Uitstekende service, ook als producten buiten garantie vallen. Aanrader

Mijn ervaringen zijn zeer positief. Levering is snel en accuraat met vriendelijke chauffeurs die de producten keuring op lokatie zetten. Wij kregen na een jaar problemen met onze plantenbakken - vielen uit elkaar. Bij reclamatie deed plantenbakken&zo absoluut niet moeilijk. Alhoewel de plantenbakken buiten garantie vielen werden alle plantenbakken vergoed en nieuwe geleverd. Topservice!

Vriendelijk en zakelijk bedrijf

Fijne website waardoor kopen heel makkelijk is. Klantenservice biedt goed advies (eerdere ervaring). Deze keer kwam ik mijn bestelling halen vanuit Amsterdam (buiten kantoortijden). Alles stond voor mij klaar bij de loods (zoals duidelijk aangegeven per mail).

Snelle reactie op vragen, goed meedenken!

Goed geholpen bij kiezen van bijzondere pot. Voorbeelden van de precieze kleuren gegeven en duidelijke communicatie over levertijd. Zeer goede ervaring!

Keurig verpakt

komt afspraken na

keurig op tijd geleverd, goed contact, helemaal goed

Wat een kwaliteit

De bezorging was perfect. Goed ingepakte plant en gebracht tot aan de deur. Super. Vriendelijke chauffeur. Ook het bestellen online is top. Snelle reacties en snelle bezorging.

Top bedrijf met snelle service

Helaas was bij ons de 1ste plantenbak beschadigd aangekomen door een ongelukje van de vervoerder. Plantenbakken&Zo hebben dat direct opgepakt en keurig afgehandeld. We hebben zelfs naderhand nog 2 van deze prachtige kwaliteit bakken in het wit besteld. Wij raden dit bedrijf zeker aan.

mooie produkten van goede kwaliteit, prima service

duidelijke website, gemakkelijke betalingsmogelijkheden, goede communicatie met klantenservice , mooie producten van goede kwaliteit.

Snel en goede kwaliteit!

Wij hebben onlangs 3 grote plantenbakken besteld voor in de voortuin. Bestellen gaat gemakkelijk, snelle levering, netjes bezorgd en stevig verpakt met goede bescherming en hele mooie kwaliteit. Wij zijn zeer tevreden dit is precies waar wij naar op zoek waren! We kunnen het alleen maar aanbevelen, echt een aanrader!

Prima producten, prima service

Prima producten en prima service

Top voor elkaar!

Fijne website om te bestellen, heel duidelijk. Na de bestelling werd ik goed op de hoogte gehouden van levering en bezorging. Top voor elkaar. Ook mijn 2e bestelling ging net zo super als de eerste!

Prima winkel!

Fijne afhandeling van een prima winkel! Veel keuze en kwalitatief hoogwaardige bloempotten…..exact ik zocht want de oude potten die in de tuin stonden verkleurden zeer snel. Keep on doing the good work!

Perfecte levering van zowel bakken incl. vul materiaal en planten

Dit was mijn 2de bestelling bij Plantenbakken&Zo. De levering was nu ook weer perfect en alle bestelde items werden op tijd geleverd. De plantjes, Japans bloedgras, waren in goede conditie. Dus zeer aanbevelingswaardig.

Top geregeld

Ondanks het plotselinge faillissement van de transporteur werd het bestelde keurig optijd bezorgd. Complimenten en dank daarvoor. Succes met jullie mooie bedrijf.

heel goed

levering was perfect hier en daar foutjes aan de bakken

Goed online product waarachter een ervaren hoveniersbedrijf

Snel en volgens verwachting geleverd. Plantenbakken zijn van uitstekend kwaliteit.

Uitstekend product en snelle levering

Ivara plantenbak 99x31x49 zeer geschikt voor smal terrassen. Goed en mooi product

Net bedrijf goed communiceren

Helaas kwam onze bestelling niet overeen met onze verwachting. Ik heb ze retour gedaan en binnen een dag had ik mijn geld terug.

Fijn en vlug.

Fijn en vlug en duidelijk

Prachtige grote plantenbak voor mijn olijfboom!

Ik was al een half jaar op zoek naar een mooie grote plantenbak voor mijn olijfboom, voor een redelijke prijs. Er zijn bakken genoeg te vinden, maar vaak tegen een hoge prijs, of de bakken waren net te klein. Ik heb geen zin om elk jaar mijn olijfboom in een andere bak te moeten zetten, dus wilde meteen een bak die voor jaren goed is. Bij Plantenbakken & Zo heb ik m gevonden!

Strakke bak

Strakke bak, snelle levering. Tip voor de verkoper...isoleer de bakken meteen . Toch veel geld en dan zou het fijn zijn als hij met tempex erin of iets anders naar de klant verstuurd wordt.

Goed, alleen dat ik contact met een vervoerder op moet nemen mmm

Vriendelijke beantwoording van vragen en supersnelle levering!

Vriendelijke beantwoording vannvragen en supersnelle levering!

Gekeken op de web-site en meteen besteld.

Was prima, bestellen en levering

Uitstekende service.

De producten werden op de afgesproken tijd zonder beschadigingen geleverd. De bezorger was zelfs zo vriendelijk om de goederen in onze garage neer te zetten.

Over Plantenbakken & Zo

Welkom bij ''Plantenbakken & Zo''. Dé nummer 1 in outdoor plantenbakken! Plantenbakken & Zo wil de particuliere en zakelijke markt ontzorgen door eenvoudig en online een compleet pakket van outdoor plantenbakken en toebehoren aan te bieden.