Zeer snelle levering, goede kwaliteit voor een lage prijs

Het hoesje is prachtig en past perfect. Over de getemperd glas bescherming ben ik minder te spreken.

uitstekende service

snelle levering, degelijk verpakt.

Zeer tevreden zowel qua kwaliteit als levertermijn !

Zeer tevreden over de kwaliteit van de hoesjes ( ik heb er reeds enkele aangekocht) en ook over de levertermijn.

De omruilservice werkt perfect

alles ok

zeer goede prijs - kwaliteit

vlotte communicatie en snelle afhandeling

Correcte en vlotte afhandeling

Mijn pakket was beschadigd aangekomen, klantenservice verwittigd paar foto's door gestuurd, gewoon en nieuwe gekregen zonder problemen

Zoals het hoort.

Levering op tijd. Datgene dat ik besteld had was datgene dat ik ontving. Geen aanmerkingen. Aan iedereen aanbevolen.

snelle levering-goede kwaliteit

snelle levering-goede kwaliteit

Snelle levering Mijn bestelling was perfect

Zoals beloofd op tijd geleverd

Lekker op tijd bezorgd,en veel keuze voor mijn toestel

perfecte ding

iets laat verzonden

Goede site

Snelle levering , goede kwaliteit van product .

Bij bevestiging van de leveringsdatum werd vermeld dat het pakje in de brievenbus zou passen en dat de bestemmeling dus niet thuis hoefde te zijn. Dat vond ik handig. Het hoesje was degelijk verpakt en er zat een mooi kaartje bij met duidelijke instructies voor een eventuele retourzending.

Positief

Snel geleverd en prima in orde

goede en snelle levering

hoesje voldoet aan verwachting het past niet helemaal perfect op boven en onderzijde maar voor de rest voldoet het aan de verwachting

Het bestelde is exact wat ik verwachtte en heel snel in huis. Ook de prijs viel niet tegen!

Prachtig hoesje voor een mooie prijs

Mooi design, goede kwaliteit, niet te duur en goede service. Het pakje zat snel in mijn brievenbus.

Goede aankoop

Goede hoesjes met zachte rand, enig minpuntje: sluitklepje krijgt barstjes misschien van zachter materiaal zou beter zijn

Perfect zoals beschreven

Prima en duidelijke website.

Vond vlot wat ik zocht, snelle levering.

Alles O.K.

Alles O.K.

Prima product en goeie service.

Alles is verlopen zoals gezegd. Ik ben zeer tevreden van het hoesje. Past perfect en in degelijk materiaal.