top service

duidelijke foto's van de producten, correcte service en prijs/kwaliteit ok.

Snelle levering en goede prijs

De bestelling is vlot en keurig afgeleverd. Zat goed verpakt en prijs kwaliteit is in verhouding.

veel keuze en snelle levering

Degelijk materiaal

Ik had al bij mijn vorige gsm een hoesje van jullie prima kwaliteit en mooi uitzicht en handig ,wat wil men nog meer

'Goed Materiaal & Prima Service'

Ben altijd zeer tevreden geweest sinds dat ik bij GSM-Hoesjes mijn bestellingen heb gedaan van gelijk welke aard of voor welk soort gsm. Zeer degelijke kwaliteit met een vlotte service, zeker een aanrader ;-)

hele goede service

fantastische opvolging van het pakket.

Alles was perfect naar wens

Heel goede service, ikzelf had verkeerde bestelling geplaatst en ze hebben dat helemaal opgelost zonder extra kosten. Ik kan iedereen deze firma aanraden.

Perfect aangekomen

Gewoon goed

Keurig op tijd bezorgd en ziet er uit zoals verwacht. Perfect

Mooi, handig en goed sluitend hoesje

Na een lange zoektocht toch n hoesje gevonden die goe sluit, en met drie vakjes om kaarten in op te bergen

Licht beschadigd

Er zit een kras op het klepje om te sluiten. De verpakking was in orde.

Vriendelijk en snelle service. Betaalbare producten. Veel keuze

Ik heb mijn eerste aankoop moeten terugsturen. Dat ging probleemloos, ook de trrugbetaling. Vervolgens goede hulp gekregen bij keuze van juiste hoesje. Super !

Beste ben zeer tevreden van mijn Gsm hoesje mercikes

Leuk

Zeer snelle levering en goed product

De bestelling en levering van een 'panzerglas' voor de smartphone verliep zeer vlot en snel.Ook de prijs is top.Aan te raden.

Keurig geregeld

Duidelijk, voordelig en snel.

Levering op tijd.

Product beantwoord aan mijn verwachtingen.

Alles OK. Snelle levering en niet duur.

Mooi product voor goede prijs. Snelle levering.

Heb een hoesje besteld maar de verkeerde

Heb een verkeerd hoesje besteld. Tot 2x toe een retour levering aangevraagd. Maar nooit bericht gehad dat ik hem kon om wisselen

Beste Willem, Wat vervelend om te horen. Ik zie dat we op je berichten hebben gereageerd. Wellicht zijn deze in je spamfolder terecht gekomen. Ik heb je zojuist nog een e-mail gestuurd om te helpen met de omruiling. Met vriendelijke groet, GSM-Hoesjes

Prijs,kwaliteit, duidelijkheid webpagina's

Snelle, goede en correcte levering.

Alles heel snel en correct geleverd.

perfecte aflevering

levering zoals beloofd

goede kwaliteit voor een betaalbare prijs

Veel goedkoper dan in de winkel en van de zelfde kwaliteit een aanrader