P E R F E CT E S E R V I C E !!!!!!!

Zondagavond bestelling geplaatst en online betaald. Dinsdag bericht ontvangen dat de bestelling is behandeld, dat ze met de post wordt geleverd binnen 2 dagen, en dat we hiervoor niet hoeven thuis te blijven. Donderdag perfect geleverd ! En het hoesje is zoals het werd beschreven ! Van harte dank !!

mooier dan op foto

Gsm hoesje besteld, deze was mooier dan op toestel, levering vrij snel en correct met de info in de brievenbus

Positieve ervaring

Super snelle levering, duidelijke communicatie. Goede website.

ALLES OK

ALLESOK

Kwaliteit

Gepast hoesje gemakkelijk terug te vinden op de website. Vlotte levering en mooi en kwalitatief hoesje

Schitterende naservice bij retouraanvragen

Zeer vlotte en correcte afhandeling van omruiling artikel na foute bestelling.

goeie website, correcte prijzen en snelle levering,

snelle levering en degelijk materiaal

Snelle levering!

Leveringsprobleem

Had voor GSM-hoesjes.be gekozen vanwege het ruime aanbod, maar ook omdat het beschermhoesje al na 1 tot 2 dagen zou worden geleverd. Eén week na de bestelling nog altijd niets ontvangen. Heb hen op de hoogte hiervan gebracht en er werd mij gezegd dat door de drukte de levering vertraging kon hebben. Er werd mij gevraagd nog enige dagen geduld te hebben. Dat was op, toen na 2 weken nog altijd niets was bezorgd. Opnieuw contact opgenomen en toen werd me beloofd een nieuw exemplaar toe te sturen, dat uiteindelijk vier dagen later in mijn bus belandde. Al die tijd dus extra voorzichtig met de gloednieuwe smartphone moeten omspringen. Het hoesje zelf voldoet aan alle verwachtingen.

Super content !

Enorme keuze van alle merken en types . Uitstekende kwaliteit .

magenetisch kaft hoesje Iphone se 2020

Had een magnetisch kaft hoesje besteld goed toegekregen, maar mijn Iphone gaf in een pop up aan na een aantal dagen dit is geen certificated hoesje en het magnetisch veld kan je camera schaden.Ik heb dat opgezocht op het internet en daar bestaat dus content over dat dat bevestingd. Ik weet nu niet wat ik moet doen?

Wat ik fijn vond zijn de inbegrepen extra tools om de screenprotector te plaatsen. Verliep vlekkeloos. Dank daarvoor!

Keigoed

Heel goed zoals gewoonlijk!

Tweede beurt ok

Na dat een eerste levering niet juist was is de tweede levering perfect n orde

Perfecte service

Ik heb gekregen wat ik wou en op tijd

late levering

pakket pas 1 week na bestelling ontvangen ...... bij andere kan het blijkbaar één dag later al

Volgens afspraak

Nog altijd top

Derde keer dat ik hier iets bestel en alle keren een perfecte levering van een kwaliteitshoesje.

Goede vriendelijke service

Prettig

super

al meerdere keren besteld op tijd goed ingepakt kortom super !

Werkelijk fantastisch

Omruiling perfect en eenvoudig geregeld

super

Ik had een snelle opvolging, daar ik zelf het beschermhoesje niet erover kreeg, en er werd zéér snel gevolg geven aan

Wel verschilllende layout en eentje was scheef geplakt