1ste drempelhulp zat een fabrieks fout in, 2e werd weer opnieuw thuis bezorgd.

Te vreden over de service.

Drempelhulp werkt goed

Drempelhulp gekocht om de trippelstoel van mijn echtgenote over de drempel (16 mm hoog) tussen slaapkamer en badkamer heen te helpen. Werkt goed. Stevig product.

Perfect bestel proces, levering en artikel. Seniore schoonouders zijn blij met drempels.

Precies wat ik voor ogen had.

Het is wel prijzig maar van goede stevige kwaliteit. Fijn dat we verschillende hoogtes van de drempels konden kiezen.

Uitstekend prodict

Uitstekend produkt

Telefonisch zeer goed geholpen, maar het geleverde voor helft helemaal goed

Telefonisch zeer goed geholpen op basis van de door mij doorgegeven maten. Alle lof, dus zeker 9 daarvoor! Maar--- van de 4 ontvangen drempelhulpen waren er 2 zonder plakstrip, terwijl 4x met plakstrip is besteld en daarvoor is betaald. Nu moesten toch 2 drempelhulpen worden gekit.

Snel, netjes volgens afspraak!

Precies zoals omschreven, prima product, past perfect, snelle levering

Artikel voldoet aan alle verwachtingen

Goed en snel geleverd

Duidelijke website, snelle levering en mooi product wat makkelijk te plaatsen is.

Goede mat

Snel en precies goed.

Degelijk materiaal

Prima geregeld

Past precies

Prima drempels en vlotte levering

Alleen jammer dat als ik 2 orders indien via de website, eentje van 3 drempels en eentje van 4 drempels, ik niet de aangeboden korting bij aankoop van meer dan 3 stuk krijg. Dat staat wel op de website maar is niet gegeven.

Product snel bezorgd en voldoet naar wens.

Prima product

Drempelhulp past mooi onder de deur.

Super, keurig verzorgd bezorgd

Keurig

Perfecte service en prima kwaliteit

Grote keuze en vlugge levering. Al jaren klant.

zeer correcte, snelle afhandeling.

Vandaag besteld, morgen in huis. Geweldig en een goed product.

Wij zijn adequaat geholpen, kortom, drempelvrees onnodig

We zijn goed en adequaat geholpen. De vergissing die er was ook netjes opgelost. Kortom, drempelvrees uit de wereld

uitstekend voldoet prima snelle levering

zie bovenstaande

De drempels zouden reukloos zijn. Maar dat is niet waar.

Jammer dat wat er gezegd wordt en de werkelijkheid niet overeen komt. Wat nu?

Positief

Ben goed geadviseerd en snelle bezorging. Mooi produkt voor prima prijs.

Exact en en snel geleverd zoals beloofd

Exact en en snel geleverd zoals beloofd. Prima kwaliteit. Degelijk verpakt.

de drempelhulp voldoet

prima, op tijd geleverd en de drempelhulp voldoet

Over Drempelhulp.nl

Een drempelhulp of drempelplaat helpt mensen met een rolstoel, rollator of scootmobiel veilig een pand in te komen. U kunt een drempelhulp of drempelplaat aanschaffen voor een kleine drempel, maar ook voor een hoge drempel of zelfs een complete stoeprand. Drempelhulp.nl heeft een groot aanbod met verschillende soorten drempelhulpen, voor alle mogelijke drempels. Door ons uitgebreide assortiment kunnen wij altijd een oplossing bieden, geen situatie is voor ons meer te gek! Zelfs als uw oplossing er op de website niet bij staat kunnen wij met ons modulaire systeem vaak nog een oplossing op maat maken. Uw nieuwe oprit voor een rolstoel past hierdoor altijd perfect bij uw ophoging.