen helder en overzichtelijk te maken. We zijn 100% onafhankelijk en dus niet gebonden aan leveranciers. We kunnen bestaan door de verschillende abonnementen die we aanbieden. Zo kunnen we altijd eerlijk zijn en ook echt het verschil maken. Samen zijn we een team van 20 experts met een club van ruim 150.000 leden.