hoesje

heel tevreden over het hoesje vriendelijke groet

Mooie en handige hoesje

Heb al verschillende keer voor verschillende modellen hoesjes gekocht via deze site. Zeer tevreden, goede kwaliteit, handig en mooi. Daarbij ook nog veel goedkoper dan op vele andere plaatsen of in de winkel

Zoals verwacht

Prijs/kwaliteit en perfecte levering

Diverse keuzes

Veel keuzes uit de verschillende hoesje en super snelle levering

zeer tevreden met de service

het hoesje was volledig naar wens en wat ik wou , was ook zeer vlug geleverd , echt niks op aan te merken ! hopelijk kan ik in de toekomst nog op dezelfde service blijven rekenen indien nodig . mvg

Alles ok zeer vlugge levering.

Alles ok.

super

Snelle en correcte service. Goede prijs-kwaliteitverhouding.

betrouwbaar en snelle levering.

Heb al meerdere bestellingen geplaatst en telkens snel en correct ontvangen.

Mooi degelijk.

Het is wel moeilijk om de gsm in en uit het hoesje te halen.

Degelijke kwaliteit en handig in gebruik

Degelijke kwaliteit en handig in gebruik

Degelijk goed hoesje.

Goed en degelijk product, sterk en stijlvol.

Zeer positief

Veel keuze, snelle levering, goede prijs/kwaliteit

zeer tevreden

de verzending was zoals vermeld op internet . de kwaliteit is goed

Prima beschermmapje voor mijn telefoon en ook een mooie kleur

Zoals altijd supersnelle en complete levering, binnen 24 uur in huis!!

Correcte levering van het juiste product.

Het GSM hoesje dat ik mij aanschafte is een schitterend product,

Niets op aan te merken

Alle nodige informatie duidelijk aanwezig in de webshop om het juiste hoesje voor uw apparaat te kiezen. Afhandeling van de aankoop vlekkeloos en overeenkomstig met de aangekondigde wachttijden. Kwaliteit van het hoesje volgens de verwachtingen. Dus: niets op aan te merken. Aan te bevelen. Wat ik dan ook al verschillende keren gedaan heb ondertussen. Ik zal, indien ik in de toekomst nog eens een hoesje nodig heb, zeker eerst naar GSM-hoesjes.be surfen.

Snel en in orde!

Smartphone schermen onherstelbaar beschadigd

2 covers besteld voor onze 2 nieuwe smartphones one plus Nord. Bij ingebruikname stelden we beiden vast dat er krassen op de schermen gemaakt worden door de covers. Deze krassen zijn onherstelbaar. Onze smartphones zijn geen 8 weken oud. Zeer ontevreden.

Beste Lore, We hebben je een tijdje geleden een bericht gestuurd over je klacht, maar geen reactie ontvangen. Vermoedelijk zijn de vooraf geïnstalleerde screen protectors op de toestellen gekrast en niet de schermen zelf. Mocht je nog vragen hebben, dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Christiaan GSM-Hoesjes.be

helemaal naar mijn wens, past perfect

Superfantastische en geweldig vriendelijke service !!!

Volgende keer bestel ik weer bij deze firma. Fijne service, onmiddellijk antwoord, eerlijke prijzen en vooral zeer vriendelijke service. Gewedig !

Snelle levering, correcte omschrijving

Snelle levering en correcte omschrijving

Aanrader!!!

Snelle en correcte levering, dank jullie wel daarvoor. Veel keuze aan leuke prijzen. Ik blijf zeker klant. Doe zo voort.

Prima service!

Mijn hoesje bleek niet te passen, dit werd meer dan vlot en passend opgelost. De retourzending incl. terug betaling werd onmiddellijk gerealiseerd. Vriendelijk en accuraat in de communicatie.

Goed aanbod, goede afhandeling.

Ruim aanbod, correcte prijzen, functionele site, snelle en correcte afhandeling en levering. Top!