Fijne ervaring met deze webwinkel. Ik kreeg een verkeerde bestelling binnen. Na een telefoontje was alles keurig geregeld.

Snelle levering, makkelijk te bestellen.

Ik heb een matras op maat besteld. Snel ontvangen en het bestellen ging ook makkelijk.

Alles snel en top ontvangen

bedrijf doet wat het zegt, meer kan ik er niet van maken

bedrijf doet wat het zegt, meer kan ik er niet van maken

Prima levering volgens bestelling

Prima service, antwoord op mijn vraag wel materiaal ik moest gebruiken was super snel/duidelijk beantwoord. Snelle levering en product is in prima staat. Het eindresultaat, een hoofdbord voor 2-persoonsbed, is perfect geworden! Schuim heeft een perfect dikte en stevigheid. Ik zou zo weer iets bestellen als ik aan een nieuw project ga beginnen.

Precies op maar

Ik heb schuimrubber op maat besteld en kwam ook precies op maat binnen.👌

Goede online winkel

Goede online winkel met duidelijke uitleg erbij. Eén heel klein minpuntje: onze bestelling was vrij lang onderweg. Heel tevreden

Goede service en kwaliteit

Mijn opdracht goed uitgevoerd!

Makkelijke bestelling en naar voldoening geleverd!

goed en netjes

Netjes en goed en snel.

Met jullie samen te werken pefect en ook dat in pakken van dat schuim was goed

Gewoon perfect

Zo handig dat alles op maat gemaakt kan worden. Ik had een zitje nodig voor het autostoeltje van mijn dochter voor de vakantie. Ze heeft heerlijk zacht gezeten! Volgende bestelling is een op maat gemaakte topper voor in de caravan. Deze winkel bewijst dat kwaliteit en service zeker betaalbaar kan zijn.

Simpel & snel

We zijn heel content.

Snelle levering en goed

Topservice

Snel en precies geleverd wat ik wilde. Erg tevreden 😀

Ik had mijn bestelling geplaatst. De volgende dag werd het pakket op de besteldienst gezet en de dag erna werd het bezorgd.

Goed vullingmateriaal tegen goede prijs

Zeer tevreden over het materiaal, echter de verpakking mag wat sterker. De zak was gescheurd bij aankomst.

was er snel en goede kwaliteit

Bestelling uitstekend met de juiste maten ontvangen. Ik kan deze zaak zeker aanbevelen

Snelle service, goede kwaliteit

Toevallig kwam ik jullie op internet tegen terwijl ik op zoek was naar een matrasje voor een camping bed. De afmetingen kwamen niet overeen met de standaard matrassen. Dus heb ik 1 op maat laten maken en het voldoet prima

Prima service, en prima aflevering.

Zeer positief

Top en netjes goede kwaliteit

Top geregeld

Goede communicatie en snelle levering. Met de prijzen is ook niks mis

Over Schuimwinkel