Degelijk goed hoesje.

Goed en degelijk product, sterk en stijlvol.

Zeer positief

Veel keuze, snelle levering, goede prijs/kwaliteit

zeer tevreden

de verzending was zoals vermeld op internet . de kwaliteit is goed

Prima beschermmapje voor mijn telefoon en ook een mooie kleur

Zoals altijd supersnelle en complete levering, binnen 24 uur in huis!!

Correcte levering van het juiste product.

Het GSM hoesje dat ik mij aanschafte is een schitterend product,

Niets op aan te merken

Alle nodige informatie duidelijk aanwezig in de webshop om het juiste hoesje voor uw apparaat te kiezen. Afhandeling van de aankoop vlekkeloos en overeenkomstig met de aangekondigde wachttijden. Kwaliteit van het hoesje volgens de verwachtingen. Dus: niets op aan te merken. Aan te bevelen. Wat ik dan ook al verschillende keren gedaan heb ondertussen. Ik zal, indien ik in de toekomst nog eens een hoesje nodig heb, zeker eerst naar GSM-hoesjes.be surfen.

Snel en in orde!

Smartphone schermen onherstelbaar beschadigd

2 covers besteld voor onze 2 nieuwe smartphones one plus Nord. Bij ingebruikname stelden we beiden vast dat er krassen op de schermen gemaakt worden door de covers. Deze krassen zijn onherstelbaar. Onze smartphones zijn geen 8 weken oud. Zeer ontevreden.

Beste Lore, We hebben je een tijdje geleden een bericht gestuurd over je klacht, maar geen reactie ontvangen. Vermoedelijk zijn de vooraf geïnstalleerde screen protectors op de toestellen gekrast en niet de schermen zelf. Mocht je nog vragen hebben, dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Christiaan GSM-Hoesjes.be

helemaal naar mijn wens, past perfect

Superfantastische en geweldig vriendelijke service !!!

Volgende keer bestel ik weer bij deze firma. Fijne service, onmiddellijk antwoord, eerlijke prijzen en vooral zeer vriendelijke service. Gewedig !

Snelle levering, correcte omschrijving

Snelle levering en correcte omschrijving

Aanrader!!!

Snelle en correcte levering, dank jullie wel daarvoor. Veel keuze aan leuke prijzen. Ik blijf zeker klant. Doe zo voort.

Prima service!

Mijn hoesje bleek niet te passen, dit werd meer dan vlot en passend opgelost. De retourzending incl. terug betaling werd onmiddellijk gerealiseerd. Vriendelijk en accuraat in de communicatie.

Goed aanbod, goede afhandeling.

Ruim aanbod, correcte prijzen, functionele site, snelle en correcte afhandeling en levering. Top!

Positief

Zeer positief. Snelle en goede levering.

van a tot z: onberispelijk

van a tot z: onberispelijk

Perfect passend, stevig en handig in gebruik.

Het gsm-hoesje past perfect voor mijn type smartphone en heeft de juiste uitsnijdingen voor camera, vingerafdrukherkenning en geluid. Er zijn ook handige vakjes voor ID-kaart en betaalkaart.

Een hoesje dat de smartphone uitstraling geeft

Mooie hoesje dat perfect past. Snelle levering. Top

Snelle bezorging

Het hoesje dat ik besteld had werd vrij snel geleverd vond ik (na een drietal werkdagen?). Spijtig vond ik het echter wel dat ik het bestelde hoesje niet meer kon annuleren, ik wilde immers meteen na het betalen een andere mooie (en duurdere) variant bestellen in de plaats. Maar nu houd ik het gewoon bij dit hoesje. (Ik dacht wel dat je gratis kon omruilen maar heb hier eigenlijk gewoon zelfs niet zoveel zin in)

snel en goed

Precies wat ik voor ogen had toen ik het hoesje bestelde.

Super !

Super mooi gsm-hoesje Nokia 5.3 super content ! snelle levering,goede service ...Mercikes ...

Vlotte levering en goede kwaliteit

Het hoesje is van goede kwaliteit en werd zelfs een dag vroeger dan verwacht geleverd!

Maandagnamiddag besteld, dinsdagvoormiddag in de brievenbus. Hoesje voor GSM ea in goede staat, goed verpakt. Nota met uitleg inbegrepen. Heel tevreden, top service

kwaliteit en goede service...

Van bestelling naar betaling en levering...klasse