super snelle levering volgens afspraak

Volgens de afbeelding op de foto's. Had het hoesje wel iets soepeler verwacht. Verder een mooi hoesje.

Alles goed

Alles goed

Gsm hoesje was kwalitatief niet helemaal in orde. Na een mailtje werd dit onmiddellijk in orde gebracht.

Top product en correcte levering

Stevige cover, voldoet volledig aan mijn verwachtingen.

Zeer rappe en efficient service.

Ik ben zeer tevreden met het hoesje voor mijn Samsung M11. Alles was goed verpakt en het tip en het link naar Youtube om hoe het glas aan de gsm moest vastgezet worden was zeer behulpzaam. Merci.

excellente service

ik had een verkeerd hoesje besteld, dit is op korte termijn vervangen door het juiste, zonder problemen.

goede prijselijke service

duidelijke mails, mooi geprijsd, geleverd zoals beloofd, proper verpakt. top service

Vlot en correct m

Direct geleverd na bestelling. Ruime keuze voor weinig geld

perfect

Heel tevreden.

Super tevreden!

Bestelling ontvangen zeer snel. Voldoet naar alle verwachtingen. Bedankt!

Alles naar wens

Makkelijke en correcte afhandeling en snelle levering. Zeer aan te bevelen.

Goed. Alleen wat vertraging bij bezorging.

Ik dacht dat mijn pakje niet aan kwam, heb daarna contact opgezocht via mail en heb gelijk reactie gekregen en een dag later was mijn pakketje er.

correcte levering

snelle en correcte levering

Perfecte levering

Bestelling, betaling en levering zijn zeer vlot en correct verlopen

Vlugge levering!

Ik vind het leuk bij afwezigheid dat het pakje toch in de brievenbus lag. Bedankt

Heel blij mee

perfect

Mooi hoesje, goeie prijs, snel geleverd

Perfect. Kan niet beter.

Perfect!

Besteld en correct geleverd,

Correcte firma online,ook goede informatie,uw bestelling wordt echt opgevolgd .

super

vlug geleverd, en mooie kwaliteit

meer moet dat niet zijn.

juist zoals ik het dacht te ervaren niet meer noch min.

Prima service!

Prima service en correct product !

tevreden

snelle en correcte levering

Uitgebreide keuze en zeer goede service

Heel veel keus uit veel leuke hoesjes voor een kleine prijs met een goed filter op model, kleur en type hoesje. De kwaliteit van de hoesjes is (voor die lage prijs) prima. Levering gebeurt snel en correct. Omruilservice is ook heel snel en zeer goed: ik had een hoesje besteld waarvoor een app geïnstalleerd moest worden (openen van de cover zou dan de gsm automatisch aanzetten), maar die app werd als onbetrouwbaar beoordeeld in diverse reviews, dus ik wilde het hoesje omruilen. Ik hoefde het hoesje in dit geval zelfs niet terug te sturen, ze stuurden gewoon ook mijn tweede keus op. Zouden ze geen hoesjes met twijfelachtige apps versturen, dan kregen ze van mij 5 sterren.