Correct geleverd en goede kwaliteit

Heel tevreden

Professioneel en snelle, correcte behandeling

Doe zo voort!

Piet

Stevig mooi om te zien. Prima levertijd.Rubber ruikt als het nieuw is hou daar rekening mee!

Ook toen twee matten niet goed pasten, werden ze vlot door u verwisseld.

Gewoon goed en super snel en precies gekregen wat we zochten.

Ik kan letterlijk weer een drempel over!

Na een ernstig ongeval ben ik tijdelijk immobiel en maak ik gebruik van een rolstoel en trippelstoel. Via een casemanager van LetselCare hebben we 5 drempel hulpen besteld. We hebben de maten correct opgegeven en nu kan ik zonder hulp met mijn rolstoel naar buiten. Ik ben er ontzettend mee geholpen.

Echt fantastisch !

Duidelijke site, snel verstuurd. Niet nodig gehad maar ook een prima retourservice. Verder gewoon goed materiaal geleverd zoals beschreven. Helemaal top !

Wat ik wilde kopen al tijd lang uitverkocht, ten einde maar gebeld, kon ik het showroom model kopen dus ik geholpen!! Blij mee!!

Geweldige service

Snelle en juiste levering. Had verkeerde maat besteld. Snelle retour zending werd niet moeilijk over gedaan en snel de goede maat drempel geleverd. Goed product waar wij hopelijk nog jaren gebruik van kunnen maken.

Stevige plaat

Moest geschikt zijn voor een scootmobiel, maar een hoogte van 12 cm overbruggen met deze plaat, lukt niet, te stijl

Slecht

8 juli drempel besteld nog steeds niets ontvangen.. vind het maar lang duren!!

perfect

Goede en duidelijke product en levering.

Goed advies heel hartelijk dank

Indien nodig terug bestelling plaatsen

Vlug en producten uitstekend zoals ik verwacht had

Verzending uitgevoerd en aan het milieu denkenden verpakking gedachten over gedaan en gebruikd.

Snel en correct geleverd.

Het voldoet aan de beschrijving.

Accuraat

Super drempelovergang

Snel goed verpakt.

Vriendelijke mensen

Correcte levering

Snel geleverd en goed verpakt

Snelle levering. Mooie kwaliteit aluminium drempels. Zaten wel wat krasjes op, maar die krijg he met gebruik natuurlijk ook snel. Drempel geschikt om kleine hoogteverschillen te overbruggen. Overbrugging van de lagere tegelvloer in de hal naar vloerbedekking en naar parketvloer (beide 1,5-2cm hoger). Drempel vastgezet met schroeven. Daar moet je zelf gaatjes voor boren, en ik heb met een verzinkboor voor metaal de schroeven verzonken voor een vlakke overgang. Met decoupeerzaag op maat gezaagd. Overigens een vijl nodig tegen de braampjes. Fijn dat de drempels op verschillende breedtes leverbaar zijn.

Zeer goede ervaring

Voor de eerste keer besteld alles goed gegaan. Prima product en zeer snel geleverd

Zoals gewend uitstekend

Snelle levering en alles in orde

Venkelbaan 22

2908 KE Capelle aan den ijssel

010 - 242 0913

Over Drempelhulp.nl

Een drempelhulp of drempelplaat helpt mensen met een rolstoel, rollator of scootmobiel veilig een pand in te komen. U kunt een drempelhulp of drempelplaat aanschaffen voor een kleine drempel, maar ook voor een hoge drempel of zelfs een complete stoeprand. Drempelhulp.nl heeft een groot aanbod met verschillende soorten drempelhulpen, voor alle mogelijke drempels. Door ons uitgebreide assortiment kunnen wij altijd een oplossing bieden, geen situatie is voor ons meer te gek! Zelfs als uw oplossing er op de website niet bij staat kunnen wij met ons modulaire systeem vaak nog een oplossing op maat maken. Uw nieuwe oprit voor een rolstoel past hierdoor altijd perfect bij uw ophoging.