Leuke webshop

Mooie artikelen, duidelijke en uitvoerige omschrijving. Snelle verzending en goede verzendinfo.

Afspraken goed nagekomen.

Makkelijke site Mooie Produkten Makkelijk bestellen Snelle levering Ben zeer tevreden ..

fijn en correct

Leuk om met jullie te werken

Mooi product, snelle levering.

Mooi product, Zelfs de originele schoenverpakking zat erbij. Snelle levering. Werd goed op de hoogte gehouden via e-mails over het leveringsprocces. Echter, de link om de levering te volgen werkte niet.

Beste Jos, goedemorgen. Bedankt voor je mooie beoordeling! We hebben bij onze vervoerder nagevraagd waardoor het niet mogelijk was om je pakketje via de track en trace te volgen. Ze vermoeden dat het kwam doordat je bestelling via een brievenbus-pakje is verstuurd, die hebben wel een barcode maar zijn lastiger te volgen.... zou niet moeten kunnen denken wij. Met vriendelijke groet en een fijne dag. DongDong

Super snelle levering en zeer klantvriendelijk!

De tai chi sloffen bleken toch een maat te klein (we hadden al maat groter besteld dan schoenmaat. Tip; bestel 2 maten groter). Na een mailtje naar de klantenservice kregen we direct nieuw paar toegestuurd en konden we te kleine retour sturen. Vertrouwen, snel handelen, fijn opgelost.

Beste Meriel, Bedankt voor je prachtige beoordeling, daar zijn we erg blij mee. We doen er graag alles aan om onze klanten tevreden te stellen. Vriendelijke groeten. DongDong

makkelijk bestellen, snel geleverd, goed verpakt

website is goed te volgen, zoeken is eenvoudig,

Beste Jan, Bedankt voor je mooie beoordeling! Met vriendelijke groet en een fijne dag. DongDong

...

...

Beste Patrick, Bedankt voor je prachtige beoordeling en veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groeten en een fijne dag. DongDong

gewoon goed, niets op aan te merken

Product is prima. De verzending verliep snel en zonder problemen.

Beste Christl, Bedankt voor je schitterende beoordeling, daar zijn we erg blij mee! Veel plezier met je aankoop. Vriendelijke groet en een fijne dag. DongDong

Hele goede ervaring

Snelle levering en de artikelen zijn zoals beschreven. De kimonos zijn prachtig en de fluwelen karateschoentjes zitten heerlijk en zien er leuk uit.

Beste Astrid, Bedankt voor je prachtige beoordeling! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze producten en service. Veel plezier met de kimono en schoentjes. Met vriendelijke groet en een fijne avond. DongDong

Snelle levering, mooie producten.

Ik heb een prima winkelervaring gehad bij Dong Dong. Beloofde levertijd is nagekomen, producten ben ik erg blij mee!

Hallo Meike, Wat een schitterende beoordeling, hartelijk bedankt en veel plezier met de Japanse producten. Groeten en een fijne avond. DongDong

Prachtig

Prachtige kimono! Snelle levering, helemaal blij.

Hallo Malu, Fijn om te horen dat je tevreden bent met de kimono en onze service. En uiteraard hartelijk bedankt voor je prachtige beoordeling, daar zijn wij helemaal blij mee ;-). Vriendelijke groet. DongDong

Beste Nathalie, Bedankt voor je mooie beoordeling en veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet en een fijne middag. DongDong

de yukata is van uitstekende kwaliteit, top.

Alles dik in orde.

Hallo Joery, Bedankt voor je prachtige beoordeling. Fijn om te horen dat de yukata naar wens is! Vriendelijke groeten en een fijne middag. DongDong

alles zoals verwacht

Dag Floor, Bedankt voor je mooi beoordeling, daar zijn we erg blij mee! Fijn dat alles aan je verwachtingen voldoet. Groet en een fijne middag. DongDong

Geweldige service

Pakketje zeer snel gekomen, en met wat xtra.s, iets wat ik geweldig vind. Hulde.

Goedemiddag Gabriella, Bedankt voor je schitterende beoordeling. Goed om te horen dat je helemaal tevreden bent. Vriendelijke groet en een fijne dag. DongDong

Heel prima service!

Snelle levering, binnen twee dagen! Omruilen ging ook super (na mijn verwarring tussen Japanse en Europese maten - door een eerdere aankoop elders). Prettig contact per telefoon met DongDong-medewerker! Top!

Hallo Ben, Bedankt voor je prachtige beoordeling, daar zijn wij erg blij mee! Fijn om te weten dat je tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groet en een fijne dag. DongDong

Prima ervaring

Snelle levering. Milieubewust door te verpakken in papiersnippers. Daar houd ik wel van.

Hallo Heidi, Bedankt voor je schitterende beoordeling! En goed om te horen dat ons "milieubewust" inpakken je is opgevallen. Veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet. DongDong

In een woord goede service een dikke 10

Goedemiddag Anja, Bedankt voor je super beoordeling, daar zijn we erg blij mee. Veel plezier met de wierookstokjes. Vriendelijke groet en een fijne avond. DongDong

snelle service, goed ingepakt en op tijd binnengekomen

ik heb chinese thermosflessen besteld, ze waren goed geprijsd en van mooie kwaliteit! top.

Beste Jayme, Bedankt voor je prachtige beoordeling en veel plezier met de thermoskannen. Met vriendelijke groet en een fijne avond. DongDong

Duidelijke website, vlotte communicatie en verzending

Het is fijn om zo'n duidelijk overzicht van de producten en prijzen op de website te vinden. Bestelling en verzending verliepen erg vlot. Eén minpuntje: ik bestelde o.a. een koffiekan om iemand cadeau te doen, en de hele bestelling rook ENORM naar wierook... Ik weet niet zeker of er ooit koffie zonder wierooksmaak uit die kan zal komen?

Beste Elise, Bedankt voor je mooie beoordeling, fijn om te horen dat alles vlot verlopen is! Voor wat betreft de koffiekan hebben we je inmiddels al via een privé bericht een oplossing geboden. Veel plezier met je aankopen! Met vriendelijke groeten en een fijne dag. DongDong

Gewoon prima geleverd.

Besteld. Werd heel snel verzonden en afgeleverd. Niks mis mee.

Beste Peter, goedemorgen. Bedankt voor je prachtige beoordeling! En veel plezier met je aankoop. Groeten en een fijne dag. DongDong

Heel mooi

Heel mooi en snel geleverd. Dank u wel

Goedemorgen Bert, Bedankt voor je prachtige beoordeling, we zijn blij om te horen dat je helemaal tevreden bent! Met vriendelijke groeten. DongDong

Prima webwinkel !

DongDong heeft veel specifieke producten tegen een aantrekkelijke prijs..

Beste Con, Bedankt voor je mooie beoordeling, daar zijn we erg blij mee! Vriendelijke groet en een fijne dag. DongDong

Prima service!

Snel en goed.

Beste Silvy, Bedankt voor je prachtige beoordeling en veel plezier met je aankoop. Vriendelijke groeten. DongDong

Snelle levering.

Lage prijzen en snelle levering

Beste Hans, Bedankt voor je mooie beoordeling en veel plezier met je aankoop. Vriendelijke groeten en een fijne middag. DongDong

Over DongDong

DongDong is gespecialiseerd in kado artikelen uit “het verre Oosten”. Ons streven is het leveren van artikelen van de beste kwaliteit tegen de laagste prijs. We maken dit waar doordat we zelf, rechtstreeks in Azië, inkopen. Bij leveranciers waar we al jarenlang zaken meedoen. Zodat we weten wat we krijgen en verkopen. DongDong heeft geen fysieke winkel: ook dat helpt in het laag houden van de kosten en dus prijzen. We bieden een breed assortiment van wierook tot kimono’s, van porselein tot lampions: voor ieder wat wils. Voor jou zelf of om cadeau te geven aan familie, vrienden of kennissen.