Goede communicatie fijne service en snel!

Goede communicatie, fijne service en snel

Goedemiddag Marike, Dankjewel voor je schitterende beoordeling en veel plezier met je aankoop. Groetjes en een fijne dag. DongDong

Wat een topsite is dit

Vorige week voor het eerst op deze site wierook besteld. De prijzen zijn velen malen goedkoper dan in de winkel waardoor ik gelijk een grote bestelling had gedaan. Ik had er ook een zeer mooie grote wierook houder bij cadeau gekregen. Hartelijk dank hiervoor.

Hoi Francin, goedemorgen. Bedankt voor je prachtige beoordeling, daar zijn we heel erg blij mee! Geniet van alle wierook. Groetjes en een fijn weekend. DongDong

Prachtige kimono, snel geleverd

Mooie kimono die snel is geleverd in een mooie verpakking met een klein cadeautje erin. Heel tevreden mee

Hoi Saskia, goedemorgen. Hartelijk bedankt voor je geweldige beoordeling. Fijn om te lezen dat je heel tevreden bent! Veel plezier met de kimono. Groet en een fijne dag. DongDong

Fantastisch snelle levering en leuke cadeautjes erbij

De levering is keurig en snel

Goedemorgen Ger, Dankjewel voor je schitterende beoordeling en geniet van je aankopen! Groetjes en een fijne dag. DongDong

Snelle levering en ook nog een kleine attentie

Ik zocht een kimono voor het strand en hetgeen ik besteld heb voldoet prima aan mijn verwachtingen. Omdat ik geen keurmerk zag staan heb ik even telefonisch contact opgenomen. Ik werd vriendelijk te woord gestaan.

Hoi Saskia, goedemorgen. Hartelijk dank voor je prachtige beoordeling en veel plezier met je kimono! Groetjes en een fijne dag. DongDong

Ik heb tai chi schoenen bij ze besteld, nu voor de tweede keer. Bestellen en leveren niets op aan te merken. Enige reden dat ik geen 5 sterren heb gegeven is omdat ik nog maar 2 ervaringen heb.

Goedemorgen Robin, Dankjewel voor je mooie beoordeling, fijn om te lezen dat je zeer tevreden bent. Veel plezier met de schoenen en graag tot de volgende keer! Groetjes en een fijn weekend. DongDong

Een echte aanrader, Super service en snelle Levering !!!!

Zeer goede service, en zeer goede kwaliteit van wierook. Zeer snelle levering naar België !!!

Beste Mary, goedemorgen. Hartelijk bedankt voor je geweldige beoordeling, fijn om te lezen dat je helemaal tevreden bent over onze service! Geniet van alle wierook. Groetjes en een fijne dag. DongDong

Goed product en snelle levering

Product werd dag later geleverd als brievenbus pakket ( makkelijk want je hoeft niet thuis te blijven ) verrassend was dat er een Persoonlijk bericht bij zat én een extra attentie!

Hoi Chantalle, goedemiddag. Dankjewel voor je prachtige beoordeling, geniet van je aankopen! Groetjes en een fijne middag. DongDong

Alles uitstekend !!!!

Snelle levering, heel goede en zelfs exclusieve producten. Een prettige prijs- kwaliteitsverhouding. Wat moet een mens nog meer. Ik heb zelfs bij mijn bestelling nog wat extra ontvangen om ook te proberen.

Goedemorgen Martin, Bedankt voor je schitterende beoordeling en heel veel plezier met je aankopen. Groetjes en een fijne dag. DongDong

Goede prijs en snel geleverd!

Rechtstreeks in de webshop besteld. Goedkoper dan via een grote verkoopsite bestellen!

Hoi Ralf, goedemorgen. Wat een geweldige beoordeling, dankjewel! Geniet van al je aankopen. Groet en een fijne dag. DongDong

Altijd snel geleverd. Met een leuk extraatje. En de wierook is heerlijk en goedkoop.

Goedemorgen A. Hartelijk dank voor je prachtige beoordeling, daar zijn we erg blij mee. Geniet van de wierook! Groetjes en een fijne dag. DongDong

Wat een verrassing , er zat extra doosje wierook en een prachtige wierookhouder bij mijn bestelling, als dat geen service is. Wierook is superkwaliteit. Super bedankt.

Dag Ingrid, Dankjewel voor je schitterende beoordeling en geniet van de wierook! Groetjes en een fijne dag. DongDong

Snelle levering. Product top.

Mijn 1ste bestelling. Netjes geleverd en een leuke attentie erbij. Ga er vaker bestellen.

Goedemorgen Sonja, Hartelijk dank voor je prachtige beoordeling, daar zijn we heel blij mee. Geniet van je aankopen en graag tot de volgende keer ;-). Groetjes en een fijne dag. DongDong

Topverkoper

Snelle levering, kleine attenties en artikel voldoet aan de beschrijving.

Hoi Madeleine, goedemiddag. Dankjewel voor je geweldige beoordeling en veel plezier met je aankoop! Groetjes en een fijne middag. DongDong

klantvriendelijk & professioneel

Fijne, correcte ervaring. Goeie klantenservice. Goede kwaliteit van product.

Goedemiddag Marc, Bedankt voor je schitterende beoordeling, daar zijn we erg blij mee! Veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet en een fijne avond. DongDong

Aanrader!

Hele leuke zwarte kimono besteld. Snel geleverd, keurig verpakt, compleet met Wilhelmina pepermuntje en 2 paar eetstokjes. Leuke geste!

Goedemiddag Pien, Dankjewel voor je prachtige beoordeling en veel plezier met de kimono. Groetjes en een fijne avond. DongDong

Uitermate behulpzaam en meedenkend toen aan mijn kant iets niet lukte.

Beste I.L. Hartelijk bedankt voor uw geweldige beoordeling. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groeten en een fijne avond. DongDong

kwaliteit

Kwaliteit, verpakking, bezorging alles top

Goedemorgen Dickie, Dankjewel voor je schitterende beoordeling en veel plezier met je aankopen. Groetjes en een fijne dag. DongDong

goede cadeaus , ook voor jezelf:), vooral morning star.

fijne, verassende, snelle goede prijs/ kwaliteits verhouding produkt en service.

Goedemorgen Tan. Hartelijk bedankt voor je prachtige beoordeling en geniet van alle wierook. Met vriendelijke groeten en een fijne dag. DongDong

Alles verliep perfect

De theekan is precies zoals verwacht en de levering was zoals beloofd

Hoi Iris, goedemorgen. Dankjewel voor je geweldige beoordeling, daar zijn we erg blij mee. Veel plezier met de theekan! Groetjes en een fijne dag. DongDong

Snel, betrouwbaar gewoon de beste.

Snel, betrouwbaar gewoon de beste.

Goedemorgen Henk, Hartelijk bedankt weer! En geniet van je aankopen. Groetjes en een fijne dag. DongDong

Snelle levering zorgvuldig verpakt

Beste Johanna, goedemorgen. Bedankt voor je prachtige beoordeling en geniet van je aankopen! Groetjes en een fijne dag. DongDong

Fijne Tai chi schoentjes en snelle levering.

Goedemiddag Silvia, Dankjewel voor je schitterende beoordeling en veel plezier met de schoentjes! Groetjes en een fijne dag. DongDong

Snel en goed materiaal

Mooie kimono

Beste Rob, goedemorgen. Hartelijk dank voor je geweldige beoordeling en veel plezier met de kimono! Groetjes en een fijne dag. DongDong

Super goede service

Alles snel en netjes geleverd, volgens bestelling

Goedemiddag Luppo, Dankjewel voor je prachtige beoordeling en geniet van je aankopen! Groetjes en een fijne dag. DongDong

Over DongDong

DongDong is gespecialiseerd in kado artikelen uit “het verre Oosten”. Ons streven is het leveren van artikelen van de beste kwaliteit tegen de laagste prijs. We maken dit waar doordat we zelf, rechtstreeks in Azië, inkopen. Bij leveranciers waar we al jarenlang zaken meedoen. Zodat we weten wat we krijgen en verkopen. DongDong heeft geen fysieke winkel: ook dat helpt in het laag houden van de kosten en dus prijzen. We bieden een breed assortiment van wierook tot kimono’s, van porselein tot lampions: voor ieder wat wils. Voor jou zelf of om cadeau te geven aan familie, vrienden of kennissen.