Levert niet

Levert niet en op telefoon en mail geen reactie

Zeer slecht

Zeer slecht waardeloos bedrijf. Kan met geen mogelijkheid ze berijken.... geen telefoon.... mail reageren doen ze niet. Oplichters zijn het.

Slecht

Ik begrijp dat het corona tijd is, maar dit bedrijf is op geen enkele manier te bereiken. Krijg mijn bestelling ook niet!!!! Op advies van ING, na vraag over terugstorten betaling, is mij geadviseerd aangifte van diefstal bij politie te doen. Ik geef ze nog even, maar dan ga ik naar politie! Een bedrijf moet toch bereikbaar zijn!!!!!!! Dus bestel hier niet en mocht je hetzelfde probleem hebben, aangifte doen!

Bedrijf reageert niet!

Bestelling ontvangen, retour gestuurd na overleg met de klantenservice. Zou geld terug gestort krijgen. Meerdere keren gemaild, geen reactie. Meerdere keren gebeld, 1x opgenomen en zouden terug storten, niet gebeurd. Maanden verder, bedrijf blijft onbereikbaar. Wees gewaarschuwd!

Slecht

Na een bestelling geplaatst te hebben werd deze verkeerd geleverd. De bestelde maten kwam niet overeen met de levering. Dit kan gebeuren uiteraard. Maar vervolgens is schuimwinkel niet te bereiken. Op mijn mailtjes wordt niet gereageerd en de telefoon opnemen kennen ze ook niet. Zorg dat hier wat aan gedaan wordt. Volgende keer toch maar ergens anders bestellen.

Helaas verkeerde maten binnen gekregen!

Helaas kreeg ik de verkeerde maten binnen, hier heb een mail over gestuurd maar na 7 dagen nog steeds geen respons.

Onbereikbaar en geen complete bestelling

Heb een bestelling gedaan, welke bij binnenkomst niet compleet bleek te zijn. Ben aan het bellen en mailen geslagen. Je krijgt of gelijk een bandje of na lang overgaan... Maar niet te bereiken per telefoon. Ook per mail geen enkele reactie.... Erg jammer...

Telefoon werkt niet / mail word niet beantwoord

Wilde vragen wanneer eea geleverd word maar er is op geen enkele manier contact mogelijk! Wel berichten op facebook plaatsen maar nergens op reageren. Heel raar dit. Probeer eerst even proberen contact op te nemen voordat je een order plaatst.

Product goed en snel bezorgd.

Ontzettend slechte bereikbaarheid via mail of telefoon, zeer frustrerend.

Ik probeer al dagen hen telefonisch en via mail te bereiken. De telefoon wordt niet opgenomen en de mail niet beantwoord. Er staat dat de bestelling binnen 1-3 dagen wordt geleverd, maar ik wacht er al 7 dagen op.

Geen reactie op mijn email

Je krijgt geen reactie op je mail

Voldeed niet aan mijn verwachting

Bestelling, op de hoogte houden en trick and trace deed mijn verwachting van een goed bedrijf. Na ontvangst bestelling werd de goede motivatie/verwachting niet aan voldaan. Bestelling in plastic verpakt. Na opening bestelling op meerdere plekken gaten in het schuim waardoor deze niet geheel meer bruikbaar was. Foto’s hiervan opgestuurd naar mail adres maar geen reactie.

Goede ervaring

Kussenvulling voor onze loungeset op maat laten maken. Ze zijn super, vlotte levering en prima op maat. Wij zijn blij en kunnen weer lekker zitten.

Niet geleverd wat we bestelden

De afmetingen die we bestelden weken af qua lengte, maar dan 2 cm. Daarnaast hadden we een dikte van 5 cm besteld. Het geleverde schuim bestond uit 2 aan elkaar geplakte delen, waarvan het ene deel dikker was dan het andere. Niet goed dus!

Geen!

Heb nooit een antwoord op mijn vraag om offerte of informatie gekregen. Ben nog aan het wachten, maar zal waarschijnlijk niet komen! We zullen maar weer corona de schuld geven zeker!

Tja ......

Ontvang niets, order van 29 april in de ochtend, dus niet om 23:59 uur. Ze gaan 6 mei pas mijn order verzendklaar maken. En dan moet ik hier een positieve reactie neerzetten ? Dat zou niet echt eerlijk en oprecht zijn lijkt mij ........

Komen afspraken na

Juiste maatvoering en levering

Snelle service met goede kwaliteit

Snelle service met goede kwaliteit

Alles in orde!

alles is correct verlopen, besteld en enkele dagen thuis bezorgd! Simpel zoals het hoort.

Ik heb goed schuim ontvangen, al was de levertijd wel langer dan ik had verwacht.

Score geeft het al aan.

snelle levering en goed verpakt

Mooie webshop

Degelijk produkt prijs kwaliteit

Gemakkelijke site, vlug gekozen met degelijke uitleg van schuimkeuze, enkel levering viel wat tegen toch wel lang wachten maar denk dat dit mss te maken heeft met de corona toestanden

simpel en goed

Makkelijk en snel. Prima product