Snel geregeld

Bezorger was keurig op tijd, product is precies zoals beschreven en goed verpakt. Ik ben er erg blij mee

Snel besteld snelle levering.

mijn ervaring met dit bedrijf is uitstekend een snelle service en niet te beroerd om even om te rijden en te helpen sjouwen. Het geleverde product is naar verwachting.

goede en snelle service en levering

Helemaal top.

Ruime keuze, nette prijzen en snel verzonden. Uitstekend.

snelle goede levering. En vriendelijke bezorgers.

Snel en professioneel geleverd.

Keurig geleverd conform afspraak

De plantenbak , korrels en aarde werden door de koeriersdienst op tijd en netjes afgeleverd . Zelf afspraak maken met de koerier was een extra stap , maar wel duidelijk . We zijn zeer tevreden met het resultaat .

Reageert heel snel en fatsoenlijk, klantvriendelijk, snelle levering

Top geregeld en duidelijke communicatie.

Heb een aantal plantenbakken van het type Galant in houtskleur via de site besteld. Ze zien er mooi uit en voelen stevig aan. Na de bestelling kreeg ik gelijk een orderbevestiging en later nog een betalingsbevestiging. Een dag later kreeg ik een bericht dat de plantenbakken met een koerier verzonden zouden worden. Kon zelf een afspraak maken maar op de dagen of tijden dat ze konden was er net even niemand thuis. Toen heb ik telefonisch contact opgenomen met Plantenbakken & Zo en kon ik ze dezelfde dag nog afhalen. Mooi dat het zo geregeld kon worden. Ben zeer tevreden over de communicatie en flexibiliteit van het bedrijf.

De plantenbak voldoet aan mijn verwachtingen .

De levering was snel en daar was ook goed contact over.

Goede voorlichting, snelle levering.

Goed telefonisch bereikbaar, duidelijke antwoorden, prima prijs en ook nog snel en keurig/vriendelijk geleverd.

Veel variatie in plantenbakken en een behulpzame medewerker. Het geheel netjes op een pallet verpakt aangeboden.

Veel keuze naar mijn smaak

Levering op tijd en product ziet er uit zoals op de foto. Veel keuze en overzichtelijke website. Minpuntje is dat niet alle afmetingen op voorraad waren.

Mooie plantenbak!

Nu nog een geschikte plant:)

goede kwaliteit, prima verzorgd en bezorgd.

goed verpakt, zonder schade en een vriendelijke en behulpzame bezorger.

Fijne plantenbakken

Tweede plantenbak gekocht, zeer tevreden over mijn aankoop.

prima website, gemakkelijke betaling, onberispelijke bezorging!

prima website, gemakkelijke betaling, onberispelijke bezorging!

Ik zocht een terrasvijver, vond een plantenbak. De omschrijving op de website was niet compleet, er stond niet bij of deze schaal gaten had. Daar heb ik over gemaild: snel antwoord. Ik denk dat meer mensen zo'n bak zoeken als vijver, omdat de "fonteintjes" op zonne-energie populair zijn op Instagram. Ik zou dus zoekwoorden zoals "waterschaal" en "terrasvijver" toevoegen aan het SEO. Iets anders: ik kreeg deze mail met de vraag naar een beoordeling voordat ik het product ontvangen had. Dat is suf en kan beter.

Service en product zijn TOP!

Zowel de service als de levering verliepen volgens planning. De bloembakken zijn supermooi!

Uitstekend!

Op zondag een mail gestuurd om informatie op te vragen over een product. Maandagochtend in alle vroegte al een e-mail reactie! Diezelfde maandag een bestelling gedaan en de volgende dag om 12.00u product in huis De chauffeur pakte het artikel binnen uit om te controleren op eventuele beschadigingen en plaatste de bloembak waar ik deze wilde hebben staan.

Top aankoop

Mooie stevige plantenbakken die mijn hele terras een uplift hebben gegeven. De prijs was zeker ook een overweging!

zeer tevreden

snelle en keurige levering

Zeer snelle reactie

Eerste bestelling bij plantenbakken & Zo en zeer blij met de snelle reactie en hoe tot nu toe alles verloopt. Zaterdag besteld, telefonisch contact gehad en vanmiddag (maandag) worden de bakken geleverd. Top