Goed geregeld

VLB doet wat het belooft

overrompeld

Ik had meer communicatie verwacht. Zonder vooraankondiging kreeg ik een contract van Essent. Daarbij gebruikt Essent niet mijn actuele verbruiksgegevens. Bij navraag bij Jullie ben ik prima geholpen om uit te zoeken of het aanbod inderdaad goed was en het is verder probleemloos verlopen, behalve dat ik nu een termijnbedrag betaal wat gebaseerd is op verkeerde verbruikscijfers. Dat is op zich geen probleem en lost zich vanzelf in de loop van de eerste maanden wel op, maar is wel gek.

die zijn goed

geweldig

prima al ruim 10jaar

nogmaals ze zijn perfect

Al 3 jaar tevreden..

Tevreden over jullie dienstverlening en ook steeds vlug reactie op vragen via mail

Kan goedkoper

Hoopte dat nog goedkoper ging

deskundig snel correct duidelijk

zoals ieder jaar weer goed geholpen met deskundig en duidelijk advies.

vlot geregeld

wel jammer dat niet gecommuniceerd is dat het maandbedrag ford omhoog ging vanwege de gestegen energie prijzen

Niet tevreden

De app werkt niet. Vanaf begin af aan al problemen. Heb niet t idee dat daar serieus naar gekeken word

slechte ervaring. Heeft me alleen maar geld gekost

Ben uiteindelijk niet overgestapt naar het goedkoopste energiecontract. Was ondergebracht bij Enstroga, maar dat bedrijf is reeds omgevallen. Blijkbaar kijken jullie niet verder dan alleen naar goedkoopste contract. Een beetje onderzoek naar het bedrijf erachter had ook fijn geweest. Heb nu zelf maar eea geregeld. Kortom mn bijdrage aan jullie was weggegooid geld en zit nu met een duurder contract. Bedankt.

heel fijn maar geen overzicht waar ik mijn verbruik kan zien

heel fijn maar geen overzicht waar ik mijn verbruik kan zien?

prima.

zie boven

teleurgesteld in een contract bij een onbetrouwbare leverancier

Goede middag, door het afsluiten bij een partij die het contract niet wil of kan uitvoeren hebben we een flinke strop te pakken. Ook wordt er door de vaste lastenbond hierop geen verhaal gehaald en moeten we maar het alternatief accepteren want "het is niet anders". Ik begrijp dat jullie dit ook niet voorzien hadden maar het lijkt wel erg gemakkelijk allemaal.

Duidelijke communicatie is altijd belangrijk

L.S. Ik miste een duidelijke lijn in uw communicatie,

JAMMER

De overgang naar Enstroga heeft "dankzij" de Vastelastenbond mij parten gespeeld. Had ik bij de oude energieleverancier gebleven, dat had mij dat héél veel geld gescheeld. Een helaas verkeerde overstap te wijten aan de Switchservice van de Vastenlastenbond. Alhoewel de bond blijkbaar niet heeft kunnen voorzien dat Enstroga een verkeerde keuze was, had ze op zijn minst een brief met toelichting en verontschuldiging kunnen aanbieden aan de benadeelde leden. Dat zou je toch kunnen verwachten van een consumentenorganisatie. Het vertrouwen is nu wel geschaad naast de schade in mijn portemonnee.

Fijne hulp bij lastige beslissingen.

Gemakkelijk contact. Vriendelijke medewerkers.

Dankjewel voor je fijne reactie. We willen alle klanten graag te woord staan!

Na prijsverhoging door geadviseerde leverancier snel een andere.

Ik hoop dat na het debacel met mijn eerste keuze, ik nu als nog een voordelige leverancier heb gekregen. Het maandbedrag dat zij opgeven, gebaseerd op mijn eerdere verbruik, is wel heel erg hoog. Kennisen welke ik vastenlastenbond aanbeveelde kregen vattenval en ik green choice zijn beide de voordeligste??

Bedankt voor je reactie. De markt verandert elke dag. We kijken in de huidige markt echt naar wat persoonlijk de beste aanbieders zijn. Juist daardoor kan het dat kennissen een andere aanbieding krijgen.

Wat ze afspreken komen ze na.

Ik ben in contact gekomen met de vaste Lastenbond op advies van een goede kennis van me. Dus ik ben net als hij super goed tevreden. Ik hoop dat ik nog velen jaren gebruik kan maken van de vaste Lastenbond.

Zonder omkijken mogen vertrouwen op een gunstig tarief bij een gerenommeerde leverancier.

Voorheen besteedde ik elk jaar de nodige tijd aan het uitzoeken bij welke leverancier ik een nieuw contract zou gaan afsluiten. Fijn dat dat werk voor een gering bedrag uit handen is genomen.

Prettig contact

Het is ideaal dat deze mensen mee kijken en goede tips geven.

Bewaakt mijn voordeel, prima

Communicatie en acties duidelijk en goed.

Slecht contract...

Waarom is er niet gekozen voor een variabel contract kijkende naar de gasprijzen.... nu ga ik bijna een euro per m3 betalen gedurende een jaar.. en dat op het hoogtepunt van de gasprijs. Jammer.... kost me veel geld.

Telefonisch contact gehad en verkeerde advies gehad vorige maand

L.s., Ik ben teleur gesteld dit jaar in jullie begeleiding. Ik vraag mij zelfs af of jullie verbonden zijn aan greenchoice. ? vorige maand had ik twijfels of ik haast moest maken met oversluiten van mijn jaar contract. heb ik expliciet gevraagd of ik niet n paar maanden zou afwachten ... ik werd stellig erop gewezen dat mijn nieuwe aanbieding goed was en uitstel niet handig was. naar eigenlijk meteen bleek is dat mijn kosten zijn verdubbeld en dat de stijging nu erg begint mee te vallen.

Dat kan wel beter.

Ik ben er zelf achteraan moeten gaan en de medewerkster die mijn contract bij Budget Energie beheert was even 'vergeten' dat ik inmiddels 12 zonnepanelen heb liggen. Het nieuwe contract bij Enstroga kostte me €212 per maand terwijl ik bij Budget Energie maar €164 betaalde... (en zonnepanelen ! ) Nadat dit recht gezet was kreeg ik bericht dat ik niet bij Enstroga terecht kon... De reden waarom werd niet vermeld ?? Opnieuw zelf gebeld en de reden bleek te zijn dat zij een borg vragen. (zet dat er dan even bij ! ) Oké, maar nog steeds geen nieuw contract bij een andere leverancier. Opnieuw gebeld en binnen 10 minuten lag er een contract voor me klaar bij Eneco voor €150 per maand . Zo raar kan het lopen. Dus mijn ervaring is dit keer niet zo geweldig kan ik wel zeggen.

Geruisloos en gemakkelijk, geen omkijken naar.

Het ging heel goed. We hebben er zelf niets aan gedaan. De afrekening kwam ook ,en is goed afgehandeld.

Over Vastelastenbond

Onze missie is om de wereld van vaste lasten voor iedereen helder en overzichtelijk te maken. We zijn 100% onafhankelijk en dus niet gebonden aan leveranciers. We kunnen bestaan door de verschillende abonnementen die we aanbieden. Zo kunnen we altijd eerlijk zijn en ook echt het verschil maken. Samen zijn we een team van 20 experts met een club van ruim 150.000 leden.