Goede kwaliteit

Snelle levering en goede kwaliteit van de spullen.Deze winkel is een aanrader !

Snelle levering. En alles was na wens

Ik zal iedereen aanraden. Mooi verpakt

Ik heb voor 8 kussens schuimrubber besteld. Bij levering constateerde ik dat de "kous" het omhulsel voor het schuimrubber niet voldoende was geleverd. Na een mail gestuurd te hebben werd dit kosteloos nagestuurd. Klein minpunt is dat de telefonische bereikbaarheid slecht is. Tot 3x gebeld maar eindeloos in de wacht gestaan zonder iemand te hebben gesproken.

Slechte retour voorwaarde

Zijn wat mij betreft te streng met maatwerk.

Heel goed!

Ik had een mail gestuurd omdat de levering wat lang duurde. De dag nadien kreeg ik reeds een vriendelijk antwoord wanneer het schuim ging geleverd worden. Prima service!!

Prima geregeld Vriendelijk en goed geholpen

correcte en vlotte levering

correcte en vlotte levering

Ik heb n vraagje, hoe moet ik de harde schuimrubber op maat knippen? Messing, schaar of cutter? Bedankt

goed product en scherp geprijsd. Alleen wel door verzendtijd ongeveer 1 week van te voren aanvragen

Klantvriendelijk

Past goed juiste maat

Snelle levering, prettig contact met klantenservice mbt maatwerk. Heel goed die filmpjes van iemand die op een kussen gaat zitten op de site, heel helpend om inschatting te maken!

Snelle afhandeling ..

Great

Excellent product and service

Prima product

Prima product, goede prijs. Snel geleverd.

Probleemloos

Makkelijke bestelling. Duidelijke site. Levertijd was lang onbekend. Had beter omschreven kunnen worden bij orderbevestiging. Goede kwaliteit. Goede prijs.

Snelle service en kwaliteit is uitstekend

Snelle reactie en meedenken via de mail

goed product, snel geleverd

wat wil je nog meer?

Goed kwaliteit

Binnen benoemd levering tijd geleverd. Goed ingepakt

Heel tevreden, goede prijs en kwaliteit. Snelle levering

Ik ben heel tevreden met mijn besteld product. Snelle levering. Goede kwaliteit. Goede prijs.

Precies geleverd wat ik besteld heb.

Netjes op tijd geleverd. Veel plezier van.

Het schuimplastic zat keurig verpakt!

mijn poef is gevuld en die is weer fijn in model gekomen, dankzij jullie schuimvlokken! Ik ben tevreden!

Livraison rapide excellent service et mousse impeccable telle que décrite