Wierook kegeltjes geuren heerlijk

Snel en netjes geleverd.

Correct en snel geleverd. Mooie prijs

Snelle bezorging

Kreeg een gratis pakje wierook waarschijnlijk omdat ik een grote bestelling had. Snel bezorgd.

Snelle levering en goede service

De levering was niet helemaal verlopen zoals verwacht. Mij werden diverse mogelijkheden geboden om dit op te lossen. Prima service.

snel en goed

snel geleverd en goed spul!

Hallo Ruud, Goed om te horen dat je tevreden bent over de levering en het spul. En uiteraard hartelijk bedankt voor je mooie beoordeling! Met vriendelijke groet en een fijne avond. DongDong

Snel & zorgvuldig

Mooi product, snel geleverd en zorgvuldig verpakt. Dank!

Goedemiddag Ton, Bedankt voor je mooie beoordeling en veel plezier met je aankoop! Groet en een fijne avond. DongDong

Prima. Alles naar wens

Beste Carolien, goedenavond. Hartelijk dank voor je prachtige beoordeling, daar zijn we erg blij mee! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen en veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groeten en een fijne avond. DongDong

Prachtige kimono, snelle levering

Hoi Joanna, Wat fijn om te horen dat de kimono helemaal naar wens is, veel plezier ermee. En natuurlijk hartelijk dank voor je geweldige beoordeling! Groetjes en een fijne avond. DongDong

heel fijne online shop

Snel en goed.

Hallo Mieke, We zijn erg blij met je schitterende beoordeling, hartelijk bedankt! Groetjes en een fijne avond. DongDong

Snel en goede prijzen

Goedenavond Dirk, Hartelijk bedankt voor je prachtige beoordeling en veel plezier met je aankoop!. Vriendelijke groeten. DongDong

Apart fijne wierook

Ik he. De white sage besteld, deze is heel apart. Bestellen, eenvoudig en snel geleverd. Wel apart als ik het bij bol.com bestel komt krijg je iets extras, daardoor heb ik kennis gemaakt met deze white sage.

Goedemiddag Fatima, Bedankt voor je schitterende beoordeling! We zullen tegen de magazijnmedewerkers zeggen dat ze bij de eerstvolgende bestelling weer een ander proefgeurtje gratis moeten toevoegen ;-). Met vriendelijke groet en een fijne avond. DongDong

Prachtige katoenen kimono, conform en verzorgd geleverd en klantvriendelijk.

Goedemorgen Elisabeth, Hartelijk bedankt voor je prachtige beoordeling, daar zijn we erg blij mee! En veel plezier met de kimono. Groetjes en een fijne dag. DongDong

Schitterende kwaliteit Kimono zó snel bezorgd

De Japanse gevoerde kimono draak is van fantastische kwaliteit, zó mooi afgewerkt en de kleuren - en feest/inspiratie om te dragen. Een bravo aan jullie website - goede fotos en omschrijvingen! perfect om te kunnen kiezen - en jullie verzending procedures - snel, up-to-date informatie.

Beste Astrid, goedemorgen. Wat fijn om te horen dat je helemaal tevreden bent. De gevoerde kimono is inderdaad één van onze mooiste kimono's. Veel plezier ermee. En natuurlijk bedankt voor je schitterende beoordeling! Met vriendelijke groet en een fijne dag. DongDong

Klanten staan hier echt centraal. Super service

Goedemorgen Martin, Bedankt voor je schitterende beoordeling, daar zijn we erg blij mee! Als we iets beloven dan doen we het ook... gelukkig "liep" het bij PostNL ook soepel :-). Vriendelijke groet en een fijne dag. DongDong.

Snelle verzending en een gratis pakje en plankje erbij gekregen. Super attent!

Hallo Samantha. Wat een prachtige beoordeling, hartelijk bedankt. Geniet van de wierook! Groetjes en een fijne dag. DongDong

Goede verpakking, keurig op tijd, product als beloofd

Precies wat je wilt. Het product is net zo als het is aangeprezen op de website, het was goed verpakt en kwam op tijd. Uitstekend! Bedankt DongDong

Beste Eibert, goedemorgen. Bedankt voor je schitterende beoordeling, daar zijn we erg blij mee! Fijn om te lezen dat je helemaal tevreden bent. Vriendelijke groeten en een fijne dag. DongDong

Helemaal goed.

Hoi Mieke, Bedankt voor je preachtige beoordeling en veel plezier met je aankoop! Groetjes. DongDong

artikel (yukata) was exact wat ik wilde en verwachte. Ook was het leuk een gelukshangertje erbij te krijgen heel goed

Goedemorgen Frits, Bedankt voor je prachtige beoordeling. Fijn om te horen dat de yukata helemaal naar wens is. Veel plezier er mee! Vriendelijke groeten en een fijne dag. DongDong

Alles netjes in goede orde ontvangen.

Goede service mooi verpakt.

Goedemorgen JM, Bedankt voor je schitterende beoordeling, daar zijn we erg blij mee! Veel plezier met je aankoop. DongDong

Ik kreeg snel reactie op een vraag en ook de afhandeling van de bestelling liep erg soepel.

Hoi Lisette, Wat een prachtige beoordeling, hartelijk bedankt en veel plezier met je aankoop! Groetjes en een fijne dag. DongDong

Fijne ervaring, goede communicatie en reageert snel op vragen

Ik heb een zeer fijne ervaring. De klantenservice van DongDong reageert snel op vragen en communiceert goed.

Beste Robert, goedemorgen. Bedankt voor je mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service. Met vriendelijke groeten en een fijne dag. DongDong

Helemaal tevreden

Goedemorgen Anneke, Bedankt voor je prachtige beoordeling, goed om te weten dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groeten en een fijne dag. DongDong

Heel tevreden

Goede kwaliteit, snel bezorging.

Goedemorgen Olga, Fijn om te lezen dat je heel tevreden bent en bedankt voor je prachtige beoordeling! Groetjes en een fijne dag. DongDong

Snel en keurig verstuurd. Product zoals omschreven.

Snel en keurig verstuurd. Product zoals omschreven.

Beste PB, goedemorgen. Bedankt voor je mooie beoordeling! Daar zijn we erg blij mee. Veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groeten en een fijne dag. DongDong

Op alle aspecten een positieve ervaring

Mooie produkten spoedig geleverd en met zorg verpakt

Hallo Ruud, Goed om te lezen dat je alle aspecten positief ervaren hebt! Veel plezier met je aankoop en hartelijk bedankt voor je prachtige beoordeling. Vriendelijke groet en een fijne middag. DongDong

Over DongDong

DongDong is gespecialiseerd in kado artikelen uit “het verre Oosten”. Ons streven is het leveren van artikelen van de beste kwaliteit tegen de laagste prijs. We maken dit waar doordat we zelf, rechtstreeks in Azië, inkopen. Bij leveranciers waar we al jarenlang zaken meedoen. Zodat we weten wat we krijgen en verkopen. DongDong heeft geen fysieke winkel: ook dat helpt in het laag houden van de kosten en dus prijzen. We bieden een breed assortiment van wierook tot kimono’s, van porselein tot lampions: voor ieder wat wils. Voor jou zelf of om cadeau te geven aan familie, vrienden of kennissen.