Prima levering, slechte communicatie

Het bestellen en de bezorgdatum was snel en verliep soepel. De levering echter niet. Ik had van te voren contact gehad en aangegeven of ik levertijd kan krijgen ivm niet altijd iemand aanwezig op de voetbalvereniging. Ik zou deze in de middag ontvangen wat helaas niet het geval was. De ochtend kreeg ik 8 uur een mail dat ze tussen 8:15 en 11:15 er zouden zijn. Snel naar de voetbal maar helaas geen levering. Toen ik 11:30 in de track en tracé nogmaals keek stond er geleverd 7:58 uur. Gebeld en bleek foutje te zijn, product was blijven staan en er was een nieuwe vervoerder geregeld maar geen idee hoe laat deze komt. Ik heb uiteindelijk tot 16:30 moeten wachten. Was fijn geweest dat er even telefonisch contact was opgenomen met mij over deze fout.

Hartelijk dank voor het linkje

De koffieconcerten in onze monumentale Andrieskerk in Amerongen worden zo verrassend goed bezocht dat we onverwacht extra kop en schotels nodig hebben. Fijn dat dat zo gelukt is!

Goede service duidelijke website

Ben goed geholpen alles in goede conditie ontvangen

Zéér mooie menumappen! Foto’s doen ze absoluut geen recht. We zijn heel blij met deze menuboxen. Kwaliteit kunnen we nog echt niet beoordelen maar het voelt wel goed. Levert ook volgens afspraak, helemaal top!

Zoals het hoort

Goed werkende site, goede prijs, snelle nette levering.

Mooie prijs

Mooie prijs en snelle verzending ben tevreden met het product!

Excellent

Very helpful Immediate response Caring attitude and efficient Thanks so much

Uitstekende levering

Het product was volledig wat we verwachten

altijd snelle levering en op factuurbasis

Met ruime keus uit kleding en horeca attributen is het fijn winkelen bij de Horecavoordelshop

super snelle levering en goede service

Zeer prettig. Men is bereid om mee te denken

Goed en breed assortiment voor een aantrekkelijke prijs

Ik heb de horecavoordeelshop ervaren als een fijne partner met een goed en breed assortiment voor een aantrekkelijke prijs. Helaas hebben ze gekozen voor een transport partner die geen goede aanvulling is op de service die geleverd wordt (late levering, geen makkelijke app, geen goede contact mogelijkheden, wanneer er iets niet goed gaat krijg je geen terug koppeling, en het is een verrassing in welk tijdsblok er uiteindelijk geleverd word.)

heel snel dienst

eenvoudig zoeken naar de container die ik nodig heb

Prima, vlot geleverd. Goed verpakt. Gewoon netjes dus.

Zoals beloofd

Goede ervaring, op tijd geleverd

Kwaliteit en stipt

Goede prijs, snel geleverd en kwaliteit

Goede service en snelle levering!!

Heel blij met de vlotte levering, oven begaf het in het weekend en ik kon na het weekend starten met een nieuwe!! Levering zoals beloofd.

goed en snel!

Besteld , betaald (na offerte een eerlijke korting) en snel geleverd.

Mooie degelijke tafel en snel geleverd !

Ik was op zoek naar een kleine degelijke tafel voor op mn terras die bij m'n stoelen zou passen en die weersbestendig is.

Correcte servive, kwaliteit voldoet aan de verwachtingen.

Prima kwaliteit , goede prijs en snel geleverd

Voor de eerste keer iets besteld, en het is allemaal prima verlopen. Hier ga ik dus in de toekomst meer aankopen doen. Groots assortiment overigens, en daarmee is het ook leuk om eens te kijken wat ze allemaal aanbieden. Er is altijd wel iets bij waarvan je denkt, dat kan ik goed gebruiken. Bestellen dan!

Het ging bliksem snel

Bestelling geplaatst, volgende dag eerste deel was al binnen en een dag later de rest. Alles klopte en naar verwachting. Goede service

goede prijs en snel geleverd

duidelijke website, goede prijs en snel geleverd

Snel geleverd, geen problemen

Snelle levering van bestelde producten, producten zoals omschreven. Prijs is prima. Al bij al een goede ervaring

goede service wil iedereen en dat krijgen we ook

toen wij kapotte soepkommen kregen, kwamen er direct nieuwe. prijs is goed en service ook!

Mijn pakket werd heel snel geleverd

Artemisweg 145 8239DD Lelystad

0320-320032

Over HorecaVoordeelshop.nl

De HorecaVoordeelshop is de nummer 1 horeca groothandel m.b.t. horeca non-food artikelen en horeca apparatuur. Van horeca keukenapparatuur, horeca kleding en keukengerei tot interieur en exterieur aankleding, wij hebben het allemaal opgenomen in ons ruime assortiment. Alle artikelen zijn zeer scherp geprijsd en hier wordt nog eens extra kracht aan gegeven door regelmatig onze aanbiedingen te verversen. Wij verkopen uitsluitend A-merken, waarbij het assortiment iedere maand verder groeit. Uiteindelijk is het ons doel om uit te groeien tot een one-stop-shop horeca groothandel. HorecaVoordeelshop is onderscheidend door het servicelevel naar een hoger plan te trekken.