Wat jammer

Wat jammer dat mijn kat mijn keuze niet lekker vond. Ik heb het met 4 blikjes geprobeerd en zij eet het niet. Ruik het gewoon en ga weg .

Klantvriendelijk en snelle levering

Nvt

Snelle leverinf en producten als verwacht

Product zeer klein

Gekocht voor franse bulldog, maar had beter L genomen dan meschien afmetingen bij product

Mooie producten

Goede prijs/kwaliteit van de producten. Voldoende keuze mogelijkheden en snelle levering.

Waardeloze klantenservice

Helaas geen goede ervaring. Sturen defect product op. Het retourneren van een groot pakket mag je zelf regelen. Dreigen met het sturen van een factuur voor een product dat niet werkt. Het gaat hier om een bestelling van €499.

Bedankt voor je feedback. We vinden het jammer dat je niet tevreden bent over onze service, ondanks dat we je een vervangend artikel hebben toegestuurd. Zoals besproken, vragen we je vriendelijk het defecte artikel terug te sturen naar onze leverancier, en we hebben hiervoor een gratis retourlabel verstrekt. Helaas bieden we geen ophaalservice vanuit Max&Luna en is het inderdaad de bedoeling dat je het artikel zelf naar het pakketpunt brengt. We zien het pakket graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Max&Luna

Aanrader!!

Super snelle en perfecte service en verzending!!

snelle levering en prima kwaliteit

snelle levering, product precies als verwacht

Het was voor mij de eerste keer dat ik bij Max&Luna heb besteld. Positieve ervaring, snelle levering en het product is precies als aangegeven op de site.

Super mijn hond is helemaal gelukkig met zijn speeltje.

TOP! Jammer dat jullie stoppen!

Snel in huis en goede prijs, het voer wat ik bij jullie koop is bij andere winkels/webshops veel duurder. Echt jammer dat jullie stoppen!

Alle 3 de honden zijn blij met de kussens ( jammer dat jullie stoppen)

Goed product, snel geleverd, heldere communicatie

Precies zoals hierboven beschreven

Alles snel ontvangen

Supersnel ontvangen en mooie qualiteit !

Ik heb de bestelling supersnel ontvangen en de qualiteit is heel mooi. De poesjes zijn er blij mee!

Fast service and great quality with competitive prices

The product arrived quickly and in perfect condition Very satisfied; you are the best, Max & Luna!

Optijd bezorgd en me hondje vind ze erg lekker

Heel erg snel en keurig verpakt

mooie website, prima merken en producten, snelle levering

Uitstekende service en bezorging

Makkelijk te bestellen via de website. Ik treur het dat hun stoppen. Dit was de goedkoopste artikelen voor uitstekende kwaliteit. Ik hoop dat ze misschien op een andere manier verder gaan.

Ik had drie Rukka overalls besteld voor onze Bobtails. Van 1 was de rits kapot dus mailtje gestuurd met foto's. Snelle vriendelijke reactie; ik mocht de overall houden dan kreeg ik het geld terug om te laten maken, of ze zouden een nieuwe sturen. Dat was gister en vandaag wordt de nieuwe al geleverd!

Prima, artikel helemaal naar wens en snel geleverd!

Zie hierboven

Praktische hondenmand

Makkelijk schoon te houden. Mijn hond lag er meteen in.

Heel slecht

Heel slecht speelgoed voor mijn hond! Wil eigenlijk mijn centen terug! Na een uur was het al kapot gebeten. Dus niet onverwoestbaar ! En te duur dus voor de kwaliteit!

Snelle bezorging.

Netjes afgehandeld.

Zeer tevreden.

Het bestellen ging eenvoudig. Het bestelde werd snel en volgens afspraak geleverd. De prijs was goed. Goedkoper dan elders voor hetzelfde product. Product voldoet prima.

Van Nelleweg 1 3044 BC Rotterdam

Over Max&Luna

Bij Max&Luna vind je alles om het leukste baasje te zijn! Van de beste hondenkussens en manden, het sterkste hondenspeelgoed en de leukste cadeaus voor jouw hond of opgroeiende pup. Maar ook gezonde kattenvoeding, de leukste speeltjes, mooie krabmeubels, design kattenbakken en zachte kattenmanden om heerlijk in weg te kruipen. Kortom alles voor jouw hond en/of kat! Heb je een vraag over een product? Heb je advies nodig over de maatvoering, wil je weten welk speelgoed het beste is voor het gedrag van jouw huisdier of twijfel je over de juiste hondenmand? Max&Luna staat altijd voor je klaar! Mail ons via [email protected] en onze medewerkers geven graag advies zodat je de juiste keuze kunt maken. Wanneer je ingeschreven staat voor de Max&Luna nieuwsbrief ontvang je regelmatig onze mailing vol inspiratie, nieuwe productinformatie en acties. Geef bij het inschrijven aan of je een hond, kat of beide hebt, zodat we jou zo relevant mogelijke informatie kunnen sturen.