Accuraat, de energiemarkt goed aftastend, tijdig nieuwe bevindingen.

Zie bovenstaand

Makkelijk en duidelijk

Ik vind het heel makkelijk en vertrouwd

Al jarenlang tevreden

Geen omkijken of uitzoekwerk voor Al dan niet overstappen. Ben er gewoon blij mee!!

Ik ben erg blij met de VLB

Vlotte en duidelijke informatie en goede deals!

Alle zorg uit handen!

Heerlijk, nooit geen uitzoekwerk meer…

Er is nu een contract waar je meer zekerheid bij hebt

Er is nu een contract met meer zekerheid van de prijs die een jaar vast tarief geeft. Ondanks de hoge prijs

Makkelijk,geen omkijken naar,want het wordt goed geregeld.

Zie de zin hier boven!

Helemaal goed

Ik heb nu nergens geen omkijken meer aan het word nu goed geregeld

Goed advies !

Met de huidige onrustige energie markt wordt er zo goed en gunstig mogelijk contract afgesloten.

Hartelijk dank voor deze review! Dat is precies wat ons doel is.

Prima contact.

Service van Budget energie is slecht. Dat voor een volgende keer. Daar zou ik zo snel mogelijk weer weg willen maar zonder teveel koste.

Ik hoef niks uit te zoeken en word goed op de hoogte gehouden. Heel makkelijkvoor mij.

Zie hierboven

Bedankt voor deze mooie recensie!

wordt vlgs mij goed uitgezocht voor de juiste beslissing

Goed Maar toch ook weleens een verkeerd advies. ik had altijd een 3 jarig contract voordat ik zaken deed met de vastelastenbond." In 2021 werd ik door de vastelastenbond geadviseerd voor een 1 jarig contract. Ik was er toen niet zo mee eens, maar toch het advies gevolgd. Achteraf had ik een 3 jarig contract af moeten sluiten.

Fijn dat het uitzoeken, zeker in deze situatie, gedan wordt.

En goede service om uitzoekwerk uit handen te geven.

Niet prettig

Ben dit niet zo gewend.Jullie zijn altijd accuraat. De eerste dag hoorde ik iets heel anders dan de dag daarop. Ging over "gewoon energie" Vervelend.

Top service van jullie

Blijf jullie trouw en beveel anderen jullie aan

Wat ontzettend fijn om te horen! We zijn ontzettend trots op deze beoordeling. Bedankt hiervoor!

Zeer slecht

Sinds Nikki niet meer bij jullie werkt is de chaos niet te overzien

Open en behulpzaam.

Ik heb een prettig gesprek gehad. Ik had best veel vragen over mijn nieuwe energiecontract. Men nam de tijd en zocht meteen uit wat ik aangaf te willen weten. Topservice!

Quality time en service

Duidelijke uitleg en goeie serviceverlening aan de telefoon...

adviseur begreep mij direct

Mijn huidige jaarcontract met vaste tarieven loopt 2 aug. 2022 af. Ik kreeg per e-mail een voorstel om per 1-1-2023 verder te gaan met een jaarcontract (vaste tarieven) bij 'Gewoon energie'. Mijn vraag was waarom pas per 1-1-2023. Na wat vragen en antwoorden bleek dat er een misverstand was. Dat werd meteen aangegeven en een nieuw contract werd daadwerkelijk doorgevoerd. Daarvoor mijn hartelijke dank! Dit geldt zowel voor de snelle actie als de inhoud van het contract.

Hartelijk dank voor deze fijne review! Hier zijn we ontzettend blij mee.

Gesproken met Doratea ?

Hee Een goed gesprek,ik had haar toevallig voor de 2e maal en zij wist alles nog dus voor mij makkelijker. Heel aardige en vaardige dame.

Geweldig geholpen!

Dorothea heeft perfect duidelijke uitleg aan de telefoon gegeven!!! Ze probeert echt oplossingsgericht te handelen en geeft geen valse hoop! Dus precies zoals het hoort. De uitkomst is heel fijn, goed uitgekomen, wat ook enthousiast wordt meegedeeld. Dus ook helemaal in de beleving van de klant meegaan!! Niks op aan te merken ! Gewoon top, dus een dikke 10!

Dorathea is heel dankbaar voor deze prachtige review. Fijn dat we u konden helpen.

Prima geregeld

Ik heb er geen omkijken naar en het kost mij geen energie. Alles wordt top geregeld

Hartelijk dank voor dit mooie cijfer! Daar zijn we erg blij mee.

Weinig info over de afwegingen en duur

Ik vind dat ik weinig tot geen info krijg over de afwegingen. En dat de kosten best wel aan de hoge kant zijn. Heb het idee dat de kostenbesparing wel op gaat naar de kosten voor het bemiddelen/abonnement. Ik heb verder niks nodig dan alleen de dienst m.b.t. de energieleveranciers dus heb ook het vermoeden dat het daardoor zo hoog is. Vroeger had ik een hoge pet op van de Vastelastebond omdat het nonprofit was. Het mag wel wat kosten maar nu heb ik het idee dat het wel veel profit aan het worden is,

Bedankt voor uw recensie. We vinden het jammer dat u vindt dat we weinig informatie geven over onze beslissingen. Omdat we transparantie juist zo belangrijk vinden, steken we veel tijd in onze communicatie. Dat doen we onder meer met onze energie-updates. In deze mailings geven we aan wat de huidige stand van zaken is in de energiemarkt. Er is sprake van een energiecrisis dus zijn er geen tot weinig voordelige contracten voorhanden. Vaste contracten zijn er amper en daarom hebben we onze klanten overgezet naar de meest voordelige variabele contracten. De verschillen tussen zulke contracten - waar dezelfde energie geleverd wordt - kunnen op jaarbasis oplopen tot wel 1.200 euro. We monitoren de energiemarkt continu en zijn proactief voor onze klanten bezig. Ook onderzoeken we de financiële gezondheid van energiebedrijven (waarmee we ons ook onderscheiden als consumentenorganisatie). Begin dit jaar hebben we een tariefwijziging doorgevoerd. Na jarenlang met oplopende kosten te maken hebben gehad die we niet aan onze klanten hebben doorberekend konden we dit jaar niet meer achterblijven. Zoals gezegd hebben wij ook met oplopende kosten te maken. De Vastelastenbond is nooit een non-profit organisatie geweest. Omdat samenwerkingen met bepaalde energiebedrijven niet in het beste belang van de klant waren (lees: vooral goed voor de portemonnee van bedrijven), hebben we besloten om met abonnementsvormen te werken. Abonnementen zorgen ervoor dat we geheel onafhankelijk kunnen opereren en onze klanten echt kunnen helpen met de meest voordelige tarieven. We zijn niet gebonden aan bedrijven en dat maakt ons echt onafhankelijk in tegenstelling tot andere consumentenorganisaties die overeenkomsten sluiten met specifieke partijen.

Correcte feedback na eerdere beoordeling

Ondanks mijn mindere ervaringen met de VLB tijdens laatste overstap naar andere energieleverancier vond ik het zeer correct mij toch weer te benaderen. Hoewel ik hierdoor een nog (veel) duurder contract heb moeten afsluiten blijf ik gebruik maken van mijn abonnement en hoop dat er ook in de toekomst gezocht blijft worden met de voor mij beste tarieven. Dorothea heeft mij toegezegd te bellen voor 1 juli hoe het verder moet met mijn huidige contract.

Vriendelijk

Vriendelijk, duidelijk en meedenkend

Over Vastelastenbond

Onze missie is om de wereld van vaste lasten voor iedereen helder en overzichtelijk te maken. We zijn 100% onafhankelijk en dus niet gebonden aan leveranciers. We kunnen bestaan door de verschillende abonnementen die we aanbieden. Zo kunnen we altijd eerlijk zijn en ook echt het verschil maken. Samen zijn we een team van 20 experts met een club van ruim 150.000 leden.