Lekker compact verpakt !!!

Alles volgens afspraak.

Snelle en nette levering. Ik ben goed op de hoogte gehouden over het gehele proces van levering via mail contact. Product was netjes verpakt om schade te voorkomen. Helemaal tevreden! :)

Snel

Beperkte keuze in kwaliteit

Alles is prima verlopen

Alles is zoals afgesproken

Snelle verzending

Product zoals verwacht

Goeie snelle service

Staaltje snel ontvangen met de kodige gegevens, correcte afhandeling van mijn bestelling.

Het is geweldig spul om mee te werken en niet duur.

snelle levering goed product

snelle levering goed product

Snel en netjes.

Zo hoort het.

Prima schuim, snel geleverd!

Veel keuze, goede kwaliteit, snelle levering.

Bij de levering die op tijd was geleverd was er iets tekort, meteen gebeld met de mededeling dat er iets tekort was en er werd meteen gezegd dat dit in orde gebracht zou worden. Twee dagen later werd de rest keurig geleverd ! TOP, tevreden klant......

Goed advies en snelle levering

Goed spul!

Matras voor box besteld, goed spul.

Volledigheid opdracht nagegaan. Snel bezorgd, goed product

Eerst nog even nagegaan of ik ook stof nodig had. Snel bezorgd en een prima opvulling en snelbezorgd

Snel en goede service

Snel geleverd en goede service, vriendelijk

prima, goed materiaal en goed verpakt

heel goed

Snelle levering.

Precies het gevraagde artikel gekregen en een snelle levering. Alles keurig verpakt. Voldeed aan mijn verwachting.

Prima schuim op tijd geleverd.

Prima schuim, op tijd geleverd, schone verpakking!­čĹŹ

Perfect zoals beloofd.

Als ik in de toekomst soortgelijk product nodig heb, bestel ik zeker bij de schuimwinkel.

Verplichte beoordeling

Ik heb wat schuim gekocht om een matras te verdikken. Niets bijzonders. Een maandje geleden. Het behoorde niet wasrd. Maar word gek vab de mail of ik wil beoordelen. Dus bij deze.

Prima levering en snel

Een levering. Was prima

Helemaal geweldig

Super - vriendelijk, behulpzaam en de bestelling kwam precies binnen zoals gevraagd!

Schuimwinkel heeft mijn bestelling perfect verzorgd.

Ik heb uit een ruime sortering kunnen kiezen en met informatie via de mail een goede bestelling kunnen plaatsen. Deze bestelling werd zeer goed op mijn adres bezorgd. Ik ben zeer tevreden.