Goede producten en goede service

Kwalitatief uitstekende, zorgvuldig geselecteerde producten waar onze hond en zijn baasjes lang plezier van hebben.

Teleurgesteld

Ik had gele eend besteld voor de hond en heb een paarse toegestuurd gekregen. Ben teleurgesteld omdat ik echt een gele wou

Hoi Edith, Wat jammer om te horen dat je teleurgesteld bent over je bestelling bij Max&Luna. Bij de Kong Comfort Jumbo Eend XL staat vermeld dat het om een assorti gaat en dat het een verrassing is welke kleur (paars of geel) je ontvangt. We hopen dat de hond heel veel plezier beleeft van zijn mega knuffel. Natuurlijk kun je de knuffel kosteloos retourneren, op voorwaarde dat deze nog niet door je hond is gebruikt. Met vriendelijke groet, Max&Luna

Hondenrugzak : ligt lekker stevig, ook veel opbergtuimte

Ik heb nog geen ervaring met het dragen van de hondenrugzak

Goed, goedkoop en snel

Het Scruff hondenkussen dat ik heb gekocht heeft een mooie kwaliteit, was laag geprijst en werd snel afgeleverd.

Goede mand, echter XL was veel te klein voor onze RR van 8 maanden.

Goede kwaliteit mand, snel geleverd. Helaas te klein voor onze hond. Retourzending ging makkelijk.

Fast and great quality

Recieved the products very quickly and everything was like it was portrayed in the website.

Artikelen kwamen keurig verpakt op tijd binnen

Snelle bezorging. Kreeg wel iets ander product als op de foto

Product is snel geleverd en heel aangekomen.

Hele mooie kleur en fijne zachte stof, mijn Ridgeback heeft 'm heel graag aan.

Geen jasje om aan te hebben als je hond met andere honden gaat ravotten, daar is de stof te mooi en kwetsbaar voor.

Netjes geleverd, artikel zoals beloofd

De draagzak voor de hond werd op tijd, goed verpakt geleverd. Het artikel strookt met de omschrijving op de website.

Heel fijn hondenkussen/bed! Mooi en heerlijk zacht, scherp geprijsd! Heel tevreden, onze pup bijt er graag in, dus heb er een dekentje overheen gelegd voor de puppy periode :-) Ik had hem besteld en de volgende dag al binnen, top!

Hele goede hondenkussen

Had in de sale een hondenkussen besteld. Hele mooie kwaliteit voor een mooie prijs. Verzending was snel. Ben er super blij mee.

zeer blij met de draagzak voor mijn pUppy

Prima service en levering

Volgens afspraak op tijd geleverd. Honden badjas gekocht. Was een prima product van zeer goede kwaliteit

Helaas levering niet zoals op de site staat

Helaas niet waargemaakt wat op jullie site staat Er staat voor 22 uur besteld, volgende dag bezorgd. We hebben het zondag 12 november besteld en konden ons pakje pas 16 november ophalen. En ook nog op een andere locatie dan opgegeven. Beetje jamm

Hallo Bianca, Dank je wel voor je review. Het spijt ons dat je pakket een dag later is bezorgd dan verwacht. Wanneer je op werkdagen vóór 22:00 uur bij Max&Luna bestelt, wordt je pakket dezelfde dag nog aan onze bezorgpartners overgedragen, en normaal gesproken ontvang je je bestelling dan de volgende dag. In het geval van een zondagbestelling wordt je pakket op maandag aan de bezorgdienst meegegeven en doorgaans op dinsdag bezorgd. Uiteraard zijn we afhankelijk van de bezorgdiensten, die deze maand extra druk zijn vanwege Sinterklaas en Black Friday. We hopen dat je alsnog veel plezier zult hebben van je bestelling. Met vriendelijke groet, Max&Luna

Snel levering , goed en keurig verpakt

:) top

Super snel geleverd

Blij dat ik mijn bestelling bij jullie plaatste, prijzen interessant en een snelle levering. Top

Super good

Mooie selectie of goede kwaliteit artikelen en super snell service.

Supersnel geleverd, product als omschreven

Onze 2 slopers hebben het gepresteerd om de klep van het katteluikje kapot te maken. Deze gelukkig apart kunnen bestellen want het tochtte behoorlijk. Supersnel geleverd, prima product.

Snelle levering. Lijn is echt heel fijn, goede grip.

Snelle levering, product is ook super!

Snelle nette levering

Uitstekend!

Regenjas besteld, heel snel ontvangen en echt top kwaliteit!

Van Nelleweg 1 3044 BC Rotterdam

Over Max&Luna

Bij Max&Luna vind je alles om het leukste baasje te zijn! Van de beste hondenkussens en manden, het sterkste hondenspeelgoed en de leukste cadeaus voor jouw hond of opgroeiende pup. Maar ook gezonde kattenvoeding, de leukste speeltjes, mooie krabmeubels, design kattenbakken en zachte kattenmanden om heerlijk in weg te kruipen. Kortom alles voor jouw hond en/of kat! Heb je een vraag over een product? Heb je advies nodig over de maatvoering, wil je weten welk speelgoed het beste is voor het gedrag van jouw huisdier of twijfel je over de juiste hondenmand? Max&Luna staat altijd voor je klaar! Mail ons via [email protected] en onze medewerkers geven graag advies zodat je de juiste keuze kunt maken. Wanneer je ingeschreven staat voor de Max&Luna nieuwsbrief ontvang je regelmatig onze mailing vol inspiratie, nieuwe productinformatie en acties. Geef bij het inschrijven aan of je een hond, kat of beide hebt, zodat we jou zo relevant mogelijke informatie kunnen sturen.