Súper

Dankzij de draagzak kan ik mijn pup meenemen op de langere wandelingen die ik met mijn oudere hond maak

Perfect geholpen via de telefoon door een lieve sociale dame

Heel fijn geholpen door een hele vriendelijke dame

Top.

Snelle en nette levering.

Goede communicatie en snelle levering.Goede prijs/kwaliteitsverhouding

Zie boven

Snelle levering, duidelijk. Perfect in orde

Niet als gehoopt.

Anti trek tuig besteld. Hond opgemeten, toch was het tuigje veel te groot. Alles moest op de kleinste maat worden afgesteld. Heb 2 min in huis geoefend en de riem had hij al doorgebeten..

Helaas had ik een verkeerd adres opgegeven.Ik kreeg direct een emailtje dat het retour was gekomen. Fijn was dat.

Stoer en degelijk hondenspeelgoed

Gemakkelijk te bestellen. Product degelijk en stoer. Hond onder erg blij mee.

Heel goed product

Heel fijn dat we dit hebben voor onze labradoodle

Duidelijke website, snelle levering, goede producten

Het was heerlijk om de poes zo te zien smikkelen

Overstappen op een ander voer voor de poes was niet makkelijk. Totdat ik eindelijk de Daily vond met zalm. Wat was ze blij en hoe heerlijk kwam ze me later bedanken door diep tevreden op mijn schoot te liggen knorren. Ik wist dat het goed was. Nu heb ik eend voor haar met dezelfde teakties van een gelukkige poes….

Mooie producten

Gewoon goed.

Vlotte levering, diervriendelijke website goed product, het kussen had iets zwaarder gekunt, mijn hond trok het meteen op een andere plaats! Verder prima,hij ligt er graag op.Fijne feestdagen!

Snelle levering, mooie bakjes!

Ik heb 2 anti-schrok voerbakjes gekocht - ze kwamen snel aan zonder belachelijk veel verpakking en ze zien er helemaal top uit! Supermooie bakjes.

Makkelijk besteld en snel bezorgd.

Heel klantgericht

Zeer tevreden!

heel erg tevreden

super goede service

Snelle levering en eenvoudig bestellen

TOP artikel

Mijn hond vindt het een zalige mand om in te liggen. Gezellig zacht en heerlijk met zijn hoofd op de rand. Hij was er onmiddellijk zot van.

snelle service

Erg mooie hondenmand bij Max en Luna gekocht, zag er uit zoals op de afbeelding! Onze hond is er erg blij mee!

Overzichtelijk en duidelijke website. Bezorging goed geregeld en artikel super snel in huis.

Zoals beloofd.

Het hele proces liep zoals op de site was beschreven. Vlotte en nette afhandeling van mijn bestelling.

Mooie hondenmand van Scruff

De levering was vlot en het is een mooi product. Ondertussen goed op de hoogte gehouden van wanneer de levering plaats zou vinden.

Over Max&Luna

Bij Max&Luna vind je alles om het leukste baasje te zijn! Van de beste hondenkussens en manden, het sterkste hondenspeelgoed en de leukste cadeaus voor jouw hond of opgroeiende pup. Maar ook gezonde kattenvoeding, de leukste speeltjes, mooie krabmeubels, design kattenbakken en zachte kattenmanden om heerlijk in weg te kruipen. Kortom alles voor jouw hond en/of kat! Heb je een vraag over een product? Heb je advies nodig over de maatvoering, wil je weten welk speelgoed het beste is voor het gedrag van jouw huisdier of twijfel je over de juiste hondenmand? Max&Luna staat altijd voor je klaar! Mail ons via [email protected] en onze medewerkers geven graag advies zodat je de juiste keuze kunt maken. Wanneer je ingeschreven staat voor de Max&Luna nieuwsbrief ontvang je regelmatig onze mailing vol inspiratie, nieuwe productinformatie en acties. Geef bij het inschrijven aan of je een hond, kat of beide hebt, zodat we jou zo relevant mogelijke informatie kunnen sturen.