Sneller dan verwacht ontvangen

Artikel sneller dan verwacht ontvangen en onze kat is er erg blij mee.

Prettige ervaring, goede telefonische info, goed product

Snel en goed verpakt

Order qua informatie op tijd en in goede verpakking ontvangen

Super snelle levering

Product voldoet aan verwachting met goede prijs

Ik heb een hond van 15 kg. We waren op zoek naar een zachte mand die toch nog enig steun gaf. Dat hebben wij gevonden bij deze online winkel. Mijn hond ging in de mand liggen en kwam er niet meer uit. We zijn heel blij met onze aankoop. De levering was ontzettend snel. Heel erg bedankt, Max&Luna! Tot de volgende aankoop.

Gemakkelijk te bestellen, snel geleverd en niet duur.

Duidelijke site en goede service. De mand is nog maar net in gebruik genomen. Ze ligt er graag in. Deze mand gekozen omdat deze makkelijk te reinigen zou zijn. De tokeomst zal het uitwijzen.

Tevreden!

Nadat we de een te grote hondenmand hadden besteld was het geen enkel probleem deze geheel kosteloos terug te sturen. Ze hadden zelfs al een kleinere maat verzonden voordat de grote mand goed retour was. Service!

Geweldige mand!!

Super mand!!! Meteen door hond en kat!!!! in gebruik genomen! Thanks! !!

Miskoop

Snelle levering. Een mooie bench. Helaas is de rits van de bench al na 1 dag stuk. Bijten en kluiven doen puppy's nu eenmaal. We kregen wel heel netjes €10 aangeboden om in kosten te delen om een nieuwe te laten inzetten. Die kosten zijn dan nog te hoog, de bench kostte al meer dan €100. Helaas een dure miskoop dus!

Ha Jet, Fijn dat je tevreden bent over onze service. Balen dat de rits van de bench door je pup kapot is gebeten. De Maelson benches zijn inderdaad hoog geprijsd, maar staan juist bekend om hun goed kwaliteit en worden door fokkers aanbevolen en gebruikt omdat ze zo sterk zijn. Maar een rits is natuurlijk altijd door iedere hond kapot te bijten... Eventueel kun je een metalen bench nemen voor je pup. Wij zullen deze binnenkort ook op voorraad krijgen. Belangrijk echter ook met het gebruik van benches is dat de honden getraind worden om alleen te zijn. Nu bijten ze op een rits..de volgende keer op je bank:).

Supersnelle levering

De kattenkrabblok was binnen een kwartier al in gebruik genomen.

Leuke prijzen Produkten zoals beloofd

Een schaapje besteld met hartslag zodat mijn pup wat rustiger in de bench is. Hij heeft hem verscheurd 😂😂😂

Snelle levering de kleur wijkt alleen wat af van die ik eerder ergens anders heb gekocht.

Heb voor het eerst bij jullie besteld, en dat is mij zeer goed bevallen, overzichtelijke site en gevonden wat ik zocht, hij bevalt prima. Een RvS kattenbakschep.

Super snelle levering, ik kom hier graag nog eens terug!

Snelle levering, goede kwaliteit

De levering is snel en de collectie is kwalitatief erg goed. De kartonnen krabmeubels zijn absoluut favoriet bij onze beide poezen. Het zou wel fijn zijn als de worden verpakt in een kleinere doos. De twee gekochte artikelen waren niet heel groot, maar de doos was enorm en die moet je vervolgens zien kwijt te raken. :-)

Snelle levering en goede kwaliteit

Snelle levering en goede kwaliteit

Vriendelijke service aan de telefoon

De mand had helaas geen mooie stof dus wilde hem retour zenden maar was onmogelijk in te loggen omdat ik gastaccount had aangemaakt. Eer ik daar achter was... verbeterpuntje voor de website... uiteindelijk was retouren geen probleem en gratis 👍

Hallo Marijke, Fijn dat je ons aanbeveelt bij anderen en bedankt voor je mooie cijfer! Bedankt ook voor je feedback. Op het moment dat iemand een account heeft, kan de order en betaling direct bij de klant gevonden geworden ivm een retour. Als men als gast inlogt is dit inderdaad wat lastiger omdat de gegevens niet direct bekend zijn en het geld dus ook niet zomaar op de rekening kan worden teruggestort. Je feedback is zeer nuttig voor ons en we gaan er direct mee aan de slag om het nog duidelijker te maken hoe je sneller door het retourproces kunt lopen als je alleen als gast bent ingelogd.

Keurig ontvangen. Echt een aanrader.

Supersnelle service

Had mijn bestelling geplaatst en kreeg bijna direct al bericht dat mijn bestelling was ingepakt en onderweg was. Volgende morgen was het binnen. Super!

Goede service, goede kwaliteit.

Nu al drie keer besteld bij Max&Luna. Twee maal een hondenmand, waar ik en mijn honden heel blij mee zijn. En laatst een koelmat, waar de honden op warme dagen al heerlijk op hebben gelegen. Helemaal tevreden!

Goede kwaliteit en snel bezorgd top.

Perfecte hoes kwaliteit prima, Heb je geen nieuw kussen voor

Gewoon goed.

Goede website, veel keuze, goede en snelle levering.

Over Max&Luna