Snelle reactie p vragen en snelle verzending

Topbedrijf waar je voor alles terecht kan!

De enige shop in de Benelux met zoveel onderdelen voor de dodge ram! Al heel wat onderdelen besteld en altijd snelle correcte levering en afhandeling. Mpr truckparts is mijn go to bedrijf voor al mijn onderdelen! Heb je een Amerikaanse wagen, dan is dit de place 2 be!

Vertrouwd

Fijn bedrijf, gerichte service en heel klantvriendelijk!

Correcte prijzen en snelle service, levering en hulp bij werken

Onderdelen besteld, 2dagen later thuis geleverd. Savonds Info gevraagd ivm plaatsen nieuwe onderdelen en zelfs dan nog direct antwoord en hulp ontvangen, Super service!

Super service!

Snelle reactie en hulp bij vragen, super snel verzonden na bestellen.

Best team ever meat

hoe kende ik dit bedrijf???! Ik had problemen met de Dodge ram-motor, ik was wanhopig op zoek naar een garage die dit probleem kan oplossen, in België heb ik geen bedrijf gevonden (zelfs niet onder degenen die Amerikaanse auto's distribueren). Wanhopig zocht ik de buren van België op en vond dit kleine maar geweldige team MPRtruckparts B.V. Dodge Ram, die alle problemen oploste, met betaalbare prijzen, en sindsdien, ook al woon ik in België, als ik problemen heb met mijn auto, ga ik liever naar Schiedam.

top

kennis van zaken en goed advies

Top zaak met goed en vakkundig personeel

Ik had spullen nodig voor mijn auto en wist niet of ik de juiste had gekozen, ze hebben mij goed geholpen door de lijst te controleren en de wijzigingen door te geven zodat ik in 1x de goede spullen krijg

Top bedrijf!

super snelle service en geven goed advies!

Goed geholpen met een pakket dat op een onbekend adres was afgeleverd. Geven duidelijk en snel antwoord op vragen en houden je op de hoogte wanneer iets niet op voorraad is.

Zeer vriendelijk en behulpzaam!

Erg vriendelijk en behulpzaam. fijn zaken doen.

Duidelijke bestelpagina

Alles loopt zoals het hoort : soepel !

Netjes geholpen

Netjes geholpen

Ook voor de oudere MOPAR een goed geassorteerd bedrijf.

Ben altijd goed geholpen door MPR Truckparts. Zelfs wanneer ze iets niet hebben voor de wat oudere MOPARS, geven ze tips waar je evt. ook terecht kunt. Veel (technische) kennis aanwezig. Fijne mensen!

Alles op voorraad snelle levering!

Eigenlijk altijd tevreden over MPR Truckparts. Waarom geen 5 sterren? € 12,- verzendkosten zijn niet meer van deze tijd. Onderdeel besteld prijs € 70,- afrekenen € 100,- Verzendkosten en btw staan pas bij afrekenen.

Formidabel

Zulke snelle service; order geplaatst en dezelfde dag verstuurd. Steeds accurate info enz.

Makkelijk bestellen en snel geleverd!

Zoals koptekst, zeer makkelijk te bestellen, en super snel geleverd!

Correct en behulpzame samenwerking

Helpen met veel plezier zoeken naar een oplossing. En vlot in omgang.

Goede service en top kwaliteit

Voor onze Dodge Ram Cummins waren we wat nieuwe onderdelen nodig, er wordt door MRP super goed geholpen en uitleg gegeven. Een aanrader, een zaak die weet hoe een Dodge in elkaar steekt.

top service

top service,op tijd geleverd en nog mooi cadootje bij gekregen omwille van de feestdagen,dank u mopar

Super fijne site! Top service! Ontzettend goed geholpen!

Een tevreden klant

Voor de 3de maal bij jullie besteld en nog altijd heel te vreden over de produkten die ik bij mpr truckparts. Klantvriendelijk en als je vragen hebt, krijg je altijd snel een antwoord terug. Service is top!!!