Snel !

Zeer snelle levering van het juiste hoesje !

Dat ik het erg snel thuis had en een goede kwaliteit is

Goede kwaliteit hoesje mijn kleinzoon was er erg blij mee je hebt je hoesje erg snel thuis en de prijzen zijn ook erg redelijk.

Gisterennamiddag besteld, vandaag in de brievenbus!

Zeer vlugge service!

Het product was vlugger aangekomen dan verwacht, dus een zeer goede service, dank u wel aan het personeel!

Degelijk en snel

Hoesjes voor een Sony Xperia L3 zijn niet makkelijk te vinden. Bij GSM-hoesjes.be had ik niet alleen keuze, 's anderendaags zat het gewoon al in de bus. Top kwaliteit en top service!

Goede, snelle levering!

Goede, snelle levering!

Supersnelle en correcte levering

Zeer sterk aan te bevelen.

Great service

Very satisfied your site is user friendly the price correct Delivery term's very short the communication regarding the tracking of the order very good.

Heel goede dienstverlening waarvan ik in de toekomst zeker nog gebruik van ga maken

Perfecte service en zeer snelle afhandeling.

Kwaliteitsvolle hoesjes die op tijd geleverd worden!

Mooi hoesje en snelle levering

de website heeft een handige lay-out en het is gemakkelijk om het perfecte hoesje voor je gsm te vinden wegens de handige filters. Daarnaast was de levering ook zeer snel en goed verpakt. Zeer goede website!

Perfecte service

Snelle verzending , vriendelijke naverkoop. Ik had het verkeerde hoesje besteld en zonder problemen terug mogen sturen. Topverkopers !

Zeer snel en zeer betrouwbaar.

Zelf verkeerde hoesje besteld, en dezelfde dag terug gestuurd. En tegelijkertijd het juiste hoesje besteld ondanks mijn fout was gsm.nl zo zo goed van vertrouwen in de klant en heeft mij het geld direct terug gestort. Dat is Klasse ­čĹŹ­čĹŹ

Netjes

Degelijke hoesjes en instructies zijn duidelijk. Zelf tempered glass geïnstalleerd en mijn gsm ziet er uit als nieuw en voelt zelfs beter aan en typt gemakkelijker, heb minder druk nodig. De hybrid armor case beschermt zelfs de usb poort, ideaal in mijn stoffige werkomgeving.

Snelle levering, goede kwaliteit

prima service

duidelijke website en prima service

Besteld, op tijd geleverd....verzorgd ingepakt. In 1 woord: perfect....

Uitstekende service!

Betrouwbare top Web-winkel, ZEER BELANGRIJK.

De prijzen en de leveringssnelheid zijn nagenoeg overal hetzelfde, pas als er iets fout loopt blijkt dat je met een goede of slechte web-winkel te maken hebt. In mijn geval ging er iets mis, vermoedelijk door een fout van mezelf, de manier en de snelheid waarmee het probleem opgelost werd, toont aan dat hun zeer hoge score zeer terecht is.

Supersnelle levering, perfece service !

Tempered glass besteld voor nieuwe iphone, volgende dag reeds ontvangen ! Perfecte timing en service

Eerlijk, product evenaard de foto een aangeboden product volgens de site.

Snel, duidelijk en netjes

Zeer snelle levering