Het kan beter tav de nieuwe aanbiedingen.

Ik vraag me af hoe het komt dat zowel VLB als de nieuwe leverancier in de aanbieding 2020 de Energiebelastingtarieven, ODE en Vermindering Energiebelasting plaatsen van het jaar 2019. Tevens geeft VLB niet aan wat de tarieven zijn voor dubbele meter. Het is totaal niet overzichtelijk door deze 'oude' tarieven, zeker niet in de aanbieding van de nieuwe leverancier. Het is beter om de tarieven van 2020 te gebruiken, die zijn in december bekend. Het 1 jr-contract gaat in per februari 2020. Wellicht kunt u eea verklaren. Mvrgr Cees van Gils Capellebosdreef 34 5262NE Vught

gemiddeld

Ik ben al jaren klant van vastenlasten bond heb dit alleen nog niet meegemaakt...heb uit eindelijk zelf nog veel moeten regelen dan is het bedrag wat ik ervoor betaald heb wel erg duur groetjes Michel van den Oetelaar Wandelhei 25 Best

Geen gedoe gewoon geregeld!

Super fijne service, wederom een besparing te pakken zonder enig om kijken of vergelijk, al jaren tevreden met de vastelastendbond! Top!

Zeer slecht.

Fout op fout gestapeld met alles erop en eraan

Beste Frank, In reactie op je beoordeling stuur ik je dit bericht. Ik vind het erg vervelend dat de aanvraag naar Essent niet correct is verlopen. Hierover hebben wij elkaar een aantal keer telefonisch gesproken. Ik heb mijn uiterste beste gedaan om deze situatie voor je op te lossen. Ik vind het dan ook erg jammer dat je ons beoordeeld met een 1. Essent heeft het verzoek ingediend bij je huidige leverancier Budget Energie om de levering weer over te nemen. Budget Energie heeft ons ook aangegeven dat zij dit bericht hebben ontvangen. Deze procedure neemt wat tijd in beslag. Budget Energie verwacht dat de overname spoedig met terugwerkende kracht is aangemeld. Zodra ik deze bevestiging heb ontvangen zal ik contact met je opnemen om de vervolgstappen te bespreken. Zijn er nog vragen of opmerkingen dan verneem ik het graag. Met vriendelijke groet, Nikki Colijn Vastelastenbond

Grote klasse.

Eerstens telefonisch goed bereikbaar. vriendelijke en behulpzame klantenservice die al je vragen snel en duidelijk beantwoorden. Bij mijn aanvraag voor een verzekeringspakket werd er ruimschoots de tijd genomen om mij naar behoren te woord te staan en kreeg ik daarna snel de offerte in mijn mailbox.

Op een eerlijke manier zaken doen

Hallo Nikki, alles is naar behoren gegaan en zeer te vrede over de manier hoe het is gegaan. Volgende week gaat het nieuwe contract in dus even afwachten. Groeten, Robert Thoms

redelijk goed

jullie eerste reactie over jullie aanbod overviel me. Zeker toen ik de rekening zag, volgens mij voordat ik goedkeuring heb gegeven.

Beste Toon, Bedankt dat je ons hebt beoordeeld. Je maakt inmiddels 3 jaar gebruik van de service Energie Vanzelf Geregeld. Via deze service gaan wij jaarlijks opzoek naar de voordeligste energieleverancier. Energiedirect.nl had dit jaar het voordeligste aanbod voor je. Wij gaan jaarlijks in december voor je opzoek naar het voordeligste aanbod. Wanneer er nog vragen zijn vernemen wij het graag. Met vriendelijke groet, Nikki Colijn

De overstap is prima verlopen alleen de nieuwe leverancier is heel moeilijk te bereiken. Heb 2x zeker 30 min in de wacht gestaan om mijn vraag beantwoord te krijgen.

Beste Leonne, Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te lezen dat je zo lang in de wacht hebt gestaan bij Vattenfall. In de maand december is het de drukste periode voor energieleveranciers. Je mag ook altijd contact met ons opnemen voor vragen. Wij proberen te zo goed mogelijk van dienst te zijn. Hopelijk zijn je vragen bij Vattenfall beantwoord. Fijne dag toegewenst! Met vriendelijke groet, Nikki Colijn Vastelastenbond

Vertrouwen

Ik ben heel tevreden over jullie service. Ik kan altijd bellen en word iedere keer heel vriendelijk te woord gestaan. Het geeft me een gevoel van zekerheid. DANK

Heel snel lid, factuur en budgetstroom offerte. Dan hoor ik niets meer

Min energiecontract met Energiedirect loopt op 25 januari a.s. af. Na wat telefonisch en mailcontact is mijn lidmaatschap van "Energie Vanzelf geregeld" geregeld. Factuur ontvangen en ook al (na 9 dagen) betaald. Een nieuwe offerte van Budgetstroom bereikt mij direct. En wat nu... Ik hoor niets meer en moet ik er nu maar op vertrouwen dat mijn bestaande contract met Energiedirect wordt beëindigd en dat levering via Budgetstroom start. Iets meet info daarover zou ik wel prettig vinden c.q. gevonden hebben. Ik vind het allemaal te gretig en heb daar mijn bedenkingen bij.

Beste meneer Klomp, Bedankt dat je ons hebt beoordeeld. Ik heb je zojuist telefonisch gesproken en wat extra uitleg gegeven over je overstap. Budget Energie zal je per e-mail op de hoogte houden over de startdatum. Budget Energie regelt de overstap met Energiedirect.nl. Nadat de levering is overgenomen zal Energiedirect.nl binnen enkele weken de eindnota voor je opmaken. Hopelijk heb ik je voldoende geïnformeerd. Mochten er tussentijds vragen of opmerkingen zijn verneem ik het graag. Fijne dag toegewenst! Met vriendelijke groet, Nikki Colijn Vastelastenbond

Prima service en een goede overstap

Zie boven

Zoals elk jaar prima geregeld.

Hoef eigenlijk niets te doen. Alleen de bijgevoegde contracten en voorwaarden uit de mail opslaan op mijn computer, na deze te hebben gelezen.

Formidabel

Sinds ik met de bond in zee ging ,altijd alles goed geregeld moet zelf nergens achter aan overstappen van energie een fluitje van een cent alles word verzorgd. Dus mijne heren ik zou zeggen ga zo door

Ik ben dit jaar niet overgestapt, maar ga toch minder betalen per maand. Goede zaak.

Superfijne service en altijd weer goed geregeld.

Duidelijk en overzichtelijk om tot een keuze te komen!

Altijd goede ervaringen gehad ook in het verleden top!

Het contact en overzicht van de te ondernemen handelingen was goed gepresenteerd !

Switch service heeft het jaarlijks overstappen naar de meest voordelige energieleverancier voor mij,

Ik stap elk jaar over naar de voor mij meest voordelige energieleverancier en daar hoef ik helemaal niets voor te doen.

Viel me echt tegen, had misschien te hoge verwachtingen.

De ingangsdatum van mijn nieuwe energieleverancier is 1-1-2020. Ik kreeg van mijn oude leverancier onlangs een afrekening tot december 2019 met een voorschot voor januari 2020. Heb zelf alles moeten navragen etc.etc. Switch-service beperkt zich kennelijk tot het selecteren van de voordeligste leverancier.

Beste meneer Schouw, Jammer dat je ons beoordeeld met een 2. Ik heb je zojuist telefonisch proberen te bereiken, helaas kreeg ik geen gehoor. Ik begrijp dat het erg vervelend is dat je huidige energieleverancier nog een voorschotbedrag in rekening brengt. Wettelijk gezien mag de aankomende maand nog gefactureerd worden op de jaarnota. Om deze reden kan ik deze niet voor je annuleren. Uiteraard wordt dit bedrag weer verrekend op de eindnota. De eindnota wordt binnen enkele weken voor je opgemaakt. Hopelijk heb ik je voldoende geïnformeerd. Fijne jaarwisseling toegewenst. Met vriendelijke groet, Nikki Colijn Vastelastenbond

heb er niets van gemerkt

Een hele geruststelling dat ik me niet hoef te verdiepen in energiecontracten.

Een lidmaatschap van een bond was netto nog nooit zo goedkoop!

Goede ter zake kundige beantwoording op de gestelde vragen n.a.v. het gedane voorstel tot overgang energieleverancier.

Prima maar even afwachten

Is goed, snel en makkelijk verlopen. Even afwachten wat er gaat gebeuren. Kreeg van de huidige en de nieuwe leverancier bericht dat ze blij waren met het nieuwe contract.

geweldig ga zo door.

Mijn overgang is soepel verlopen.

het geeft een goed gevoel wanneer jullie dit doen

Volgens mij is er nog niets gebeurt. groet Maryan Renooij

Ik ben tevreden

Ik ben tevreden over het aanbod dat me tijdig bereikte. Wel had ik nog graag een toelichting gezien waarom juist voor budget energie as gekozen of de nummer 2 of 3 van de beste keuze.

Beste Ria, Leuk dat je ons hebt beoordeeld. Wij hebben Budget Energie gekozen omdat zij aan de hand van je jaarverbruik het voordeligste aanbod hebben. Wij melden je altijd aan bij de energieleverancier met het voordeligste contract met goede voorwaarden. Indien je de 2e en of 3e keuze wilt weten mag je ons natuurlijk altijd een e-mail sturen. Dan kunnen wij je hierover informeren. Hopelijk heb ik je voldoende geïnformeerd. Wanneer er nog vragen zijn verneem ik het graag. Fijne jaarwisseling toegewenst. Met vriendelijke groet, Nikki Colijn Vastelastenbond

Over Vastelastenbond

Onze missie is om de wereld van vaste lasten voor iedereen helder en overzichtelijk te maken. We zijn 100% onafhankelijk en dus niet gebonden aan leveranciers. We kunnen bestaan door de verschillende abonnementen die we aanbieden. Zo kunnen we altijd eerlijk zijn en ook echt het verschil maken. Samen zijn we een team van 20 experts met een club van ruim 150.000 leden.