keurig voor mij geregeld ,heb 30 jaar bij dezelfde energieleverancier gezeten . groot verschil daarom overgestapt .scheelt minimaal € 500

Fijn dat de overstap is geregeld, ondanks troubles door een eerder misverstand.

Ik ken de Vaste Lastenbond als een fijne organisatie die goed met je meedenkt. Als tip geef ik ze mee: let op de kleintjes, en daarmee bedoel ik: wees ook in de afwerking duidelijk naar de klant. Dat voorkomt misverstanden.

goed geregeld.

gebeld en binnen de termijn was het in orde. wel de betaling was meteen aan jullie terwijl ik moest afwachten hoe het zou lopen.

Adequate afhandeling

Mijn ervaring is al jaren goed, andere bedrijven kunnen daar een voorbeeld aannemen. De vastelastenbond komt ZELF terug op eerder gemaakte afspraken. Ga zo door. Kennis en kunde staat op een hoog niveau.

Redlijk,kunnen nog dingen verbetert worden.

Ik moet vaak nog zelf bellen met partijen. Weten ze bijvoorbeeld niet dat ik zonnepanelen heb. Overlappen rekeningen zich,oude met nieuwe. Moet ik daar een oplossing voor zoeken,afhouden van teruggave bijvoorbeeld. Dat ik de 10e in de maand geld krijg,zelf betaal,en 195,- in de maand wil betalen,spaar voor mijn zieke vriendin. Meterstanden doorgeven kan beter en verbruik,dat ik dat niet hoef te doen. Lees het uit,en informeer. Daar betaal ik ook voor in Switch Service.

redelijk

Voordat alles rond was moesten wel een aantal miscommunicaties van uw kant worden geregeld. Uw bedoeling is ontzorgen. Dat was in dit geval helaas niet zo. Het correct lezen van emailberichten ging bij u helaas niet goed. Evenmin was ieder die ik telefonisch gesproken heb niet goed op de hoogte van het probleem. Uiteindelijk is het alsnog goed gekomen. Omdat ik in het verleden goede resultaten met de Vastelastenbond met andere producten heb gehad, heb ik u het voordeel van de twijfel gegeven om met u verder te gaan. Hopelijk gaat het volgend jaar soepeler.

goed geregeld

zonder moeite de laagste energieprijs

Doen wat ze beloven

Heb nog nooit klachten gehad over de service

zeer tevreden voorlopig

nog afwachten hoe de overstap verloopt van mijn energiecontract

was prima

was prima

Mijn belang is hun belang.

Al ruim 14 jaar vertegenwoordigt de Vastelastenbond mijn belangen vwb de levering van energie. Dat deden en doen ze nog steeds met grote betrokkenheid, zijn zeer deskundig en kennen de markt goed. Ik hoef er niet naar om te kijken en dat is heel prettig.

goed gedaan

Men heeft mij naar budget energie verwezen en dat is voorlopig goed uitgepakt

Afwachten

De aanmelding bij Greenchoice duurt al enkele weken dus ik kan er nog niks over zeggen. Heb wel het idee dat het eerder sneller ging.

Beste mevrouw Weggers, Bedankt dat je ons hebt beoordeeld. De overstapdatum is 2 juni. Wij zorgen er jaarlijks voor dat je ongeveer 6 weken voor deze datum wordt aangemeld bij de voordeligste energieleverancier. Om deze reden kan het eventjes duren voordat de nieuwe leverancier de levering overneemt. Hopelijk is de overstap naar wens verlopen. Zijn er nog vragen dan verneem ik het graag. Met vriendelijke groet, Nikki Colijn

Prettig, persoonlijk en meedenkend.

Je voelt je geen nummer. Ze denken met je mee.

nog geen ervaring

Ik wacht de correcte afhandeling van de oude leverancier af dan weet ik meer

Word een hoop gezoek uit handen genomen door mensen met kennis

Alles vlot verlopen

Tot nu toe tevreden

Uitstekend!

Soepel over gestapt van Energiedirect naar een voordeliger energieleverancier.

Overstap naar andere energieleverancier prima verlopen

Goede en plezierige info gekregen, fijn dat we gewezen zijn op de eenvoudige wijze over te stappen op een goedkopere leverancier.

Goed, snel en goedkoop

Ik hoef nergens achter aan. Als je verkopers aangeeft dat je lid bent van de Vastelastenbond, zeggen ze ook: "Ja, daar kunnen wij niet tegen op." Bij de Vastenlastenbond heb je echt de beste deal.

Is naar verwachting verlopen.

Volledig ontzien

De Vastelastenbond regelt mijn energiezekerheid en verzekeringen naar alle tevredenheid

De switchservice neemt mij een hoop uitzoekwerk uit handen terwijl ik toch profiteer van de gunstigste tarieven.

Prima geregeld.

Jullie hebben het prima èn snel geregeld. toen de eerst geselecteerde energieleverancier geen spoedaansluiting kon verzorgen hebben jullie direct actie ondernomen en binnen no time een andere leverancier, met ook een goed contract, voor mij geselecteerd en de procedure in gang gezet. Ik waardeer de door jullie genomen snelle en goede service enorm. Blijf zeker klant en zal jullie aanbevelen bij anderen.

Ik heb nog geen ervaring met u

Zoals eerder vermeld,dat ik nog geen ervaring met u heb

Over Vastelastenbond

Onze missie is om de wereld van vaste lasten voor iedereen helder en overzichtelijk te maken. We zijn 100% onafhankelijk en dus niet gebonden aan leveranciers. We kunnen bestaan door de verschillende abonnementen die we aanbieden. Zo kunnen we altijd eerlijk zijn en ook echt het verschil maken. Samen zijn we een team van 20 experts met een club van ruim 150.000 leden.