Super snel en juiste producten

Super snelle service en goede producten.

het was snel en goed in huis

Het product zag er goed uit maar het was kleiner dan verwacht heb groter besteld

Fantastische service

Per abuis heb ik de verkeerde uitvoering (kleur) van een product gekocht. In goed vertrouwen is direct het goede exemplaar toegestuurd. De foutieve versie wordt achteraf terug gestuurd. Verder is de commmunicatie snel, duidelijk en persoonlijk. Mooie spullen, goed materiaal!

Subliem

Geweldige service na verkoop en de producten zijn van goede kwaliteit.

Goed en snel!

Super snelle levering en onze Chica is er heel erg blij mee.

prima en snel

Eergisteren de shampoo geprobeerd voor mijn ch.naakthond pwd. Lekker zachte vacht en nu maar hopen dat hij minder jeuk krijgt! Handdoek moet ik nog proberen.

Prima verzonden, goed verpakt!

Mooie handdoeken voor de hond, mooie kwaliteit!

Prima en snelle bezorging

Prima en snelle bezorging. Alleen jammer dat de flos touw large niet Cane Corso proof is. Met 10 minuten had ie het touw door, dus met 15 minuten lag ie in de vuilniscontainer. Dus niet voor grote honden geschikt

Top service Snel en eerlijk­čĹŹHeel blij mee

De Topple large was kapot gebeten. Ik had een mail en een foto gestuurd. Nog dezelfde dag kreeg ik antwoord dat ze me direct een nieuwe sturen. Heerlijk zo n goede service.

Goede en snelle levering

Positief

Erg fijn

Sublieme afhandeling van advies en aankoop product buiten de catalogus om. Dank

Zie hierboven

Mooie producten, snelle verzending.

Leuke en mooie producten, veel aanbod, een overzichtelijke website en snelle verzending!

Bestellen, bevestiging, bezorging!!

Zoals het hoort.

Geweldige service

Het probleem snel en keurig opgelost, top!

super speelgoed super service!

site met veel aanbod! 3 speeltjes uitgezocht waar, binnen aanzienlijke korte tijd, onze bijt-en knabbel grage Rottherder Brixton al 1 van gesloopt kreeg. Na een mailtje binnen enkele uren respons, met de keuze of een nieuwe versie van het stukke speeltje of 1 van drie opties meer aansluitend bij het speelgedrag van Brixton (iets van bijna beton graag:) ) Super toch dat er zo meegedacht wordt en zo snel en zonder verdere kosten een nieuw speeltje. Meer dan tevreden en hele blijde honden

Prima snelle levering

Smiddags besteld en de volgende dag in huis. Top. Kwaliteit van het product heel goed. Mijn hond is er erg blij mee

Ik heb de katten goed en netjes ontvangen, dank je wel voor de snelle service.

Mijn katten hebben de mooie mand al goedgekeurd. Ze liggen er alle twee als in en ze zijn er gelukkig mee.

Dik in orde en heel snel

Door het zoeken op internet bij deze zaak gekomen. Twee kleine dingen besteld en de dag erna geleverd. Beter kan niet volgens mij. Een aanrader

Goede produkten

Goed eprodukten en snelle levering. Top!

Super goede producten en snelle levering.

Je word goed op de hoogte gehouden van de stappen van je bestelling! En de geleverde producten voldoen aan de verwachtingen.

Prima aanrader

Perfect product. Verpakking is een beetje over de top

Super kussen voor de hond, te veel verpakking...

De fluffy kussen is uitstekend voor ons hondje Abby. Heerlijk zacht en ze begint er al aan te wennen. Alleen de verpakking mag iets minder. De kussen is niet breekbaar dus waarom zoveel plastic. Gewoon in de doos ( van gerecycled karton) en opsturen.

redelijk

redelijk product,maar had steviger verwacht! Pittigge prijs!!