Fijn contact en super service. Spullen netjes thuisgebracht en klaar voor gebruik.

Verjaardag zoon gered

De Berg Rally skelter was net uit en werd niet geleverd door een concurrent. Gebeld met meneer Stouten en die heeft mij geholpen. Hij komt zijn afspraken na. Zegt meneer dat hij belt, dan doet hij dat ook. Dankzij meneer heb ik mijn zoontje een onvergetelijke verjaardag kunnen geven mét een cadeau. Top!

Top service, snelle levering, zeer goede kwaliteit

Goede service!

Goed geadviseerd en geholpen bij de aankoop van een trampoline.

Banden waren nergens anders meer te krijgen. Erg blij dat ik ze hier nog kon bestellen en snelle levering topp

goede communicatie, zeer goede service

Stouten is duidelijk en eerlijk in zijn advies. Hij levert goede producten tegen een goede prijs kwaliteit verhouding. Er is een duidelijke, eerlijke en vriendelijke communicatie. ik raad dit bedrijf aan iedereen aan.

Tevreden over levering en product.

Qua bestellen en levering verliep alles vlot. Het bestelde product ziet er ook goed uit en de kinderen zijn erg blij met de dubbele rekstok. Het enige minpuntje was dat we een rekstok van 90 en 120 cm hadden besteld (voor zover ik weet), maar er werd 2 x 90 cm geleverd.

Goede producten, snelle levering

Bestelling snel in huis. Helaas was verpakking gedeeltelijk open maar er ontbrak geen onderdeel.

Snel bezorgd , en de zandtafel is erg mooi

Mooie stevige zandtafel die snel geleverd werd.

super

super ervaring raad het iedereen aan word ook nog eens netjes geplaats

Goed en vriendelijk geholpen, er wordt gedaan wat gezegd wordt.

Wij zijn heel vriendelijk geholpen op een vakkundige en eerlijke wijze (niet het duurste maar het beste product verkopen). De afspraken die gemaakt zijn zijn precies nagekomen, wat ok veel vertrouwen geeft. Geleverde spullen zijn van goede kwaliteit.

Snel geleverd, en mooie spullen!

Zoals beschreven in de titel;)

Goed geholpen bij de aankoop van een nieuwe trampoline. ook nog eens dezelfde dag thuisbezorgd! prima service

Snel, vriendelijk, correct!

Vlotte levering. Vriendelijke service

Heel tevreden met de aankoop!

Great toddler swing

My son who is almost 5 fell in love with this swing and we love it because many kids can fit in it all at once or even an adult. :) Well made. Very easy to install. Fast delivery. Thank you.

Redelijk goed

Het zou prettig zijn geweest in de informatie duidelijker aan te geven dat alleen de gaten voor de horizontale ligger geschikt zijn voor een 10 cm doorsnede paal en de andere 4 voor 8 cm palen. Als je nog nooit eerder een schommel hebt gebouwd dan lijkt het alsof de informatie het heeft over hoekijzers voor 10 cm palen en hoekijzers voor 8 cm palen. Nu achteraf denk ik ook dat de informatie 100/80 duidelijk is. Maar ja, dat is achteraf. Hier kan de communicatie voor éénmalige schommelbouwende opa's, die alleen kantoorwerk gewend zijn, wel wat verbetering gebruiken.

Zoals afgesproken

Zoals afgesproken

Uitstekende service en goede prijs/kwaliteit

Goede communicatie betreft levering, track&trace etc. Zending bleek uiteindelijk zoek te zijn geraakt tijdens verzending bij Postnl. Na een melding hiervan aan Stouten is direct een vervangend product opgestuurd zonder discussie. Binnen 2 dagen ontvangen! Zal hier zeker weer kopen.

Problemen met Postnl maar keurig opgelost

Aanrader

Zeer vriendelijk bij telefonisch contact Super snelle levering Zeker aanrader

Goed contact, snelle levering

Er was iets mis met de bolderkar, dit werd serieus en direct opgepakt en opgelost

Super kabelbaan!!!

Compleet en goed van kwaliteit

Zeer tevreden. Snel en precies zoals ik gehoopt had

Snel geleverd en achteraf betalen.voor ook nog eens mooie prijs. Een vast adres voor mijn nu...

Prima bedrijf

Snelle en goede levering van een zwembad. Wij zijn tevreden.