Prachtige bloembakken van top kwaliteit. Levering was zeer snel en productenzorgvuldig ingepakt. Ook fijn dat er meteen een advies wordt gegeven mbt benodigde hoeveelheid grond en hydrokorrels - top bedrijf!! 👍😀👍

Zeer goedkoop en schamel insectenhotel

Deze fabrikant heeft totaal geen kaas gegeten van een duurzaam mooi insectenhotel. Pang pang pang snel in elkaar Geschoten met nietjes gaasje ervoor en klaar. En dan die prijs ook nog Echt niet realistisch.

Snelle levering op afspraak en twee mooie plantjes cadeau gekregen bij mijn twee gekochte bloempotten.🤗

goede vlugge service

vriendelijk,vlug geleverd en zeer goed ingepakt

Snelle levering en mooie plantenbakken

Heldere en makkelijke website en een vriendelijk bedrijf met mooie producten. Snelle en nette levering, met ook nog eens twee leuke plantjes. Zeer attent!

zeer goede service!

In eerste instantie kwamen de bestelde plantenbakken (via DHL) beschadigd aan. Vervolgens foto's gestuurd van de schade, waarna de volgende dag al per speciale koerier nieuwe werden bezorgd. Top!!! De plantenbakken zelf bevallen overigens ook erg goed!

Het was perfect

De bestelling was lekker vlot en binnen 2 dagen geleverd en de plantenbakken zien er nog beter uit als op de foto

Topproduct snelle levering vriendelijke verkopers

Plantenbakken besteld 1.20x56 Waren perfect ! Prima prijs Snel geleverd op afspraak Top!

Moet op houten plantenbak lijken! Gewoon wat krijtbord er tegen en klaar. Waardeloos!!!

Komt niet in de buurt van waar het op moet lijken!

Super tevreden qua pot en levering

Mooie potten en snelle levering en scherp geprijsd

Super snel en netjes!

Zondagavond besteld, dinsdagochtend geleverd. Goede kwaliteit en zelfs 3 plantjes cadeau gekregen!

Super snelle levering en mooie kwaliteit potten

Zondag besteld en maandag geleverd! Wat een top service en een leuke attentie erbij.

Uitstekende ervaring!

Er zaten zelfs plantjes bij de levering van onze plantenbakken. Top!

Snel goed verpakt geleverd

De volgende dag al bij koerier. Goed verpakt dus koerierproof.

Prima plantenbakken met een goede prijs en snel geleverd.

Duidelijke site, Goede producten en prima prijs. Bezorging op tijd en vriendelijk.

Goede kwaliteit plantenbakken, snelle levering

Prijs-kwaliteit is naar mijn mening prima! Mooie plantenbakken en een snelle levering via koeriersdienst welke de bestelling snel kan leveren. Ondanks een kleine beschadiging aan 1 van de 3 plantenbakken ben ik zeer tevreden!

Vriendelijk en snel , ook als je iets wil omruilen. Super klantvriendelijk .

Snelle bezorging en het product is exact zoals beschreven.

Snelle bezorging en product is exact zoals beschreven, inclusief juiste potgrond en hydro korrels.

Snelle en nette levering!

Verrassend snel en correct

De samenwerking met transporteur RW is super. Leuke contactpersoon en bakken zijn kwalitatief boven verwachting.

Prachtige plantenbak, snel in huis!

Zoals je verwacht: snel en correct

Alles ging volgens de planning!

Snel, en precies wat ik wilde

2 mooie plantenbakken besteld en razendsnel geleverd. Blij mee.

Snel en netjes geleverd

Ervaring is alleen maar goed. Kan niets negatiefs noemen. Ik kan alleen maar hopen dat het gekochte insectenhotel ook duurzaam zal blijken te zijn.

Snelle levering en het zijn mooie plantenbakken.