Goed en snel levering

werken goed mee belde op voor aanvulling was zo geregeld en was snel op gestuurd

top

zeer tevreden

Snelle en goede service

Snelle levering en groot aanbod

snel besteld en super snel bezorgd door een vriendelijke bezorger

gewoon alles geregeld zoals het hoort

Prachtige aankoop

Sandwichbord (krijtbord) besteld en vlot afgeleverd. Schitterend bord dat zeer zeker aan mijn verwachtingen voldoet. Het ziet er nog mooier uit dan dat ik dacht. Bedankt voor de vlotte levering!

Op en top voordeel

Polar G-serie 3-deurs bar koeling gekocht voor de aller voordeligste prijs. Na bestelling meteen de volgende dag al geleverd. Alles was helemaal top. Hier ga ik meer bestellen.

Bruikbaar apparaat

Ik heb jarenlang tot volle tevredenheid met een andere fritessnijder gewerkt. Die wordt momenteel niet meer geproduceerd. Ik moest dus naar een nieuwe fritessnijder op zoek en heb gekozen voor uw model. Het kost me nu wat meer moeite om de frites gesneden te krijgen, maar het lukt na enige oefening best, Dus tevreden./

prima service

goede prijs/kwaliteit verhouding

Vlot en product ok

Bij de horecashop een meldingsbordje besteld. Online. Snel geleverd en produkt ok. Alleen eerder eenzelfde produkt voor dezelfde prijs gekocht bij Bol en daar zaten twee borden in de verpakking. Had dat verschil niet gezien.

Perfecte en snelle levering

In orde

Vlotte Bestelling en levering!

Snelle, goede service

Mijn bestelling wordt geleverd zonder extra ingepakt te zijn in plastiek. Dus minder afval.

Jammer genoeg net niet voor het weekend bezorgd. Even afwachten....

Super snelle levering

Alles zoals afgesproken en op tijd geleverd

Heel snelle levering

Erg goed

Eerste keer besteld bij Horeca Voordeelshop. Geen orderbevestiging ontvangen en contact opgenomen. Alles direct in orde gemaakt met track&trace en volgende dag binnen! Zeer goede en professionele klantenservice.

Precies wat ik zocht

Netjes geleverd waar ik naar op zoek was.

Prima levering, slechte communicatie

Het bestellen en de bezorgdatum was snel en verliep soepel. De levering echter niet. Ik had van te voren contact gehad en aangegeven of ik levertijd kan krijgen ivm niet altijd iemand aanwezig op de voetbalvereniging. Ik zou deze in de middag ontvangen wat helaas niet het geval was. De ochtend kreeg ik 8 uur een mail dat ze tussen 8:15 en 11:15 er zouden zijn. Snel naar de voetbal maar helaas geen levering. Toen ik 11:30 in de track en tracé nogmaals keek stond er geleverd 7:58 uur. Gebeld en bleek foutje te zijn, product was blijven staan en er was een nieuwe vervoerder geregeld maar geen idee hoe laat deze komt. Ik heb uiteindelijk tot 16:30 moeten wachten. Was fijn geweest dat er even telefonisch contact was opgenomen met mij over deze fout.

Hartelijk dank voor het linkje

De koffieconcerten in onze monumentale Andrieskerk in Amerongen worden zo verrassend goed bezocht dat we onverwacht extra kop en schotels nodig hebben. Fijn dat dat zo gelukt is!

Goede service duidelijke website

Ben goed geholpen alles in goede conditie ontvangen

Zéér mooie menumappen! Foto’s doen ze absoluut geen recht. We zijn heel blij met deze menuboxen. Kwaliteit kunnen we nog echt niet beoordelen maar het voelt wel goed. Levert ook volgens afspraak, helemaal top!

Zoals het hoort

Goed werkende site, goede prijs, snelle nette levering.

Mooie prijs

Mooie prijs en snelle verzending ben tevreden met het product!

Excellent

Very helpful Immediate response Caring attitude and efficient Thanks so much

Over HorecaVoordeelshop.nl

De HorecaVoordeelshop is de nummer 1 horeca groothandel m.b.t. horeca non-food artikelen en horeca apparatuur. Van horeca keukenapparatuur, horeca kleding en keukengerei tot interieur en exterieur aankleding, wij hebben het allemaal opgenomen in ons ruime assortiment. Alle artikelen zijn zeer scherp geprijsd en hier wordt nog eens extra kracht aan gegeven door regelmatig onze aanbiedingen te verversen. Wij verkopen uitsluitend A-merken, waarbij het assortiment iedere maand verder groeit. Uiteindelijk is het ons doel om uit te groeien tot een one-stop-shop horeca groothandel. HorecaVoordeelshop is onderscheidend door het servicelevel naar een hoger plan te trekken.