Snel en makkelijk

Overstappen is snel en makkelijk digitaal geregeld.

Mijn ervaring met de vastelastenbond is uitstekend. Ik word altijd snel te woord gestaan als ik bel en met EnergieVanzelfGeregeld word ik goed op de hoogte gehouden van het overstapproces naar een andere energieleverancier. Ook als er een probleem is met een leverancier wordt dit adequaat aangepakt en opgelost door de vastelastenbond.

Uitstekende ervaring

De overgang van energie leverancier is moeiteloos verlopen.

Goed geholpen in het zoeken en regelen van voordeligste energiecontract

Door medewerker helder aangegeven wat jullie kunnen betekenen en jaarlijks zorgen voor keuze van het voordeligste aanbod in de markt. Abonnementskosten heb ik er graag voor over.

Gord

Gewoon goed dingen worden goed afgehandeld Zeker een aanrader. Goede tip laat de dingen doen door mensen die er verstand van hebben bv energie switch. Deze mensen van vastenlastenbond weten hoe en wat En waarom dan zelf doen? Men zou wel een echt rund zijn als je het zelf allemaal probeert te regelen.

Beste meneer de Bouvrie, Wat leuk om te lezen dat je ons beoordeeld met een 9, daar zijn wij erg blij mee : ) Zijn er in de toekomst nog vragen of opmerkingen dan verneem ik het graag. Met vriendelijke groet, Nikki Colijn Vastelatenbond

Duidelijk

De vastelastenbond regelt al een paar jaar mijn energie overstap, tot mijn volle tevredenheid. Ik krijg eel regelmatig nog telefoontjes om over te stappen. Mijn vaste antwoord is dat de vastelastenbond dit regelt en als ze een heel goed voorstel hebben dat ze dan de vastelastenbond maar moeten contacten. Helpt goed!

Duurde erg lang voordat reactie op een vraag kwam.

niet zo goed natuurlijk

Beste meneer van de Ven, Jammer om te lezen dat je ons hebt beoordeeld met een 5. Wij hebben het in de maand juni/juli er druk gehad. Dit is de reden dat je wat langer op een antwoord moest wachten. Excuses voor het ongemak. Wij proberen binnen 2 werkdagen je email te beantwoorden. Hopelijk heb ik je voldoende geïnformeerd. Wanneer er nog vragen zijn verneem ik het graag. Met vriendelijke groet, Nikki Colijn Vastelastenbond

alles prima geregeld tot ik maandbedrag van nieuwe leverancier kreeg

goede ervaring met vastelastenbond. offerte vergelijk was prima. het vervolg van nieuwe leverancier beduidend minder.

nog geen resultaten

zx

Buitengewoon prettig

Op een vriendelijke manier wordt je op een deskundige en geduldige manier te woord gestaan. De gestelde vragen worden deskundig en naar tevredenheid beantwoord. Daarnaast wordt je jaarlijks ruim op tijd een nieuw voordelig energie contract aangeboden via Switch Service.

Prima verlopen overstap

De Vastelastenbond heeft de overstap prima geregeld, daar heb ik niet saan hoeven te doen.

apart

Volgens mij een goed aanbod maar in dashboard komt nu naar voren dat er een opzegboete zal komen van € 100,- die tevens inhoudt dat er geen eindejaarskorting gegeven zal worden. Had dat graag bij eerste contacten vernomen.

Beste meneer Lassche, Wat jammer dat je ons beoordeeld met een 4. Wij hebben meerdere malen contact gehad over de einddatum van je contract. Je hebt ons aangegeven dat je een variabel contract hebt en dat je stadsverwarming hebt. Om deze reden kan je kosteloos overstappen. Wij hebben je stroomaansluiting aangemeld bij Fenor. Eneco zal hiervoor geen boete in rekening brengen. Ik zal je later deze week nog een keer telefonisch proberen te bereiken voor extra uitleg hierover. Fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Nikki Colijn Vastelastenbond

Goed en snel geregeld.

Geen eindeloze uitzoekerij meer... heerlijk!

Verkeerde Startdatum doorgegeven

Er was een verkeerde startdatum bij de vaste lasten bond opgeschreven. Daardoor kreeg ik brieven van de gas en elektriciteit op de deurmat. Ik moest er uiteindelijke zelf achteraan.

Duidelijke uitleg

Vertelt rustig en duidelijk wat de voordelen zijn.en wat ik kan verwachten. Ben tevreden met de uiteindelijke overeenkomst. Heb vertrouwen ik jullie, fijn dat er wordt meegedacht. Ik hoef me nergens meer zorgen over te maken, dat is fijn.

Heel fijn dat dit door jullie gregeld wordt. Ik heb er geen verstand van.

Fijn dat jullie uitzoeken welke maatschappij goedkoop en eerlijk is. Ik krijg een e-mail van het bedrijf ter bevestiging dat het is geregeld.

Zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen! Goede informatie, mevrouw weet waar ze het over heeft, geeft goede adviezen!!

zoals altijd correct en vriendelijk.bedankt.

Goed en geduldig geholpen, erg prettig!

Khrisando Banshi heeft me weten over te halen om over te stappen met de hulp van de Vastelastenbond. Ik ga meestal niet in op telefonische verkoop, maar hij had een goed verhaal en hij nam alle tijd voor me om me alles goed uit te leggen. En niet onbelangrijk heeft me dit een behoorlijk grote besparing opgeleverd. Dank hiervoor!

Alles goed geregeld!

Alles goed getegeld. Zeer tevreden over.

keurig geholpen

overdonderd

Mede door een fout van ons (te laat lezen van mails) ineens een contract hebben bij een andere energieleverancier, zonder dat wij op de hoogte waren dat een bevestiging van ons niet nodig was, omdat de switch service die bevestiging uit onze naam mag doen blijkbaar. Overstappen van energieleverancier is zo moeilijk niet, dus de overstap zelf is prima gegaan, maar dat maakt dan niet zoveel uit of ik dat zelf doe of de switch service.

Over Vastelastenbond

Onze missie is om de wereld van vaste lasten voor iedereen helder en overzichtelijk te maken. We zijn 100% onafhankelijk en dus niet gebonden aan leveranciers. We kunnen bestaan door de verschillende abonnementen die we aanbieden. Zo kunnen we altijd eerlijk zijn en ook echt het verschil maken. Samen zijn we een team van 20 experts met een club van ruim 150.000 leden.