Goede spullen en snelle levering.

Passende drempel gevonden

Fijn dat er drempels in verschillende hoogten aanwezig zijn in jullie assortiment. Dat maakt dat je makkelijker een passende drempel kunt vinden.

Voldoet aan de verwachting

Het product voldoet aan de verwachting. De helling is prima om het hoogteverschil te overbruggen met een rollater. Het gewicht zorgt ervoor dat de drempelhulp mooi blijft liggen. Wordt ook niet glad als het regent.

Kwaliteit is uitstekend

Wat moet ik er nog aan toevoegen

Positief

Conform afspraak geleverd, daarbij kwaliteit prima

goede kwaliteit

de drempelhulp ziet er goed uit en werd snel geleverd

Prima geregeld!

Werkt goed.

Tevreden met produkt

Goede telefonisch uitleg en helpen het passende uitkiezen. Geen verkoop praatje. Eerlijk en duidelijk Top .

Gewoon Geweldig

Drempelhulp is Helder in communicatie.

Werkt fantastis helemaal geweldig

Alles perfect !!!

Alles perfect !!!

GEWELDIG

KAN NU EINDEKIJK WEER AKKEEN NAAR HET TOILET

goed bedrijf

was even zoeken naar de juiste drempelhulp ,retourneren en terugbetaling verliep soepel

zeer goede drempelhulp

Deze drempelhulp schitterend niet in de zon en voorkomt vervelende reflecties.

Geweldig in een woord We zullen zeker drempelhulp aanbevelen Inmiddels heb ik er 2 besteld Ook dat ging perfect

Het is geweldig

Het is goed makkelijk op maat te maken en kan de alle kanten mee op een hoog omlaag naar links en naar rechts groetjes

Als rolstoelgebonden persoon weet ik hoe belangrijk het is om goed over een drempel te komen. Ook weet ik van de problemen waar je tegen aan loopt. Drempelhulp had voor mij de oplossing in huis. Snel bestellen,betaalbaar en snel geleverd. Een aanbeveling waard.

Breed assortiment, prima service en levering

Breed assortiment en goede kwaliteit. Heb zowel voor binnen en buiten drempelhulpen gekocht en ze bevallen goed. Kreeg deskundig telefonisch advies over de standaard oplossingen en de mogelijkheden en prijzen van maatwerk. De levering verliep keurig volgens afspraak.

super product en vooral snel geleverd

de drempelhulp was gemakkelijk te vinden, te bestellen en werd supersnel geleverd. Maar wat alles overtrof is het product zelf, ik kon het gemakkelijk instellen, zelf dat het op het kleine overstaande randje geplaatst kon worden. al met al een 12+ absolute aanrader ;)

Voldoet 100%

superlevering makkelijk te bestellen

de dorpel naar de berging was te hoog en na zoeken op Google. kwam ik terecht op drempelhulp.nl daar heb ik een rubberen drempelhulp besteld en deze is een dag later bezorgd ,en nu gaat mijn vrouw probleemloos met de scoutmobiel naar buiten en weerterug naar de berging.

Wat een geweldig product!

Werkt fantastisch goed. Rolstoel rijdt zoveel beter nu naar binnen. We zijn er blij mee!

Goed product

Een goed product tegen een goede prijs. De verpakking was prima en de levering snel. De drempelhulp wordt gebruikt om met een scootmobiel gemakkelijker in het schuurtje te kunnen rijden: dit is een prima oplossing.

Helemaal super.

Duidelijke omschrijving Makkelijk zelf te plaatsen Snelle levering

Venkelbaan 22

2908 KE Capelle aan den ijssel

010 - 242 0913

Over Drempelhulp.nl

Een drempelhulp of drempelplaat helpt mensen met een rolstoel, rollator of scootmobiel veilig een pand in te komen. U kunt een drempelhulp of drempelplaat aanschaffen voor een kleine drempel, maar ook voor een hoge drempel of zelfs een complete stoeprand. Drempelhulp.nl heeft een groot aanbod met verschillende soorten drempelhulpen, voor alle mogelijke drempels. Door ons uitgebreide assortiment kunnen wij altijd een oplossing bieden, geen situatie is voor ons meer te gek! Zelfs als uw oplossing er op de website niet bij staat kunnen wij met ons modulaire systeem vaak nog een oplossing op maat maken. Uw nieuwe oprit voor een rolstoel past hierdoor altijd perfect bij uw ophoging.