keuze is reuze

Kon simpel passende drempelhulpjes voor mn drempel schuur aanschaffen Ideaal. Snelle levering, netye prijs..

Positief

Conform verwachtin

Vlotte afhandeling

De drempelhulp was niet geschikt voor ons maar alles qua retour is vlot en goed verlopen

Perfect!

De drempelhulp werkt perfect. Ideaal systeem. Gemakkelijk aan iedere situatie aan te passen. Een dikke 10. Voor iedereen aan te raden.

Mooie kwaliteit en snel geleverd.

Passend hulpmiddel

Snel geleverd, voldoet aan eisen

Super degelijk en betaalbaar

Super degelijk en betaalbaar

Het is het ideale hulpmiddel voor gebruik met mijn rolstoel

Een 10 zou ook mogen (^-^)

Heel hulpvaardig. Heel vriendelijk. Goede service, ook bij terugzenden producten.

zeer snelle levering, prima kwaliteitsproduct

prijs kwaliteitsverhouding prima. Snelle levering goede communicatie.

Goede kwaliteit prijsverhouding en een snelle levering

Ben heel tevreden over het artikel. Stevige kwaliteit voor een betaalbare prijs. Ik hoef nu geen zware karren meer over de drempel te tillen. Snelle levering.

Super product

Eenvoudig te monteren. Snelle levering.

Snelle levering, geen schade.

Drempelhulp uitgezocht op de site, snel gevonden en snel bezorgd.

Zeer goede service

Vriendelijk personeel dat goed meedenkt om tot de beste oplossing te komen.

simpel duidelijk snel

simpel duidelijk snel

is prima

past perfect kon niet beter.

Prima hulpmiddel

Snelle levering en duidelijk handleiding.

uitstekend

snelle levering, redelijke prijzen, overzichtelijke website.

Vlotte levering

Gewoon goed

Goede spullen en snelle levering.

Passende drempel gevonden

Fijn dat er drempels in verschillende hoogten aanwezig zijn in jullie assortiment. Dat maakt dat je makkelijker een passende drempel kunt vinden.

Voldoet aan de verwachting

Het product voldoet aan de verwachting. De helling is prima om het hoogteverschil te overbruggen met een rollater. Het gewicht zorgt ervoor dat de drempelhulp mooi blijft liggen. Wordt ook niet glad als het regent.

Venkelbaan 22 2908 KE Capelle aan den ijssel

010 - 242 0913

Over Drempelhulp.nl

Een drempelhulp of drempelplaat helpt mensen met een rolstoel, rollator of scootmobiel veilig een pand in te komen. U kunt een drempelhulp of drempelplaat aanschaffen voor een kleine drempel, maar ook voor een hoge drempel of zelfs een complete stoeprand. Drempelhulp.nl heeft een groot aanbod met verschillende soorten drempelhulpen, voor alle mogelijke drempels. Door ons uitgebreide assortiment kunnen wij altijd een oplossing bieden, geen situatie is voor ons meer te gek! Zelfs als uw oplossing er op de website niet bij staat kunnen wij met ons modulaire systeem vaak nog een oplossing op maat maken. Uw nieuwe oprit voor een rolstoel past hierdoor altijd perfect bij uw ophoging.