Zeer goed advies en service

Heb nu ca.5 jaar ervaring met advies Energie leverancier en tot nu toe zeer tevreden over de gesloten contracten

Heb nog niet zo'n ervaring.

Ben door jullie heel goed en snel geholpen om te veranderen naar een ander energie bedrijf. Hoop later ook nog veel plezier en hulp te krijgen. Bij deze dank, gr. C. Pons.

Medewerker is klantvriendelijk, kennis van zaken en komt afspraken na.

Duidelijke afspraken.. Komen die ook na. Waardeer de vasthoudendheid medewerker. Is duidelijk, eerlijk en heeft kennis vm zaken. Betreft Cris .....?

heel goed

IK ben beleefd en geduldig geholpen en heb nu 2x van jullie advies gebruik gemaakt.

Goede tip gekregen.

Wat ik echter het prettigste vind dat is: De VLB voelt aan als een zorgzame familie. Daar voel ik mij prima bij. De verzorgde overschijving is mooi meegenomen.

Koffiedik kijken

Alvorens mijn laatste half jaar energie contract af liep bij betreffende energieleverancier, tipte medewerker Vaste Lastenbond mij in het laatste kwartaal van het afgelopen jaar, dat ik reeds in het afgelopen jaar mijn contract kon verlengen, welk aan te bevelen was, want de gasprijs ging in het nieuwe jaar omhoog. Dit laten verzilveren. Echter naar ik begrepen heb, daalt de gasprijs dit jaar...… In het verleden als vastelastenbond lid ook iets dergelijks mee gemaakt.

De overstap is goed geregeld door de vaste lasten bond. Van oude en nieuwe energie leverancier alle correspondentie in goede orde verlopen

Behulpzaam

Als er vragen zijn kan je via internet direct worden geholpen, wel zo handig dus.

correct

Rustige en correcte wijze van gesprek voeren

Goede ervaring weer

Ik doe al jaren "zaken" met de Vastelastenbond. Altijd een positieve ervaring.

Eerlijk, Geen gedoe. Gewoon goed!

Al een paar jaar lid. Heb zelf geen zin om energieleveranciers te vergelijken. Met de bond volledig ontzorgd. Onafhankelijk en geen gedoe. Alles wordt op tijd geregeld dus geen omkijken naar. Raad het iedereen aan.

Overstapservice Energie bevalt goed

Op 1 ervaring na (faillissement FlexEnergie) bevalt de overstapservice energie heel goed: alles wordt goed geregeld en je hoeft zelf haast niets te doen. Ook de aankoop van zonnepanelen via VLB ging heel goed, ben daar nog steeds erg blij mee.

Slecht

Oversluiten van verzekeringen, wat een hel. Allereerst adviseur aan de lijn alles snel snel doorklikken. Werd verrast met een extra €30,00 hierdoor. Ook bij autoverzekering geschiedenis van geclaimde bedragen en schades van de laatste 4 jaar nog oprakelen. Kan hier niet echt blij van worden. Ga hier ook zeker snel weer weg!

Probleemloos overstappen elk jaar weet

Overstappen wordt helemaal voor ons uitgezocht en geregeld voor een zo gunstig mogelijk prijs. Mocht je vragen hebben dan zijn jullie gemakkelijk te bereiken en wordt je goed te woord gestaan. Een heel tevreden klant.

nog niet om vrolijk van te worden, ellende met Vattenvall

Door jullie geadviseerde energie bedrijf wilde ik niet. Contact gehad, gedaan wat er geadviseerd werd. Door schriftelijk te reageren en ik heb gebeld. Maar wat ik niet wist dat een replay niet terecht komt bij Vattenvall maar bij een concern dat de mail verstuurd. De brief van Vattenvall kreeg ik op 31 dec. 2019 mijn replay, waarvan ik dacht het het goed terecht zou komen op 6 jan.2020 gedaan en gebeld. Vorige week vrijdag een welkoms brief dat er zondag `16 februari gas geleverd zou worden. Gelijk een brief gestuurd dat dit niet de bedoeling was, maar met een replay, ik wist niet beter. Maandag weer gebeld naar Vattenvall na 6 uur eindelijk iemand aan de telefoon. alles uitgelegd, zij kon eerst niets vinden, maar nadat ik had gezegd dat ik op replay had gedrukt, heeft ze de brief gevonden. Mij is toen gezegd dat ik zonder kosten van de overeenkomst afkon. alleen de kosten van levering zou moeten betalen. Dinsdag een brief met boete voor gas en electra. Nu weer een brief gekregen, dat de annulering te laat was was, maar dat ik zonder kosten weg kan. Ik ben nu een beetje radeloos. Ik heb bij jullie ook kenbaar gemaakt in december of begin januari, dat ik naar United Consumers wilde en die is ook de 16 februari gas gaan leveren. Hoe kom ik hier uit? Help A.U.B

goed,duidelijk en eerlijk advies ervaren,ben al jaren een tevreden klant vandaar een dikke voldoende

Wij als gezin van 4 zijn heel blij met de zaken die de vastenlastenbond voor ons al jaren behartig,Wij hebben hierdoor al vele honderden euro''s bespaart en wij zouden het iedereen aanbevelen om lid te worden.

Prettig en vriendelijk gesprek

Goed zakelijk gesprek zonder opdringerig te zijn

Verstand van zaken en correcte benadering

Je wordt plat gebeld door allerlei leveranciers etc.etc. Ze zijn niet altijd korrekt op de hoogte welke maatschappij je levenrancier is. Brutale benadering e.d.

heel positief

het kontakt is correct en zakelijk verlopen. goede info en dienstverlening.

Alles prima geregeld. Top!!!

Tevreden over de overschrijving, is vlekkeloos gegaan.

Jaarafrekening

Jaarafrekening Vattenfall bleek niet goed. Dit heeft Vastenlastenbond mee ontdekt en laten corrigeren. Scheelde bijna € 360,--

Beste meneer Strijbos, Jammer dat je ons beoordeeld met een 1 omdat de jaarnota van Vattenfall hoog uitvalt. Ik heb de jaarnota van Vattenfall inmiddels voor je gecontroleerd. Het blijkt dat de teruglevering pas vanaf november 2019 wordt meegenomen op de jaarnota. De zonnepanelen zijn al vanaf maart actief. Omdat je de zonnepanelen pas later (in november) hebt geregistreerd, had Vattenfall de eerdere teruglevering niet meegenomen. Ik heb hierover contact gehad met Vattenfall. Zij gaan een gecorrigeerde jaarnota voor je opmaken inclusief de volledige teruglevering. Zij verwachten deze jaarnota aan het einde van deze week opgemaakt te hebben. Houd hiervoor je e-mail goed in de gaten. Ik hoop dat ik je voldoende heb geïnformeerd en dat je weer tevreden bent over onze diensten. Ik zou het erg waarderen wanneer je ons opnieuw zou willen beoordelen. Zijn er nog vragen dan verneem ik het graag. Fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Nikki Colijn

Snel overstappen mogelijk

De overstap werd automatisch al vrij snel geregeld..net als de onaangekondigde verhoogde automatische incasso. De beloofde wekomstpremie van vorig jaar heb ik echter nog steeds niet ontvangen..hier wordt niet over gesproken. Ik zal hier zelf helaas nog achteraan moeten gaan.. als ik volgende week terug ben van vakantie

Beste Martijn, Jammer dat je ons beoordeeld met een 5. Je ontvangt een tegoed bij Delta van €220,-. Dit bedrag wordt verrekend op de eindnota. De einddatum van je contract is 13-2. Vanaf deze datum zal de nieuwe energieleverancier de levering overnemen. Nadat je bent overgestapt heeft Delta 6 weken de tijd om deze nota op te maken. Het tegoed wordt nog voor je verrekend. Kun je aangeven welke e-mail je hebt ontvangen voor de verhoogde automatische incasso? Wij hebben de kosten voor de service Energie Vanzelf Geregeld namelijk niet voor je aangepast. Geniet van je vakantie. Met vriendelijke groet, Nikki Colijn Vastelastenbond

Fijne vereniging die de klant echt helpt

Ik heb jaren geleden een energiecontract via deze vereniging afgesloten. Vrijwel elk jaar wordt ik gebeld en kijken we of dit aansluit bij de huidige behoeften. De prijzen zijn scherp en ze zijn niet opdringerig.

niet zo efficient

Mijn oude contract liep af op 1 februari 2020, maar via de vastelastenbond begon mijn nieuwe contract pas op 19 februari. Daar heb ik zelf de nieuwe leverancier over gemaild, en ook de Vastelastenbond in geïnformeerd, maar dat leidde niet direct tot verbetering. Toen ik opnieuw contact opnam met de Vastelastenbond kwam het uiteindelijk wel goed. Volgens mij had mijn nieuwe contract in kunnen gaan per 1 februari, en niet pas per 2 februari zoals nu geregeld is. Via de opgave van de meterstanden denk ik dat het nu wel goed gekomen is.

Beste Freya, Bedankt voor je beoordeling. Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent. Helaas hebben wij niet altijd invloed op de startdatum bij de energieleverancier. Ik zie dat wij inmiddels contact hebben opgenomen met Greenchoice voor het wijzigen van de startdatum. Fijn dat de startdatum voor je is gewijzigd naar 2 februari 2020. Wij zorgen er volgend jaar voor dat je op 2 februari 2021 weer overstapt naar de voordeligste energieleverancier. Zijn er tussentijds vragen vernemen wij het graag. Met vriendelijke groet, Nikki Colijn

Over Vastelastenbond

Onze missie is om de wereld van vaste lasten voor iedereen helder en overzichtelijk te maken. We zijn 100% onafhankelijk en dus niet gebonden aan leveranciers. We kunnen bestaan door de verschillende abonnementen die we aanbieden. Zo kunnen we altijd eerlijk zijn en ook echt het verschil maken. Samen zijn we een team van 20 experts met een club van ruim 150.000 leden.