Niks mis mee, fijne webshop.

Het bestellen ging gemakkelijk. Veel keuze! Goed geholpen door de klantenservice en tot een oplossing gekomen die voor iedereen fijn is. Waarom 4 sterren? Ik vind de beschrijving bij een besteld product niet overeen komen. Maar je kunt met een gerust hart bestellen bij deze webshop.

Eenvoudig en snel

Eenvoudig aankoop en snel geleverd

Heel snel

Super tof en goede ervaring

Heel fijn om bij te bestellen goede kwaliteit en snel verzending echt aanrader

Keurig

Dinsdag besteld volgende dag in huis Keurig

Mooi jasje

Ik heb 2 regenjasjes besteld voor m'n hondjes, met capuchon. Ze passen precies, en met de capuchon worden de oortjes niet nat. Heerlijk gewoon. De jasjes zijn zo droog, ideaal als je na een paar uur weer door de regen moet. Echt een aanrader.

Persoonlijk en behulpzaam.

Er miste iets van mijn bestelling, opplakblare anti-slip strips bij mijn voederbak, daarom gemailed en kreeg gelijk een vriendelijk bericht terug met opties. Ze hadden de strips niet los, dus ik kon of een nieuw product krijgen of korting (naast de nog aanwezige optie om mijn geld terug te vragen). Ik wilde graag een nieuwe en die werd gelijk opgestuurd en de oude mocht ik houden om weg te geven aan een lokaal dierenasiel. Allemaal snel, vriendelijk en klantgericht.

snelle verzending en reactie van de klantenservice! Graag weer.

Schitterende producten en zeer goede service

Heel fijne gebruiksvriendelijke website, mooie producten aan goede prijzen, heel vlotte bestelling en perfecte service

Keurig bedrijf, snelle levering

Zoals ik al schreef keurig bedrijf met een snelle levering mooie artikelen

Supersnelle levering en voordelig!

Prettig, goede en duidelijke website.

Snel en betrouwbaar

Krab meubel besteld kwam binnen een dag. Kwaliteit zeer goed, maar dat wist ik al want vriendin had voor haar kat dezelfde.

Snelle service van het bestelde!

Een dag later na de bestelling - zoals beloofd op de website - ontving ik tot mijn verbazing al het bestelde in goede orde! Zo snel heb ik bij een online bestelling nog nimmer iets geleverd gekregen! En voor kattentunnel extensies de voordeligste prijs ook nog!

Super goed !!

Snel geleverd makkelijke website en klant vriendelijk.

Onprettige afterservice

Toen onze katten boom niet pastte, kregen we een mail met adviezen dat het wel kon en we het niet retour konden doen omdat we al gemonteerd hadden. We hadden hem even profesorisch vast geklemd en al in elkaar gezet met de vilt stickers erop. Daarom mocht het niet meer retour. Hoe had ik kunnen vermoeden dat het niet zou passen, terwijl het in de maatvoering moest lukken maar mijn plafond hoogte wat afliep bij de plek voor het raam waar hij kwam. Uiteindelijk met veel gedoe de klemplaat aan het plafond met een beitel in tweeen moeten splitsen omdat het er anders echt met geen mogelijkheid tussen kon. Jammer dat daarvoor na de verkoop als de (flinke) buit binnen is dan zo gereageerd wordt en ik met eenpronleem zit waar zij niet voor verantwoordelijk voelen (Krabpaal van rond 160 euro). Dat vind ik te makkelijk. PS Er werden wel tips gegeven maar geen passende, diegene snapte het probleem in de praktijk niet. Op mijn reactie hierop dat ik ontevreden was, werd niet meer gereageerd. Het gevoel dat ik kreeg was 'ons probleem niet meer, je redt je er maar mee). Het lag trouwens niet aan de boom, ons plafond is wat lager dan gemiddeld. Na allerlei gesleutel is het toch gelukt maar alleen omdat ik daar een hele Handige Harry met goed gereedschap bij heb gehad. De paal is na veel werk goed en oogt mooi maar voor de moeite had ik wel wat meer verwacht van de after sales qua toonzetting en inzicht in het probleem. Of evt.een kleine tegemoetkoming voor moeite en gedoe want eerlijk is eerlijk, de prijs kwaliteit voor deze paal is wel wat uit balans (hout is finineerd kunstof, krabpaal van papier al snel beschadigd en zal niet heel lang meegaan). Het oogt wel mooi in ons interieur en daarom toch 2 sterren ipv 1 en wel aanbeveling. Doe iets met de feedback aan de toon

snelle bezorging

Fijn dat de kattenbak snel in huis was.

Scherpe prijzen, snelle levering

Het artikel dat ik had besteld was scherp geprijsd. Bovendien portvrij en zeer snel geleverd.

Alles ging soepel en zonder problemen

En het aanbod is goed

Leuk speelgoed voor de kat

Super netjes bezorgd.

Beste prijs met €5,- welkomstkorting en snel geleverd

Wij zochten een bepaald kattenluikje en Max & Luna had de beste prijs van allemaal. Snelle levering….aanrader!

een topper

super gewoon

helaas slecht

Mijn hond heeft de Toppl die ik heb gekocht de eerste keer al stukgebeten, terwijl dit geschikt moet zijn voor kauwende honden. De fabriek in Ottawa heeft geadviseerd om dit bij u te melden en te vragen om via het Love it Guarantee programm en sterker vervangend speeltje te krijgen. Dit was hun reactie: Hi Rolande, Thank you for reaching out to us, I am sorry that toy didn’t hold up against your pup. I have a plush toy destroyer at home as well, I cannot bring fabric toys home to him, just our Zogoflex toys. You might be able to bring that broken toy back to the retailer where you purchased it to get a replacement toy under our Love It Guarantee program. If so, you can request one of our tougher toys like the Rumpus for your replacement. Ik verneem graag uw reactie. Ik kan ook een foto sturen als u dat wenst. mvg Rolande Franx

Hoi Rolande, Wat jammer dat jouw hond de Toppl als zo snel stuk heeft gebeten. Op al het zogoflex speelgoed van West Paw zit de Love it Guarantee. Dit staat ook vermeld in de FAQ's en garantievoorwaarden op onze website. Dit betekent dat wanneer het speeltje dat je hebt gekocht toch niet sterk genoeg is voor jouw hond, je deze éénmalig vergoed krijgt met een tegoedbon. Je kunt dan een ander sterker West Paw speeltje aanschaffen. Op deze manier probeert West Paw de hondeneigenaar te helpen om het juiste speeltje te kiezen die past bij de speel- en kauwbehoefte van jouw hond. Zou je ons een foto willen sturen van het kapotte speeltje? Dan kunnen we daarna de garantie voor je in orde maken. Alvast bedankt voor je reactie! Met vriendelijke groet, Max&Luna

Goede kwaliteit, snel bezorgd.

Ik ben tevreden, product komt overeen met de beschrijving, goede kwaliteit. Bezorging was ook snel geregeld.

Heel aardige en profesioneel mensen

Ik vondt Michelle en Sabine heel aardige en professionele mensen die probeerde hun best om een oplossing te vinden. Ik heb hun site aan mijn vrienden gegeven en zal in de toekomst hun site eerst kijken voor mijn verzoek aan dingen voor mijn dieren

Fijne webshop en snelle levering

Hele fijne webshop, veel leuke dingen en snelle levering.

Van Nelleweg 1

3044 BC Rotterdam

Over Max&Luna

Bij Max&Luna vind je alles om het leukste baasje te zijn! Van de beste hondenkussens en manden, het sterkste hondenspeelgoed en de leukste cadeaus voor jouw hond of opgroeiende pup. Maar ook gezonde kattenvoeding, de leukste speeltjes, mooie krabmeubels, design kattenbakken en zachte kattenmanden om heerlijk in weg te kruipen. Kortom alles voor jouw hond en/of kat! Heb je een vraag over een product? Heb je advies nodig over de maatvoering, wil je weten welk speelgoed het beste is voor het gedrag van jouw huisdier of twijfel je over de juiste hondenmand? Max&Luna staat altijd voor je klaar! Mail ons via [email protected] en onze medewerkers geven graag advies zodat je de juiste keuze kunt maken. Wanneer je ingeschreven staat voor de Max&Luna nieuwsbrief ontvang je regelmatig onze mailing vol inspiratie, nieuwe productinformatie en acties. Geef bij het inschrijven aan of je een hond, kat of beide hebt, zodat we jou zo relevant mogelijke informatie kunnen sturen.