top ervaring

uiterst snelle levering juiste hoesje

duidelijk,snel en correct

Vlot verloop van mijn bestelling

Koopje

Uitstekende verhouding prijs/kwaliteit - Snelle gratis levering

Eenvoudig gekozen, besteld, betaald en geleverd gekregen

De website werkt zeer eenvoudig en goed, de keuze was snel gemaakt. De kwaliteit van het hoesje is zonder meer goed.

Super correct en professioneel.

Snel geleverd en corecte producten.

volledig ok

het product is zoals ik het verwachtte

Top service!

Ik kreeg goede service op mijn aankoop. Ik ben zeer tevreden.

Het hoesje is van goede kwaliteit en de levering was TOP

Ik had het hoesje zaterdag besteld en normaal moest ik een week wachten maar na twee dagen zat het al in de brievenbus. TOP!

Mooiste hoesje ooit.

Super snelle levering

Bedankt voor de snelle levering van mijn gsm hoesje !!!

Bedankt voor de snelle levering van mijn gsm hoesje !!!

Perfect zoals gewoonlijk

Prijs kwaliteit zeer goede hoesjes , meestal met een leuk tekening of kleur. Heb er al verschillende besteld en ben zeer tevreden en merkelijk goedkoper dan inde winkel en veel leer keuze

Prima verlopen

Snel, correct en prima kwaliteit

Hoesje voor mijn Huawei P30 Lite besteld en precies op de juiste datum geleverd. Het "CaseMe" hoesje is uitstekend van kwaliteit en zit gegoten. Top.

Men krijgt wat er beloofd wordt

stipte levering en goederen veilig verpakt. Men doet er alles aan om het de klant zo makkelijk mogelijk te maken indien er om één of andere reden de goederen dienen teruggestuurd te worden, wat uiteraard volledig gratis is.

Heel goede aankoop

Stevig en mooi afgewerkt

Super oké !

Alles dik inorde! Dank je wel.

Prima.

Producten voldoen aan de verwachting. Snelle levering. Goed verpakt.

Verkeerde levering, wachten op correctie

Het doosje én het plastieken bakje in het doosje waarin het hoesje verpakt zitten, zijn de exacte maat voor een iphone 8 plus hoes, maar helaas is het hoesje in deze verpakking veel kleiner en niet geschikt voor iPhone 8plus.

Niet superplus.

Nieuwe I phone en dan heb je liefst zo vlug mogelijk een bescermcase het was gratis verzending maar ik koos voor track en trace omdat er beloofd was dat ik het na 2 dagen in bezit ging hebben.Ik had op woensdag besteld maar helaas vrijdag en ook zaterdag viel er niets in de bus terug contact opgenomen en helaas was er vertraging en beloofde ze mij de verzend kosten terug te storten wat na 2 dagen een feit was spijtig maar vertragingen gebeuren nu eenmaal toch vond ik het een goeie service.

Mooi op tijd bezorgd. Mooie hoesjes

Perfect.

Groot assortiment met correcte prijs setting.

gekregen wat ik gevraagd heb.

gemakkelijk en in orde.

alles ok

alles ok

Geen opmerkingen. Alles naar wens.

Vriendelijke service

Heel tevreden over de aangekochte product en en de klantenservice