Geweldige service

Pakketje zeer snel gekomen, en met wat xtra.s, iets wat ik geweldig vind. Hulde.

Goedemiddag Gabriella, Bedankt voor je schitterende beoordeling. Goed om te horen dat je helemaal tevreden bent. Vriendelijke groet en een fijne dag. DongDong

Heel prima service!

Snelle levering, binnen twee dagen! Omruilen ging ook super (na mijn verwarring tussen Japanse en Europese maten - door een eerdere aankoop elders). Prettig contact per telefoon met DongDong-medewerker! Top!

Hallo Ben, Bedankt voor je prachtige beoordeling, daar zijn wij erg blij mee! Fijn om te weten dat je tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groet en een fijne dag. DongDong

Prima ervaring

Snelle levering. Milieubewust door te verpakken in papiersnippers. Daar houd ik wel van.

Hallo Heidi, Bedankt voor je schitterende beoordeling! En goed om te horen dat ons "milieubewust" inpakken je is opgevallen. Veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet. DongDong

In een woord goede service een dikke 10

Goedemiddag Anja, Bedankt voor je super beoordeling, daar zijn we erg blij mee. Veel plezier met de wierookstokjes. Vriendelijke groet en een fijne avond. DongDong

snelle service, goed ingepakt en op tijd binnengekomen

ik heb chinese thermosflessen besteld, ze waren goed geprijsd en van mooie kwaliteit! top.

Beste Jayme, Bedankt voor je prachtige beoordeling en veel plezier met de thermoskannen. Met vriendelijke groet en een fijne avond. DongDong

Duidelijke website, vlotte communicatie en verzending

Het is fijn om zo'n duidelijk overzicht van de producten en prijzen op de website te vinden. Bestelling en verzending verliepen erg vlot. Eén minpuntje: ik bestelde o.a. een koffiekan om iemand cadeau te doen, en de hele bestelling rook ENORM naar wierook... Ik weet niet zeker of er ooit koffie zonder wierooksmaak uit die kan zal komen?

Beste Elise, Bedankt voor je mooie beoordeling, fijn om te horen dat alles vlot verlopen is! Voor wat betreft de koffiekan hebben we je inmiddels al via een privé bericht een oplossing geboden. Veel plezier met je aankopen! Met vriendelijke groeten en een fijne dag. DongDong

Gewoon prima geleverd.

Besteld. Werd heel snel verzonden en afgeleverd. Niks mis mee.

Beste Peter, goedemorgen. Bedankt voor je prachtige beoordeling! En veel plezier met je aankoop. Groeten en een fijne dag. DongDong

Heel mooi

Heel mooi en snel geleverd. Dank u wel

Goedemorgen Bert, Bedankt voor je prachtige beoordeling, we zijn blij om te horen dat je helemaal tevreden bent! Met vriendelijke groeten. DongDong

Prima webwinkel !

DongDong heeft veel specifieke producten tegen een aantrekkelijke prijs..

Beste Con, Bedankt voor je mooie beoordeling, daar zijn we erg blij mee! Vriendelijke groet en een fijne dag. DongDong

Prima service!

Snel en goed.

Beste Silvy, Bedankt voor je prachtige beoordeling en veel plezier met je aankoop. Vriendelijke groeten. DongDong

Snelle levering.

Lage prijzen en snelle levering

Beste Hans, Bedankt voor je mooie beoordeling en veel plezier met je aankoop. Vriendelijke groeten en een fijne middag. DongDong

Snel, goedkoop en mooie spullen

Geen plastic vulling maar papieren snippers. Wel zo milieuvriendelijk! Thermosfles is prachtig en houdt de hele dag lang haar inhoud warm.

Beste Marie, Bedankt voor je schitterende beoordeling, daar zijn we erg blij mee! Fijn dat je tevreden bent over de thermoskan en onze milieuvriendelijke manier van inpakken. Groetjes en een fijne dag. DongDong

Medewerker telefonisch zeer behulpzaam Verzenden kan beter

Beste Iris, Bedankt voor je mooie beoordeling. We hebben begrepen dat de winkel waar je je bestelling hebt laten bezorgen je pakketje in eerste instantie niet kon vinden. Gelukkig lag het er wel. Vriendelijke groet en een fijne dag. DongDong

Snelle levering kwaliteit producten

Fijne kwalitatiefe Tai Chi schoenen lopen heerlijk en een mooie traditionele ruggenkrabber snelle levering top inorde!

Goedemorgen Stefan, Bedankt voor je prachtige beoordeling! Goed om te horen dat de Tai Chi schoenen en de ruggenkrabber naar wens zijn, veel plezier ermee! Vriendelijke groet en een fijne dag. DongDong

Leuk contact met het bedrijf. De bestelde producten zijn als verwacht. Ik kreeg snel en attent antwoord op mijn vraag. Het pakketje werd dezelfde dag nog verstuurd en was een cadeautje om uit te pakken.

Hoi Marianne, goedemorgen. Bedankt voor je schitterende beoordeling, daar zijn wij erg blij mee! Vriendelijke groeten en een fijne dag. DongDong

Snelle en goeie service!

Kreeg snel reactie op mijn vraag en mijn bestelling werd ook snel verzonden.

Goedemorgen Roos, Bedankt voor je prachtige beoordeling en veel plezier met de schoentjes! Groetjes en een fijne dag. DongDong

Snelle levering en vriendelijke klantenservice.

2 artikelen besteld waarvan 1 niet paste. Hele vriendelijke klantenservice die graag meedenkt in het voordeel van de klant. Ander artikel ontvangen en het was niet eens nodig om het artikel dat niet paste terug te sturen. Uiteraard wel geretourneerd met zo een fijne service.

Hoi Fatima, goedemorgen. Bedankt voor je prachtige beoordeling! Goed om te horen dat je tevreden bent over onze service. Met vriendelijke groet en een fijne dag. DongDong

Een feest om de artikelen on-line te bekijken, en een groter feest zij dan thuis te hebben.

Prima website met uitstekende omschrijving, en perfecte kleur weergave, van de artikelen. Om te verglijken - en vinden - wat best past (tatami slippers en kimono in mijn geval). Nice touch een gelukspoppetje bijtesluiten. Heel blij met mijn aankoop. Dank.

Beste Astrid, goedemorgen. Bedankt voor je schitterende beoordeling! We vinden het fijn om te horen dat je helemaal tevreden bent. Veel plezier met de tatami slippers en de kimono. Groet en een fijne dag. DongDong

Niks op aan te merken.

Ik ben erg blij met mijn aankoop. Snelle en correcte levering.

Goedemorgen Agnes, Bedankt voor je prachtige beoordeling, daar zijn we erg blij mee! Vriendelijke groet en een fijne dag. DongDong

Prima, snel geleverd

Goedemorgen Bobbi, Bedankt voor je mooie beoordeling. Vriendelijke groet en een fijne dag. DongDong

Snel en volgens beschrijving

Snelle levering en goede communicatie.

Beste Jan, goedemiddag. Fijn om te horen dat je blij bent met onze snelle levering en goede communicatie. En uiteraard bedankt voor je beoordeling. Met vriendelijke groeten. DongDong

wel iets duurder dan in de winkel alleen met covid19 is het dik waard, tevens is de keuze groter dan ergens anders en kwaliteit zoals verwacht

Tijdens het uitlenen van mijn thermoskan is per ongeluk de kurk weggegooid. DongDong heeft super service verleend: tijdelijk werd de kurk als artikel aan de webshop toegevoegd, zodat ik deze kon bestellen en hiermee de thermoskan kan blijven gebruiken. Top!

Beste Marian, Bedankt voor je prachtige beoordeling, daar zijn we erg blij mee! We zijn blij dat je we je met wat losse kurken konden helpen. Vriendelijke groeten en een fijne dag. DongDong

Correcte service en een leuk gelukspoppetje erbij!

Goedemorgen Daisy, Bedankt voor je schitterende beoordeling! Goed om te horen dat je tevreden bent met onze service. Met vriendelijke groeten. DongDong

Heel leuk

Product is uitstekend, afhandeling heel snel en keurig thuis ontvangen met een persoonlijke noot middels een kaart. Ik bestel vast nog een keer daar :)

Beste GWL, Bedankt voor je mooie beoordeling! Fijn om te horen dat je helemaal tevreden bent. We zijn je graag weer van dienst als je weer iets wilt bestellen ;-) Met vriendelijke groet en een fijne dag. DongDong

Over DongDong

DongDong is gespecialiseerd in kado artikelen uit “het verre Oosten”. Ons streven is het leveren van artikelen van de beste kwaliteit tegen de laagste prijs. We maken dit waar doordat we zelf, rechtstreeks in Azië, inkopen. Bij leveranciers waar we al jarenlang zaken meedoen. Zodat we weten wat we krijgen en verkopen. DongDong heeft geen fysieke winkel: ook dat helpt in het laag houden van de kosten en dus prijzen. We bieden een breed assortiment van wierook tot kimono’s, van porselein tot lampions: voor ieder wat wils. Voor jou zelf of om cadeau te geven aan familie, vrienden of kennissen.