Een hele blije hond

Mijn pup is tevreden met zijn nieuwe botten van nylabone speciaal voor pups

Snel geleverd echter geen kwaliteit

Hondemand gekocht €60 best duur. Bleek echter na één week al stuk te gaan. Baal er erg van

Super snelle levering

Heel mooi èn betaalbaar hondenkussen gekocht en een zakje koekjes met picorino kaas....beiden viel het hier erg in de smaak. De levering was super snel dus hondjes en baasje blij.

Snelle bezorging, retourzending en terugstorting zeer snel geregeld.

Hoe is het mogelijk om mijn ervaringen te delen als ik enkel mijn bestelling heb gedaan en nog niets heb ontvangen.

Snelle levering en goede producten!

Wij zijn dik tevreden met de bestelde producten voor onze toekomstige pup! Snelle levering en goede producten voor een eerlijke prijs! Ik zal op korte termijn weer een bestelling doen!

Mooie spullen en snelle levering

Mooie spullen voor hondjes en ondanks de corona tijd snel geleverd.

TOP

Goede bezorging. Snel en goed contact!

Snelle levering, fijn advies en er wordt meegedacht!

Super fijne hondenmand gekocht!

Hele goede ervaring met Max&Luna! De levering was snel maar een dag later dan er stond. "Vandaag besteld, morgen in huis" klopte dus niet helemaal... Voor de rest zeer tevreden met mijn aankoop!

Snel en betrouwbaar!

De producten zijn de volgende dag geleverd, precies zoals stond aangegeven. Alles netjes ingepakt en Mochi de kat is blij ermee :)

Defecte dual doggie

Al na 3 weken was de dual doggie riem defect. Een van de lijnen was defect geraakt. Een belletje naar max luna was genoeg en kreeg ik de keuze of een andere riem of m’n geld terug. Al na 2 dagen stond het geld op m’n rekening. geweldig.

Snelle levering en kwaliteitsproduct.

De drinkfontein is geweldig. De katten zijn er dol op en het in elkaar zetten was zo gebeurd door de uitstekende handleiding.

Goed geholpen

Ik had wat hulp nodig bij het bestelproces. Na contact met de klantenservice werd ik direct snel geholpen en had ik de volgende dag mijn product in huis!

Snelle levering en mijn doodles heel erg blij met deze donut hondenkussens

Hele mooie kussens!

Ik kreeg super snel wat ik had besteld en het was precies wat ik ervan had verwacht :) Erg blij mee. Poes gebruikt het ook.

super product

Ik vond voor onze nieuwe puppy een super product (ligkussen) voor een vriendelijk prijsje. Kussenhoes is waterafstotend en gemakkelijk te wassen

Sneller dan gedacht.

Mooi

Onze Bas geniet van zijn mand dank u

Snelle afhandeling

Goede service en snelle afhandeling na retourneren.

Prima ervaring!

Goede producten, onze hondje houdt ervan!

Mooi product, goeie kwaliteit voor een lage prijs en snel geleverd!

Heel vriendelijk en behulpzaam

Ik ben goed en vriendelijk geholpen bij de problemen met mijn bestelling

Prettige levering maar speelgoed is al stuk

Wij hebben een pittbull en dachten dat deze bal geschikt was voor grote bijtkracht maar na een half uur zitten er al gaatjes in.... jammer.