Correct en snel

Leuke artikelen voor een leuke prijs, en snel bezorgd!

Beste Hilda, goedemorgen. Bedankt voor je schitterende beoordeling! Goed om te horen dat je tevreden bent. Vriendelijke groet en een fijne dag. DongDong

Heel goede en snelle service

Snelle communicatie, goede en snelle hulp bij vragen

Goedemorgen Nina, Bedankt voor je prachtige beoordeling, daar zijn we erg blij mee! Vriendelijke groeten en een fijne dag. DongDong

Wat?

Wat wilt u dag ik beoordeel? Ik koop iets en u stuurt het op. Wat valt er te beoordelen?

Beste M, goedemorgen. Bedankt voor uw beoordeling. We stellen iedereen die bij ons iets besteld in de gelegenheid om middels Kiyoh zijn of haar ervaringen met DongDong via een onafhankelijke partij te delen. Dit helpt ons om onze service, productfoto's en productinformatie te verbeteren. Daarnaast helpt het andere consumenten; uw ervaring kan een andere consument doen besluiten om wel of niet bij ons te bestellen. Deze uitnodiging tot beoordeling wordt automatisch door Kiyoh verstuurd en is uiteraard geheel vrijblijvend, u hoeft deze niet in te vullen. Gezien uw reactie zat u hier niet echt op te wachten, bij deze onze oprechte excuses! Aangezien u verder geen opmerkingen maakt over de tai chi schoenen en/of onze service nemen we aan dat u daarover in ieder geval tevreden bent. Met vriendelijke groeten en een fijne dag. DongDong

Prima en snelle levering

Besteld, betaald, verstuurd, ontvangen Precies zoals t hoort

Beste Rik, goedemorgen. Bedankt voor je prachtige beoordeling, daar zijn we blij mee! Vriendelijke groet en een fijne dag. DongDong

Snel, opvallend en persoonlijk

Leuk die houten attentie maakt het feestelijker

Beste Len, goedemorgen. Bedankt voor je mooie beoordeling en graag gedaan ;-). Groeten en een fijne dag. DongDong

Prima, we gaan vaker bestellen!!

Een vriendelijk en leuk bedrijf, alles is goed geregeld.

Goedemorgen Harm, Bedankt voor je prachtige beoordeling, daar zijn we erg blij mee! Fijn om te horen dat je vaker bij ons gaat bestellen ;-). Veel plezier met je aankoop. Vriendelijke groeten en een fijne dag. DongDong

Een zeer snelle afhandeking

Had als opmerking gegeven dat ik het snel nodig had. Een paar uur na mijn bestelling ontving ik bericht dat de spullen verzonden waren. Top!

Beste Herma, goedemorgen. Bedankt voor je schitterende beoordeling. Fijn om te horen dat je helemaal tevreden bent. Vriendelijke groeten en een fijne dag. DongDong

snelle service

Ik had de artikelen die ik besteld had snel en in goede staat in huis.

Goedemorgen Chris, Bedankt voor je prachtige beoordeling, daar zijn we erg blij mee! Veel plezier met je aankoop. Vriendelijke groeten en een fijne dag. DongDong

Heel erg mooi

wat een mooie verrassing dat de kimono zo mooi en comfortabel is. Prachtig dessin en fijne katoen. Een aanrader!!

Beste Ellen, goedemorgen. We zijn blij om te horen dat de kimono je bevalt! En bedankt voor je schitterende beoordeling. Vriendelijke groet en een fijne dag. DongDong

Prima, snel en goede kwaliteit, kleuren in het echt mooier dan op de site

Prima, snel en goede kwaliteit, kleuren in het echt mooier dan op de site

Hallo Eva, Bedankt voor je schitterende beoordeling, fijn om te horen dat je helemaal tevreden bent! Groetjes en een fijne middag. DongDong

Leuke webshop

Mooie artikelen, duidelijke en uitvoerige omschrijving. Snelle verzending en goede verzendinfo.

Beste A, Bedankt voor je prachtige beoordeling, daar zijn we erg blij mee. Veel plezier met de thermoskannen. Vriendelijke groet en een fijne dag. DongDong

Afspraken goed nagekomen.

Makkelijke site Mooie Produkten Makkelijk bestellen Snelle levering Ben zeer tevreden ..

Hallo Bert, Bedankt voor je mooie beoordeling. Fijn om te horen dat je zeer tevreden bent! Met vriendelijke groet en een fijne middag. DongDong

fijn en correct

Leuk om met jullie te werken

Beste Carline, Bedankt voor je schitterende beoordeling. Die leuke samenwerking is geheel wederzijds! Met vriendelijke groet en een fijne dag. DongDong

Mooi product, snelle levering.

Mooi product, Zelfs de originele schoenverpakking zat erbij. Snelle levering. Werd goed op de hoogte gehouden via e-mails over het leveringsprocces. Echter, de link om de levering te volgen werkte niet.

Beste Jos, goedemorgen. Bedankt voor je mooie beoordeling! We hebben bij onze vervoerder nagevraagd waardoor het niet mogelijk was om je pakketje via de track en trace te volgen. Ze vermoeden dat het kwam doordat je bestelling via een brievenbus-pakje is verstuurd, die hebben wel een barcode maar zijn lastiger te volgen.... zou niet moeten kunnen denken wij. Met vriendelijke groet en een fijne dag. DongDong

Super snelle levering en zeer klantvriendelijk!

De tai chi sloffen bleken toch een maat te klein (we hadden al maat groter besteld dan schoenmaat. Tip; bestel 2 maten groter). Na een mailtje naar de klantenservice kregen we direct nieuw paar toegestuurd en konden we te kleine retour sturen. Vertrouwen, snel handelen, fijn opgelost.

Beste Meriel, Bedankt voor je prachtige beoordeling, daar zijn we erg blij mee. We doen er graag alles aan om onze klanten tevreden te stellen. Vriendelijke groeten. DongDong

makkelijk bestellen, snel geleverd, goed verpakt

website is goed te volgen, zoeken is eenvoudig,

Beste Jan, Bedankt voor je mooie beoordeling! Met vriendelijke groet en een fijne dag. DongDong

...

...

Beste Patrick, Bedankt voor je prachtige beoordeling en veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groeten en een fijne dag. DongDong

gewoon goed, niets op aan te merken

Product is prima. De verzending verliep snel en zonder problemen.

Beste Christl, Bedankt voor je schitterende beoordeling, daar zijn we erg blij mee! Veel plezier met je aankoop. Vriendelijke groet en een fijne dag. DongDong

Hele goede ervaring

Snelle levering en de artikelen zijn zoals beschreven. De kimonos zijn prachtig en de fluwelen karateschoentjes zitten heerlijk en zien er leuk uit.

Beste Astrid, Bedankt voor je prachtige beoordeling! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze producten en service. Veel plezier met de kimono en schoentjes. Met vriendelijke groet en een fijne avond. DongDong

Snelle levering, mooie producten.

Ik heb een prima winkelervaring gehad bij Dong Dong. Beloofde levertijd is nagekomen, producten ben ik erg blij mee!

Hallo Meike, Wat een schitterende beoordeling, hartelijk bedankt en veel plezier met de Japanse producten. Groeten en een fijne avond. DongDong

Prachtig

Prachtige kimono! Snelle levering, helemaal blij.

Hallo Malu, Fijn om te horen dat je tevreden bent met de kimono en onze service. En uiteraard hartelijk bedankt voor je prachtige beoordeling, daar zijn wij helemaal blij mee ;-). Vriendelijke groet. DongDong

Beste Nathalie, Bedankt voor je mooie beoordeling en veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet en een fijne middag. DongDong

de yukata is van uitstekende kwaliteit, top.

Alles dik in orde.

Hallo Joery, Bedankt voor je prachtige beoordeling. Fijn om te horen dat de yukata naar wens is! Vriendelijke groeten en een fijne middag. DongDong

alles zoals verwacht

Dag Floor, Bedankt voor je mooi beoordeling, daar zijn we erg blij mee! Fijn dat alles aan je verwachtingen voldoet. Groet en een fijne middag. DongDong

Over DongDong

DongDong is gespecialiseerd in kado artikelen uit “het verre Oosten”. Ons streven is het leveren van artikelen van de beste kwaliteit tegen de laagste prijs. We maken dit waar doordat we zelf, rechtstreeks in Azië, inkopen. Bij leveranciers waar we al jarenlang zaken meedoen. Zodat we weten wat we krijgen en verkopen. DongDong heeft geen fysieke winkel: ook dat helpt in het laag houden van de kosten en dus prijzen. We bieden een breed assortiment van wierook tot kimono’s, van porselein tot lampions: voor ieder wat wils. Voor jou zelf of om cadeau te geven aan familie, vrienden of kennissen.