Over het algemeen goed

Hoe het dit jaar gaat aflopen moeten we nog ervaren. Is nog te vroeg om te beoordelen. Maar wat erg fijn is dat jullie snel telefonisch bereikbaar zijn en ons altijd vriendelijk en geduldig te woord staan.

uitstekend

uitstekend

Makkelijk

Overstap duidelijk. Vragen zijn correct beantwoord. Het enige punt waar ik opnieuw tegenaan loop is dat de factuur binnen enkele dagen na de aankondiging van nieuwe leverancier al in de mail zit terwijl mijn overstap per 01-12-2019 gaat gebeuren.

betrouwbaar, meedenken, zorgvuldig

De Vastelastenbond denkt met je mee, vraagt goed door en denken met je mee. Er volgt een goed aanbod en wordt snel en zorgvuldig afgehandeld.

Duidelijke chatsessie gehad met Nikki

Op mij vragen en opmerkingen ben ik uitstekend te woord gestaan. Er is weinig op aan te merken.

Geduldig gekeken naar mijn vraag.

Het energie-aanbod is mij duidelijk.

Erg fijn dat alles geregeld wordt. Géén zorgen en niet teveel betalen.

Duidelijk en eenvoudig

Alles prima geregeld m.b.t. energieleverancier. Ideaal dat ik er nu zelf niet achteraan hoef om de voordeligste uit te zoeken en steeds te switchen!

Ik vind dat het snel gegaan is. Woon nog op mijn oude adres, dus ik kan er verder niet veel over ze

Kan er nog niet veel over zeggen.

De Vastelastenbond blijft scherp in de energiemarkt , proficiat !!

Ik ben erg blij met ( mijn lidmaatschap van ) de Vastelastenbond , bespaart mij een hoop tijd en energie als ik alles zelf moet uitzoeken

Gewoon perfect ontzorgt.

Een uitstekende klantenservice. Op, voor mij serieuze, vragen krijg ik vlot en duidelijk (onderbouwd) antwoord.

Niets dan lof, zoals altijd

Word keurig benaderd met de vraag of m'n gegevens i.z. energieverbruik nog kloppen. Word telefonisch vriendelijk en vakkundig te woord gestaan. Krijg even later keurig per e-mail al een prognose; de VLB zal weer zorgen voor een vlekkeloze overstap. Vanzelf geregeld. Vanzelfsprekend. Vastelastenbond.

Zonder omkijken geregeld

Prima. Alleen ontbrak bij de aangegeven besparing waarop deze gebaseerd was.

Ik ga ervan uit dat ze hun werk goed doen.

Omdat ik de selectie van de energieleverancier in hun handen heb gelegd, heb ik zelf geen zicht meer op deze selectie. Zeker omdat er geen onderbouwing is waarom er voor die leverancier is gekozen en er geen alternatieven worden aangegeven. Ik ga ervan uit dat ze hun werk goed doen en de, voor mij beste leverancier is geselecteerd.

Keurig geregeld

Al keurig op tijd geregeld.

Geen omkijken naar

Alles prima en 'automatisch' geregeld.

De chat was prima. Jullie organisatie is teleurstellend.

Nikki was zeer correct en vriendelijk. Dus voor hem een top beoordeling. Dat de bond niet bij conflikt situaties de klanten begeleid en de klanten meteen laat vallen en hun eigen problemen laat oplossen is weer typisch en teleurstellen. Op kosten en verantwoording van de anderen, in dit geval mogen wij als klant (slachtoffer van bedrog in de energie sector) onze eigen problemen oplossen en worden we meteen uit de vastenlastenbond verwijderd.

Zeer goede keuzes gedaan

Vorige leverancier vandebron: prima en actieve leverancier, duidelijke en vriendelijke berichtgeving. Eindafrekening zeer duidelijk. Jaarkorting kon in de maandelijkse termijnen verrekend worden. Huidige leverancier Budget Energie; goede berichtgever en levering zonder problemen

Hoefde zelf niets te doen, prima service!

Geweldige service chapeau!!!

betrouwbaar n effectief

aardig maar te dwingend

Ik heb een leuk gesprek gehad met de medewerkster. Ze vond dat ik meteen moest beslissen en op de toestemmingsknop moest drukken. Ik heb 2x aangegeven dat ik er even over na wil denken. a. omdat ik dat moment niet genoeg tijd had om alles goed te lezen en b. omdat graag over mijn beslissingen een paar dagen wil nadenken. Dus... de vastenlastenbond is een goede organisatie maar mag wat mij betreft minder dwingend zijn.

problemen netjes opgelost

In het begin wat opstart problemen gehad met het opzeggen van de oude verzekering naar de nieuwe verzekering. Maar dat is allemaal netjes opgelost, al heeft het wel wat telefoontjes gekost, en een huisbezoek van Johan. Nu afwachten of het zo blijft.

Fijn dat verzekeringen weer telefonisch te bereiken zijn.

Met de APK-afkeur moest ik ver van mijn woonplaats (en ik heb geen moderne mobiel) destijds een nieuwe autoverzekering, maar dat kon destijds enkel via internet. Toen moets ik naar een verzekeraar die telefonisch bereikbaar was. Nu is alles goed doorgenomen per telefoon en is alles mooi geregeld, en goedkoop.

Prima maar met een enkele kanttekening

Geachte mevrouw, meneer, Het adres voor de meters is altijd correct doorgegeven aan de energieleveranciers (ik heb meerdere meters voor 2 adressen). Maak nu per jaar 2x gebruik van Switchservice Korrespondentieadres wordt echter niet goed doorgegeven. Telefoonnummer is ook niet goed doorgegeven bij Greenchoice maar ik weet niet of dat bewust gedaan is. Ik heb het vreemde nummer niet veranderd. Minder gezeur van de oude leverancier bij de volgende Switch service. Met vriendelijke groet, Ernst Dinkla

Snel en gemakkelijk geregeld.

Ik heb er zo geen omkijken naar. Het contact me de VLB-medewerker was zeer goed.

Over Vastelastenbond

Onze missie is om de wereld van vaste lasten voor iedereen helder en overzichtelijk te maken. We zijn 100% onafhankelijk en dus niet gebonden aan leveranciers. We kunnen bestaan door de verschillende abonnementen die we aanbieden. Zo kunnen we altijd eerlijk zijn en ook echt het verschil maken. Samen zijn we een team van 20 experts met een club van ruim 150.000 leden.