Waardeloos

Heb hem op 19 maart gelijk terug gestuurd en daarna niks meer vernomen ivm geld teruggave en verzend kosten.Ben bang dat ik opgelicht ben.zelfs 2 keer gemaild en ook geen antwoord.

Goede service snelle levering

Ok

Degelijk en mooi

Mooi en degelijk hoesje, en past perfect.

Mijn bestelling is vlot en correct verlopen

Er was veel keuze. De betaling en levering zijn veilig en vlot verlopen.

Vlot

Vlot en in orde.

Perfect passende hoesjes aan superprijzen!

Enkel pro-punten bij GSM-hoesjes.be : Goedkoop, kwalitatief, snelle en gratis verzending

Prima kwaliteit, juiste prijs en snelle levering.

Hoesje voor de gsm van onze dochter. Prima, degelijk en mooi hoesje voor de juiste prijs.

alles ok

hoesje is gescheurd aangekomen

het beschermglas is gescheurd toegekomen .Ik vind nergens een contact adres voor retour te sturen .

In orde

1 ste hoesje was het juiste en ik bestelde nog een 2 de voor mijn zoon maar ze hebben het verkeerde model opgestuurd hopelijk is dit snel in orde.

Het gepaste hoesje gevonden, het werd ook binnen de afgesproken tijd netjes geleverd in de brievenbus.

Snelle en correcte afhandeling

n.v.t

produkt voldoet

Alle informatie klopte

Ik had verkeerd besteld. En zelfs retour en juiste zending heel vlot verlopen.

Helemaal oke

Snel,vlot en goedkoop

correcte uitvoering

uitvoering volledig volgens plan

Aankoop GSM hoesje

Fijne ervaring met deze. Had eerst foutieve type GSM doorgegeven bij bestelling, bij navraag voor omruiling geen enkel probleem. Binnen enkele dagen werd deze omgeruild. Aanrader !

zeer goed

Een zeer tevreden klant keert altijd terug en bij deze verkoper koop je sterdeds terug als ik wat nodig heb . Zeer goede kwaliteit aan een zeer gunstige prijs . Steeds snel geleverd . Het is echt fijn om bij deze verkoper iets aan te kopen .

vlotte levering

hoesje oogt wat goedkoop, maar dat is het ook. dus geen probleem

Een zeer goede service

Zeker da ik nog bij jullie ga bestellen

top !

Snelle levering en de kwaliteit van het hoesje was ook prima. Prijs/kwaliteit .....erg goed!

Snelle goede service

Snelle goede service