Zeer Goed

Makelijk in gebruik

‘t was echt de moeite om vanuit het gezellige Lier (België) naar Nederland te rijden desondanks dat ze de oprijplaat ‘s avonds met transport zouden versturen zodat ik het de dag erna thuis zou kunnen ontvangen. De toestellen die in de winkel staan zijn van top kwaliteit, als we nog iets nodig hebben kunnen we het nu met een gerust gevoel laten leveren.

Niet al te duur, dus makkelijk om te proberen, stevig spul. prima.

Goede telefonische adviezen en snelle verzending

Eerst een prettig telefonisch contact waarin de medewerker meedacht met onze specifieke situatie en oplossingen aandroeg. Daarna snelle verzending van de bestelde drempelhulpen, die inderdaad makkelijk te plaatsen waren.

mooi materiaal.

goed en mooi materiaal.

Zeer praktisch en stevig

Zeer corecte & snelle levering. Ideaal als drempelhulp en van goede en stevige kwaliteit.

Fijn om te gebruiken

Ik ben er blij mee. Verpakking en levering prima

perfectie op alle gebied.

Na eerst veel geëxperimenteerd te hebben om zelf iets te maken als drempelhulp voor een scootmobiel bleek zelf maken toch niet je van het. Eindproduct werd te glad bij regen dus ook straks bij vorst en sneeuw. Dus snel verder gezocht. Toen kreeg ik de tip om eens bij drempelhulp te kijken. Prima spul zo te zien. Maar aangezien ik er voor zowel binnen als buiten een nodig had schrok ik toch wel even van de prijs. Na enig denken toch maar besteld, nu dik tevreden. Veilig in alle opzichten. Makkelijk te plaatsen. Geen enkel probleem. Zeer zeker aanbevelingswaardig. En prima geholpen met het geven van advies en voorlichting, er wordt alle tijd voor je genomen.

Goede keus

Ruime keus op overzichtelijke website. Aflevering gls ruim vertraagd

prima oprit

helaas bij nat weer is hij glad.

goed product snel geleverd

goed product snelle levering

De levering verliep vrij snel. Enig minpunt was misschien de staat waarin het verpakt werd. Bij transporteurs die iets minder zorgzaam omspringen met de pakketten, zou er snel schade kunnen ontstaan. Daarentegen is dit artikel gelukkig stevig genoeg en kan het wel tegen een stootje. Daarom dat dit geen echt probleem is voor mij.

De drempelhulp heeft mij enorm geholpen

Kan door de aangeschafte drempel met mijn scootmobiel het huis in rijden.

Deskundige en meedenkende hulp bij het zoeken naar een oplossing.

zie boven

Goed bruikbaar

Makkelijk en handig voor de rollator van mijn vrouw

Prima in orde

Voldoet volledig aan de behoefte

Keurige drempelhulp alleen net iets te smal

Bij de voordeur is de breedste die verkrijgbaar is (?) ook zo'n beetje de breedste die past, bij de schuifpui achter had ik 'm graag een maatje breder gezien.

precies wat ik zocht.

geen commentaar

Prima hulpstuk!

Ik moest even wennen aan de drempel, maar dat gaat nu goed.

Prima drempel

Drempelhulp heeft heel veel keuze! En de prijzen zijn prima. Ik had een leendrempel waarvoor ik erg veel moest betalen na een half jaar. Ook snel bezorgd. Dus aanrader.

Super, snelle levering, goed product

2x iets besteld en direct leverbaar, top.

Over Drempelhulp.nl

Een drempelhulp of drempelplaat helpt mensen met een rolstoel, rollator of scootmobiel veilig een pand in te komen. U kunt een drempelhulp of drempelplaat aanschaffen voor een kleine drempel, maar ook voor een hoge drempel of zelfs een complete stoeprand. Drempelhulp.nl heeft een groot aanbod met verschillende soorten drempelhulpen, voor alle mogelijke drempels. Door ons uitgebreide assortiment kunnen wij altijd een oplossing bieden, geen situatie is voor ons meer te gek! Zelfs als uw oplossing er op de website niet bij staat kunnen wij met ons modulaire systeem vaak nog een oplossing op maat maken. Uw nieuwe oprit voor een rolstoel past hierdoor altijd perfect bij uw ophoging.